De kust krijgt het maximale dusquote:
Houdt de stroomprijs wel laag.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt, en die koude hoerenwind is ook weer terug.
Daar staat dus dat het goed nieuws is. Natte duinen moeten we hebben, geen droge. Alleen wat paadjes en -eigenlijk dom gebouwde - huizen lopen onder.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:23 schreef ddx het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-regenbui-alweer-aan
ik kom bij jou schuilen okquote:Op woensdag 11 september 2024 11:40 schreef MissHobje het volgende:
Het dondert en het bliksemt, hagelt en hoostik was net binnen. Goede timing wel vandaag
Wat exact het zelfde is als mm regen.quote:
Kwam er behoorlijk uit, straat zelfs even wit van de hagelquote:Op woensdag 11 september 2024 12:07 schreef d.k. het volgende:
Tot een half uurtje geleden was het hier zonnig, maar de regio Eindhoven heeft nu ook regen, hagel en onweer (gehad).
Dat is dus precies de reden van dequote:Op woensdag 11 september 2024 12:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat exact het zelfde is als mm regen.
Dus wat maakt het uit?
Ja, hier in het herfst halfjaar net zoquote:Op woensdag 11 september 2024 12:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar is het te vaak grijs en nat
Maar vandaag is mooi en daar doelde ik opquote:Op woensdag 11 september 2024 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, hier in het herfst halfjaar net zo. 80% van de tijd
Ik betwijfel of je überhaupt plekken op de wereld hebt die zo'n smal temperatuurverloop hebben zoals Faeröer of Ijsland, dus zelden tot nooit boven de 20 graden maar wel veelal zonnig zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar vandaag is mooi en daar doelde ik op
I know, maar het was ook wensdenken, geen realistisch hoop op ietsquote:Op woensdag 11 september 2024 12:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je überhaupt plekken op de wereld hebt die zo'n smal temperatuurverloop hebben zoals Faeröer of Ijsland, dus zelden tot nooit boven de 20 graden maar wel veelal zonnig zijn.
Volgens mij bestaat dat niet, vrijwel altijd zijn dat soort gematigde plekken qua klimaat ook onderhevig aan heel veel regen en bewolking.
In januari is dat schitterend weer idd.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat zon en 15 graden goddelijk is
Voor oktober, november, december, januar, februari, maart en april bedoel je.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
In januari is dat schitterend weer idd.
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:15 schreef ACT-F het volgende:
Ineens een paar pittige onweersbuien. Had het eigenlijk niet verwacht.
Belgiëquote:Op woensdag 11 september 2024 13:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die van Noodweerbenelux komt uit België en in België zeggen ze dat zo.
Ah op die fiets.quote:Op woensdag 11 september 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden van de
mm wordt overal voor alles gebruikt, maar deze bron moet weer even per se speciaal doen.
Nee hoor, dat is juist met droge grond. Herinner je je 2018 nog? Toen lag echt alles bezaaid met omgevallen bomen na een storm in augustus.quote:Op woensdag 11 september 2024 11:22 schreef Paul het volgende:
Al die regen en die soppige grondal die bomen worden eruit gerukt
Hier gelukkig niet he...quote:Op woensdag 11 september 2024 12:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar is het te vaak grijs en nat
Ja altijd fijnquote:Op woensdag 11 september 2024 13:41 schreef Paul het volgende:
Noodweerbenelux
Noodweerbenelux als hij live gaat op Youtube
NicolasGod
[ afbeelding ]
Ik wil ook buien. Nieuwe regenpak van de kleine is net binnengekomen en moeten we natuurlijk uittestenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Pittige buien hoor op en top herfst!
Dynamisch weertje zo, heerlijkquote:Op woensdag 11 september 2024 14:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier weer nagenoeg strakblauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |