In Nederland is het inderdaad (sinds kort) zo dat de apotheek je dus niet ineens een ander merk mag meegeven. Er is dus erkenning gekomen voor het gegeven dat de merken levothyroxine daarvoor onderling te veel verschillen.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor je schildklier? Daarvoor geldt in Nederland dat je niet zomaar van merk mag wisselen zonder extra vaak bloedprikken en monitoren. Er zijn grote verschillen tussen merken.
Mocht je je slechter gaan voelen, kan het daarmee te maken hebben. Hoeft niet te gebeuren maar hou het in de gaten
Inderdaad. Het heeft veel te lang geduurd voor dat is vastgelegd. Ik heb eens, zonder dat ik dat wist, een alternatief merk gekregen. Ik ben 8 maanden hondsberoerd geweest, nog veel zieker dan in mijn eerste schildklierjaar. En we kwamen er maar niet achter wat het probleem was. Zo zonde van de tijd en van alle medische kosten.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In Nederland is het inderdaad (sinds kort) zo dat de apotheek je dus niet ineens een ander merk mag meegeven. Er is dus erkenning gekomen voor het gegeven dat de merken levothyroxine daarvoor onderling te veel verschillen.
Schandalig, zeg.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad. Het heeft veel te lang geduurd voor dat is vastgelegd. Ik heb eens, zonder dat ik dat wist, een alternatief merk gekregen. Ik ben 8 maanden hondsberoerd geweest, nog veel zieker dan in mijn eerste schildklierjaar. En we kwamen er maar niet achter wat het probleem was. Zo zonde van de tijd en van alle medische kosten.
Geen grauwe regenwolken te zien? Wanneer ik door het ene raam kijk is het mooi blauw met wat witte wolken, kijk ik 90gr naar links komt er een hele grijze lucht aan.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopenhet zou zo fijn zijn als het niet stom zou vinden, maar helaas.
Ga dan een sport doen die je wel leuk vindt.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopenhet zou zo fijn zijn als ik het niet stom zou vinden, maar helaas.
"Have you tried turning it off and on again" deed de trucquote:Op woensdag 11 september 2024 14:23 schreef z80 het volgende:
Even snel door de pdf zitten scrollen.
F3 op de print is voor de aansturing van de vuller. Is deze zekering nog heel?
F1 zou ook kunnen maar lijkt me dat de vuller dan ook handmatig niet meer werkt.
En in de burner, dat stuk pijp met gaatjes, zit ergens een optische sensor. Deze zie ik zo snel niet op het diagram. Maar waarschijnlijk aan beide kanten van de pijp, in het onderste deel, een zwart blokje met 2 draden. Deze moeten elkaar zien zodra de burner bijna leeg is.
Is er 1 stuk, of vuil dan ziet de vuller niet wanneer de burner leeg is.
oh hardlopen!quote:Op woensdag 11 september 2024 15:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb echt geen enkel excuus om niet te gaan hardlopenhet zou zo fijn zijn als ik het niet stom zou vinden, maar helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Gouden tipquote:Op woensdag 11 september 2024 15:13 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ga dan een sport doen die je wel leuk vindt.
Dat was op een gegeven moment voor mij een te grote drempel. Vandaar dat ik nu sport met een dak boven mijn hoofd om dat excuus niet meer te hebbenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, het is gek wisselvallig, maar als ik me daar nu al door laat leiden dan wordt het een lange herfstIk heb een warme douche thuis dus dat is ook geen excuus
![]()
Je bent zo´n slimme meid dus je had het zelf ook kunnen bedenken, maar serieus kies iets wat je wel leuk vindt. Dan gaat het sporten veel vaker vanzelf.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2024 16:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was op een gegeven moment voor mij een te grote drempel. Vandaar dat ik nu sport met een dak boven mijn hoofd om dat excuus niet meer te hebben.
Gek genoeg krijg ik inmiddels weer meer zin in hardlopen.
Nou, ik doe ook sport die ik leuk vind ernaast. Maar aan hardlopen zitten voordelen die ik ergens anders niet vind. 'Leuk'of 'zin' is geen voorwaarde om iets te doen, weet jequote:Op woensdag 11 september 2024 16:56 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je bent zo´n slimme meid dus je had het zelf ook kunnen bedenken, maar serieus kies iets wat je wel leuk vindt. Dan gaat het sporten veel vaker vanzelf.
Het gaat de goede kant op. Nienke is veel ziek geweest (bijna elke week). Nu iets beter. Ontwikkeld zich meer nu ze niet zo veel ziek is. Met Marijn wel meer “problemen”. Slecht luisteren en impulsief gedrag (kat pijn doen, Nienke pijn doen). Kanttekening: overgrote deel is hij wel erg lief met katten of Nienke. Soms lijkt impulsief de overhand te krijgen. Lastig om mee om te gaan. Hulp van school daarvoor ingevlogen. Soms is het emmertje ook gewoon leeg bij ons en geen idee hoe mee om te gaan. Opvoeden is wat dat betreft een hondenbaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Hoe is het met jou en je gezinsleden?
Ik sport sind september 2022 wekelijks buiten naast het hardlopen (muv 6 weken postpartum) en vind het zo fijn. Ik breng al onnoemelijk veel tijd binnen door. Als het de hele dag hoost, ben ik ook niet zo happig op hollen maar nu met die buien ging het best. Laatste kilometer in de regen en toen thuiz snel droge kleren aan gedaan want ik viel direct met mijn neus in de huiswerk-Latijn-boter
douchen komt nog wel
Dat zo’n slimme jongen als @Jeroboam niet zelf had kunnen bedenken om eerst te vragen wat je aan het rennen houdt ipv meteen open deuren in te trappen met ongevraagd advies …. Je snapt het niet he.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou, ik doe ook sport die ik leuk vind ernaast. Maar aan hardlopen zitten voordelen die ik ergens anders niet vind. 'Leuk'of 'zin' is geen voorwaarde om iets te doen, weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |