Goed onderbouwde mening.quote:
Die hebben daar natuurlijk geen belang bijquote:Op woensdag 11 september 2024 11:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh. Dat nog nooit iemand die in de media- of reclamewereld werkzaam is (geweest) daarop gekomen is.
Dat schrijf ik niet. Maar een groot deel van de media is complete diarree. Als dat flink verminderd kan wordt i.c.m. ook nog eens geen reclame meer dan zie ik alleen maar voordelen.quote:En dan natuurlijk ook maar 1 staatskrant?
Nou ja, het zijn meestal dingen die ik of niet wil, of niet nodig heb, of niet kan betalen.quote:
Alsof jij alleen als Multatuli post. Lekker denigrerend weer. Vorige topic ook al.quote:
Ik zou ook huilen als ik bij McDonalds was.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:08 schreef Cirilico het volgende:
Die reclame van de McDonalds met die huilende producten.
quote:Op woensdag 11 september 2024 11:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent geen voorstander van diversiteit in radio- en tv-zenders, kranten en tijdschriften?
Jouw eigen post in het vorige topic:quote:Op woensdag 11 september 2024 12:10 schreef tong80 het volgende:
Alsof jij alleen als Multatuli post. Lekker denigrerend weer. Vorige topic ook al.
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:
Beargumenteer waarom je een reclame slecht/irritant vindt, maar hou je commentaar wel binnen de richtlijnen van de algemeen geldende FOK! policy…
Klopt. Ik heb ook de grondwet geschreven en het partijprogramma van de PVV.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw eigen post in het vorige topic:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2024 12:39 schreef tong80 het volgende:
Klopt. Ik heb ook de grondwet geschreven en het partijprogramma van de PVV.
Achterhoekerquote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef kibo het volgende:
Zojuist gezien weer. Die Johmareclame.
Spotje bevestigt het beeld dat de gemiddelde Achterhoeker een chromosoom mist.
Ik krijg ook een beetje het gevoel 30-40 jaar terug in de tijd gezapt te worden. Maar dat komt misschien doordat ik opgegroeid ben in een bolwerk waarop dergelijke sferen juist toegejuicht werden.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:49 schreef kibo het volgende:
Zojuist gezien weer. Die Johmareclame.
Spotje bevestigt het beeld dat de gemiddelde Achterhoeker een chromosoom mist.
Ja, ieder kind gaat daar klakkeloos mee akkoord. Gelukkig werd ze meteen als een moffenhoer geschoren.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:18 schreef tong80 het volgende:
'Wat dachten jullie van iets minder zakgeld ?'
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ieder kind gaat daar klakkeloos mee akkoord. Gelukkig werd ze meteen als een moffenhoer geschoren.
Whatever: "de provincie"quote:Op woensdag 11 september 2024 22:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Achterhoeker![]()
Ook niet echt snugger, zo'n opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbetrouwbare chinese rommel.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:30 schreef Eightyone het volgende:
In die van Volvo zat iig nog een mooi liedje, gewoon in de originele versie.
Laat dat nou juist de bedoeling zijn geweest van die reclame. Het doel, het 'gevoel' is dus perfect overgekomen.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het gevoel 30-40 jaar terug in de tijd gezapt te worden.
Jup, megagoor..quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:41 schreef TLC het volgende:
De lenor reclame waar een vent aan iemands sokken staat te ruiken
Nee, die woont in Brazilië tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:55 schreef tong80 het volgende:
'Er is een bal door je ruit. Maak je geen zorgen. Ik denk dat het buurkinderen zijn.' Ja, me dunkt. Het is vast geen Memphis Depay.
Hier was ik al bang voor. Overwoog daarom een andere naam.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die woont in Brazilië tegenwoordig.
Voltreffer Vick natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Overwoog daarom een andere naam.
Is dat normaal tegenwoordig dat bedrijven een livestream hebben van je woonkamer?quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:55 schreef tong80 het volgende:
'Er is een bal door je ruit. Maak je geen zorgen. Ik denk dat het buurkinderen zijn.' Ja, me dunkt. Het is vast geen Memphis Depay.
Geen idee, ze kent wel de kinderen in die buurt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat normaal tegenwoordig dat bedrijven een livestream hebben van je woonkamer?
Nou, er schijnen wel regelmatig voetballers zich op het criminele pad te begeven, dus je weet maar nooit...quote:Op zaterdag 14 september 2024 07:55 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nou, er schijnen wel regelmatig voetballers zich op het criminele pad te begeven, dus je weet maar nooit...
Die donkere vriendin van die zoon is echt het enige leuke aan alle jumbo reclames.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:58 schreef DrDentz het volgende:
Die reclames waarin Frank Lammers een gekleurd kleinkind heeft. Waarom wordt omvolking ons opgedrongen alsof dat het ideaalplaatje is?
Lees het nu pas. Stomme oma. Ha ha ha.....quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voltreffer Vick natuurlijk!
Ah, je kent je voetbal klassiekers?quote:Op zondag 15 september 2024 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees het nu pas. Stomme oma. Ha ha ha.....
Wat dacht jij ?quote:Op zondag 15 september 2024 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, je kent je voetbal klassiekers?
Dan doet Ton Kas het dus goed, want je onthoudt die stem en het merk.quote:Op zondag 15 september 2024 14:13 schreef Seeburg54 het volgende:
Maar momenteel is de reclame van Lebara toch wel het meest irritant met die kerel met zijn zeikstem. Spontaan krijg je zin om die gast in elkaar te beuken.![]()
Correct, want alleen al daarom zal ik nooit klant worden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan doet Ton Kas het dus goed, want je onthoudt die stem en het merk.
Mooie tijden eh? Iedere vrijdagmiddag moest ik weer op de vuist met mijn broer om de Donald Duck te bemachtigen.quote:Op zondag 15 september 2024 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht jij ?Ik was lid van de Sjors. Die fuseerden met de Pep. Dat werd later samen de Eppo.
Toen hadden we geen mobieltjes. Waren we nerveus wanneer de bladen man kwam ipv het volgende appje.
Wat is Lebara dan ?quote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Correct, want alleen al daarom zal ik nooit klant worden.
En dat zal wel niet de bedoeling zijn.
Zeker.quote:Op zondag 15 september 2024 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooie tijden eh? Iedere vrijdagmiddag moest ik weer op de vuist met mijn broer om de Donald Duck te bemachtigen.
quote:Op zondag 15 september 2024 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker.Toen ik 14/15 was liep ik als bijbaantje met buurman verderop mee die bracht bladen en de map rond. Ik vond het toen raar dat er zoveel volwassenen het blad in ontvangst namen aan de deur. Je zag dat het voor hun zelf was. Nu begrijp ik het.
Ik heb ook rond m'n 20ste een decoratie/reclame voor een stripwinkel gemaakt en geschilderd in Bommel. Die winkel heette Lampie. Want de "vriendin" heette Lammie. (vriendin tussen haakjes, want ik sliep met deze getrouwde vrouw van 35)
Dus lampie het lampje als stripfiguur. Ik moest een voorbeeld hebben en leende een Donald Duck van de grootste Disney kenner van Nederland, Rein van Willigen, woonde bij ons in de straat. Buiten hem om, ik kreeg het blad van zijn vrouw. Later hoorde ik dat-ie woest was. Zo bang dat het beschadigd werd fzo. Ha ha. Later ben ik door hem geïnterviewd voor een boek over BBers. Bekende Bommelaars. Langverhaal, sorry. Maar het is rust bij Spurs-Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |