SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie gaat er naar de bios?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Moontje heeft ook goed gescoord vannacht 94 punten
Drakinquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik alleen om daar te kotsen of een potje te schijten als ik toevallig langsloopquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Die kon zeker niet slapenquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Moontje heeft ook goed gescoord vannacht 94 punten![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kon en niet slapen en slecht gescoord afgelopen nacht. Wat een flutnachtUw ADH vitamine Worst
Jij scoort genoeg overdagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hier is 23 gradenquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nog best warm in huis met 24.5 graden
Blij ermee'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Buiten lekker met 18They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik nu warm en ook een dekentjequote:Op dinsdag 10 september 2024 14:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb koud
Zoals @:lovely ook trui aan nog steeds koud en lig nu ook nog onder dekens![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Was het misschien volle maan gister? Vanwege het slechte slapen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
18e pasquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Was het misschien volle maan gister? Vanwege het slechte slapenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En het wordt een supermaan en deels verduisterdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Cool!quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:25 schreef drakin het volgende:
En het wordt een supermaan en deels verduisterd'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
sliep je ook slecht?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Was het misschien volle maan gister? Vanwege het slechte slapenUw ADH vitamine Worst
Ja, veel te kort geslapen. Iets van 4 of 5 uurtjes.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-09-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1348 / +137 / +107 / 3095 / 3600
2. KillemWieft / 572 / +36 / +66 / 169 / 263
3. Dr.Mikey / 338 / +21 / +37 / 350 / 461
4. marc0871 / 291 / +45 / +13 / 121 / 185
5. Lovely / 273 / +51 / +14 / 1249 / 1507
6. HappyCharly / 255 / +41 / +26 / 703 / 806
7. aeque / 253 / +24 / +3 / 541 / 675
8. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164
9. MizzezAmy / 239 / +5 / +5 / 1024 / 1196
10. hemarookworst / 231 / +56 / +10 / 644 / 797
11. AardappelSchotel / 221 / +0 / +0 / 937 / 1075
12. loveyoulongtime / 176 / +0 / +0 / 732 / 826
13. drakin / 150 / +48 / +59 / 237 / 307
14. M_0_0_N / 119 / +0 / +94 / 122 / 139
15. gebrokenglas / 117 / +7 / +7 / 360 / 428
16. mario390 / 110 / +94 / +0 / 17 / 33
17. maily / 108 / +19 / +10 / 528 / 602
18. kree / 93 / +0 / +7 / 166 / 207
19. ToT / 93 / +3 / +2 / 651 / 735
20. Zucht. / 91 / +0 / +0 / 309 / 342SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Blijkbaar ze is er volgens mij nooit in de nacht.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook slecht geslapen maar niet gescoord want ik was hier nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kon en niet slapen en slecht gescoord afgelopen nacht. Wat een flutnacht![]()
Was er pas tegen 5.30 dacht ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben vannacht gearresteerd omdat mijn fiets te hard ging. Ik ging echter wel heuvelafwaarts en mijn fiets is niet elektrisch of opgevoerd. De agent in kwestie wilt het niet geloven.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat een rare ventquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vannacht gearresteerd omdat mijn fiets te hard ging. Ik ging echter wel heuvelafwaarts en mijn fiets is niet elektrisch of opgevoerd. De agent in kwestie wilt het niet geloven.kan die toch zo checken
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Tja logica is wel vaker niet te bekennen in dromenquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat een rare ventkan die toch zo checken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ben ook eens met een elektrische OV fiets heuvel af gegaan, ging ook tegen de 50
Uw ADH vitamine Worst
Ooooquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja logica is wel vaker niet te bekennen in dromen
Ook vage droom'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
verdomme ik vond het al een raar verhaalquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja logica is wel vaker niet te bekennen in dromen
Uw ADH vitamine Worst
Toen sliep ikquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook slecht geslapen maar niet gescoord want ik was hier niet![]()
Was er pas tegen 5.30 dacht ik
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Eerste nacht op Texel gisteren?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijkbaar ze is er volgens mij nooit in de nacht.![]()
* Fogel wacht geduldig tot de zipfile een keer klaar isI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wacht je op dé zipfile of een zipfilequote:Op dinsdag 10 september 2024 14:44 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht geduldig tot de zipfile een keer klaar is
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Dé zipfile die google drive aan het maken is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht je op dé zipfile of een zipfileI'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vannacht gearresteerd omdat mijn fiets te hard ging. Ik ging echter wel heuvelafwaarts en mijn fiets is niet elektrisch of opgevoerd. De agent in kwestie wilt het niet geloven.![]()
![]()
Ahah! Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dé zipfile die google drive aan het maken is.
![]()
Agent3 die heuvels zouden ze ook eens moeten verbieden!quote:
Daar zouden de hoge heren in Den Haag eens iets aan moeten doen ipv dat hele stikstof beleid en al die andere moeilijke dingen!![]()
![]()
Ik vloog vorige week nog bijna uit de bocht op de fiets, duinen kunnen ook hoog zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En natuurlijk de prijs op goedkoop bier en de belasting op sigaretten aanpakken en de uitkeringen iets hoger maken. Dan loont criminaliteit zich ook wat beter!
3 uurs middag bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Groot gelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello nachtbrakertquote:
Aanrader om ook eens te proberenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
7 punktenquote:
BedanktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
![]()
gebolkt door regenquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:26 schreef maily het volgende:
Ik wou nog bloembolkjes poten maar het regentUw ADH vitamine Worst
Oh dan later maar postenquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:26 schreef maily het volgende:
Ik wou nog bloembolkjes poten maar het regentMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
Regen
wat een interessante quote heb je in je sig, valt me nu pas opquote:Uw ADH vitamine Worst
Geen chocopasta dit keerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Thnx!quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat een interessante quote heb je in je sig, valt me nu pas op
Ik wilde een schaaltje popcorn, maar het werd een paar blokjes kaasquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ook lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde een schaaltje popcorn, maar het werd een paar blokjes kaas
Ik moet bij chocopasta altijd weer denken aan mijn trolerige topickill in CUL toen ik hier nog niet zo lang was
Uw ADH vitamine Worst
Wat dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet bij chocopasta altijd weer denken aan mijn trolerige topickill in CUL toen ik hier nog niet zo lang was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hemarookworst in CUL / Verse pasta maken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: