SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nog steeds Bee in OPDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
HazelnootpastaDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
3e potje is al open
Viesdik
Als je maar geen kut topics gaat openen zoals de gelijknamige userUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waar en wanneer dan...?quote:
Zie nog niet veel op de radar aankomen in Buienalarm...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ga wel even douchen, kan het vies er iig afquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:42 schreef hemarookworst het volgende:
Als je maar geen kut topics gaat openen zoals de gelijknamige userDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het is te lekker gewoonquote:
Stond op de weer app van mijn laptopquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar en wanneer dan...?
Zie nog niet veel op de radar aankomen in Buienalarm...?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh ok. Ik zal het wel in de gaten houden op mijn telefoon dan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stond op de weer app van mijn laptop
Thnx voor de waarschuwing.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Misschien ook niet overal hoorquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ok. Ik zal het wel in de gaten houden op mijn telefoon dan.
Thnx voor de waarschuwing.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gaat het weer regenen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welk deel van het land dan?quote:
Want ik zie wel iets aankomen vanuit de Noordzee maar dat lijkt vooral vanaf Noord-Holland over te trekken, daar zit ik niet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mooie groene provincie woon ik
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Het zal wel meevallen, zoals altijd?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit idd.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen, zoals altijd?
Gaat er een lichte bui vallen met een beetje een briesje er bij?![]()
Misschien welquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen, zoals altijd?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hier is meer code Bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd.
Gaat er een lichte bui vallen met een beetje een briesje er bij?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas bolkt Dotquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Als ik naar buienradar kijkt valt het volgens mij best meequote:Op dinsdag 10 september 2024 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel meevallen, zoals altijd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas bolkt gewoon nog een keerquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En hier en daar een bolkjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Code geel weer![]()
Vroeger noemde we dat gewoon een regenbuiTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ga je lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas bolkt gewoon nog een keer
Ja en als er een keer echt iets aan komt geloven de meeste het niet meerquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Code geel weer![]()
Vroeger noemde we dat gewoon een regenbuiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mist is ook al code geel. "Pas op en rijd voorzichtig". Ja, mensen kunnen niet denken...quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Code geel weer![]()
Vroeger noemde we dat gewoon een regenbui
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas bolkt keihardquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lovely ga ik niet bolken natuurlijkquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Code geel is gewoon dat het wat heviger is dan normaal en dat je beetje moet uitkijken, niet dat er een extreem apocalyps storm komtUw ADH vitamine Worst
Mag welquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lovely ga ik niet bolken natuurlijk
Dat is pas bij code roodquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
Code geel is gewoon dat het wat heviger is dan normaal en dat je beetje moet uitkijken, niet dat er een extreem apocalyps storm komtMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas bolkt keihard![]()
auw
quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
Code geel is gewoon dat het wat heviger is dan normaal en dat je beetje moet uitkijken, niet dat er een extreem apocalyps storm komtquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mist is ook al code geel. "Pas op en rijd voorzichtig". Ja, mensen kunnen niet denken...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Code geel = even wat meer uit je doppen kijken dan normaalUw ADH vitamine Worst
Nja die is pas morgen pas van kracht las ik op knmi netquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus ik vind die code geel niet eens zo raar
quote:al dat geneuzel over het weer ook
Code donkergroen: vluchten!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:11 schreef hemarookworst het volgende:
Code geel = even wat meer uit je doppen kijken dan normaalWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 10 september 2024 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]al dat geneuzel over het weer ook
Uw ADH vitamine Worst
Dat is code niks aan de handquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Code donkergroen: vluchten!Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Code donkergroen: vluchten!![]()
![]()
![]()
Ow, lol... Morgen pasquote:![]()
Maar vandaag ook al wel regenbuien![]()
Even kijken dat ik tussen de buien door droog thuis kom
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik had in Hongkong ook een soort code geel, het was maximaal 8 graden. Terwijl het normaal 20+ was, ook al was het decemberUw ADH vitamine Worst
En dan draait de wind en hebben we heel ander weerquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, lol... Morgen pas![]()
Maar vandaag ook al wel regenbuien![]()
Even kijken dat ik tussen de buien door droog thuis kom
Straks pleuren er hagelstenen uit de lucht ter grootte als in The Day After Tomorrow!quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had in Hongkong ook een soort code geel, het was maximaal 8 graden. Terwijl het normaal 20+ was, ook al was het december![]()
![]()
Het was toen ook best koud, zat met jas binnenquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks pleuren er hagelstenen uit de lucht ter grootte als in The Day After Tomorrow!Uw ADH vitamine Worst
quote:
En heel lokaal, slechts boven 1 appartement onweert en hagelt het als een malle....quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks pleuren er hagelstenen uit de lucht ter grootte als in The Day After Tomorrow!
De rest van de straat is droog en zonnig.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het zou kunnen heb wel eens gehad aan de voorkant regen en aan de achterkant droogquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En heel lokaal, slechts boven 1 appartement onweert en hagelt het als een malle....
De rest van de straat is droog en zonnig.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het ook geen code geelquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als er een keer echt iets aan komt geloven de meeste het niet meer![]()
![]()
Ja, ik ook wel. En dat duurde best lang ook. Zon en droog aan een kant, andere kant was regen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou kunnen heb wel eens gehad aan de voorkant regen en aan de achterkant droogAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Met welke code dan ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt, ik zat toen achter het huis en de bel ging ik deed open en dacht wat the fuck is ditquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. En dat duurde best lang ook. Zon en droog aan een kant, andere kant was regen.
Niet een auto die door de plas rijdt?quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou kunnen heb wel eens gehad aan de voorkant regen en aan de achterkant droog
Uw ADH vitamine Worst
ALs het droog is liggen er geen plassenquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet een auto die door de plas rijdt?
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: