SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, voor het eerst sinds ik terug ben van vakantie.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Lagen jullie vannacht ook helemaal onder de dekens ?
Touche.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
alsof jij nu onder dekens ligt
Maar je gedraagt je zo vaak als een niet serpent. Denk dat ze fouten hebben gemaaktquote:Op woensdag 11 september 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jajajaja, ben nu gediplomeerd serpent
Wanneer is de date met die lange?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik ga nu naar de sportschool
Moet ik wel eerst een like terug krijgenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de date met die lange?
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is de date met die lange?
Sir Hiss heeft me een 10 gegeven voor slidderen, een 9 voor oprollen, een 8 voor vervellen en een 8 voor slissenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je gedraagt je zo vaak als een niet serpent. Denk dat ze fouten hebben gemaakt
een 10 voor slidderen?! Daar heb ik maar een 7 voorquote:Op woensdag 11 september 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sir Hiss heeft me een 10 gegeven voor slidderen, een 9 voor oprollen, een 8 voor vervellen en een 8 voor slissen
dat komt omdat je het nogal eens over 'benen' hebtquote:Op woensdag 11 september 2024 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een 10 voor slidderen?! Daar heb ik maar een 7 voor
Volgens mij is het juist een indicator dat mensen wel iets af willen spreken.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:41 schreef bitterbal het volgende:
@:nattekat ik zag vandaag een reel op insta en en daarin hoorde ik dat als je al nummers uitwisselt voor dat de date (datum/locatie) is afgesproken in de datingapp je 63% kans dat de date nooit gaat plaats vinden
ja ben gewoon goed ingeburgerdquote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat komt omdat je het nogal eens over 'benen' hebt
kleinigheidjequote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een like terug krijgen
als je nummers uit wisselt voor buiten de app ?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist een indicator dat mensen wel iets af willen spreken.
Ik las lik.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een like terug krijgen
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben gewoon goed ingeburgerd
*valt van stoelquote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik ga nu naar de sportschool
Over een week praat je al gebrekkig Nederlands.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:45 schreef bitterbal het volgende:
als ik morgen wakker word ga ik al overmorgen
nog gebrekkigererer?!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een week praat je al gebrekkig Nederlands.
Kan jij met naaktslakken praten ?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een week praat je al gebrekkig Nederlands.
Als ik mijn best doe wel denk ik, beetje met wat extra kwijl in de ongeschraapte mond praten zo.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij met naaktslakken praten ?
ja us spreekt vloeiend slaksquote:Op woensdag 11 september 2024 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan jij met naaktslakken praten ?
Zo hoor ik tenminste dat ze heimelijke plannetjes aan het maken zijn om de Aarde te veroveren.quote:
samen met de spinnen toevallig?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo hoor ik tenminste dat ze heimelijke plannetjes aan het maken zijn om de Aarde te veroveren.
lolsmurfquote:Op woensdag 11 september 2024 20:47 schreef bitterbal het volgende:
moest net echt te hard lachen om deze tt
Ja, anders ga je dat toch niet doen.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je nummers uit wisselt voor buiten de app ?
Spins ken ik dan weer niet (gelukkig)quote:Op woensdag 11 september 2024 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
samen met de spinnen toevallig?
Ja blijkbaar toch nietquote:Op woensdag 11 september 2024 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, anders ga je dat toch niet doen.
oh dat vind ik juist weer interessanterquote:Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spins ken ik dan weer niet (gelukkig)
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe wel denk ik, beetje met wat extra kwijl in de ongeschraapte mond praten zo.
Ja dacht ik alquote:
Maar iedereen is lang vergeleken met 4equote:Op woensdag 11 september 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
ohhh dacht dat je het aan 4e vroeg
Het is niet dat wij heel veel schelen in lengtequote:Op woensdag 11 september 2024 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar iedereen is lang vergeleken met 4e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |