In Nederland is het inderdaad (sinds kort) zo dat de apotheek je dus niet ineens een ander merk mag meegeven. Er is dus erkenning gekomen voor het gegeven dat de merken levothyroxine daarvoor onderling te veel verschillen.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor je schildklier? Daarvoor geldt in Nederland dat je niet zomaar van merk mag wisselen zonder extra vaak bloedprikken en monitoren. Er zijn grote verschillen tussen merken.
Mocht je je slechter gaan voelen, kan het daarmee te maken hebben. Hoeft niet te gebeuren maar hou het in de gaten
Inderdaad. Het heeft veel te lang geduurd voor dat is vastgelegd. Ik heb eens, zonder dat ik dat wist, een alternatief merk gekregen. Ik ben 8 maanden hondsberoerd geweest, nog veel zieker dan in mijn eerste schildklierjaar. En we kwamen er maar niet achter wat het probleem was. Zo zonde van de tijd en van alle medische kosten.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In Nederland is het inderdaad (sinds kort) zo dat de apotheek je dus niet ineens een ander merk mag meegeven. Er is dus erkenning gekomen voor het gegeven dat de merken levothyroxine daarvoor onderling te veel verschillen.
Schandalig, zeg.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad. Het heeft veel te lang geduurd voor dat is vastgelegd. Ik heb eens, zonder dat ik dat wist, een alternatief merk gekregen. Ik ben 8 maanden hondsberoerd geweest, nog veel zieker dan in mijn eerste schildklierjaar. En we kwamen er maar niet achter wat het probleem was. Zo zonde van de tijd en van alle medische kosten.
Geen grauwe regenwolken te zien? Wanneer ik door het ene raam kijk is het mooi blauw met wat witte wolken, kijk ik 90gr naar links komt er een hele grijze lucht aan.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopenhet zou zo fijn zijn als het niet stom zou vinden, maar helaas.
Ga dan een sport doen die je wel leuk vindt.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopenhet zou zo fijn zijn als ik het niet stom zou vinden, maar helaas.
"Have you tried turning it off and on again" deed de trucquote:Op woensdag 11 september 2024 14:23 schreef z80 het volgende:
Even snel door de pdf zitten scrollen.
F3 op de print is voor de aansturing van de vuller. Is deze zekering nog heel?
F1 zou ook kunnen maar lijkt me dat de vuller dan ook handmatig niet meer werkt.
En in de burner, dat stuk pijp met gaatjes, zit ergens een optische sensor. Deze zie ik zo snel niet op het diagram. Maar waarschijnlijk aan beide kanten van de pijp, in het onderste deel, een zwart blokje met 2 draden. Deze moeten elkaar zien zodra de burner bijna leeg is.
Is er 1 stuk, of vuil dan ziet de vuller niet wanneer de burner leeg is.
oh hardlopen!quote:Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopenhet zou zo fijn zijn als ik het niet stom zou vinden, maar helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Gouden tipquote:Op woensdag 11 september 2024 15:13 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ga dan een sport doen die je wel leuk vindt.
Dat was op een gegeven moment voor mij een te grote drempel. Vandaar dat ik nu sport met een dak boven mijn hoofd om dat excuus niet meer te hebbenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, het is gek wisselvallig, maar als ik me daar nu al door laat leiden dan wordt het een lange herfstIk heb een warme douche thuis dus dat is ook geen excuus
![]()
Je bent zo´n slimme meid dus je had het zelf ook kunnen bedenken, maar serieus kies iets wat je wel leuk vindt. Dan gaat het sporten veel vaker vanzelf.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was op een gegeven moment voor mij een te grote drempel. Vandaar dat ik nu sport met een dak boven mijn hoofd om dat excuus niet meer te hebben.
Gek genoeg krijg ik inmiddels weer meer zin in hardlopen.
Nou, ik doe ook sport die ik leuk vind ernaast. Maar aan hardlopen zitten voordelen die ik ergens anders niet vind. 'Leuk'of 'zin' is geen voorwaarde om iets te doen, weet jequote:Op woensdag 11 september 2024 16:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je bent zo´n slimme meid dus je had het zelf ook kunnen bedenken, maar serieus kies iets wat je wel leuk vindt. Dan gaat het sporten veel vaker vanzelf.
Het gaat de goede kant op. Nienke is veel ziek geweest (bijna elke week). Nu iets beter. Ontwikkeld zich meer nu ze niet zo veel ziek is. Met Marijn wel meer “problemen”. Slecht luisteren en impulsief gedrag (kat pijn doen, Nienke pijn doen). Kanttekening: overgrote deel is hij wel erg lief met katten of Nienke. Soms lijkt impulsief de overhand te krijgen. Lastig om mee om te gaan. Hulp van school daarvoor ingevlogen. Soms is het emmertje ook gewoon leeg bij ons en geen idee hoe mee om te gaan. Opvoeden is wat dat betreft een hondenbaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Hoe is het met jou en je gezinsleden?
Ik sport sind september 2022 wekelijks buiten naast het hardlopen (muv 6 weken postpartum) en vind het zo fijn. Ik breng al onnoemelijk veel tijd binnen door. Als het de hele dag hoost, ben ik ook niet zo happig op hollen maar nu met die buien ging het best. Laatste kilometer in de regen en toen thuiz snel droge kleren aan gedaan want ik viel direct met mijn neus in de huiswerk-Latijn-boter
douchen komt nog wel
Dat zo’n slimme jongen als @Jeroboam niet zelf had kunnen bedenken om eerst te vragen wat je aan het rennen houdt ipv meteen open deuren in te trappen met ongevraagd advies …. Je snapt het niet he.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, ik doe ook sport die ik leuk vind ernaast. Maar aan hardlopen zitten voordelen die ik ergens anders niet vind. 'Leuk'of 'zin' is geen voorwaarde om iets te doen, weet je
quote:Op woensdag 11 september 2024 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zo’n slimme jongen als @:jeroboam niet zelf had kunnen bedenken om eerst te vragen wat je aan het rennen houdt ipv meteen open deuren in te trappen met ongevraagd advies …. Je snapt het niet he.
Klinkt best pittig zo met Marijn. Zulk gedrag is voor jullie onprettig en voor hem ook niet fijn. Vindt hij school leuk? Ik zie wel een beetje op tegen de herfst en alle virussen die ons tegemoet komenquote:Op woensdag 11 september 2024 17:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op. Nienke is veel ziek geweest (bijna elke week). Nu iets beter. Ontwikkeld zich meer nu ze niet zo veel ziek is. Met Marijn wel meer “problemen”. Slecht luisteren en impulsief gedrag (kat pijn doen, Nienke pijn doen). Kanttekening: overgrote deel is hij wel erg lief met katten of Nienke. Soms lijkt impulsief de overhand te krijgen. Lastig om mee om te gaan. Hulp van school daarvoor ingevlogen. Soms is het emmertje ook gewoon leeg bij ons en geen idee hoe mee om te gaan. Opvoeden is wat dat betreft een hondenbaan.
Sporten helpt voor mij wel. Ik sport nu 3x in de week. Daar tussen wandel ik. Ik overweeg af en toe te gaan hardlopen. Lichamelijk veel vooruitgang. Wel fijn
.
Goed van je dat je die drempel over gaat! Ik snap je overwegingen prima. Voor mij werkte het niet meer. Klinkt alsof het voor jou prima werkt.
Hoe gaat het bij jullie kleinste?
School vind hij erg fijn. Weinig gedoe daar. Heeft veel dingen snel door. Volgens de juf mankeert het niets aan zijn hersens. Hij speelt ook genoeg met andere kindjes. Ik hoor vooral dat hij dan erg rustig en lief is. Thuis is hij wel anders. Soms wel tegenstrijdig allemaal dus. Maar goed, er is hulp. We hebben hem ook op advies van school geholpen met zijn motoriek (fysio). Werkte goed. Zwemles gaat ook beter, nu hij in een wat kleinere groep zit.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klinkt best pittig zo met Marijn. Zulk gedrag is voor jullie onprettig en voor hem ook niet fijn. Vindt hij school leuk? Ik zie wel een beetje op tegen de herfst en alle virussen die ons tegemoet komen![]()
Opvoeden is ook gewoon zwaar. De kleine doet het prima, loopt, babbelt wat, is een leuk mannetje. Hij kost wel bakken energie want is voortdurend op avontuur en we moeten hem in de gaten houden. De oudste is net begonnen op de middelbare school en heeft veel sturing en begeleiding nodig. Ik vind bijles geven en plannen gelukkig onwijs leuk maar zijn attitude niet echtik vind het combineren van de behoeftes van beide jongens niet altijd makkelijk, maar ja, dat is part of the game.
Knap om zo consequent te sporten. Kan me voorstellen dat het helpt om in balans te blijven en ook ruimte voor jezelf te kunnen hebbe
Ik heb me ingeschreven voor een hardloopwedstrijdje (een dag nàdat we terugkomen van een week all inclusive) dus dat is wel een stok achter de deur.
Maar echt hè, ik dacht dat ik dat ouderschap best masterde maar twee is heel andere koek. Fijn dat jullie hulp hebben en hij het op veel gebieden lekker doet. Ik heb met mijn oudste best wat te stellen gehad qua temperament maar de wetenschap dat hij een goed hart en ook een zacht karakter heeft, heeft altijd wel geholpen.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
School vind hij erg fijn. Weinig gedoe daar. Heeft veel dingen snel door. Volgens de juf mankeert het niets aan zijn hersens. Hij speelt ook genoeg met andere kindjes. Ik hoor vooral dat hij dan erg rustig en lief is. Thuis is hij wel anders. Soms wel tegenstrijdig allemaal dus. Maar goed, er is hulp. We hebben hem ook op advies van school geholpen met zijn motoriek (fysio). Werkte goed. Zwemles gaat ook beter, nu hij in een wat kleinere groep zit.
Maar het helpt niet dat we de aandacht moeten verdelen. Daar zit denk ik wel een deel van het probleem. Zoals je al zegt: combineren is echt wel uitdagend.
En dat allemaal met een fulltime baan.![]()
.
Wat je allemaal schrijft is wel herkenbaar.
Waar ga je lopen?. Hoeveel km? Laatste keer was voor mij de 4 mijl in Groningen, al voor Corona.
Wat ellendig joh. Kunnen/willen anderen in de buurt dit ook ondersteunen?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:56 schreef Sarabi het volgende:
Nou het lijkt erop dat mijn man eindelijk ook zo ver is om de woningbouw aan te schrijven over de buren.
Ik loop ondertussen al maanden de hele dag rond met misselijkheid en hartkloppingen van de stress
Een tijdje terug gaven er een paar aan dit inderdaad wel te willenquote:Op woensdag 11 september 2024 19:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat ellendig joh. Kunnen/willen anderen in de buurt dit ook ondersteunen?
Dan sta je wel sterker wanneer er meer mee tekenen. Zou ook een kopie naar de gemeente sturen, zij moeten overbewoning tegengaanquote:Op woensdag 11 september 2024 19:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een tijdje terug gaven er een paar aan dit inderdaad wel te willen
Verder ben ik erg benieuwd hoeveel mensen er volgens de woningbouw wonen want dat zijn er ook steeds meer geworden de laatste 2 jaar.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan sta je wel sterker wanneer er meer mee tekenen. Zou ook een kopie naar de gemeente sturen, zij moeten overbewoning tegengaan
Wat dichtbijquote:Op woensdag 11 september 2024 18:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar echt hè, ik dacht dat ik dat ouderschap best masterde maar twee is heel andere koek. Fijn dat jullie hulp hebben en hij het op veel gebieden lekker doet. Ik heb met mijn oudste best wat te stellen gehad qua temperament maar de wetenschap dat hij een goed hart en ook een zacht karakter heeft, heeft altijd wel geholpen.
En dan werk ik maar 24 uur![]()
Startbaanrun, 5 km. Ik ben te blessuregevoelig om 10 km te willen gaan lopen. Vier Mijl is leukIk overweeg ook ooit nog de Zandenplasloop
Coopertest deed na een kwart al ondraagbaar pijn hier. Shuttle run kon ik dan weer wel.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:50 schreef Clubsoda het volgende:
Hardlopen is een stukje erekwestie, ik was er vroeger op school heel slecht in (ik heb ook echt een mening over dingen als de coopertest en de manier waarop LO wordt gegeven op school maar dat is een ander verhaal) en ik heb het jaren stom gevonden dat iedereen en z'n moeder kan hardlopen en ik niet. Dus toen ben ik het gaan doen. En nu ben ik trots dat ik het (een beetje) kan. En het verbindt me met mijn vrouw en oudste want die hollen ook.
En het is de eerste activiteit die na 10 jaar spierzwakte in mijn ene been me die kracht heeft terug gegeven.
En ik vind cardiovasculaire gezondheid nogal belangrijk en daar helpt dit bij.
En er zeurt niemand aan mijn hoofd.
In gesprekken die ik met mijn trainer (werk gerelateerd, niet in negatieve zin) heb kom ik tot de conclusie dat ik de lat te hoog leg voor mijzelf. Dat werkt niet mee. Het is een lastig patroon voor mijzelf om te doorbreken, maar afgelopen dagen lijkt het wel te helpen. Het is gezelliger. Maar wel af en toe met uitbarstingen de andere kant op, van zijn kant. We gaan het beleven hoe het verder gaat.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar echt hè, ik dacht dat ik dat ouderschap best masterde maar twee is heel andere koek. Fijn dat jullie hulp hebben en hij het op veel gebieden lekker doet. Ik heb met mijn oudste best wat te stellen gehad qua temperament maar de wetenschap dat hij een goed hart en ook een zacht karakter heeft, heeft altijd wel geholpen.
En dan werk ik maar 24 uur![]()
Startbaanrun, 5 km. Ik ben te blessuregevoelig om 10 km te willen gaan lopen. Vier Mijl is leukIk overweeg ook ooit nog de Zandenplasloop
Als je geen voldoende had dan moest je eens per week bijles en dan werd het alsnog als positief afgerond afgevinkt.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Bijles gym? Daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
Ik deed 3/4 van de middelbare school niet mee met gym, maar moest wel altijd aanwezig zijn om lijstjes bij te houden, dingen vasthouden etc.
Is toch belachelijk.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je geen voldoende had dan moest je eens per week bijles en dan werd het alsnog als positief afgerond afgevinkt.
Dat ik altijd medelijden heb met hardlopers zal ook deels wel door gym komen.
Is toch raar, krijg je een 10 wanneer je geboren bent met soepele spieren of de mazzel hebt dat je snel kunt rennen.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je geen voldoende had dan moest je eens per week bijles en dan werd het alsnog als positief afgerond afgevinkt.
Dat ik altijd medelijden heb met hardlopers zal ook deels wel door gym komen.
Is toch helemaal niet zo raar? Geldt ook als je geboren bent met een goed stel hersens krijg je ook een hoger cijfer dan als niet. Dat krijg je net zo cadeau.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is toch raar, krijg je een 10 wanneer je geboren bent met soepele spieren of de mazzel hebt dat je snel kunt rennen.
Maar dan ga je ook naar verschillende scholen en ga je op school om met hetzelfde niveau, en met gym nietquote:Op woensdag 11 september 2024 20:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is toch helemaal niet zo raar? Geldt ook als je geboren bent met een goed stel hersens krijg je ook een hoger cijfer dan als niet. Dat krijg je net zo cadeau.
Op beide gebieden kun je ook verder komen door heel erg je best te doen. Das pas knap.
Ene uur volleyballen, andere uur turnenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Bij ons kreeg je altijd wel een goed cijfer als je gewoon kwam, en een heel goed cijfer als je je best deed.
Ik probeerde wel zo min mogelijk te gaan. Dat sporten maakten ze nooit echt interessant met gymlessen, al die verschrikkelijke sporten. No thanks.
Ja precies. Of ineens 10 rondjes hardlopen rond het veld terwijl je nooit rent, dus redt je dat amper en dus is het kut.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:19 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ene uur volleyballen, andere uur turnen
Ik vind het dus echt getikt te verwachten dat je ongetraind 12 minuten hardlooptquote:Op woensdag 11 september 2024 19:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Coopertest deed na een kwart al ondraagbaar pijn hier. Shuttle run kon ik dan weer wel.
Ik heb bijles gym gehadop twitter ooit over geklaagd en zo wel een middelbare schoolvriend online terug gevonden die mijn tweet zag, die ik kende van de bijles gym
![]()
Benieuwd of meisjes nog steeds hogere cijfers krijgen met gym.
Jawel! Is goed voor de ontspanning. En als het in de aanbieding is bespaar je dus eigenlijk geld.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:27 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit niet nodig, ik heb dit niet nodig, ik heb dit niet nodig, ik heb dit niet nodig...
(In de aanbieding bij bol...)
Wat je weer voor een extra LEGO doos kan gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2024 20:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jawel! Is goed voor de ontspanning. En als het in de aanbieding is bespaar je dus eigenlijk geld.
Ik zou kopen als je het niet nodig hebtquote:Op woensdag 11 september 2024 20:27 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit niet nodig, ik heb dit niet nodig, ik heb dit niet nodig, ik heb dit niet nodig...
Precies!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat je weer voor een extra LEGO doos kan gebruiken
Nodig misschien niet maar je wil het graag hebben toch (aanbieding is altijd leuk)quote:Op woensdag 11 september 2024 20:27 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Het genot van geen televisie hebben is oneindigquote:Op woensdag 11 september 2024 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik val op tv in “ewout: omstreden alternatieve geneeskunst”. T is natuurlijk voor hen serieus, maar echt tsss
Meer tijd en een gekleurd hoesje met dyslexie, etc. Met gym krijg je een extra bal tegen je kopquote:Op woensdag 11 september 2024 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dan ga je ook naar verschillende scholen en ga je op school om met hetzelfde niveau, en met gym niet
Of donder je uit de ringen of van het klimrekquote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Meer tijd en een gekleurd hoesje met dyslexie, etc. Met gym krijg je een extra bal tegen je kop
Goed om daar naar te kijken en fijn dat het vooralsnog zijn vruchten afwerptquote:Op woensdag 11 september 2024 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In gesprekken die ik met mijn trainer (werk gerelateerd, niet in negatieve zin) heb kom ik tot de conclusie dat ik de lat te hoog leg voor mijzelf. Dat werkt niet mee. Het is een lastig patroon voor mijzelf om te doorbreken, maar afgelopen dagen lijkt het wel te helpen. Het is gezelliger. Maar wel af en toe met uitbarstingen de andere kant op, van zijn kant. We gaan het beleven hoe het verder gaat.
Maar hij is zo mooiquote:Op woensdag 11 september 2024 20:27 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet mij meteen denken aan de gymleraar van Rundfunkquote:Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben er dus van overtuigd dat je gewoon met leerlingen een (semi)individueel trainingsdoel kunt bedenken aan het begin van een jaar. Variërend van een voldoende halen op de coopertest tot 5 kilometer onder de 20 minuten. En daar een trainingsplan voor (laten, ga maar Googlen vraag maar aan ChatGPT) opstellen en dat toetsen.
Maar ja, daar moet je dan wel een beetje visie en creativiteit voor hebben en de gymleraren die ik had waren dat geloof ik alleen maar geworden omdat ze graag de hele dag on hun trainingspak rondliepen en/of graag naar huppelende meisjes keken
Bij ons was de ene gymleraar ook biologie docent en de ander natuurkunde docentquote:Op woensdag 11 september 2024 20:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben er dus van overtuigd dat je gewoon met leerlingen een (semi)individueel trainingsdoel kunt bedenken aan het begin van een jaar. Variërend van een voldoende halen op de coopertest tot 5 kilometer onder de 20 minuten. En daar een trainingsplan voor (laten, ga maar Googlen vraag maar aan ChatGPT) opstellen en dat toetsen.
Maar ja, daar moet je dan wel een beetje visie en creativiteit voor hebben en de gymleraren die ik had waren dat geloof ik alleen maar geworden omdat ze graag de hele dag on hun trainingspak rondliepen en/of graag naar huppelende meisjes keken
Ik had vandaag vrij van werk en alle tijd om m'n duurloop te gaan doen... uiteindelijk pas 18:45 de deur uitquote:Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn gymleraar was handbal-keeper in het Nederlandse teamquote:Op woensdag 11 september 2024 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij ons was de ene gymleraar ook biologie docent en de ander natuurkunde docent
Jij bent next level stoerquote:Op woensdag 11 september 2024 21:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had vandaag vrij van werk en alle tijd om m'n duurloop te gaan doen... uiteindelijk pas 18:45 de deur uit![]()
Wel netjes m'n meters gemaakt. Ik had 21 km in het schema staan en gecombineerd met dit weer voelde ik me een beetje geïntimideerd![]()
Maar het ging best prima! En ik heb een groep lepelaars gezien in de polder
Ken ik nietquote:Op woensdag 11 september 2024 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doet mij meteen denken aan de gymleraar van Rundfunk
Ligt er aan… het is grof en ik gok dat het nu niet meer gemaakt zou wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 21:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ken ik nietmis ik er wat aan?
Ja.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:19 schreef Tele6 het volgende:
Is rundfunk niet ook die van ALLEMAAL ONVOLDOENDE?
Heerlijk grof, deze is echt wel op het randjequote:Op woensdag 11 september 2024 21:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ligt er aan… het is grof en ik gok dat het nu niet meer gemaakt zou worden. Je moet er van houden.
Wat een kleine wereldquote:Op woensdag 11 september 2024 21:10 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn gymleraar was handbal-keeper in het Nederlandse teamEn ik haatte handbal
We hebben het wel over 20 30 38 jaar geleden. En hoe bizar, ik begeleidde een groepsreis vorig jaar voor Tipica Reizen, was wat aan het kletsen met een alleenreizende dame, blijkt hij haar zwager te zijn
![]()
![]()
Dat was wel heel bizar...
Same here. Ik heb een Niet verbale leerstoornis.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik was altijd bar slecht in gym, want ik zie niet supergoed diepte en heb een matig reactievermogen dus alle balsporten waren echt hopeloos. En turnen kon ik ook al niet omdat ik altijd scheef koprolde.
In de eerste nog bijles gehad voor volleybal omdat ik altijd mis sloeg. (En omdat ik voor alle andere vakken beter stond.)
Wij moesten in de derde ongetraind 30 minuten zo ver mogelijk rennen op een 500m rondje in het park. Zelf rondjes tellen en naderhand rapporteren. De leraar telde van een paar leerlingen mee zodat je (hopelijk) niet valsspeelde.
Vriendin en ik zijn voor die 30 min gaan trainen. We hadden uitgerekend dat het moest lukken om 5 km te lopen en dat zou een 9 op moeten leveren. Dus wij zijn weken vantevoren begonnen met 2x in de week een eind rennen totdat we 5 km in een halfuur konden.
Uiteindelijk hebben we samen 5,5 km gelopen in dat halfuur en ging nog redelijk comfortabel ook.
Ik kreeg een 4 want de docent geloofde niet dat ik 11 rondjes gedaan had![]()
Dat is ook het laatste moment geweest dat ik nog moeite deed voor gym.
Ik heb nu wat meer tijd om door de handleiding te gaan, ook de installatie handleiding er even bij gepakt.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
"Have you tried turning it off and on again" deed de truc
bedanktvoor het meekijken iig!
Wat goed dat jij het wel zag. Dat heeft je mogelijk een hoop ellende bespaardquote:Op woensdag 11 september 2024 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Schandalig, zeg.![]()
Ik kreeg bij de Thyraxtekorten een paar jaar terug zonder overleg of enige toelichting een generieke variant mee. Kwam ik thuis pas achter. Is de enige keer dat ik bij de apotheek op mijn strepen heb moeten gaan staat. De apotheker zelf werd erbij gehaald. Kon ik alsnog wel thyrax krijgen maar dan meer pillen omdat ze alleen kleinere doseringen konden leveren. Daarna trouwens op Euthyrox overgestapt.
Jaquote:
Ik spijbelde me gek bij gym 😎quote:Op woensdag 11 september 2024 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was die ene irritante die altijd tienen haalde met gym.
Beetje gechargeerd wel hè. Ook binnen een leerniveau kunnen de verschillen behoorlijk zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Meer tijd en een gekleurd hoesje met dyslexie, etc. Met gym krijg je een extra bal tegen je kop
Twee seizoenen? Wij zijn bij S1E6 en ik dacht dat het al zo'n beetje klaar was.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja![]()
Het eerste seizoen vond ik het vooral fascinerend en intrigerend. Het tweede seizoen geeft totaal andere emoties helaas
Oh. Ja dus. Tweede seizoen heeft als subtitel: Natalia Speaks oid.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Twee seizoenen? Wij zijn bij S1E6 en ik dacht dat het al zo'n beetje klaar was.
Ow
Wij hebben ons te houden aan dit.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:18 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, wat is een redelijke termijn om 1-2 weekjes vrij te vragen (uiteindelijk door mijzelf teruggeschroefd naar 1 weekje om wat tegemoet te komen) waarbij je buiten de schoolvakanties plant en aangeeft dat er zelfs best een weekje naar achteren of voren geschoven mag worden als dat beter uitkomt?
(Ze zijn bezig met centrale planning en dus hebben we een tijdelijke kracht aan het werk. Ik ben nieuwsgierig wie er nu onredelijk is. Nieuwe kracht vond dat ik erg laat was met aanvragen dus alles is afgekeurd.)
Niet zo relevant wat die sjappie redelijk vindt.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:18 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, wat is een redelijke termijn om 1-2 weekjes vrij te vragen (uiteindelijk door mijzelf teruggeschroefd naar 1 weekje om wat tegemoet te komen) waarbij je buiten de schoolvakanties plant en aangeeft dat er zelfs best een weekje naar achteren of voren geschoven mag worden als dat beter uitkomt?
(Ze zijn bezig met centrale planning en dus hebben we een tijdelijke kracht aan het werk. Ik ben nieuwsgierig wie er nu onredelijk is. Nieuwe kracht vond dat ik erg laat was met aanvragen dus alles is afgekeurd.)
Dit wilde ik net plakken, ik lees daar nergens iets over een aanvraagtermijn, alleen een afwijs termijnquote:Op woensdag 11 september 2024 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Toch niet te lui
https://www.rijksoverheid(...)akantiedagen-opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |