quote:Na de 5-2 overwinning tegen Bosnië afgelopen zaterdag in het Philips Stadion speelt Oranje dinsdag om 20:45 tegen Duitsland in de Johan Cruijff ArenA. Er wordt een bult regen en wind verwacht dus een dak komt mooi uit deze keer.
Koeman heeft al aangegeven dat Brabbie in de spits gaat starten. Zirkzee kan weer naast Wappie Wout op de bank gaan zitten. Ook mag van Koeman Te licht nog een keertje in de basis starten. Dankzij een inschattingsfout van Te Licht kon Bosnië nog makkelijk scoren. Koeman blijft vertouwen houden.
Het vertoonde spel verder afgelopen zaterdag tegen laagvlieger Bosnië was nog niet om warm van te worden. Dit is al tijden aan de gang. En daarom is het jammer dat de Eredivisie na een paar potjes alweer op zijn gat ligt voor dit soort kut wedstrijden.
Toni Kroos, Manuel Neuer, Thomas Müller en İlkay Gündoğan stopten onlangs als Duits international. Tegen een vernieuwd Duitsland moet het dus beter.
Nederland en Duitsland mogen gaan uitvechten wie koploper is in Groep 3 na speelronde 2.
TV-gids: NPO3 20:20 voorbeschouwing
Dit kan alleen buiten Ajax.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
The beast hopelijk neemt hij dit mee naar Ajax
Dit siert je.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:00 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zat mis qua Brobbey vandaag dat geef ik toe
Niemand.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Wie moet er na Depay en De Ligt nog meer uit om het nog beter te laten draaien bij Oranje?
Schouten, maar die is er al uitquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Wie moet er na Depay en De Ligt nog meer uit om het nog beter te laten draaien bij Oranje?
Schoutenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Frenkiequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Dumfriesquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
cr7quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Geertruida, speelde vorige wedstrijd hartstikke kutquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
quote:
Van Dijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Speelt altijd kut in Oranjequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geertruida, speelde vorige wedstrijd hartstikke kut
Stop met ‘joie de vivre’quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Ryan Gravenberch de ultieme joie de vivre-voetballer?
Coco heeft het nakijken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is geen 020 shirt
Hij profileert zich Pogba, maar hij moet zich Kanté profileren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is Ryan Gravenberch de ultieme joie de vivre-voetballer?
@Zipportal en ik vinden dat leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
Als jullie het leuk vinden kijk ik het laatste half uurtje nog even mee
Waaromquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stop met ‘joie de vivre’
Leuk is een groot woord maar je bent zeker welkomquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef GGMM het volgende:
Als jullie het leuk vinden kijk ik het laatste half uurtje nog even mee
Ryan moet zich als Ryan profilerenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij profileert zich Pogba, maar hij moet zich Kanté profileren.
Of omgekeerd, dat weet ik niet.
Heb je Frankrijk gezien?quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is geen 020 shirt
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Frankrijk gezien?
Franse jeugdelftallen is 100% zwart
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Frankrijk gezien?
Franse jeugdelftallen is 100% zwart
Je moest lang zoeken hequote:
Lebensraum.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Raum
een speler die het nooit heeft waar kunnen maken
Ach zolang die jongen een topper wordt kan hij met mij weinig verrotten waar hij doorbreekt.quote:
Dat roept men al jaren...quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
Brobbey moet eens leren rustig af te werken.
quote:
Als je Maria onder je bil hebt staan, dan ben je pas echt vroomquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Raum, proleet met al zijn plakplaatjes.
Zelfs bij NAC zeiden ze dat, gaven hem expres een meter ruimte zodat hij zijn kont niet erin kon gooien en zijn aanname vaak slecht is zodat je daarna het duel aangaatquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Brobbey blijft een one trick pony
En Duitsland trapt precies in dat trucje vandaag.
Ik ben ook meer van flac.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik merk dat niemand meedoet aan de wave, erg mooi.
Lijkt een beetje op Robben dusquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Brobbey blijft een one trick pony
En Duitsland trapt precies in dat trucje vandaag.
@Scrummie doet alleen mee als het een wave racer isquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk op voorspraak van de Dutch fanaticsquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit inderdaad. Gooide die zijn kont erin en raakte die helemaal in paniek omdat die zijn dikke reet nergens in kon gooien. Het is zo logisch allemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs bij NAC zeiden ze dat, gaven hem expres een meter ruimte zodat hij zijn kont niet erin kon gooien en zijn aanname vaak slecht is zodat je daarna het duel aangaat
Valt mij een beetje tegen van dat Duitse bondscoachje
Je blijft proberen maar het lukt niet echtquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs bij NAC zeiden ze dat, gaven hem expres een meter ruimte zodat hij zijn kont niet erin kon gooien en zijn aanname vaak slecht is zodat je daarna het duel aangaat
Valt mij een beetje tegen van dat Duitse bondscoachje
Akkoord.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef ReplaR het volgende:
Ik hoop dat de Paai echt nooit meer opgeroepen wordt.
Nee dit riep die aanvoerder oprecht na afloop.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Je blijft proberen maar het lukt niet echt
Oh Arnequote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gravenberch is zo'n heerlijke voetballer.
POLLquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk op voorspraak van de Dutch fanatics
Vind het eigenlijk wat oneerbiedig om Robben een one-trick pony te noemen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Robben dus
@:wotte
Na afloop is het mooi wonen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dit riep die aanvoerder oprecht na afloop.
Die heeft straks niet eens energie meer voor Oranje, met al die Braziliaanse chickies om hem heenquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:12 schreef ReplaR het volgende:
Ik hoop dat de Paai echt nooit meer opgeroepen wordt.
Ze lieten dat ook heel mooi zien op die pieroquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Na afloop is het mooi wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |