quote:Na de 5-2 overwinning tegen Bosnië afgelopen zaterdag in het Philips Stadion speelt Oranje dinsdag om 20:45 tegen Duitsland in de Johan Cruijff ArenA. Er wordt een bult regen en wind verwacht dus een dak komt mooi uit deze keer.
Koeman heeft al aangegeven dat Brabbie in de spits gaat starten. Zirkzee kan weer naast Wappie Wout op de bank gaan zitten. Ook mag van Koeman Te licht nog een keertje in de basis starten. Dankzij een inschattingsfout van Te Licht kon Bosnië nog makkelijk scoren. Koeman blijft vertouwen houden.
Het vertoonde spel verder afgelopen zaterdag tegen laagvlieger Bosnië was nog niet om warm van te worden. Dit is al tijden aan de gang. En daarom is het jammer dat de Eredivisie na een paar potjes alweer op zijn gat ligt voor dit soort kut wedstrijden.
Toni Kroos, Manuel Neuer, Thomas Müller en İlkay Gündoğan stopten onlangs als Duits international. Tegen een vernieuwd Duitsland moet het dus beter.
Nederland en Duitsland mogen gaan uitvechten wie koploper is in Groep 3 na speelronde 2.
TV-gids: NPO3 20:20 voorbeschouwing
Dit kan alleen buiten Ajax.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
The beast hopelijk neemt hij dit mee naar Ajax
Dit siert je.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zat mis qua Brobbey vandaag dat geef ik toe
Niemand.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Wie moet er na Depay en De Ligt nog meer uit om het nog beter te laten draaien bij Oranje?
Schouten, maar die is er al uitquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Wie moet er na Depay en De Ligt nog meer uit om het nog beter te laten draaien bij Oranje?
Schoutenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Frenkiequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Dumfriesquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
cr7quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Geertruida, speelde vorige wedstrijd hartstikke kutquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
quote:
Van Dijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Speelt altijd kut in Oranjequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geertruida, speelde vorige wedstrijd hartstikke kut
Stop met ‘joie de vivre’quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Ryan Gravenberch de ultieme joie de vivre-voetballer?
Coco heeft het nakijken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is geen 020 shirt
Hij profileert zich Pogba, maar hij moet zich Kanté profileren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Ryan Gravenberch de ultieme joie de vivre-voetballer?
@Zipportal en ik vinden dat leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
Als jullie het leuk vinden kijk ik het laatste half uurtje nog even mee
Waaromquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stop met ‘joie de vivre’
Leuk is een groot woord maar je bent zeker welkomquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
Als jullie het leuk vinden kijk ik het laatste half uurtje nog even mee
Ryan moet zich als Ryan profilerenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij profileert zich Pogba, maar hij moet zich Kanté profileren.
Of omgekeerd, dat weet ik niet.
Heb je Frankrijk gezien?quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is geen 020 shirt
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Frankrijk gezien?
Franse jeugdelftallen is 100% zwart
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Frankrijk gezien?
Franse jeugdelftallen is 100% zwart
Je moest lang zoeken hequote:
Lebensraum.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Raum
een speler die het nooit heeft waar kunnen maken
Ach zolang die jongen een topper wordt kan hij met mij weinig verrotten waar hij doorbreekt.quote:
Dat roept men al jaren...quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
Brobbey moet eens leren rustig af te werken.
quote:
Als je Maria onder je bil hebt staan, dan ben je pas echt vroomquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Raum, proleet met al zijn plakplaatjes.
Zelfs bij NAC zeiden ze dat, gaven hem expres een meter ruimte zodat hij zijn kont niet erin kon gooien en zijn aanname vaak slecht is zodat je daarna het duel aangaatquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Brobbey blijft een one trick pony
En Duitsland trapt precies in dat trucje vandaag.
Ik ben ook meer van flac.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik merk dat niemand meedoet aan de wave, erg mooi.
Lijkt een beetje op Robben dusquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Brobbey blijft een one trick pony
En Duitsland trapt precies in dat trucje vandaag.
@Scrummie doet alleen mee als het een wave racer isquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk op voorspraak van de Dutch fanaticsquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit inderdaad. Gooide die zijn kont erin en raakte die helemaal in paniek omdat die zijn dikke reet nergens in kon gooien. Het is zo logisch allemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs bij NAC zeiden ze dat, gaven hem expres een meter ruimte zodat hij zijn kont niet erin kon gooien en zijn aanname vaak slecht is zodat je daarna het duel aangaat
Valt mij een beetje tegen van dat Duitse bondscoachje
Je blijft proberen maar het lukt niet echtquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs bij NAC zeiden ze dat, gaven hem expres een meter ruimte zodat hij zijn kont niet erin kon gooien en zijn aanname vaak slecht is zodat je daarna het duel aangaat
Valt mij een beetje tegen van dat Duitse bondscoachje
Akkoord.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef ReplaR het volgende:
Ik hoop dat de Paai echt nooit meer opgeroepen wordt.
Nee dit riep die aanvoerder oprecht na afloop.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Je blijft proberen maar het lukt niet echt
Oh Arnequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gravenberch is zo'n heerlijke voetballer.
POLLquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk op voorspraak van de Dutch fanatics
Vind het eigenlijk wat oneerbiedig om Robben een one-trick pony te noemen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Robben dus
@:wotte
Na afloop is het mooi wonen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dit riep die aanvoerder oprecht na afloop.
Die heeft straks niet eens energie meer voor Oranje, met al die Braziliaanse chickies om hem heenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef ReplaR het volgende:
Ik hoop dat de Paai echt nooit meer opgeroepen wordt.
Ze lieten dat ook heel mooi zien op die pieroquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Na afloop is het mooi wonen.
Dit is de poulefase van de Nations League, en het is nog maar de tweede wedstrijd, dus er worden bij een gelijkspel geen verlengingen gespeeld. Beide ploegen ontvangen in dit geval een punt die meetelt in de korte poulefase waarin Hongarije en Bosnië ook meespelen.quote:
En Frenkie dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Timber Gravenberch Reijnders mogen wel een tijdje het vaste middenveld blijven bij oranje.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is de poulefase van de Nations League, en het is nog maar de tweede wedstrijd, dus er worden bij een gelijkspel geen verlengingen gespeeld. Beide ploegen ontvangen in dit geval een punt die meetelt in de korte poulefase waarin Hongarije en Bosnië ook meespelen.
Mijn naam is niet Hans, maar ik heb in het echt een andere naam. Die deel ik hier niet wegens privacy-redenen. Je kan mij aanspreken met Gurney of Gurley, dan begrijp ik wie je bedoelt.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet van dit fluttoernooi maar is er echt verlenging of is dit een grapje?
Zou wel genieton zijn dat als Weghorst hem er zo in kan prikken dat die dan een beuk krijgt van de Timbers.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:17 schreef LethalNinja het volgende:
Woutjuhhh weghorst en je mag die timbers wel onderuit schoppen. Etterbakken
Nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken de regels niet van dit fluttoernooi maar is er echt verlenging of is dit een grapje?
Die Arne verheerlijking loopt de spuigaten uit.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne maakt luie technisch begaafde middenvelders relevant.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:19 schreef Caland het volgende:
Acteur Wappie Wegaids is zich weer met dingen aan het bemoeien.
Eerst maar weer zien hoe die terugkomt van zijn blessures en die vertraagd het spel altijd.quote:
Als je Forbs kan vergelijken met Robben dan kan je never nooit Arne te veel verheerlijken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Arne verheerlijking loopt de spuigaten uit.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
De **UEFA Nations League** is een voetbalcompetitie voor Europese nationale teams, georganiseerd door de **UEFA**. De competitie werd in 2018 geïntroduceerd om de reguliere oefenwedstrijden tussen landen te vervangen door meer competitieve duels. Hier volgt een overzicht van hoe de Nations League in elkaar zit:
### Structuur van de Nations League:
1. **Divisies**: De competitie is verdeeld in vier divisies, genaamd **League A, B, C,** en **D**. De sterkste teams spelen in League A, terwijl de lager gerangschikte teams in de andere leagues spelen:
- **League A**: De sterkste teams.
- **League B**: Teams die net onder de top zitten.
- **League C**: Middelmatig presterende teams.
- **League D**: De laagst geplaatste teams.
2. **Groepen binnen leagues**: Elke league is verder opgedeeld in groepen van 3 of 4 teams (afhankelijk van de league en het aantal deelnemers). Binnen elke groep spelen de teams uit en thuis tegen elkaar in een round-robin-format.
3. **Promotie en degradatie**:
- De teams die hun groep in **League B, C, en D** winnen, promoveren naar een hogere league.
- De teams die onderaan eindigen in hun groep in **League A, B, en C** degraderen naar een lagere league.
4. **Finale**:
- In **League A** strijden de vier groepswinnaars om de **Nations League-titel** in de zogenaamde **Final Four**. Dit gebeurt via halve finales en een finale die in één land gespeeld worden.
5. **Kwalificatie voor het EK**:
- De Nations League biedt ook een alternatieve route naar het **Europees Kampioenschap (EK)**. Teams die goed presteren maar zich niet via de reguliere EK-kwalificatie plaatsen, kunnen via een play-off in de Nations League alsnog een plek in het EK bemachtigen.
- Elke league (A, B, C, D) heeft vier teams die kans maken op een EK-play-offplek, mits ze zich nog niet via de reguliere weg gekwalificeerd hebben.
### Voordelen:
- **Competitieve wedstrijden**: Teams spelen vaker tegen tegenstanders van een vergelijkbaar niveau, wat spannender is dan reguliere oefenwedstrijden.
- **Promotie/degradatie-systeem**: Dit zorgt ervoor dat er elk seizoen verschuivingen zijn tussen de leagues, wat de competitie dynamisch maakt.
- **Kwalificatiekansen voor kleinere landen**: Teams uit lagere leagues krijgen een kans om zich via play-offs te kwalificeren voor grote toernooien zoals het EK.
Kortom, de UEFA Nations League zorgt voor meer betekenisvolle wedstrijden tussen nationale teams en biedt tegelijkertijd een extra weg naar grote toernooien.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
De **UEFA Nations League** is een voetbalcompetitie voor Europese nationale teams, georganiseerd door de **UEFA**. De competitie werd in 2018 geïntroduceerd om de reguliere oefenwedstrijden tussen landen te vervangen door meer competitieve duels. Hier volgt een overzicht van hoe de Nations League in elkaar zit:
### Structuur van de Nations League:
1. **Divisies**: De competitie is verdeeld in vier divisies, genaamd **League A, B, C,** en **D**. De sterkste teams spelen in League A, terwijl de lager gerangschikte teams in de andere leagues spelen:
- **League A**: De sterkste teams.
- **League B**: Teams die net onder de top zitten.
- **League C**: Middelmatig presterende teams.
- **League D**: De laagst geplaatste teams.
2. **Groepen binnen leagues**: Elke league is verder opgedeeld in groepen van 3 of 4 teams (afhankelijk van de league en het aantal deelnemers). Binnen elke groep spelen de teams uit en thuis tegen elkaar in een round-robin-format.
3. **Promotie en degradatie**:
- De teams die hun groep in **League B, C, en D** winnen, promoveren naar een hogere league.
- De teams die onderaan eindigen in hun groep in **League A, B, en C** degraderen naar een lagere league.
4. **Finale**:
- In **League A** strijden de vier groepswinnaars om de **Nations League-titel** in de zogenaamde **Final Four**. Dit gebeurt via halve finales en een finale die in één land gespeeld worden.
5. **Kwalificatie voor het EK**:
- De Nations League biedt ook een alternatieve route naar het **Europees Kampioenschap (EK)**. Teams die goed presteren maar zich niet via de reguliere EK-kwalificatie plaatsen, kunnen via een play-off in de Nations League alsnog een plek in het EK bemachtigen.
- Elke league (A, B, C, D) heeft vier teams die kans maken op een EK-play-offplek, mits ze zich nog niet via de reguliere weg gekwalificeerd hebben.
### Voordelen:
- **Competitieve wedstrijden**: Teams spelen vaker tegen tegenstanders van een vergelijkbaar niveau, wat spannender is dan reguliere oefenwedstrijden.
- **Promotie/degradatie-systeem**: Dit zorgt ervoor dat er elk seizoen verschuivingen zijn tussen de leagues, wat de competitie dynamisch maakt.
- **Kwalificatiekansen voor kleinere landen**: Teams uit lagere leagues krijgen een kans om zich via play-offs te kwalificeren voor grote toernooien zoals het EK.
Kortom, de UEFA Nations League zorgt voor meer betekenisvolle wedstrijden tussen nationale teams en biedt tegelijkertijd een extra weg naar grote toernooien.
Omdat?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:21 schreef Xylos het volgende:
Dit kan je toch geen Nederlands elftal meer noemen
wat is het danquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:21 schreef Xylos het volgende:
Nee dat was die anderquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hij kan tikjes uitdelen bij trainingen 😄
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:21 schreef Xylos het volgende:
Tenminste wel op de juistequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hij kan tikjes uitdelen bij trainingen 😄
Inderdaad, teveel bergenquote:
Asjeblieft niet zeg.quote:
@tong80 genietquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:24 schreef NLGooner het volgende:
Wel lekker grimmig sfeertje zoals bedoeld is tussen Nederland en Duitsland
Die ander is Timber, die prima invalt. Nooit meer De Ligt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schrijnend hoe we verdedigend staan. Altijd maar instelling van een ander lost het wel op
Als het WW betreft, nee. Ik zal nooit voor hem juichenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je wil niet iemand die vaak in de laatste minuten belangrijke doelpunten gemaakt heeft??
Blij dat mevrouw Veerman er niet bij is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:21 schreef CR7 het volgende:
Met verlepte poffertjes De Ligt en Schouten lag je er nu met 2-5 af.
Kon dit niet wachten tot na de wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:27 schreef GGMM het volgende:
@:wereldgozer gaat de mist in in het 'Welke film heb jij pas gezien'-topic.
Omdat hij the Beast is en speelt voor de mooiste club van Nederland 💪🏻quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom staat broeby na zeventig minuten nog op het veld
De Ligt is wel klaar ja. Pijnlijk hoe hij speelt, niet meer de oude van Ajax.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Die ander is Timber, die prima invalt. Nooit meer De Ligt.
Heeft hij je vriendin gepakt? Wat een haatquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het WW betreft, nee. Ik zal nooit voor hem juichen
Vd Ven god mokersnel en stukje frimponggodquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Ligt is wel klaar ja. Pijnlijk hoe hij speelt, niet meer de oude van Ajax.
Ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar hopelijk is De Vrij snel weer fit en heeft ritme.
Timber wel, Timber niet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zie de toekomst zonnig in jongens. Timber, Timber, Gravenberch, Reijnders, die ontwikkelen zich prima.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Weghorst maakt weer eens ruzie. Zwakzinnig figuur.
quote:Op maandag 20 april 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wout Weghorst is een gevaar voor het Nederlandse voetbal.
@Caland Hoe ga ik mezelf geloofwaardig houden?quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wout Weghorst is een walgelijke speler.
Eerder andersom.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Timber wel, Timber niet.
Nu ben je volwassen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
@:Caland Hoe ga ik mezelf geloofwaardig houden?
Iedereen met gezond verstand heeft deze mening over Weghorst maar Ajacieden doen opeens alsof dat niet zo is. Of nog erger, dat mensen die mening pas hebben sinds hij bij Ajax zitquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
@:Caland Hoe ga ik mezelf geloofwaardig houden?
Wout had tenminste geen groeihormoon nodig als die Argentijnse kabouterquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als je ruzie gaat maken met messi ben je wel een grote debiel hoor
You dodged a bullet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen met gezond verstand heeft deze mening over Weghorst maar Ajacieden doen opeens alsof dat niet zo is. Of nog erger, dat mensen die mening pas hebben sinds hij bij Ajax zit
Dat laatste is overigens best grappig
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:25 schreef Caland het volgende:
Als Wout Weghorst ooit voor meer dan 15 miljoen verkocht wordt door AZ dan post ik nooit meer op dit forum.
Andersom is ook waar. Mensen die bem eerst heerlijk authentiek vonden, vinden hem nu walgelijk omdat hij bij Ajax speelt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen met gezond verstand heeft deze mening over Weghorst maar Ajacieden doen opeens alsof dat niet zo is. Of nog erger, dat mensen die mening pas hebben sinds hij bij Ajax zit
quote:Op donderdag 29 september 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Rochet; Lewis, Van Eijden, Vlaar, Haps; Van Overeem, Luckassen, Wuytens, Dos Santos; Weghorst, Friday.
Wat is dit voor C-elftal joh.
Samen met Ten Hag ten onder.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan nog lachen de komende periode bij United.
Wie waren dat dan? Iedereen is toch wel van mening dat het altijd een mokerdebiel is geweestquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:33 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Andersom is ook waar. Mensen die bem eerst heerlijk authentiek vonden, vinden hem nu walgelijk omdat hij bij Ajax speelt.
Intensief contact hebben jullie.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig heeft forumadmin @:ggmm mij de helpende hand geboden
Hierbij ga ik niet lullig doen over de genante spelfout in de DM
DM lekken = vertrekkenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig heeft forumadmin @:ggmm mij de helpende hand geboden
Hierbij ga ik niet lullig doen over de genante spelfout in de DM
Ga de review maar kieken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Intensief contact hebben jullie.
Fred FridayGODquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, dat waren nog eens AZ-tijden. Een team dat mee zou kunnen voor meest inwisselbare elftal ooit.
[..]
mpox incomingquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd open voor contact met jou vriend. Ik wacht rustig tot je de moed verzameld hebt om die stap te zettenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 maart 2018 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Pasveer is een arrogante blaag die zichzelf heel erg interessant vindt, maar vandaag stond hij de media niet te woord.
Ik denk dat ik hem nog erger vind dan Luuk de Jong en Wout Weghorst.
ik zat er het dichtste bijquote:
Ik ben iets minder uitgesproken geworden over de mens Weghorst door de jaren heen, maar heb een uitzondering daargelaten (zes jaar geleden) niets positiefs over zijn menswezen gezegd. Gelukkig ben ik niet hypocrietquote:
Ik kom hier niet vaak genoeg om namen te onthouden, maar er waren wel mensen die hem op zijn minst vermakelijk vonden en zijn fanatisme verfrissend. Nu is de negatieve kijk opeens wel een stuk intensiever geworden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie waren dat dan? Iedereen is toch wel van mening dat het altijd een mokerdebiel is geweest
Hooguit van dat Oranjepubliek niet omdat hij er wel eens wat ballen in schoot in de laatste minuut
Hoe kan dat dan? Hij is door de jaren heen namelijk steeds debieler gaan doen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben iets minder uitgesproken geworden over de mens Weghorst door de jaren heen, maar heb een uitzondering daargelaten (zes jaar geleden) niets positiefs over zijn menswezen gezegd. Gelukkig ben ik niet hypocriet.
quote:
Ik kan om hem lachen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben iets minder uitgesproken geworden over de mens Weghorst door de jaren heen, maar heb een uitzondering daargelaten (zes jaar geleden) niets positiefs over zijn menswezen gezegd. Gelukkig ben ik niet hypocriet.
Er worden hier quotes uit 2016 en 2021 geplaatst met exact dezelfde strekking. Laat je niet zo leiden door je Ajaxbrilquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak genoeg om namen te onthouden, maar er waren wel mensen die hem op zijn minst vermakelijk vonden en zijn fanatisme verfrissend. Nu is de negatieve kijk opeens wel een stuk intensiever geworden.
Er valt veel te zeggen over Wout maar iedereen met gezond verstand heeft in ieder geval respect voor zijn carrière van de Oude Meerdijk naar Old Trafford.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:40 schreef CR7 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik al die donkere jongons op het middenveld niet altijd uit elkaar kan houden.
Called itquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weghorst is echt een imbeciel jezus
Eens. Ik vind die tweeling maar een stel rommelaars. Fysiek sterk maar vaak dom balverlies. Hun meerwaarde ontgaat mij volkomen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Zorro het volgende:
Gravenbergh prima wedstrijd, viel me erg mee.
Timbertjes enigzins overschat
Ik verwacht dat Feyenoord-Leverkusen wel vermakelijk (en pijnlijk) gaat worden.quote:
Eentje speelt voor Feyenoord, dat is meestal genoeg om hier omhoog geschreven te worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens. Ik vind die tweeling maar een stel rommelaars. Fysiek sterk maar vaak dom balverlies. Hun meerwaarde ontgaat mij volkomen.
Van harte bedankt!quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:3rr0r , @:R-woud93 en @:Flitsbezorger met de juiste voorspelling
Ik hoop natuurlijk dat Feyenoorders het goed doen in Oranje, maar Q. Timber vind ik niets toevoegen. Geertruida vaak ook maar matig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eentje speelt voor Feyenoord, dat is meestal genoeg om hier omhoog geschreven te worden.
Ik ben gewoon milder en minder expressief geworden. Minder heupschotjes mijnerzijdsquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Hij is door de jaren heen namelijk steeds debieler gaan doen.
Zoals een wijs man ooit al zei:
[..]
Het valt me gewoon op. Verder boeit het me niet, ik mag hem zelf ook niet. Ik hou niet van dat theatrale gezeik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Er worden hier quotes uit 2016 en 2021 geplaatst met exact dezelfde strekking. Laat je niet zo leiden door je Ajaxbril
Daaar veegt ie zijn kont mee af.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
Onbeschofte Nagelhoer negeert Koeman half
Ga koken ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Feyenoorders het goed doen in Oranje, maar Q. Timber vind ik niets toevoegen. Geertruida vaak ook maar matig.
Als de extra tijd voorbij is? Waarom?quote:
Jij denkt dat je zo snel in het ziekenhuis bent in Amsterdam. Je moet je eerst door Extinction Rebellion en Frie frie banen.quote:
Ach natuurlijk, dom van mij.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat je zo snel in het ziekenhuis bent in Amsterdam. Je moet je eerst door Extinction Rebellion en Frie frie banen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |