SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
O dan moet je gewoon zelfredzaam zijn. Je moet die deur open kunnen maken indien nodig, dus wel mobiel zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meer tekst is er niet. Dit gaat om de stoelen bij de nooduitgangen. Die pak ik normaal altijd
Wat?!!?!quote:
Ja.quote:
Mijn wereldbeeld wat doe jequote:
Zat een keer in de nooduitgang rij naast iemand met een gebroken arm (die zat aan het raam)quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Niet dat je jezelf eerst nog los moet wrikken uit zo'n stoel of dat je je baby nog aan je tiet hebt hangen.
Dat welquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niet zin in kut weer ofzo maar even geen plaknachten enz meer is wel even fijn.
heb je ze niet stiekem gemolken voor gratis melk?quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:42 schreef Ama het volgende:
Vroeg me al af waarom die schapen hier weer hard mekkeren maar de boer is er.
Nee maar groet ze altijd wel even als ik langs fiets haha.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb je ze niet stiekem gemolken voor gratis melk?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar groet ze altijd wel even als ik langs fiets haha.
Ze staan er altijd maar een paar weken en dan worden ze weer een stukje verplaatst en na een tijdje gaan ze weer met de boer mee dus ze staan hier altijd maar even.quote:
Ik had eens een hele zere, dikke voet en toen werd ik ook bij de nooduitgang geparkeerd zodat ik met m'n been omhoog konquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat een keer in de nooduitgang rij naast iemand met een gebroken arm (die zat aan het raam)
Ik woon ook zo perfect dat ze bij de volgende verplaatsing gewoon vanuit mijn woonkamer te zien zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:46 schreef essnhills het volgende:
Hier heb je ook van die schapensessies, dan lopen ze hier achter over de busbaan en staan ze hier achter te grazen. Is leuk
Bij een vliegtuigramp zit ik liever thuis voor de tvquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:40 schreef Ama het volgende:
Bij een vliegtuigramp kan je het beste achterin het vliegtuig zitten.
Inderdaad, dan zit ik liever gewoon op de grond.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij een vliegtuigramp zit ik liever thuis voor de tv
Live topic erbij.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij een vliegtuigramp zit ik liever thuis voor de tv
of in een ander vliegtuigquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zit ik liever gewoon op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |