SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Have funquote:
Boks ouwe.quote:
Bruiloft van vriendin vandaagquote:
Deze KSCquote:
quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 september 2024 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bruiloft van vriendin vandaag
Scaryquote:
Ewl.quote:
dat valt zwaar tegenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat het vrijdag is, vandaag.
Maar nee.
Oh ja, god, daar moet ik straks ook weer aan wennen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scary
Nog even en onze cyclussen lopen ook gelijk
Fun fun fun
ik ga naar de action voor de vanishquote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap al die Action, Temu en Ali shoppers niet.
Allemaal nutteloze dingen die je niet nodig hebt.
In de Worp zijn ze ook streetwise @johannes_vermeerquote:Op donderdag 12 september 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
misschien wat directer en streetwise
LAAT ONS GENIETEN VAN ONZE KOOPZIEKTEquote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hou 't even fris, net gelunchtquote:Op donderdag 12 september 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scary
Nog even en onze cyclussen lopen ook gelijk
Fun fun fun
UGHquote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, god, daar moet ik straks ook weer aan wennen.
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo dochter en katten slapen.
Kan ik lekker kruidnootjes eten, en die oreo cola proeven.
Lol.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Action bestaat grotendeels juist ook handige spullen. Koop mijn opbergbakken daar, stofzuigerzakken, Dettol, waxinelichtjes etc.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen het ook weer over naaktslakken hebben hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hou 't even fris, net geluncht
Dan kijk je elders, je mag inmiddels wel weten dat deze SC na 10 uur vogelvrij is.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
die zijn met de invoering destijds van de euro al lekker bezig geweest..quote:Op donderdag 12 september 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Wel kut hoor, want vind de Hema verder wel heel tof.
moet je steeds je kunstgebit weer schoonmakenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal ik stop weer met de bounty's
Die kokos gaat overal tussen zitten
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SD kaart, afplaktape, ducktape, schuurpapier, pannen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:58 schreef Nizno het volgende:
ik vind het hema idee van de nieuwe pannen wel goed bedacht.. anti vingerverbranding
oh leukquote:Op donderdag 12 september 2024 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bruiloft van vriendin vandaag
zal over een dikke twee week er even om denken dat ik een kaneelstok koop, kan ik hem opvretenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MET Z'N ALLEN OP KANEELSTOKJE
GRIJP 'M !!
BIJ DE KLADDENquote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRIJP 'M !!
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal ik stop weer met de bounty's
reclame niet voorbij zien komen?quote:
Nee, ik zie sowieso weinig reclame.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
reclame niet voorbij zien komen?
Zo uit het vuistje?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal over een dikke twee week er even om denken dat ik een kaneelstok koop, kan ik hem opvreten
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRIJP 'M !!
Ditquote:Op donderdag 12 september 2024 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik zie sowieso weinig reclame.
kan hem alleen op facebook vindenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik zie sowieso weinig reclame.
uiteraardquote:
Chrunch crunchquote:
Nee dat is wat andersquote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
zal over een dikke twee week er even om denken dat ik een kaneelstok koop, kan ik hem opvreten
Ga je op date?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:49 schreef essnhills het volgende:
Jurk aan, haar gedaan, oorbellen in. Spulletjes gepakt en nu wachten tot ik word opgehaald
ja oke maar er is in elk geval eens nagedacht. en dit keer ook aan sukkels gedacht die geen ovenwanten en pannenlappen gebruiken omdat ze te snel willen ofzoquote:Op donderdag 12 september 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.hema.nl/campagne/met-liefde-gemaakt
Dit?
Zou alsnog m'n ovenwanten pakken, ik ken mezelf.
Is goedkoopquote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja ok, die dus.quote:
Ik ben dol op de mini bouwstenen van Ali en Temuquote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja maar, het is geprobeerd... en vergeet de tuit niet hequote:Op donderdag 12 september 2024 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ok, die dus.
Zoals eerder, ik zie mezelf de bovenkant van m'n vingers tegen de pan aanduwen, dus ehhh.
Nee nog een bruiloft.quote:
Van huisvrouwen, naar pannen voor ongeduldige mensen met een goede hand-oog coördinatie naar dit.quote:
STAPELEN!!quote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GRIJP 'M !!
kun je daarna weer 5 jaar niets doenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nog een bruiloft.
Ik doe 2,5 jaar helemaal niks en dan 2 bruiloften in 1 week
Via bol, waar ze de Temu-zooi tien keer over de kop aanbieden?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop liever duurzaam, kwalitatief goed.
Je doet echt alsof alles daar standaard slecht is, wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet me eens zien poetsen op zaterdagochtendquote:Op donderdag 12 september 2024 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vooral @:rival vind ik echt een typische huisvrouw
Je mag maar 1 iemand tegelijk trouwen in Nederland he. Kleine tip!quote:Op donderdag 12 september 2024 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nog een bruiloft.
Ik doe 2,5 jaar helemaal niks en dan 2 bruiloften in 1 week
Dit mental image past niet goed in dit topic.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet me eens zien poetsen op zaterdagochtend
Had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag maar 1 iemand tegelijk trouwen in Nederland he. Kleine tip!
Enjoy!!quote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef essnhills het volgende:
Oh ze zijn er met een paar minuutjes
Ik zie je helemaal zen tussen de wasbare luiers in je eigen moestuintje zitten.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh honey.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dik. Kan er wel 4 of 5 van jullie houden.
Hangt er vanaf wie er in de stapel zittenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kiep het altijd in een vergiet en daarna weer terug de pan in. Klinkt als veel werk maar vind ik echt makkelijker.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.hema.nl/campagne/met-liefde-gemaakt
Dit?
Zou alsnog m'n ovenwanten pakken, ik ken mezelf.
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet me eens zien poetsen op zaterdagochtend
Laat het NatteKrant maar niet horen.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als huisdier?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik. Heus.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werk?
Ligt eraan. Ik koop netpanties tegenwoordig bij Temu voor een euro. Helemaal prima want ze zijn toch altijd na 1 a 2 keer dragen stuk.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
@dud0rquote:Op donderdag 12 september 2024 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er in de stapel zitten
@dud0rquote:Op donderdag 12 september 2024 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie je helemaal zen tussen de wasbare luiers in je eigen moestuintje zitten.
Ik heb een hekel aan vergiet schoonmaken, blijft altijd wel wat tussen hangen.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kiep het altijd in een vergiet en daarna weer terug de pan in. Klinkt als veel werk maar vind ik echt makkelijker.
Nee dat mag niet meer.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als huisdier?
Wat is dit voor gesprek, ineens?
Als @dud0r en @Kaneelstokje bij elkaar in de buurt komen ontstaat er een nieuw soort zwaartekrachtquote:
Staan KSC-ers op de rode lijst?quote:
Water, doorgaansquote:Op donderdag 12 september 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uh, hangt er vanaf wat er in het vergiet moet
Met dezelfde muziek op de achtergrond zelfsquote:Op donderdag 12 september 2024 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werk?
Ook.quote:
I WANT TO BREAK FREEquote:Op donderdag 12 september 2024 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Met dezelfde muziek op de achtergrond zelfs
Het is @dud0rquote:
Suikervrij is sowieso rommel en goorquote:Op donderdag 12 september 2024 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
De oreo cola is maar matig.
Komt omdat het die suikervrije rommel is.
FOK!kers.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staan KSC-ers op de rode lijst?
Oh, mijn gok was het oreo gedeeltequote:Op donderdag 12 september 2024 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
De oreo cola is maar matig.
Komt omdat het die suikervrije rommel is.
Waarom, dat is geen @dud0rquote:Op donderdag 12 september 2024 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
We kunnen ook user Coolguy taggen.
Maar niet ik, want ik wil niet weer een ban krijgen.
Het is momenteel droog.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is het inmidddels met die moesson in het westen?
Groente en/of rijst doe ik afgieten.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uh, hangt er vanaf wat er in het vergiet moet
is goed ali bquote:Op donderdag 12 september 2024 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I WANT TO BREAK FREE
@:dud0r
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een goede dag voor de feestbak, want er komt nog wat vocht aan.
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Groente en/of rijst doe ik afgieten.
Lol whutquote:
Waarom giet je rijst af? Als het goed is, wordt het water opgenomen.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Groente en/of rijst doe ik afgieten.
Spoelt het stof er mooi af. En regenwater zit vol voedingsstoffen voor ze. Heb ik gehoord.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja even de binnenplantjes op het balkon zetten
M'n rijdende dak, aka de Fiesta?quote:
Meer de combo met vochtquote:Op donderdag 12 september 2024 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n rijdende dak, aka de Fiesta?
Dan verzuip ik niet op weg naar huis. Vocht is regen/moesson in dit geval.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer de combo met vocht
Die snapte ik niet helemaal ?
OH IK SNAP HEMquote:Op donderdag 12 september 2024 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan verzuip ik niet op weg naar huis. Vocht is regen/moesson in dit geval.
Het is immers vrijdag.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH IK SNAP HEM
M'n hersens staan uit
Beetje vroeg he. Morgen ook nog werken. Dan pas weekendquote:Op donderdag 12 september 2024 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH IK SNAP HEM
M'n hersens staan uit
In mijn hoofd welquote:
Ja, ik weet er alles vanquote:Op donderdag 12 september 2024 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje vroeg he. Morgen ook nog werken. Dan pas weekend
Ik kook mijn rijst altijd in veel meer water dan het op kan nemen. Daarom giet ik het af.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom giet je rijst af? Als het goed is, wordt het water opgenomen.
Dat is zonde.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kook mijn rijst altijd in veel meer water dan het op kan nemen. Daarom giet ik het af.
Ik vang rijstwater op, laat het afkoelen en geef het aan mijn geldboom.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zonde.
Zonde van het water, zonde van de moeite en zonde van de energie die het kost om op te warmen.
Meeste rijst die we hier gebruiken, is 1:1,5.
1 kopje rijst, 1,5 kopje water.
Aan de kook brengen, zo laag mogelijk zetten en als water zo goed als opgenomen is uitzetten en laten stomen.
ZO GEWELDIG LEKKERquote:
quote:
Geeft 'ie al biljetjes?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vang rijstwater op, laat het afkoelen en geef het aan mijn geldboom.
Die is nu geëxplodeerd
Kun je gaan rentenieren in Thailand.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vang rijstwater op, laat het afkoelen en geef het aan mijn geldboom.
Die is nu geëxplodeerd
Dat heeft de commercieel medewerker van destijds goed voor elkaar gebokstquote:Op donderdag 12 september 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZO GEWELDIG LEKKER
VENZ VENZ VENZ
Oke, waarom zit dit nog steeds in mijn hoofd ?
Moet nog even rijpen, maar kan binnenkort oogstenquote:
Ik wil niet naar Thailand.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je gaan rentenieren in Thailand.
Ik meet niets af oid heb gewoon een volle pan met water.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom giet je rijst af? Als het goed is, wordt het water opgenomen.
mimimimimquote:Op donderdag 12 september 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet naar Thailand.
Daar is het veel te warm.
Oké Henk Westbroek.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze man geeft efficiency tips. Megaheld.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zonde.
Zonde van het water, zonde van de moeite en zonde van de energie die het kost om op te warmen.
Meeste rijst die we hier gebruiken, is 1:1,5.
1 kopje rijst, 1,5 kopje water.
Aan de kook brengen, zo laag mogelijk zetten en als water zo goed als opgenomen is uitzetten en laten stomen.
Mijn Indo-oma zou me, nu ze 91 is, nog steeds afslachten als ik zou koken als rival.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze man geeft efficiency tips. Megaheld.
"ineens"quote:Op donderdag 12 september 2024 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, nu zit ik weer beeldschermen te shoppen.
Van 10 liter met een kopje rijstquote:Op donderdag 12 september 2024 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik meet niets af oid heb gewoon een volle pan met water.
"Ik wil niet naar FOK!, daar zijn ze te rechts."quote:Op donderdag 12 september 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS
Ik ben al Ali B genoemd en nu Henk Westbroek
Gaat lekker zo![]()
"redelijk gevulde pan"quote:Op donderdag 12 september 2024 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van 10 liter met een kopje rijst
Extreem rechts.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ik wil niet naar FOK!, daar zijn ze te rechts."
Stond al even op de planning, ik mis m'n tweede beeldscherm nogal.quote:
Ja eh... als je niet concreet bent, ga ik het voor je invullenquote:
Ik heb twee niet matchande beeldschermenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stond al even op de planning, ik mis m'n tweede beeldscherm nogal.![]()
Maar keuzes, twee dezelfde of vind ik niet-matchend niet erg, want dan hou ik m'n huidige er als tweede bij.
De keren dat iemand zegt dat ik het verkeerd doe, ontelbaar.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Indo-oma zou me, nu ze 91 is, nog steeds afslachten als ik zou koken als rival.
Mooie typo.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb twee niet matchande beeldschermen
Vind ik het als blauwe erg: nee
Vergeet Marco B ook nietquote:Op donderdag 12 september 2024 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
FFS
Ik ben al Ali B genoemd en nu Henk Westbroek
Gaat lekker zo![]()
quote:
Gewoon iedereen de keuken uitmeppen, ze komen om te eten, niet om te koken.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
De keren dat iemand zegt dat ik het verkeerd doe, ontelbaar.
De keren dat iemand geklaagd heeft over mijn rijst, 0.
Oh ja .. ook nog.. mooi rijtjequote:
Zelfs je naam is mooi.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja .. ook nog.. mooi rijtje
Ali B
Marco B
Henk Westbroek
quote:
Zeker nog nooit Aziaten over de vloer gehad.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
De keren dat iemand zegt dat ik het verkeerd doe, ontelbaar.
De keren dat iemand geklaagd heeft over mijn rijst, 0.
Fout lag volledig bij mij, ik weet het.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh... als je niet concreet bent, ga ik het voor je invullen
En dan komen we uit op 10 liter.
Bedankt voor dit verhelderende inzichtquote:Op donderdag 12 september 2024 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Fout lag volledig bij mij, ik weet het.
Eigenlijk alleen hier op fok, of oude mensen op een verjaardag.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon iedereen de keuken uitmeppen, ze komen om te eten, niet om te koken.
Veel plezier in Belgie.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met welke verhouding vlees/bakolie zou ze je op het vuur zetten dan? (lol)quote:Op donderdag 12 september 2024 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Indo-oma zou me, nu ze 91 is, nog steeds afslachten als ik zou koken als rival.
Wel goedkopere huizen en lekker eten.quote:
Huehue ?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:42 schreef rival het volgende:
Ik vind samen in de keuken altijd wel leuk eigenlijk
Het zijn ook vooral zeikerds die eruit gemept worden, maar die krijgen ook niet vaak een volgende uitnodiging.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen hier op fok, of oude mensen op een verjaardag.
Ik vind samen in de keuken altijd wel leuk eigenlijk
Gaat de schoen wel eerder dood aan het wegdek.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel goedkopere huizen en lekker eten.
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat de schoen wel eerder dood aan het wegdek.
Je god is een tank?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien moet ik dan een tank kopen
Die rupsbandjes kunnen wel wat meer hebben
Watquote:
God is een DJquote:
En als IJs je raar vindt, ben je dan trots?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat![]()
Als ik ja antwoordt is dat dan raar?
Nee, niet direct.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als IJs je raar vindt, ben je dan trots?
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat![]()
Als ik ja antwoordt is dat dan raar?
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
FYI: deze band is niet perse heel serieus.
quote:My Chemical Romance was started 23 years ago as a direct result of 9/11.
Oke bedankt voor het delen van je voorkeuren.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe ik het liefst in een bed. Saai als ik ben.
Ik heb een trui en een t-shirt aanquote:
Nog meer ellende na die dag.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
Nooit geweten maar het is echt waar.
[..]
Nooit gewetenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Alle wegen leiden naar Rome. Dat lijken mensen vaak te vergeten.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral zeikerds die eruit gemept worden, maar die krijgen ook niet vaak een volgende uitnodiging.![]()
Goed gebrachte tips is een ander verhaal trouwens, da's gewoon welkom. Het zijn meer de "DAT DOE JE VERKEERD"-roepers die ik niet moet.
quote:
quote:Gerard Way, een pas afgestudeerde cartoonist, maakte de terroristische aanslagen op 11 september 2001 mee tijdens het varen op een veerboot in New York. Way was, net zoals zoveel andere mensen, geschokt door de aanslag en vond dat hij met zijn huidige job niks kon bijdragen aan de wereld. Het zien van de val van de torens van het World Trade Center had zo'n invloed op Way's leven dat hij een week later na de aanslag een band oprichtte met een van zijn vrienden; Matt Pelissier.
Ik had vanmorgen al gelijk een trui en T-shirt aangetrokken. Maar ik heb het idee dat de wind hier door de ramen komen.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een trui en een t-shirt aanen ik begon deze ochtend met een t-shirt
Lolquote:Op donderdag 12 september 2024 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog meer ellende na die dag.
Op een boot ookquote:
Ook thermokleding aantrekkenquote:
ja zit ik over na te denkenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook thermokleding aantrekken
Dat wordt nog wat, de herfst moet nog beginnenquote:Op donderdag 12 september 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen al gelijk een trui en T-shirt aangetrokken. Maar ik heb het idee dat de wind hier door de ramen komen.
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, de herfst moet nog beginnen
Vandaag is wel echt herfst-shaped.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat, de herfst moet nog beginnen
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 12 september 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Generatiekloofje.quote:
En ook beetje andere muzieksmaak.quote:
Daarna gelijk weer openzetten.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:58 schreef Ama het volgende:
Godzijdank betaal ik vanaf eind deze maand weer iets minder voor gas.
Dit klinkt niet als een compliment.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals ik met eten ben, ben jij met popcultuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mwah, die waren zodanig aanwezig dat je ze met een béétje radio luisteren wel een keer meegekregen moet hebben, muzieksmaak of niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
En ook beetje andere muzieksmaak.
(Niet dat ik MCR in mijn playlist heb staan maar het past wel in het rijtje wat ik wel luister)
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, die waren zodanig aanwezig dat je ze met een béétje radio luisteren wel een keer meegekregen moet hebben, muzieksmaak of niet.
Neeeeeee, wat moet je dan straks in december?quote:Op donderdag 12 september 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook thermokleding aantrekken
Ik zou er geen nummer van kunnen opnoemen, ken ze alleen van naamquote:Op donderdag 12 september 2024 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, die waren zodanig aanwezig dat je ze met een béétje radio luisteren wel een keer meegekregen moet hebben, muzieksmaak of niet.
Niet?quote:
quote:Op 11 september 2001 kapen terroristen vier vliegtuigen in Amerika. Twee vliegtuigen vliegen het World Trade Center in New York in, dat instort. Het derde vliegtuig crasht in het Pentagon, het gebouw van het ministerie van Defensie in de VS. Het laatste vliegtuig stort neer in een weiland.
Ken ik nietquote:Op donderdag 12 september 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Als je dit liedje nooit hebt gehoord @:dr_flash dan ken je ze echt niet nee.
Waarschijnlijk zit er wel een "oh die" nummer bij.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er geen nummer van kunnen opnoemen, ken ze alleen van naam
quote:Op donderdag 12 september 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Als je dit liedje nooit hebt gehoord @:dr_flash dan ken je ze echt niet nee.
quote:
Ook nietquote:Op donderdag 12 september 2024 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze zit meer in m'n herinnering trouwens
Vind het nog steeds een zeikband, daar niet van.
de felle kleuren van Doe Maarquote:Op donderdag 12 september 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hadden spijkerjekkies met buttons. Van Doe Maar en Wham! en Nena.
Volgens mij wel ja.quote:
Ik haal nu die hele Hans Teeuwen sketch naar bovenquote:Op donderdag 12 september 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hadden spijkerjekkies met buttons. Van Doe Maar en Wham! en Nena.
Die ken ik ook nietquote:Op donderdag 12 september 2024 14:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik haal nu die hele Hans Teeuwen sketch naar boven
quote:Op donderdag 12 september 2024 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Hans Teeuwen wel maar die sketch niet
quote:Op donderdag 12 september 2024 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Hans Teeuwen wel maar die sketch niet
Ik las dit als pap smearquote:Op donderdag 12 september 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips: Pat Smear is een bekende gitarist die voornamelijk geassocieerd wordt met Nirvana en Foo Fighters.
Ah ik ken hem alleen van Nirvanaquote:Op donderdag 12 september 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips: Pat Smear is een bekende gitarist die voornamelijk geassocieerd wordt met Nirvana en Foo Fighters.
Zo onthou ik de naam wel.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik las dit als pap smear
Had hele grote vraagtekens ineens
Ben blij dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 12 september 2024 14:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik las dit als pap smear
Had hele grote vraagtekens ineens
Volgens mij denken wij gewoon een beetje schunnigquote:Op donderdag 12 september 2024 14:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben
En ik van the Foo Fighters. Voor mij is Nirvana alleen Kurt, Dave en Krist en niemand andersquote:Op donderdag 12 september 2024 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah ik ken hem alleen van Nirvana
Ik weet het ook pas sindskort hoor haha.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah ik ken hem alleen van Nirvana
quote:Op donderdag 12 september 2024 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik van the Foo Fighters. Voor mij is Nirvana alleen Kurt, Dave en Krist en niemand anders
Zei ik "ik wil die ook graag kennen"?quote:
ik zie geen pistool tegen je hoofd dat je er op moet klikkenquote:Op donderdag 12 september 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zei ik "ik wil die ook graag kennen"?
Oh gelukkig maarquote:Op donderdag 12 september 2024 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie geen pistool tegen je hoofd dat je er op moet klikken
Enkel het spreekwoordelijke pistoolquote:Op donderdag 12 september 2024 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie geen pistool tegen je hoofd dat je er op moet klikken
Hé, je bent er weerquote:Op donderdag 12 september 2024 15:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Enkel het spreekwoordelijke pistool
Gewoon nooit meer buiten komenquote:Op donderdag 12 september 2024 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Neeeeeee, wat moet je dan straks in december?
Hoi Modiequote:
Goed idee. Begin nu alvast met een voorraad aanleggen.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer buiten komen
Voorraad naaktslakken?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed idee. Begin nu alvast met een voorraad aanleggen.
Een voorraad wat?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed idee. Begin nu alvast met een voorraad aanleggen.
O ja bij Unplugged zaten er een aantal anderen bij. Wist tot op vandaag niet dat hij daar 1 van was...quote:Op donderdag 12 september 2024 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarachter zit ie
dit is KSC. een voorraad eten!! duhquote:
Ik dacht een voorraad compimentjesquote:Op donderdag 12 september 2024 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is KSC. een voorraad eten!! duh
quote:Op donderdag 12 september 2024 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi Modie
Jij ook hier?
say what?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht een voorraad compimentjes
Google kwam er bij mij ook niet uitquote:
je kan morgen in elk geval gerust zijn. dat is de laatste vrijdag van de weekquote:Op donderdag 12 september 2024 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
brrr brr brrrrrrr
heb de hele week al het idee dat het nu vrijdag is
ik heb nog gewacht tot hij zn derde pink op de edit knop kreegquote:Op donderdag 12 september 2024 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Google kwam er bij mij ook niet uit
Ben je aan het kontenschudden? Dat is het geluid wat cavia's maken als ze de rangorde bepalen.quote:
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Plofquote:Op donderdag 12 september 2024 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je aan het kontenschudden? Dat is het geluid wat cavia's maken als ze de rangorde bepalen.
Hieronder een visuele presentatie van het kontenschudden:
[ afbeelding ]
Geduldig van je.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog gewacht tot hij zn derde pink op de edit knop kreeg
Ho ho, positief denken, het is ook de eerste vrijdag van de week.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan morgen in elk geval gerust zijn. dat is de laatste vrijdag van de week
quote:Op donderdag 12 september 2024 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Plof
daar doen we hier niet aanquote:
das verwarrend... de eerste en de laatste tegelijk?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, positief denken, het is ook de eerste vrijdag van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |