SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Have funquote:
Boks ouwe.quote:
Bruiloft van vriendin vandaagquote:
Deze KSCquote:
quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 september 2024 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bruiloft van vriendin vandaag
Scaryquote:
Ewl.quote:
dat valt zwaar tegenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat het vrijdag is, vandaag.
Maar nee.
Oh ja, god, daar moet ik straks ook weer aan wennen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scary
Nog even en onze cyclussen lopen ook gelijk
Fun fun fun
ik ga naar de action voor de vanishquote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap al die Action, Temu en Ali shoppers niet.
Allemaal nutteloze dingen die je niet nodig hebt.
In de Worp zijn ze ook streetwise @johannes_vermeerquote:Op donderdag 12 september 2024 12:01 schreef Karzai het volgende:
misschien wat directer en streetwise
LAAT ONS GENIETEN VAN ONZE KOOPZIEKTEquote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hou 't even fris, net gelunchtquote:Op donderdag 12 september 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scary
Nog even en onze cyclussen lopen ook gelijk
Fun fun fun
UGHquote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, god, daar moet ik straks ook weer aan wennen.
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo dochter en katten slapen.
Kan ik lekker kruidnootjes eten, en die oreo cola proeven.
Lol.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Action bestaat grotendeels juist ook handige spullen. Koop mijn opbergbakken daar, stofzuigerzakken, Dettol, waxinelichtjes etc.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kunnen het ook weer over naaktslakken hebben hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hou 't even fris, net geluncht
Dan kijk je elders, je mag inmiddels wel weten dat deze SC na 10 uur vogelvrij is.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
die zijn met de invoering destijds van de euro al lekker bezig geweest..quote:Op donderdag 12 september 2024 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Wel kut hoor, want vind de Hema verder wel heel tof.
moet je steeds je kunstgebit weer schoonmakenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal ik stop weer met de bounty's
Die kokos gaat overal tussen zitten
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
SD kaart, afplaktape, ducktape, schuurpapier, pannen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:58 schreef Nizno het volgende:
ik vind het hema idee van de nieuwe pannen wel goed bedacht.. anti vingerverbranding
oh leukquote:Op donderdag 12 september 2024 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bruiloft van vriendin vandaag
zal over een dikke twee week er even om denken dat ik een kaneelstok koop, kan ik hem opvretenquote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MET Z'N ALLEN OP KANEELSTOKJE
GRIJP 'M !!
BIJ DE KLADDENquote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
MET Z'N ALLEN OP KANEELSTOKJE
GRIJP 'M !!
quote:Op donderdag 12 september 2024 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bitterbal ik stop weer met de bounty's
reclame niet voorbij zien komen?quote:
Nee, ik zie sowieso weinig reclame.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
reclame niet voorbij zien komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |