SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
O dan moet je gewoon zelfredzaam zijn. Je moet die deur open kunnen maken indien nodig, dus wel mobiel zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer tekst is er niet. Dit gaat om de stoelen bij de nooduitgangen. Die pak ik normaal altijd
Wat?!!?!quote:
Ja.quote:
Mijn wereldbeeld wat doe jequote:
Zat een keer in de nooduitgang rij naast iemand met een gebroken arm (die zat aan het raam)quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat je jezelf eerst nog los moet wrikken uit zo'n stoel of dat je je baby nog aan je tiet hebt hangen.
Dat welquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet zin in kut weer ofzo maar even geen plaknachten enz meer is wel even fijn.
heb je ze niet stiekem gemolken voor gratis melk?quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:42 schreef Ama het volgende:
Vroeg me al af waarom die schapen hier weer hard mekkeren maar de boer is er.
Nee maar groet ze altijd wel even als ik langs fiets haha.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je ze niet stiekem gemolken voor gratis melk?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar groet ze altijd wel even als ik langs fiets haha.
Ze staan er altijd maar een paar weken en dan worden ze weer een stukje verplaatst en na een tijdje gaan ze weer met de boer mee dus ze staan hier altijd maar even.quote:
Ik had eens een hele zere, dikke voet en toen werd ik ook bij de nooduitgang geparkeerd zodat ik met m'n been omhoog konquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat een keer in de nooduitgang rij naast iemand met een gebroken arm (die zat aan het raam)
Ik woon ook zo perfect dat ze bij de volgende verplaatsing gewoon vanuit mijn woonkamer te zien zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:46 schreef essnhills het volgende:
Hier heb je ook van die schapensessies, dan lopen ze hier achter over de busbaan en staan ze hier achter te grazen. Is leuk
Bij een vliegtuigramp zit ik liever thuis voor de tvquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:40 schreef Ama het volgende:
Bij een vliegtuigramp kan je het beste achterin het vliegtuig zitten.
Inderdaad, dan zit ik liever gewoon op de grond.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij een vliegtuigramp zit ik liever thuis voor de tv
Live topic erbij.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij een vliegtuigramp zit ik liever thuis voor de tv
of in een ander vliegtuigquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zit ik liever gewoon op de grond.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:05 schreef gianni61 het volgende:
vliegticket geboekt, parkeerplaats bij het vliegveld geboekt, nu een huisje uitzoeken
jep, en nog 2 of 3 dagen door naar Gyorquote:
Misschien kunnen we een soort mariachiband inhuren die haar daar opwacht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben we al een vluchtnummer zodat we in de gaten kunnen houden of Ballie veilig landt?
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:05 schreef gianni61 het volgende:
vliegticket geboekt, parkeerplaats bij het vliegveld geboekt, nu een huisje uitzoeken
Even van tevoren een prijs afspreken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:36 schreef Karzai het volgende:
ik had meer met ballie de koffer in duiken in gedachte
uhmquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even van tevoren een prijs afspreken.
Komt dat niet gewoon op het nieuws?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben we al een vluchtnummer zodat we in de gaten kunnen houden of Ballie veilig landt?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon op het nieuws?
Dit klinkt vrij pijnlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Bal is geland
En nu stuiteren?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Bal is geland
Wat voor naalden?quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:43 schreef Elvi het volgende:
Ik heb mn naalden nu bij de webshop van de apotheek besteld. Meteen 2 pakken. En ik kan ze gratis laten afleveren bij de apotheek die me aan de balie het dubbele vroeg voor dezelfde naalden![]()
Wat ontzettend omslachtig allemaal
quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig ben je wel altijd vrolijk
Is er al een tuinbonenrecept, over viezerik?quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je ze niet stiekem gemolken voor gratis melk?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er al een tuinbonenrecept, over viezerik?
Suppenquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:43 schreef Elvi het volgende:
Ik heb mn naalden nu bij de webshop van de apotheek besteld. Meteen 2 pakken. En ik kan ze gratis laten afleveren bij de apotheek die me aan de balie het dubbele vroeg voor dezelfde naalden![]()
Wat ontzettend omslachtig allemaal
Kan je alvast beginnen met stuiterenquote:
ik zie hier een huehue inquote:
dat gebeurt mij nou nooitquote:
oh ja, daar zit soms wel opeens zo'n freak tussenquote:
Zo eentje die in je zicht bungeltquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, daar zit soms wel opeens zo'n freak tussen
quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, daar zit soms wel opeens zo'n freak tussen
ja doe ik nu. Ik vlieg met eva air. Welles mee gevlogen? Heb de premium economy geboektquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je alvast beginnen met stuiteren
En nou even op gaan zitten met je dikke sushi billen zodat ze niet meteen weer open klappenquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:40 schreef bitterbal het volgende:
nou tis gelukt jongens. Het zit in de 3 koffers. In de cabin koffer kan nog wat bij en mijn rugzak is helemaal leeg dus daar kunnen ook nog dingen in
heb van die bagage riemen gekocht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nou even op gaan zitten met je dikke sushi billen zodat ze niet meteen weer open klappen
Dat hebben ze daar ook wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb van die bagage riemen gekocht.
Bedenk mij alleen dat ik er nog toilet spullen bij moet proppen
heb je daar trouwens al een woonruimte? of begin je eerst in een vakantiehuisje o.i.d.?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb van die bagage riemen gekocht.
Bedenk mij alleen dat ik er nog toilet spullen bij moet proppen
ja heb een huurhuisje per 1 oktoberquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daar trouwens al een woonruimte? of begin je eerst in een vakantiehuisje o.i.d.?
Zonnebril al ingepakt? Strohoedje? Badpak? slippers? Opblaasflamingo? Verrekijker? Paspoort? Kunstgebit? Paraplu? Strandmatje? Emmertje schepje zeefje harkje?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar duur. zonnebrand creme is daar heel duur
10.000 euro per tube?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar duur. zonnebrand creme is daar heel duur
naar verhouding welquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10.000 euro per tube?
Anders noem ik het niet echt duur.
Kukident.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnebril al ingepakt? Strohoedje? Badpak? slippers? Opblaasflamingo? Verrekijker? Paspoort? Kunstgebit? Paraplu? Strandmatje? Emmertje schepje zeefje harkje?
Koop een parapluquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dag 2, van zeiknat geregend worden.
@:LTVDK
jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnebril al ingepakt? Strohoedje? Badpak? slippers? Opblaasflamingo? Verrekijker? Paspoort? Kunstgebit? Paraplu? Strandmatje? Emmertje schepje zeefje harkje?
Dan moet ik zo'n stormparaplu hebbenquote:
SPEKlapquote:
kipsateschnitzelquote:
Oh..quote:
Wie heeft er nou weer geen verrekijkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb geen kunstgebit of verrekijker
Ja, maar jij werkt toch ook weleens meer dan 40 uur per week?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:54 schreef gianni61 het volgende:
zo, appartement in boedapest ook geboekt en alvast een kaartje voor een handbal wedstrijd.
Het was een productieve werkdag
leukquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:54 schreef gianni61 het volgende:
zo, appartement in boedapest ook geboekt en alvast een kaartje voor een handbal wedstrijd.
Het was een productieve werkdag
Vanavond picanha van 600 gramquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh..
In dat geval:
Entrecote van 500 gram, want het oog wil ook wat
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen verrekijker.. naar wie moet ik kijken? De achterburen of zo ?
Hoef je toch niet te delen, toch ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vanavond picanha van 600 gram
Jawelquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef je toch niet te delen, toch ?
Zullen ze leuk vindenquote:
quote:
Jaquote:
Oh..quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moet je ook stiekem doen natuurlijk
Bedankt voor je bijdragequote:
Nu weet je tenminste waar je aan toe bentquote:
Dit heeft mij idd erg geholpen om een keuze te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu weet je tenminste waar je aan toe bent
soms ook meer dan 60, maar dat schijnt niet te mogen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij werkt toch ook weleens meer dan 40 uur per week?
ja, dat wil ik sowieso ook een dagje gaan doenquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leukga je ook badderen net als @:budapestenaar?
Ja, dan mag je ook andere dingen doenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms ook meer dan 60, maar dat schijnt niet te mogen.
[..]
ja, dat wil ik sowieso ook een dagje gaan doen
Met mini marshmallows?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook warme chocolademelk (Nesquick) van de Dolce Gusto
Want ja, het is er weer tijd voor
En slagroom?quote:
Wilde meidquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb van het weekend varkensvlees én rundvlees gehad
En taart
En koek
En wijn
Ik heb gisteren mijn badjas even snel uitgewassen want die kan ook savonds wel weer aan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook warme chocolademelk (Nesquick) van de Dolce Gusto
Want ja, het is er weer tijd voor
Opblaasflamingo in de handbagage toch?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja heb geen kunstgebit of verrekijker
Zo dan 😵💫quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:01 schreef essnhills het volgende:
En taart
En koek
En wijn
quote:
Heerlie de peerliequote:Op dinsdag 10 september 2024 16:01 schreef essnhills het volgende:
En taart
En koek
En wijn
Helemaal wildquote:
als het een open buffet is lukt me dat soms nog op 1 bordquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:01 schreef essnhills het volgende:
En taart
En koek
En wijn
Hm nee, maar wel een goede optiequote:
Nou nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
wie gaat er de nieuwe iphone kopen?
jij?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Dan zijn we morgen nog niet klaar?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat wat ik allemaal heb gegeten afgelopen weekend.
Ik ga sowieso nooit een iPhone kopen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
kwiwiquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou nee.
Wie heeft daar nou geld voor?
Wat ken je mij toch goed.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zijn we morgen nog niet klaar?
Ook de wijn?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
ik had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:04 schreef essnhills het volgende:
Ho, dat moest beer zijn quote zijn
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het een open buffet is lukt me dat soms nog op 1 bord
quote:
Ook nietquote:
Ik denk dat elke KSC-er elkaar wel een beetje kentquote:
Nee die van mij doet het nog primaquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik ook nietquote:
Ik ook niet. Ooit eentje van m'n werk gehad. Meh.quote:
Ik meerderen, maar nooit zo'n flagship model.quote:
Enige Apple product dat ik ooit gebruikte was een iPad jaren terugquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een apple product gekocht
GRTD?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie dat de chat waar ik jou jaren geleden oppikte @:essnhills ook weer leeft
Was dat niet ooit: GRTDOJW?quote:
Yessssquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat niet ooit: GRTDOJW?
Misschien wel beter passende naam trouwens. Zullen we daar eens een invadie doenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en tegenwoordig is het gewoon weer een afvoerputje.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Way back.quote:
Na het avondeten kwam er ook een ijscowagen met Italiaans ijsquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:03 schreef Ama het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat wat ik allemaal heb gegeten afgelopen weekend.
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
echte wel, kwiwi is onze rijke tattaquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet
[..]
Ik denk dat elke KSC-er elkaar wel een beetje kent
Omgquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Na het avondeten kwam er ook een ijscowagen met Italiaans ijs
KLB SC ookquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en tegenwoordig is het gewoon weer een afvoerputje.
net als vroeger
Jajaquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echte wel, kwiwi is onze rijke tatta
Nee dat is de drekgoot van het afvoerputje. Net als ONZ SCquote:
Benieuwd wat er met de OJW was gebeurdquote:
Helderquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is de drekgoot van het afvoerputje. Net als ONZ SC
Wajooooowquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
Posten alleen maar losers daar
Iedereen koos werkeloos denk ikquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Benieuwd wat er met de OJW was gebeurd
Er was ook ooit iets met users die overal uitgekotst worden toch?quote:
Gezel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen koos werkeloos denk ik
Iedereen aan de thuiswerkiequote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen koos werkeloos denk ik
Kutkloontjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was ook ooit iets met users die overal uitgekotst worden toch?
Of coursequote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dit is natuurlijk alleen maar louter kwaliteitsposts en users hier.
Udowuquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap daar de lol niet helemaal van.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed zoquote:
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap daar de lol niet helemaal van.
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn er wel meer van hier die daar ook postten. Beer, Bosquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Het werd daar steeds minder leuk en toen heeft Koen mij gered
en de rabobankquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch de universele schuldige?
Nou weet ik niet of je echt vrolijk moet worden van een groep KLB SC'ers die lekker rebels aan het doen zijn, maar leuk voor julliequote:Op dinsdag 10 september 2024 16:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie dat de chat waar ik jou jaren geleden oppikte @:essnhills ook weer leeft
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch de universele schuldige?
Heb je vandaag weer een muffin?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je echt vrolijk moet worden van een groep KLB SC'ers die lekker rebels aan het doen zijn, maar leuk voor jullie
Ik zeg niet dat het dezelfde bewoners zijn als destijds hequote:Op dinsdag 10 september 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je echt vrolijk moet worden van een groep KLB SC'ers die lekker rebels aan het doen zijn, maar leuk voor jullie
Ik heb nog wat muffins, maar die gaan niet genuttigd worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je vandaag weer een muffin?
Als je er geen goed gevoel over had beter soesjes kopen inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:21 schreef Karzai het volgende:
toch zo'n 2500 uitbespaard door niet naar ny te gaan
Het is hier ook kwalitatief uitermate teleurstellend weerquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:19 schreef Karzai het volgende:
moet ik wel even door de regen maar een paraplu biedt uitkomst
Voor ¤2500 aan soesjes?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je er geen goed gevoel over had beter soesjes kopen inderdaad
morgen wordt nog slechterquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is hier ook kwalitatief uitermate teleurstellend weer
Lijkt mij wat overdreven, maar het is een vrij land.quote:
Wat fijn.quote:
Ik heb wel een muffintopquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je vandaag weer een muffin?
Ik heb zin om cake te bakkenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog wat muffins, maar die gaan niet genuttigd worden.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen een rijdende IC aan.
@:uitstraling
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb wel een muffintop
Morgenochtend vroeg klaar staanquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegen een rijdende IC aan.
@:uitstraling
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zin om cake te bakken
Ineens.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook maar daar heb ik al heel lang de buik niet meer voor
Dat zal helpenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een plakje versgebakken cake, dan maar?
ik ga zo naar de winkel...quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:01 schreef essnhills het volgende:
En taart
En koek
En wijn
Ja precies..quote:
wat allemaal?quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zoveel lekkers.
Ik voel me al lichtelijk misselijk
Ik heb net truffelmayonaise gehaald, want persoonlijke bonusquote:
heb tijden een ipad gebruikt. Maar ben eigenlijk helemaal afgekickt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja en ik heb al jaren een iPad
Lof it
Wel ja groei nu toch dichtquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een plakje versgebakken cake, dan maar?
Ook lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net truffelmayonaise gehaald, want persoonlijke bonus
Friet vooralquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook lekker
Waar gebruik jij dat bij?
ze hebben elders bonje en vakantie en dus zijn ze naar daar getrokkenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en tegenwoordig is het gewoon weer een afvoerputje.
net als vroeger
Ik gebruik dat ding dagelijks.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb tijden een ipad gebruikt. Maar ben eigenlijk helemaal afgekickt.
ik heb een excuus voor slikken.... tis de tijd van de maandquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zoveel lekkers.
Ik voel me al lichtelijk misselijk
ik gebruikte het altijd op de wraps, met kaas. pesto, sarpassio en pijnboompitjes... opgerold en in stukjes gesnedenquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruikte het altijd op de wraps, met kaas. pesto, sarpassio en pijnboompitjes... opgerold en in stukjes gesneden
heb ik een laptop voor. Keek eerder nog wel tv enzo op bed via de ipad... nu als ik echt op bed wil kijken dan neem ik de laptop wel een keer mee naar bed.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding dagelijks.
ja alleen te veel werk voor mn uppie... dus al een tijd niet gemaaktquote:
Wel in makkelijke taal. Ik denk dat ik een uurtje wachtquote:
die sla mag je er op laten liggen en mee opeten hequote:Op dinsdag 10 september 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed idee wel @:karzai . Was alweer lang geleden![]()
[ afbeelding ]
Die eet ik achteraf apart opquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die sla mag je er op laten liggen en mee opeten he
quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een laptop, maar dat vind ik niet fijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik een laptop voor. Keek eerder nog wel tv enzo op bed via de ipad... nu als ik echt op bed wil kijken dan neem ik de laptop wel een keer mee naar bed.
Denk niet dat je ze volgen karzai, maar gewoon dezelfde kant op lopen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:28 schreef Karzai het volgende:
keb nu opeens 2 marokkanen die mij volgen
ja dat is zoquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat je ze volgen karzai, maar gewoon dezelfde kant op lopen.
ja instagram keb gisteren een account aangemaakt, maar ik vind het een onoverzichtelijk iets.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht je had het over instagram, dacht dat je buiten liep
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het nooit gehad. Alleen ooit facebook, maar vind het leven een stuk relaxter zonder al die posts van andere mensen te zien.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja instagram keb gisteren een account aangemaakt, maar ik vind het een onoverzichtelijk iets.
wel leuk om filmpjes van mensen over de hele wereld te kijken tho
Euhm.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik ga met de auto, weinig zin om voor de 3e keer natgeregend te worden
En nee, geen zin in een plu
Van die buiige regenquote:
uhuh ik kreeg ook net een paar druppen op de kop toen ik terug kwam.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van die buiige regenMet windstoten
ik kijk savonds een aantal van die reelsfilmpjes... even voor het slapenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:42 schreef Ama het volgende:
Ik gebruik Instagram eigenlijk nog zelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb melk van boerin Yvonne
Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ze zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
gewoon zorgen dat je je houdt aan de regels van het inreizen en dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu zon airport programma in engeland waar ze de koffers checken van de passagiers. lijkt mij deze keer echt schijt irritant als mij dat zou gebeuren
nee doen ze ook gewoon willekeurig toch die checks?quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je je houdt aan de regels van het inreizen en dan is er niets aan de hand.
Nee alleen bij kleurtjesquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze ook gewoon willekeurig toch die checks?
ohhhhquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee alleen bij kleurtjes
random wordt je er echt niet elke keer uit gepikt. dan moet je echt wel aanleiding er toe gevenquote:Op dinsdag 10 september 2024 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze ook gewoon willekeurig toch die checks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |