SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, voor het eerst sinds ik terug ben van vakantie.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Lagen jullie vannacht ook helemaal onder de dekens ?
Touche.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
alsof jij nu onder dekens ligt
Maar je gedraagt je zo vaak als een niet serpent. Denk dat ze fouten hebben gemaaktquote:Op woensdag 11 september 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajaja, ben nu gediplomeerd serpent
Wanneer is de date met die lange?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik ga nu naar de sportschool
Moet ik wel eerst een like terug krijgenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de date met die lange?
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de date met die lange?
Sir Hiss heeft me een 10 gegeven voor slidderen, een 9 voor oprollen, een 8 voor vervellen en een 8 voor slissenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je gedraagt je zo vaak als een niet serpent. Denk dat ze fouten hebben gemaakt
een 10 voor slidderen?! Daar heb ik maar een 7 voorquote:Op woensdag 11 september 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sir Hiss heeft me een 10 gegeven voor slidderen, een 9 voor oprollen, een 8 voor vervellen en een 8 voor slissen
dat komt omdat je het nogal eens over 'benen' hebtquote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een 10 voor slidderen?! Daar heb ik maar een 7 voor
Volgens mij is het juist een indicator dat mensen wel iets af willen spreken.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:41 schreef bitterbal het volgende:
@:nattekat ik zag vandaag een reel op insta en en daarin hoorde ik dat als je al nummers uitwisselt voor dat de date (datum/locatie) is afgesproken in de datingapp je 63% kans dat de date nooit gaat plaats vinden
ja ben gewoon goed ingeburgerdquote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat komt omdat je het nogal eens over 'benen' hebt
kleinigheidjequote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een like terug krijgen
als je nummers uit wisselt voor buiten de app ?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist een indicator dat mensen wel iets af willen spreken.
Ik las lik.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een like terug krijgen
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben gewoon goed ingeburgerd
*valt van stoelquote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik ga nu naar de sportschool
Over een week praat je al gebrekkig Nederlands.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:45 schreef bitterbal het volgende:
als ik morgen wakker word ga ik al overmorgen
nog gebrekkigererer?!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een week praat je al gebrekkig Nederlands.
Kan jij met naaktslakken praten ?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een week praat je al gebrekkig Nederlands.
Als ik mijn best doe wel denk ik, beetje met wat extra kwijl in de ongeschraapte mond praten zo.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij met naaktslakken praten ?
ja us spreekt vloeiend slaksquote:Op woensdag 11 september 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij met naaktslakken praten ?
Zo hoor ik tenminste dat ze heimelijke plannetjes aan het maken zijn om de Aarde te veroveren.quote:
samen met de spinnen toevallig?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo hoor ik tenminste dat ze heimelijke plannetjes aan het maken zijn om de Aarde te veroveren.
lolsmurfquote:Op woensdag 11 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
moest net echt te hard lachen om deze tt
Ja, anders ga je dat toch niet doen.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je nummers uit wisselt voor buiten de app ?
Spins ken ik dan weer niet (gelukkig)quote:Op woensdag 11 september 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
samen met de spinnen toevallig?
Ja blijkbaar toch nietquote:Op woensdag 11 september 2024 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, anders ga je dat toch niet doen.
oh dat vind ik juist weer interessanterquote:Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spins ken ik dan weer niet (gelukkig)
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe wel denk ik, beetje met wat extra kwijl in de ongeschraapte mond praten zo.
Ja dacht ik alquote:
Maar iedereen is lang vergeleken met 4equote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
ohhh dacht dat je het aan 4e vroeg
Het is niet dat wij heel veel schelen in lengtequote:Op woensdag 11 september 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar iedereen is lang vergeleken met 4e
Jij niet toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar iedereen is lang vergeleken met 4e
Klopt, maar alsnog is het wel een redelijk op waarheid berust statementquote:Op woensdag 11 september 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet dat wij heel veel schelen in lengte
Ja maar ik ga niet daten met Zwageress, dus ik tel nietquote:
Okee.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet daten met Zwageress, dus ik tel niet
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Internationale CEFR-standaard
Slaks C1 niveau: gevorderd
Je bent in staat om langere en veeleisende teksten of gesprekken in het Slaks te begrijpen
Je bent in staat om in het Slaks ideeën uitdrukken zonder al te veel op te zoeken
Je bent in staat gestructureerde en gedetailleerde teksten te maken over complexe slakkerige onderwerpen
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Internationale CEFR-standaard
Slaks C1 niveau: gevorderd
Je bent in staat om langere en veeleisende teksten of gesprekken in het Slaks te begrijpen
Je bent in staat om in het Slaks ideeën uitdrukken zonder al te veel op te zoeken
Je bent in staat gestructureerde en gedetailleerde teksten te maken over complexe slakkerige onderwerpen
GAAN WIJ NIET DATEN ????quote:Op woensdag 11 september 2024 20:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet daten met Zwageress, dus ik tel niet
ja je weet nooit wanneer het een gevraagd skill isquote:Op woensdag 11 september 2024 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even mijn internationale CV aan het bijwerken.
Opbeurend.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Er heeft vannacht een jongen zichzelf dood gereden op dat eiland. schijnbaar iemand met veel bekende op het eilandVerhaal is dat hij om 0400 naar een sunrise plek reed en dodelijk is gecrashed
Es lo que es.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Er heeft vannacht een jongen zichzelf dood gereden op dat eiland. schijnbaar iemand met veel bekende op het eilandVerhaal is dat hij om 0400 naar een sunrise plek reed en dodelijk is gecrashed
Nee?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GAAN WIJ NIET DATEN ????
Oh ja, goed ideequote:Op woensdag 11 september 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee?
We kunnen wel samen eten natuurlijk
Hoeneer moet je dan zonsopgang zien?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Om dat tijdstip moet je gewoon in bed liggen. Er gebeuren alleen ellendige dingen om dat tijdstip.
Door het raamquote:Op woensdag 11 september 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer moet je dan zonsopgang zien?
ja ze zeggen ook dat het een goede rijder was en de wegen zeer goed kende.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Om dat tijdstip moet je gewoon in bed liggen. Er gebeuren alleen ellendige dingen om dat tijdstip.
echte slangen hebben dikke schubbenquote:Op woensdag 11 september 2024 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zeggen ook dat het een goede rijder was en de wegen zeer goed kende.
Nou ja. Je moet gewoon max 30 /35 rijden en een helm op hebben. Zie ze echt zonder helm met 70 en harder voorbij vliegen
ja echte slangen zijn sssssslim en rijden met gepaste sssssnelheidquote:Op woensdag 11 september 2024 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echte slangen hebben dikke schubben
Wel veiligquote:Op woensdag 11 september 2024 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een video van een zonsopgang bekijken.
Gewoon in de winter gaan, dan is dat niet zo vroegquote:Op woensdag 11 september 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dat toch beter, met 2 ham-kaassouflees uit de airfryertquote:Op woensdag 11 september 2024 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere salade met Italiaanse spekkies en croutons
Ja handig voor als je ineens naar de wc moetquote:Op woensdag 11 september 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je tenminste op pauze zetten af en toe of terugspoelen.
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja handig voor als je ineens naar de wc moet
Op het noordelijk halfrond in de winter.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt geniaalquote:Op woensdag 11 september 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Of langzaam terugspoelen voor een zonsondergang.
Dus ik heb de perfecte appquote:Op woensdag 11 september 2024 20:41 schreef bitterbal het volgende:
@:nattekat ik zag vandaag een reel op insta en en daarin hoorde ik dat als je al nummers uitwisselt voor dat de date (datum/locatie) is afgesproken in de datingapp je 63% kans dat de date nooit gaat plaats vinden
Ze hadden zich verstopt ?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Alle spekkies gevonden, nu op zoek naar de croutons.
Ja maar ik heb ze gevonden, ze zaten allemaal in de kelderkast achter de deur te beven.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hadden zich verstopt ?
Ach gossiequote:Op woensdag 11 september 2024 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ze gevonden, ze zaten allemaal in de kelderkast achter de deur te beven.
9,9 gradenquote:
Nog 3 nachtjes slapenquote:Op woensdag 11 september 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook geen tijd meer om buiten te zijn
Nog acht maanden wachten.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet zeggen, het was wel lekker om eens niet helemaal bezweet uit de sportschool te komen.
Maar dat is wel leuk geweest, meer warmte graag!
met andere bewoners? Heb je al met de begeleiding gesproken?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo slapen, afgelopen nacht was het even onrustig op de gang. Ik ben zo bang dat dit een keer echt escaleert,,,
Overmorgenquote:
Gisteren was het iig een clash tussen de slaapdienst en een bewoonster.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met andere bewoners? Heb je al met de begeleiding gesproken?
ohquote:Op woensdag 11 september 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf het lastig vinden om mijn angsten en gevoelens te uiten.
Ja. 1 persoonlijk begeleider is er dacht ik morgen weer en de andere zit met zijn luie reet op een Spaans eiland..quote:Op woensdag 11 september 2024 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
Ja misschien 1 op 1 met jouw persoonlijke begeleiding. Moet toch zeker bespreekbaar zijn dat je het snachts gewoon graag rustig hebt op de gang en geen gedoe met andere bewoners
ja zijn dat dan bewoners die laat thuis komen ofzo? Of wat is de reden?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. 1 persoonlijk begeleider is er dacht ik morgen weer en de andere zit met zijn luie reet op een Spaans eiland..
Ik heb al vaker aangegeven dat ik last heb van geluiden op de gang snachts... Maar het is lastig om dat tegen te gaan..
Er mag alleen gerookt worden op een bepaald balkon, vaak doen ze dat gezamenlijk, als ze terugkomen praten ze nog....quote:Op woensdag 11 september 2024 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn dat dan bewoners die laat thuis komen ofzo? Of wat is de reden?
ah zo. ja das idd erg irritant. Misschien kan de begeleiding nog memo's ophangen met de reminder dan men stil moet zijn als ze terug komenquote:Op woensdag 11 september 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er mag alleen gerookt worden op een bepaald balkon, vaak doen ze dat gezamenlijk, als ze terugkomen praten ze nog....
Luisteren ze toch niet naar...quote:Op woensdag 11 september 2024 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. ja das idd erg irritant. Misschien kan de begeleiding nog memo's ophangen met de reminder dan men stil moet zijn als ze terug komen
ssssssssssssssssssssssssssssssssssss t?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. ja das idd erg irritant. Misschien kan de begeleiding nog memo's ophangen met de reminder dan men stil moet zijn als ze terug komen
ja datquote:Op woensdag 11 september 2024 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssss t?
truste bosquote:Op woensdag 11 september 2024 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch maar bedje op zoeken.
Wel lekker fris bedje...
Etto en ik komen wel langsquote:Op woensdag 11 september 2024 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Luisteren ze toch niet naar...
Sommigen hier doen maar wat..
Volgens mij is er een pakketje van Protest onderwegquote:
nou dat kan nog goed gaanquote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is er een pakketje van Protest onderweg
Ik vermoed die ik op zalando heb besteld, al komt deze met DHL
Als ze het bij de buren afleveren wel misschienquote:
past vast in de brievenbus. In de app kan je ook een noitie achter laten voor de bezorgerquote:Op woensdag 11 september 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze het bij de buren afleveren wel misschien
"Graag overhandigen bij het serpent achter de balie"quote:Op woensdag 11 september 2024 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
past vast in de brievenbus. In de app kan je ook een noitie achter laten voor de bezorger
Ik kan de nieuwe pakketautomaat selecterenquote:Op woensdag 11 september 2024 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
past vast in de brievenbus. In de app kan je ook een noitie achter laten voor de bezorger
We hadden precies voorspelt hoe het zou gaanquote:Op woensdag 11 september 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, op tijd naar bed gaan.
Diehardquote:Op woensdag 11 september 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Door de zeikregen gefietst om iets te kopen dat een batterij nodig heeft die ik niet heb.
Matig.
Zo voelde ik me wel toen ik met die hoosbui + hagel toch stug door bleef fietsen in mijn t-shirt om op tijd bij de winkel te zijnquote:
Ik nu wel.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hadden precies voorspelt hoe het zou gaan![]()
Ik lig ook nog niet in bed 😩
Kon je dan niet beter ook gelijk een batterij kopen?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Door de zeikregen gefietst om iets te kopen dat een batterij nodig heeft die ik niet heb.
Matig.
Maar kan de bezorger die ook vinden?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan de nieuwe pakketautomaat selecteren
Ik ookquote:
Naja! Terugbrengen toch?quote:Op woensdag 11 september 2024 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de action een halloweenlampje gekocht, trek ik net dat hele ding kapot toen ik de teststrip wilde verwijderenhad hem nog niet eens aan gehad.
quote:Op woensdag 11 september 2024 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de action een halloweenlampje gekocht, trek ik net dat hele ding kapot toen ik de teststrip wilde verwijderenhad hem nog niet eens aan gehad.
Nu nog het tweede gedeelte uitvoerenquote:
Action doet serieus zelden moeilijk met terugbrengen. Gewoon zeggen dat ie al stuk wasquote:Op woensdag 11 september 2024 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem toch zelf gesloopt
Het was de teststrip. Die haal je eraf na het testen of hij het doet.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Action doet serieus zelden moeilijk met terugbrengen. Gewoon zeggen dat ie al stuk was
Mja dat hoort toch niet zo makkelijk te gaan?quote:Op woensdag 11 september 2024 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem toch zelf gesloopt
wat voor tip zou je willen hebben dan? hoe je je eten op kan eten zonder te smakken?quote:Op woensdag 11 september 2024 23:18 schreef Xilia het volgende:
NOT INCLUDED TIPS!!!!
Staat op elk bonnetje hier
Niet inbegrepen fooien?quote:Op woensdag 11 september 2024 23:18 schreef Xilia het volgende:
NOT INCLUDED TIPS!!!!
Staat op elk bonnetje hier
Hahaquote:Op woensdag 11 september 2024 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat voor tip zou je willen hebben dan? hoe je je eten op kan eten zonder te smakken?
Nee en ik krijg het maar niet in m'n hoofd hoeveel een beetje normale fooi hier isquote:
horecapersoneel wordt gewoon nog meer uitgeknepen als in nederland dusquote:Op woensdag 11 september 2024 23:38 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha![]()
Nee, dat ze hier overal tips verwachten, fooi dus.
Niet erg verder, maar als je afrond is het nog maar een paar cent
Als je de verdiensten hier ziet, snap je wel dat tips belangrijk zijn jaquote:Op woensdag 11 september 2024 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
horecapersoneel wordt gewoon nog meer uitgeknepen als in nederland dus
eigenlijk walgelijk dat soort landen/praktijken
Toen wist ik nog niet dat het geen AA of AAA moest zijnquote:Op woensdag 11 september 2024 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kon je dan niet beter ook gelijk een batterij kopen?
sorry. gemist. ik was druk aan het werkquote:Op woensdag 11 september 2024 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag toch, 'hagel'
kortom weer een voorbeeld van je gebrek aan voorbereidingquote:Op woensdag 11 september 2024 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat het geen AA of AAA moest zijn
hmmm nouja de schoonmaak er van is wel een goede bezigheid om moe van te wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 23:52 schreef Xilia het volgende:
Fuck! Ik dacht een klein glaasje rode wijn helpt me vast in slaap.
Gooi ik natuurlijk dat glas om![]()
Rode wijn everywhere
Ehm ja denk jequote:Op woensdag 11 september 2024 23:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm nouja de schoonmaak er van is wel een goede bezigheid om moe van te worden
Slaap lekker!quote:Op woensdag 11 september 2024 23:59 schreef Nizno het volgende:
nachtje slapen, morgen eens kijken hoe ver de badkamer en toilet opschieten thuis.
Gute Nacht Freunde
quote:Op woensdag 11 september 2024 23:59 schreef Nizno het volgende:
nachtje slapen, morgen eens kijken hoe ver de badkamer en toilet opschieten thuis.
Gute Nacht Freunde
slaapzequote:Op woensdag 11 september 2024 23:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ehm ja denk je![]()
Het lijkt wel een slachthuis![]()
Maar goed, zo goed als mogelijk opgeruimd![]()
Slaap lekker
quote:Twintigers van nu hebben een hoger vermogen dan twintigers tien jaar geleden. Ook zijn ze vaker hooggeschoold en minder vaak werkloos.
Waar is dat? Ik word echt doodziek van dit soort ongein. "tipping culture" my ass betaal je personeel gewoon.quote:Op woensdag 11 september 2024 23:46 schreef Xilia het volgende:
[..]
Als je de verdiensten hier ziet, snap je wel dat tips belangrijk zijn ja
Gij lompe houterige pummel, het is de meest directe en eerlijke manier om die ene leuke serveerster persoonlijk te bedanken voor haar voortreffelijke verzorgen van jouw avond, of de kok voor zijn uitzonderlijke talent, zo zou de hele wereld juist moeten werken.quote:Op donderdag 12 september 2024 07:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is dat? Ik word echt doodziek van dit soort ongein. "tipping culture" my ass betaal je personeel gewoon.
Nee, ga weg met de hagel!quote:Op donderdag 12 september 2024 07:58 schreef Karzai het volgende:
Weerbericht Nederland
Veel buien in de kustregio’s
12 september 2024, 07:38
Vandaag komt het vooral in de kustgebieden tot talrijke buien. Tijdens een stevige bui kan het hagelen, onweren en veel regen in korte tijd is mogelijk. Landinwaarts komen ook enkele buien voor, maar schijnt ook geregeld de zon. Het wordt maximaal 15 graden. Morgen is nog een enkele bui mogelijk. Vanaf het weekend gaat de temperatuur omhoog en krijgt de zon meer ruimte.
Vanochtend: kustgebieden veel buien
In het binnenland is het droog met opklaringen. Plaatselijk kan de dag nog wel wat nevelig of mistig van start gaan. In de kustgebieden komen talrijke buien voor. Tijdens een actieve bui kan het onweren, hagelen en is veel regen in korte tijd mogelijk. In de loop van de ochtend trekken de buien verder het land in. De zuidwestenwind is zwak tot matig boven land en matig tot vrij krachtig uit het noordwesten aan zee.
Vanmiddag: meeste buien aan de kust
In de kustgebieden is het ronduit buiig. Enkele stevige buien gaan gepaard met hagel, onweer en veel regen in korte tijd. Wateroverlast op enkele plaatsen is niet ondenkbaar. In het binnenland komt ook een aantal buien voor, maar deze zijn minder talrijk en actief dan in de kustregio’s. Tussen de buien door is er een mix van stapelwolken en zonnige perioden. Tijdens droge perioden met zon kan het kwik oplopen naar 15 graden, maar tijdens de buien is het niet warmer dan een graad of 11. De wind draait naar het westen boven land en aan zee komt de matige tot soms vrij krachtige wind uit het noordwesten.
Vanavond: landinwaarts brede opklaringen, aan zee buien
In het binnenland doven de buien uit, terwijl de kustgebieden met buien te maken houden. Vannacht koelt het in het oosten af naar 3 tot 7 graden en kan plaatselijk nevel of mist ontstaan. In het westen liggen de minima een stuk hoger met 9 tot 11 graden. Landinwaarts waait het nauwelijks, pal aan zee is de noordenwind vrij krachtig.
lekker hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 08:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7 uur en 3 minuten geslapen![]()
Die 3 minuten waren heel belangrijk
Die krijgt ook heus wel wat hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gij lompe houterige pummel, het is de meest directe en eerlijke manier om die ene leuke serveerster persoonlijk te bedanken voor haar voortreffelijke verzorgen van jouw avond, of de kok voor zijn uitzonderlijke talent, zo zou de hele wereld juist moeten werken.
Terug je bed in maar danquote:Op donderdag 12 september 2024 08:06 schreef Karzai het volgende:
de koelkast zit vol de was is gedaan.
ik heb gisteren ook al de halve dag in bed en op de bank gelegen. ik hoop dat mijn bioscooppas straks op de mat ligtquote:
ben je niet lekker?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:13 schreef Ama het volgende:
Hopelijk ga ik me vandaag wat chiller voelen.
De kliko staat aan de wegquote:Op donderdag 12 september 2024 08:06 schreef Karzai het volgende:
de koelkast zit vol de was is gedaan.
Hoe doen ze dat?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:22 schreef bitterbal het volgende:
dat mensen dat durven he, hun oogkleur laten veranderen
dat is mij nog niet duidelijkquote:
Ik weet niet.. hij kijkt niet echt al te blijquote:Op donderdag 12 september 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is mij nog niet duidelijk
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Maar geloof ik wel permanente verandering
vies mannetjequote:Op donderdag 12 september 2024 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Die kunstenaar Peter Klashorst is overleden.
Dat die nog zo oud is geworden joh.
Ken nog verhalen dat die in midden Afrika leefde van drank en minderjarige vrouwen.
Die verhalen wat hij schreef zou nu per direct een metoo en canceling opgeven.
Hij schreef columns in nieuwe Revu vroeger
Wie?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Die kunstenaar Peter Klashorst is overleden.
ja dat begrijp ik ook nietquote:Op donderdag 12 september 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet.. hij kijkt niet echt al te blij![]()
En dan is het nog maar de vraag wat de gevolgen zijn op langere termijn
Wat ik ook zo debiel vind is dat mensen hun oogwit gaan tatoeëren
Ben je niet goed in je hoofd ofzo ?
Ik vond het lekker fris buitenquote:
Ja, het is frisjes. Ik heb vandaag een trui aangetrokken.quote:
Heb je vrij ?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker zonnetje hier, hoop dat het zo blijft. Even wat dingetjes doen, vanmiddag weer even de stad in denk ik.
Ok.quote:
Graag gedaanquote:
Durf het bijna niet te vragen, maar heb je nog bepaalde dieren op het fietspad gezien?quote:Op donderdag 12 september 2024 08:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier 6. Dat was wat fris op de fiets.
Die vinden het ook te koud schijnbaar. Gok op de terugweg wel.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar heb je nog bepaalde dieren op het fietspad gezien?
Die liggen nog in bed, onder een dekentje van bladeren en mosquote:Op donderdag 12 september 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Die vinden het ook te koud schijnbaar. Gok op de terugweg wel.
Vind de donkere ogen mooier.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat is mij nog niet duidelijk
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Maar geloof ik wel permanente verandering
zo hard mogelijkquote:Op donderdag 12 september 2024 09:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Weer hard aan het werk?
Morgenochtend doe ik handschoenen aan. Brrr.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier 6. Dat was wat fris op de fiets.
- Schaatsen uit het vetquote:Op donderdag 12 september 2024 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgenochtend doe ik handschoenen aan. Brrr.
Eens kijken waar mijn sjaal en muts zijn.
oh boerenkool. Zin in!quote:Op donderdag 12 september 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Schaatsen uit het vet
- Boerenkool met spekjes, jus en worst
- Chocolademelk met slagroom
- Dekentjes
- Kaarsjes
quote:Op donderdag 12 september 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Schaatsen uit het vet
- Dekentjes
- Kaarsjes
ja zocht wat in de kofferquote:Op donderdag 12 september 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Strakblauwe lucht en een zonnetje
@:bitterbal heb je de zon laten ontsnappen uit je cube?
Heb al chocomelk ( @EttovanBelgie ) en zit nu onder een dekentje.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Schaatsen uit het vet
- Dekentjes
- Kaarsjes
Dat blijkt, het wordt alweer donker hier.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Maar heb em weer goed dicht gedaan dus zometeen gewoon weer grijs en deprimerend
Nee voor de jusquote:
"Dat wat d'n huisman me voorzet"quote:
Dus een gat aan de zijkant of een geleid stroompje?quote:Op donderdag 12 september 2024 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee voor de jus
dat je een soort van vulkaan maakt en dan dat er toch nog ergens een tunnel is waar de jus dan uitstroomt
Ja liever een geleid stroompje maar ja ligt er aan hoeveel honger je dan hebtquote:Op donderdag 12 september 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus een gat aan de zijkant of een geleid stroompje?
Stoute zon, gelijk ontsnappenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al chocomelk ( @:EttovanBelgie ) en zit nu onder een dekentje.
Net spullen gehaald voor hutspot!
Broccoli en tartaarquote:
In wat voor gesprek ben ik beland.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:29 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik kom meestal niet verder dan een gat
Bij een opsomming van je pluspunten?quote:Op donderdag 12 september 2024 09:29 schreef bitterbal het volgende:
Dus ik kom meestal niet verder dan een gat
Denkt iedereen dagelijks als men een kijkje gaat nemen in de KSCquote:Op donderdag 12 september 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In wat voor gesprek ben ik beland.
Brother ewwwwquote:Op donderdag 12 september 2024 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Bij een opsomming van je pluspunten?
Denk boontjes met rijst en KIEEEEEPquote:Op donderdag 12 september 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denkt iedereen dagelijks als men een kijkje gaat nemen in de KSC![]()
Wat ga jij eten?
Volgens mij heb ik het nog erger gemaaktquote:Op donderdag 12 september 2024 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In wat voor gesprek ben ik beland.
WHIEEEEEEEEP KIEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 12 september 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk boontjes met rijst en KIEEEEEP
Ja, dat gebeurt nooit.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nog erger gemaakt
quote:
Whutquote:Op donderdag 12 september 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus een bon van 7,50 van de Mac. Dus ik ga daarheen gister, haal een MEDIUM menu. Kon ik nog 5,90 bijbetalen.
De Mac is onbetaalbaar.
Via de app is het goedkoper, heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus een bon van 7,50 van de Mac. Dus ik ga daarheen gister, haal een MEDIUM menu. Kon ik nog 5,90 bijbetalen.
De Mac is onbetaalbaar.
Dit menu niet, blijkbaarquote:Op donderdag 12 september 2024 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Via de app is het goedkoper, heb ik me laten vertellen.
Denk dat we als land er beter van worden als de Maccie geboycot wordtquote:
So basicquote:
Dan hebben we altijd nog: BK, KFC, de plaatselijke patatboer en nog 39383838 andere vetplaatsenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat we als land er beter van worden als de Maccie geboycot wordt
Van mijn plaatselijke patatboer blijven jullie afquote:Op donderdag 12 september 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog: BK, KFC, de plaatselijke patatboer en nog 39383838 andere vetplaatsen
Ik raak hem met geen vinger aanquote:Op donderdag 12 september 2024 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Van mijn plaatselijke patatboer blijven jullie af
Ja, omnonomnomquote:
KFC is de volgende die weg moet!quote:Op donderdag 12 september 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd nog: BK, KFC, de plaatselijke patatboer en nog 39383838 andere vetplaatsen
quote:Op donderdag 12 september 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omnonomnom
Mag jij dat nu eten momenteel?
quote:Op donderdag 12 september 2024 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KFC is de volgende die weg moet!
Oh, welke is dat ?quote:Op donderdag 12 september 2024 09:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet alleen opletten op de toevoegingen. Diepvriespatat zonder toevoegingen is het beste.
ik heb de lamb weston curly fries. Tjokvol toevoegingenquote:Op donderdag 12 september 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, welke is dat ?
Ik heb altijd die crispy franse frietjes van Aviko geloof ikLet nooit op toevoegingen
Ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar dat vind ik lekker.
Oh ja, die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 12 september 2024 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de lamb weston curly fries. Tjokvol toevoegingen
Ik gebruik deze https://www.ah.nl/product(...)viko-opa-s-ovenfrietquote:Op donderdag 12 september 2024 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, welke is dat ?
Ik heb altijd die crispy franse frietjes van Aviko geloof ikLet nooit op toevoegingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |