SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 10-09-2024 20:48:53 ]
Ze vergeten Maurice?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:56 schreef KinKiJan het volgende:
Ze willen de Linda kennelijk promoten met De Bondgenoten (en andersom).
Hier krijgen de nieuwe deelnemers alvast een introductie.
Ik vind er eigenlijk maar een aantrekkelijk, de Kaapverdiaanse. Maar als Missverkiezingen deelneemster zal het wel zo'n typje zijn dat dit ook van zichzelf weet en zich ernaar gedraagt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Denk dat deze cyclus nog zwaarder gaat worden voor hem door de nieuwe vrouwen waar toxcibrit zich nu naast Celine ook nog op gaat focussen. Hopelijk heeft hij de handleiding paraat; niet met de nieuwe vrouwen praten, niet naast de nieuwe vrouwen zitten, niet naar de nieuwe vrouwen kijken, geen gedag zeggen tegen de nieuwe vrouwen. Gelukkig is dit wel echt zijn laatste cyclus denk ik anders is het gewoon een marteling
quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:02 schreef Gia het volgende:
Kon zo gauw geen gevatte nieuwe TT verzinnen. Als een mod iets weet, verander het maar, anders is deze nog wel actueel.
Lapo:
[..]
Ze vergeten Maurice?
Die vegetariër, Demi, kan nog wat worden. Ze eet geen vlees en lust bijna geen groente. Weer zo een die alleen koekjes wil, die ze niet voor haar gaan bestellen.
[..]
Ik vind er eigenlijk maar een aantrekkelijk, de Kaapverdiaanse. Maar als Missverkiezingen deelneemster zal het wel zo'n typje zijn dat dit ook van zichzelf weet en zich ernaar gedraagt.
Oh, zit er een Kaapverdiaanse bij?quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk maar een aantrekkelijk, de Kaapverdiaanse. Maar als Missverkiezingen deelneemster zal het wel zo'n typje zijn dat dit ook van zichzelf weet en zich ernaar gedraagt.
Je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Oh, zit er een Kaapverdiaanse bij?Toch maar ff de tekst lezen dan.
Edit: 'Annet' klinkt niet bepaald Kaapverdisch. Ze gaat mij niet wijsmaken dat dat haar echte naam is.![]()
Wordt wel weer TV gemaakt dus daarom moest hij nog even een maandje blijven van de FEBO en sluit een langer verblijf ook niet uit als zij besluit vroegtijdig er uit te stappen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Denk dat deze cyclus nog zwaarder gaat worden voor hem door de nieuwe vrouwen waar toxcibrit zich nu naast Celine ook nog op gaat focussen. Hopelijk heeft hij de handleiding paraat; niet met de nieuwe vrouwen praten, niet naast de nieuwe vrouwen zitten, niet naar de nieuwe vrouwen kijken, geen gedag zeggen tegen de nieuwe vrouwen. Gelukkig is dit wel echt zijn laatste cyclus denk ik anders is het gewoon een marteling
Oh daar ging het mij niet eens om, maar meer om het feit dat er nieuwe jonge vrouwen zijn die Britt kunnen triggeren. Ik vind persoonlijk geen enkele heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:02 schreef Gia het volgende:
Jan begon met het pakken van de codes voor de kluis ook bij de middelste rij, terwijl hij dat normaal gesproken vanaf de bovenste doet.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:04 schreef spapaars het volgende:
De eerste nummer van de 10 die Beau pakte, was ook de winnende, en dat gebeurt opvallend veel met die finales.
Omg van zowel Eduardo als Jorrit dacht ik te herinneren dat ze van JVJL waren. Zolang geleden. Die lui waren leukquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:41 schreef kater1 het volgende:
Zeven nieuwen en allemaal van die nietszeggende types...Eigenlijk was alleen de eerste cyclus echt leuk, omdat de deelnemers, net als de kijkers, niet wisten wat hen te wachten stond. Het waren ook kleurrijker personen, maar het kan zijn dat ik nostalgisch ben. (Jorrit!!! en later Olivier!! Eduardo!! de PrimaDonna en Wesley!!). Ben blij dat Beau zijn geld heeft.
quote:
Deze komt uit "een grote Kaapverdiaanse familie".quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:30 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Je weet maar nooit!
Nederland was 4 (niet geadopteerde) Chinese zusjes rijk met de namen
Paulien (8), Melissa (7), Michelle (3) en Winnie (1).
Alle vier omgekomen bij brand boven restaurant van hun ouders. Diep triets.
Af en toe dan denk ik aan ze en vraag ik me af hoe die namen hen verder hadden beïnvloedt. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het een gemis voor Nederland is, dat ze niet verder hebben kunnen opgroeien: Vier zusjes brand Arnemuiden begraven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:26 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie al wil weten welke 4 er vanavond vertrekken, promo in de spoiler.Eens kijken of het weer wat spannender wordt. De afgelopen 2 maanden gekeken met een half oog, en niks gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annet is wat mij betreft een Nederlandse naamquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Deze komt uit "een grote Kaapverdiaanse familie".
ik krijg ze zo snel niet verdientquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]Dat is rot voor hem, over een half jaar pas de eerste 30.000 van de 60.000 in totaal wat hij krijgt.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:26 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie al wil weten welke 4 er vanavond vertrekken, promo in de spoiler.Wel een aantal spraakmakers die zijn vertrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu maar afwachten wat de nieuwe brengen.
Ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:06 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Annet is wat mij betreft een Nederlandse naam
Eentje vond ik toevallig, die heet Jacqueline en is ook DJ! DM kan geloof ik alleen via web*quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:34 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Edit: ik wilde in een DM vragen welke namen je bedoelt om hier niet te veel te spammen, maar het lukte me mobiel niet die functie te vinden.![]()
Vrees het wel, maar hoop het nietquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:31 schreef KinKiJan het volgende:
Met 4 exits zal het wel een beste-momenten-van-die-en-die-terugblik aflevering worden...
Ik had hem aanquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
Starten jullie later? Er is net gezegd wie er gaan
En die 4 zal ik missen als een kloppende kiespijn
Ook mobielquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:00 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Eentje vond ik toevallig, die heet Jacqueline en is ook DJ! DM kan geloof ik alleen via web*
Oi!quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook mobiel
Klik op de ui van iemand en dan kun je dm user kiezen
Rechtsbovenin de hoek
En hallo
Ik kijk stiekemquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk stiekem
En lees af en toe mee hier
Jup.. het werd teveel de PestGenotenquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle mensen die kleur geven gaan eruit dus
Dat klopt welquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. het werd teveel de PestGenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |