SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
SPOILER: Speciaal voor Lovely en maily:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 11-09-2024 16:45:23 ]"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Ja, dat ga ik niet in de OP zetten hoorquote:
Oh flauw weer hoor tssquote:Op woensdag 11 september 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat ga ik niet in de OP zetten hoor
Hoeft toch niet?quote:Op woensdag 11 september 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat ga ik niet in de OP zetten hoor
Nou zegquote:
Het is "maily" en ik zie geen vestquote:Op woensdag 11 september 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, omdat ik een goed hart heb dames
Volgens Google is dat een vestquote:Op woensdag 11 september 2024 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Het is "maily" en ik zie geen vest
Nou vooruit dan .....quote:Op woensdag 11 september 2024 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens Google is dat een vest
quote:
Ik heb hem net weer uitgedaanquote:Op woensdag 11 september 2024 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik de wacht houden?
[..]
Kan nog komen!
Denk al, wordt frisser.quote:
Vroeg naar bed vandaag, morgen weer een opleidingsdagquote:Op woensdag 11 september 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk al, wordt frisser.
Succes!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Vroeg naar bed vandaag, morgen weer een opleidingsdag
Dankjewelquote:
ToTGod!quote:
Lovelyquote:
Hey Sallyquote:
Sallyquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
quote:
Glasquote:
Geen last van verder? Wel goed dat er zo snel antibiotica is geregeldquote:Op donderdag 12 september 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
Nou, dat was me het rondje 'welzijn' wel vandaag...
Net voor de tandarts gebeld naar huisarts, over een rode kring op mijn arm en hoe snel ik dan antibiotica zou moeten krijgen (verdenking teek/lyme). in de wachtkamer van de tandarts de foto's die ik op de een of andere manier in mn eentje had weten te maken van mn bovenarm geüpload in het elektronisch systeem inclusief mn vraag - word ik op de terugweg van de tandarts gebeld door de assistente dat er antibiotica is uitgeschreven. En die maar meteen opgehaald bij de apotheek.
Zo weer verder thuiswerken. Voordeeltje dan vandaagMaar moet wel dan tot in avond werken, lol
Ja, het was vrijwel zeker een erythema migrans (rode kring van de Borrelia bacterien).quote:Op donderdag 12 september 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Glas
[..]
Geen last van verder? Wel goed dat er zo snel antibiotica is geregeld
Waarom hoopte je op 6 weken? 10 dagen is toch beter?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, het was vrijwel zeker een erythema migrans (rode kring van de Borrelia bacterien).
Snel erbij zijn en dan zou 10 dagen AB genoeg zijn (zegt men...) Ik hoopte zelf op 6 weken AB.
Nee, want 6 weken is beter om de bacterie weg te krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom hoopte je op 6 weken? 10 dagen is toch beter?
Maar goed dat je het op tijd zag, en ook vrij snel AB kreeg.. hopen dat ie aanslaatquote:Op donderdag 12 september 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
Net voor de tandarts gebeld naar huisarts, over een rode kring op mijn arm en hoe snel ik dan antibiotica zou moeten krijgen (verdenking teek/lyme). in de wachtkamer van de tandarts de foto's die ik op de een of andere manier in mn eentje had weten te maken van mn bovenarm geüpload in het elektronisch systeem inclusief mn vraag - word ik op de terugweg van de tandarts gebeld door de assistente dat er antibiotica is uitgeschreven. En die maar meteen opgehaald bij de apotheek.
Zo weer verder thuiswerken. Voordeeltje dan vandaagMaar moet wel dan tot in avond werken, lol
Ah, weer wat geleerdquote:Op donderdag 12 september 2024 17:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want 6 weken is beter om de bacterie weg te krijgen.
Maar dit zou dan vallen onder "vroegtijdige ontdekking". Weet alleen niet wat ze als termijn hanteren.
Nou... VOEL me nog niet ziek, maar wel afkloppen. Vanavond de eerste pil maar nemen, moet bij de maaltijd.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd
En beterschap
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
Laten we hopen dat het werkt idd.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, het was vrijwel zeker een erythema migrans (rode kring van de Borrelia bacterien).
Snel erbij zijn en dan zou 10 dagen AB genoeg zijn (zegt men...) Ik hoopte zelf op 6 weken AB.
Jep. Dat wil die rode vlek zeggen.quote:
Misschien gekregen door zaterdag tijdens die wandeling ?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. Dat wil die rode vlek zeggen.
Gelukkig was het min of meer gelukt om foto's te maken (met links minder makkelijk mn telefoon bedienen, maar goed). En die kon ik uploaden naar de huisarts via het online systeem.
Kan, maar terugdenkend heb ik daarna eigenlijk niets gezien op die arm de dagen erna. En de rode punt van de beet lijkt toch wel vers.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien gekregen door zaterdag tijdens die wandeling ?
Ah is eigenlijk ook weer te lang geleden idd...quote:Op donderdag 12 september 2024 18:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan, maar terugdenkend heb ik daarna eigenlijk niets gezien op die arm de dagen erna. En de rode punt van de beet lijkt toch wel vers.
Wellicht gisteren, op de fiets, toen ik de FOK!stok weg ging leggen in het gras.
Zit op een wat rare plek voor een teek, op mijn bovenarm, beetje buitenkant/zijkant, op zo'n 10 cm boven de ellenboog.
Meestal kruipt een teek in een (warme) holte, maar wellicht vond hij mijn bovenarm ook wel oke, onder de mouw van de pyjama..... onder het dekbed....
De rode kring kan soms weken, zelfs maanden na een tekenbeet nog ontstaan.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah is eigenlijk ook weer te lang geleden idd...
Dat is aardig!quote:Op donderdag 12 september 2024 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wij duimen voor je @:Sally
Dat is best lang dusquote:Op donderdag 12 september 2024 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
De rode kring kan soms weken, zelfs maanden na een tekenbeet nog ontstaan.
Het lullige is echter, dat je dan niet zeker weet of je een tekenbeet had, tenzij je echt een teek gezien hebt die vast zat. Daarom altijd noteren wanneer je een teek verwijdert.
Al een hele tijd geen teek meer gehad, terwijl ik toch best wel veel kans erop maak.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is best lang dusStomme beesten wel ook..
Weer wat geleerd, wist dat dus nietquote:Op donderdag 12 september 2024 18:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Al een hele tijd geen teek meer gehad, terwijl ik toch best wel veel kans erop maak.
Nou ja.
Vroeger waarschijnlijk ook Lyme verschijnselen gehad zonder kring 1maar toen toevallig een antibioticakuur gehad voor wat anders van 2 weken. Toen nog steeds moeier dan moe, en nog eens 4 weken AB gehad. Ik zou zogenaamd Pfeiffer hebben, maar uit de 2e bloedtest bleek dat toch weer niet![]()
Maar die 6 weken AB van toen hebben wrs de Borrelia wel goed uitgeroeid toen.
Tegenwoordig zeggen Lymepatienten dat je best minstens 4, liever 6 weken AB krijgt.
Maar het antwoord van zowel assistente als apotheek was 10 dagen klopt. Bij de apotheek ging ze opzoeken en kreeg ik meer uitleg: bij vroegtijdige ontdekking kan 10 dagen volstaan, anders 10 tot 21 dagen.
Kloppen we samen afquote:Op donderdag 12 september 2024 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, wist dat dus niet
Zelf loop ik wel geregeld door gras en bomen etc.. Maar nog nooit een teek gehad ( even afkloppen )
Goed ideequote:Op donderdag 12 september 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kloppen we samen af
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
Heel goed dat je een foto ervan hebt gemaakt.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
De rode kring kan soms weken, zelfs maanden na een tekenbeet nog ontstaan.
Het lullige is echter, dat je dan niet zeker weet of je een tekenbeet had, tenzij je echt een teek gezien hebt die vast zat. Daarom altijd noteren wanneer je een teek verwijdert.
Mailyquote:Op donderdag 12 september 2024 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Heel goed dat je een foto ervan hebt gemaakt.
En de datum noteren als je een teek verwijdert
Hopelijk slaat de AB goed aan!
Gelukkig nog nooit een teek gehad.
quote:
Werk.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:43 schreef maily het volgende:
[..]
Nou hehe dat werd tijd
Waarmee eigenlijk?
ToTGod!quote:
Ja hoor, net boodschappen gedaan en nu even werkenquote:
Lovelyquote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, net boodschappen gedaan en nu even werken
En daar?
Mini-ToT is jarig? Feliquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ja ff de jarige job naar school gebracht en nu ff thuis aan het opruimen en schoonmaken.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mini-ToT is jarig? Feli
Van harte.....!quote:
Feli!quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi zo!
Ja ff de jarige job naar school gebracht en nu ff thuis aan het opruimen en schoonmaken.
Sallyquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:14 schreef Sally het volgende:
Mogguh.
Oh nee, middagh.
Uitslapen vandaag.
Kijk eens op Een Echte Bommelaar op Facebook. Mijn laatste bericht/column. Wordt tijd voor een boekquote:
Ben nu volledig naar de klote, maar ik kijk wel ff.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens op Een Echte Bommelaar op Facebook. Mijn laatste bericht/column. Wordt tijd voor een boek
GC / Hiep hiep hoera voor het regeer akoort.......quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben nu volledig naar de klote, maar ik kijk wel ff.
Hoe was de verjaardag ? En al bijgekomen ?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben nu volledig naar de klote, maar ik kijk wel ff.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe was de verjaardag ? En al bijgekomen ?
Goeiemorgen.
Goeiemorgen, heren van het goeie levenquote:
Mailyquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:27 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Goeiemorgen, heren van het goeie leven![]()
![]()
Mutskequote:
Hee man!quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe was de verjaardag ? En al bijgekomen ?
Goeiemorgen.
ToTquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:19 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
[..]
Hee man!
Ja het kinderfeestje was super!
Zijn verjaardag zelf was een stuk eenvoudiger, met zijn favoriete vriendinnetje hier, m'n ex en een stuk taart.
Daarna uit eten gegaan, maar daar had hij absoluut geen zin in, helaas.
En bijgekomen? Kom net m'n nest uit rollen, nog steeds goed moe.
Vanavond maar weer op tijd erin danquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:19 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
[..]
Hee man!
Ja het kinderfeestje was super!
Zijn verjaardag zelf was een stuk eenvoudiger, met zijn favoriete vriendinnetje hier, m'n ex en een stuk taart.
Daarna uit eten gegaan, maar daar had hij absoluut geen zin in, helaas.
En bijgekomen? Kom net m'n nest uit rollen, nog steeds goed moe.
Kerel!quote:
Sow, echt wel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:21 schreef maily het volgende:
[..]
Vanavond maar weer op tijd erin dan![]()
Ooit was je ex een stuk. Later is ze een ouwe taart.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:19 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
[..]
Hee man!
m'n ex en een stuk taart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |