SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
dit lijkt vorig seizoen wel....met wedstrijden inhalen straksquote:Wedstrijd Ajax - FC Utrecht van komende zondag afgelast om politiestaking
Aangepast: 3 min geleden8 min geledenin Binnenland
De Amsterdamse driehoek (locoburgemeester, politie, OM) heeft de voetbalwedstrijd Ajax - FC Utrecht die komende zondag in de ArenA gespeeld zou worden, afgelast.
Het is vooral lekker makkelijk om steeds het voetbal te pakken, dan kunnen ongenformeerde moraalridders roepen dat het allemaal zo belachelijk is dat er politie nodig is enzo.quote:Op maandag 9 september 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meh ACAB lol, zou eerder overheid de schuld geven maar goed wie ben ik
Iemand met een andere mening.quote:Op maandag 9 september 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tuurlijk is het makkelijk om voetbal te pakken maar ze zullen al genoeg acties hebben gevoerd hiervoor. Nu zie je dat ze de media halen en de aandacht krijgen die ze willen. Doel bereikt.quote:Op maandag 9 september 2024 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral lekker makkelijk om steeds het voetbal te pakken, dan kunnen ongenformeerde moraalridders roepen dat het allemaal zo belachelijk is dat er politie nodig is enzo.
Precies, waanzinnig kinderachtig om dat steeds over de rug van dezelfde mensen te doen. Je had het ook bij Nederland - Duitsland kunnen doen, Prinsjesdag, Lowlands.quote:Op maandag 9 september 2024 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijk om voetbal te pakken maar ze zullen al genoeg acties hebben gevoerd hiervoor. Nu zie je dat ze de media halen en de aandacht krijgen die ze willen. Doel bereikt.
Ze hebben beef met de rijksoverheid, dan ga protesteren bij Prinsjesdag.quote:Op maandag 9 september 2024 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tuurlijk is het makkelijk om voetbal te pakken maar ze zullen al genoeg acties hebben gevoerd hiervoor. Nu zie je dat ze de media halen en de aandacht krijgen die ze willen. Doel bereikt.
Of we kunnen ook de tokkiefans bedanken. Na dit weekend hebben we gelukkig niet zoveel risicowedstrijden meer
Huh politie bij Lowlandsquote:Op maandag 9 september 2024 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, waanzinnig kinderachtig om dat steeds over de rug van dezelfde mensen te doen. Je had het ook bij Nederland - Duitsland kunnen doen, Prinsjesdag, Lowlands.
Gemiddeld zo'n 80-100 aanhoudingen, een stuk meer dan een gemiddeld eredivisieweekend.quote:
die zijn nu al 10?quote:Op maandag 9 september 2024 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
We hebben een nieuwe linksbuiten of creatieve middenvelder tegen de tijd dat we weer mogen voetballen.
Bij festivals is er best veel politie ja.quote:Op maandag 9 september 2024 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huh politie bij Lowlands![]()
Prinsjesdag mogen ze doen van mij ja.
Die krijgt politie op presenteerblaadje aangereikt door de beveiliging. Zoveel man heb je daar niet voor nodig tov voor Ajax - Feyenoord of Ajax - Utrecht. Daar heb je pelotons Mobiele Eenheid voor nodig. Dat is echt een heel ander soort impact.quote:Op maandag 9 september 2024 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Gemiddeld zo'n 80-100 aanhoudingen, een stuk meer dan een gemiddeld eredivisieweekend.
Waarbij er vaak een hele snelrechtstraat is ingericht op die festivals, wat denk je dat dat aan mankracht kost?quote:Op maandag 9 september 2024 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die krijgt politie op presenteerblaadje aangereikt door de beveiliging. Zoveel man heb je daar niet voor nodig tov voor Ajax - Feyenoord of Ajax - Utrecht. Daar heb je pelotons Mobiele Eenheid voor nodig. Dat is echt een heel ander soort impact.
Brobbey is tegen die tijd weer 15 kilo aangekomen.quote:Op maandag 9 september 2024 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
We hebben een nieuwe linksbuiten of creatieve middenvelder tegen de tijd dat we weer mogen voetballen.
Ik weet dat er zo'n straat is ja, een vriend van mij is daar eens in terecht gekomen. Dat is een grappig verhaal op zich maar goed. Laten we dan zeggen grofweg 50 man nodig?quote:Op maandag 9 september 2024 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarbij er vaak een hele snelrechtstraat is ingericht op die festivals, wat denk je dat dat aan mankracht kost?
Een heeft Wout al 666 keer een jongetje laten verkrachten door zijn sekte.quote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey is tegen die tijd weer 15 kilo aangekomen.
Waarbij die mankracht qua agenten bij voetbalwedstrijden schromelijk overdreven is. Wordt een belachelijk beroep gedaan op agenten uit angst wat helemaal niet hun verantwoordelijkheid is, dat kan zo een tienvoud minder. Het idee meer agenten = veiliger moet sowieso eens overboord.quote:Op maandag 9 september 2024 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet dat er zo'n straat is ja, een vriend van mij is daar eens in terecht gekomen. Dat is een grappig verhaal op zich maar goed. Laten we dan zeggen grofweg 50 man nodig?
En hoeveel heb je dan nodig voor Ajax - Utrecht? 200 gereedstaande agenten?
Ajax - Fortuna staat dan op programma, uitgesteld vanwege voorrondes tegen de waardeloze Polen lolquote:Op maandag 9 september 2024 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar dit potje kunnen ze toch gewoon gelijk volgende week woensdag spelen of ben ik ik nou gek?
Nee, dan spelen ze al een inhaalpot.quote:Op maandag 9 september 2024 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar dit potje kunnen ze toch gewoon gelijk volgende week woensdag spelen of ben ik ik nou gek?
Zal de KNVB al spijt hebben?quote:Op maandag 9 september 2024 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax - Fortuna staat dan op programma, uitgesteld vanwege voorrondes tegen de waardeloze Polen lol
Het is een beetje een race to the bottom zo, het kabinet gaat niet toegeven, agenten fokken elkaar op dat ze heul erg gelijk hebben en blijven hiermee doorgaan en het voetbal wordt als ‘bystander’ gedupeerd. En het is als voetbal-supporter inmiddels zo ontzettend vermoeiend dat je continu gestraft wordt omdat anderen zich niet kunnen gedragen of omdat de politie niet hun zin krijgt maar blijkbaar is dat jouw verantwoordelijkheid ofzo.quote:Op maandag 9 september 2024 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of we kunnen ook de tokkiefans bedanken. Na dit weekend hebben we gelukkig niet zoveel risicowedstrijden meer
Dat hele uitstellen van wedstrijden vanwege Europese duels is wat mij betreft sowieso onzin. Je bent toch een professionele club met een grote selectie die gewoon een dubbel programma aan moet kunnen.quote:Op maandag 9 september 2024 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal de KNVB al spijt hebben?
snap ik ook nietquote:Op maandag 9 september 2024 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele uitstellen van wedstrijden vanwege Europese duels is wat mij betreft sowieso onzin. Je bent toch een professionele club met een grote selectie die gewoon een dubbel programma aan moet kunnen.
Niet helemaal eens, juist aan het begin van het seizoen is dat zwaar, uiteindelijk viel het mee voor Ajax en stond Twente een beetje voor lul maar dat is uiteraard makkelijk achteraf.quote:Op maandag 9 september 2024 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele uitstellen van wedstrijden vanwege Europese duels is wat mij betreft sowieso onzin. Je bent toch een professionele club met een grote selectie die gewoon een dubbel programma aan moet kunnen.
Ze zijn vooral bang dat het goed gaat. Het is gewoon een debiele angst reflex van burgemeesters om 256 agenten in te zetten tijdens Ajax - RKC of Feyenoord - Almere. Is er zicht op onrust (wat ze gewoon weten) omdat het bestuurlijk kut is en je 5x punten hebt verspeeld snap ik het. Maar dat is niet perse voetbal gerelateerd. Tijdens het zomercarnaval zijn er ook meer agenten op straat, tijdens een demonstratie van antifa ook.quote:Op maandag 9 september 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarbij die mankracht qua agenten bij voetbalwedstrijden schromelijk overdreven is. Wordt een belachelijk beroep gedaan op agenten uit angst wat helemaal niet hun verantwoordelijkheid is, dat kan zo een tienvoud minder. Het idee meer agenten = veiliger moet sowieso eens overboord.
Het zijn dikbetaalde profs, dan lopen ze maar wat harder.quote:Op maandag 9 september 2024 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal eens, juist aan het begin van het seizoen is dat zwaar, uiteindelijk viel het mee voor Ajax en stond Twente een beetje voor lul maar dat is uiteraard makkelijk achteraf.
Wat dat betreft hebben ze nog hetzelfde draaiboek als in 1975 en toen werkte het ook al niet.quote:Op maandag 9 september 2024 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze zijn vooral bang dat het goed gaat. Het is gewoon een debiele angst reflex van burgemeesters om 256 agenten in te zetten tijdens Ajax - RKC of Feyenoord - Almere. Is er zicht op onrust (wat ze gewoon weten) omdat het bestuurlijk kut is en je 5x punten hebt verspeeld snap ik het. Maar dat is niet perse voetbal gerelateerd. Tijdens het zomercarnaval zijn er ook meer agenten op straat, tijdens een demonstratie van antifa ook.
Mijn luier zit scheefquote:Op maandag 9 september 2024 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme oplossing.
zal er dan wel politie zijn?quote:Op maandag 9 september 2024 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon de wedstrijd omdraaien? Dus a.s. zondag Utrecht-Ajax?
Jup, ik sluit zelfs niet uit dat ze weer gaan staken bij Feyenoord - Ajax, gewoon omdat ze die eerste keer al beloofd hadden er te zijn (tijdens het maken van speelprogramma Eredivisie), dus wat let ze deze keer om het alsnog te doen?quote:Op maandag 9 september 2024 17:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is een beetje een race to the bottom zo, het kabinet gaat niet toegeven, agenten fokken elkaar op dat ze heul erg gelijk hebben en blijven hiermee doorgaan en het voetbal wordt als ‘bystander’ gedupeerd. En het is als voetbal-supporter inmiddels zo ontzettend vermoeiend dat je continu gestraft wordt omdat anderen zich niet kunnen gedragen of omdat de politie niet hun zin krijgt maar blijkbaar is dat jouw verantwoordelijkheid ofzo.
Klopt. Op een gegeven moment komt een wedstrijd zonder publiek weer dichtbij.quote:Op maandag 9 september 2024 18:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup, ik sluit zelfs niet uit dat ze weer gaan staken bij Feyenoord - Ajax, gewoon omdat ze die eerste keer al beloofd hadden er te zijn (tijdens het maken van speelprogramma Eredivisie), dus wat let ze deze keer om het alsnog te doen?
Als ze een Feyenoord-Ajax zonder publiek willen spelen dan wens ik ze veel succes met de handhaving buiten het stadionquote:Op maandag 9 september 2024 18:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt. Op een gegeven moment komt een wedstrijd zonder publiek weer dichtbij.
Was dat laatst niet bij Utrecht? Het gaat een grote shit show worden met die stakingen en dan is voetbal een makkelijke prooi aangezien heel veel antivoetbalfans sowieso niet verder kunnen denken dan hun eigen interesses. 'Het is ook altijd dat voetbal, laten we ermee stoppen', dat soort lui. En dan straks kunnen ze boos worden op protesten in de binnenstad. Ik houd mijn hart vast, maar ik hoop dat dit soort shit met de nieuwe burgemeester weer voorbij gaat. En de politiek geeft sowieso niet om voetbal, misschien maar eens gaan staken tijdens koningsdag en prinsjesdag.quote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze een Feyenoord-Ajax zonder publiek willen spelen dan wens ik ze veel succes met de handhaving buiten het stadion
Intreeprijzen?quote:Op maandag 9 september 2024 20:30 schreef Vis1980 het volgende:
In Rome pakken ze dat anders aan, daar komen teveel mensen telkens bij elkaar met alle gevolgen van dien. Daar denken ze aan het vragen van intreeprijzen, dat zouden ze in het voetbal ook eens moeten doen, misschien zelfs met BTW of iets dergelijks. Misschien moeten ze ook een beginnen met belasting over de salarissen van spelers en staf, naast de belasting bij transfers.
Oh wacht....
Wat zijn intreeprijzen?quote:Op maandag 9 september 2024 20:30 schreef Vis1980 het volgende:
In Rome pakken ze dat anders aan, daar komen teveel mensen telkens bij elkaar met alle gevolgen van dien. Daar denken ze aan het vragen van intreeprijzen, dat zouden ze in het voetbal ook eens moeten doen, misschien zelfs met BTW of iets dergelijks. Misschien moeten ze ook een beginnen met belasting over de salarissen van spelers en staf, naast de belasting bij transfers.
Oh wacht....
quote:
Dat zijn prijzen voor een totaal leven in een tree bier. Maar soms wordt het ook wel eens gebruikt bij hele domme fouten van users met een dier in hun username.quote:
Ambtenaren die janken moeten zich KAPOT schamenquote:Op maandag 9 september 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bolle Brianquote:Op maandag 9 september 2024 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey is tegen die tijd weer 15 kilo aangekomen.
Dat gaat met kabinet circus 1 dus nooit gebeurenquote:Op maandag 9 september 2024 17:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarbij die mankracht qua agenten bij voetbalwedstrijden schromelijk overdreven is. Wordt een belachelijk beroep gedaan op agenten uit angst wat helemaal niet hun verantwoordelijkheid is, dat kan zo een tienvoud minder. Het idee meer agenten = veiliger moet sowieso eens overboord.
precies wie ben jijquote:Op maandag 9 september 2024 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat klopt.quote:Op maandag 9 september 2024 22:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ambtenaren die janken moeten zich KAPOT schamen
Het hele voetbal kan me onderhand totaal de bulten krijgen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Black-Death het volgende:
Dit wordt zo natuurlijk wel een onbedoelde competitievervalsing. Er zullen vast nog wat meer wedstrijden geannuleerd gaan worden, dus dan ga je maanden achter elkaar 2x per week spelen. Terwijl je tegenstanders 1x per week spelen..
Mwah, dat uitstellen Europees heb je zelf om gevraagd en wordt binnenkort ingehaald, klassieker wordt over een maandje al ingehaald. Valt allemaal best mee (als het hierbij blijft natuurlijk).quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Black-Death het volgende:
Dit wordt zo natuurlijk wel een onbedoelde competitievervalsing. Er zullen vast nog wat meer wedstrijden geannuleerd gaan worden, dus dan ga je maanden achter elkaar 2x per week spelen. Terwijl je tegenstanders 1x per week spelen..
GODTSGOD gaat vlammenquote:Op dinsdag 10 september 2024 08:56 schreef Black-Death het volgende:
Niet waar.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, dat uitstellen Europees heb je zelf om gevraagd en wordt binnenkort ingehaald, klassieker wordt over een maandje al ingehaald. Valt allemaal best mee (als het hierbij blijft natuurlijk).
Een paar seizoenen geleden al afgedwongen bij de KNVB door de clubs die Europees gaan spelen. Dus daar hoorde Ajax ook zeker bij.quote:
Achteraf gezien lachwekkend dat je aan het begin van het seizoen vrij moet krijgen om goed voor de dag te kunnen komen tegen een stel stucadoors en loodgieters.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar seizoenen geleden al afgedwongen bij de KNVB door de clubs die Europees gaan spelen. Dus daar hoorde Ajax ook zeker bij.
Voor Henk met zijn onderbuik zal dit ongetwijfeld een goed argument zijn. Ik denk dat het alleen maar positief is dat je je clubs een zo groot mogelijke kans wil geven om Europees voetbal te spelen en juist aan het begin van een seizoen kan direct een zwaar programma daar nadelig in zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Achteraf gezien lachwekkend dat je aan het begin van het seizoen vrij moet krijgen om goed voor de dag te kunnen komen tegen een stel stucadoors en loodgieters.
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 10 september 2024 09:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Achteraf gezien lachwekkend dat je aan het begin van het seizoen vrij moet krijgen om goed voor de dag te kunnen komen tegen een stel stucadoors en loodgieters.
Ik schrik hiervan.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het hele voetbal kan me onderhand totaal de bulten krijgen.
64 landen op een WK. WK op 4 verschillende continenten. Clubs die meer dan een miljard uitgeven aan transfers, selecties hebben van 40 spelers. CL waar 4 clubs uit n land aan meedoen. Een CL waar alle verrassingen straks zijn uitgesloten. Een derderangs landentoernooi, met interlands net na seizoensbegin. waar geen hond in is genteresseerd. Een derderangs clubtoernooi, waar Feijenoord als eerste finalist in was en niemand nu nog over heeft. Europees speler van het jaar waar 10 keer Messi wint, al speelt-ie in Amerika, of Ronaldo 5 keer. Na de corrupte Blatter, Platini en/of Beckenbauer, met hun vazallen, nu weer een corupte voorzitter aan het roer staat. Nu stop ik......ik moet nog eten.quote:
Je hebt gelijk, in 1954 was Ajax betrokken bij de start van het betaalde voetbal, uiteindelijk allemaal zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een paar seizoenen geleden al afgedwongen bij de KNVB door de clubs die Europees gaan spelen. Dus daar hoorde Ajax ook zeker bij.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, in 1954 was Ajax betrokken bij de start van het betaalde voetbal, uiteindelijk allemaal zelf om gevraagd.
https://www.knvb.nl/nieuw(...)eldata-de-eredivisiequote:Alle clubs en de Eredivisie CV hebben echter afgesproken in te stemmen met deze veranderagenda zodat de NL’se clubs in Europa zich zo goed mogelijk kunnen voorbereiden.
Het is tegenwoordig gewoon beleid van de KNVB. Maakt verder ook allemaal niet uit, het gaat om die wedstrijden tegen Feyenoord en FC Utrecht.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:07 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
https://www.knvb.nl/nieuw(...)eldata-de-eredivisie
@Caland graag duidingquote:Op dinsdag 10 september 2024 10:07 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
https://www.knvb.nl/nieuw(...)eldata-de-eredivisie
rustig Tong, denk om je bloeddruk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
64 landen op een WK. WK op 4 verschillende continenten. Clubs die meer dan een miljard uitgeven aan transfers, selecties hebben van 40 spelers. CL waar 4 clubs uit n land aan meedoen. Een CL waar alle verrassingen straks zijn uitgesloten. Een derderangs landentoernooi, met interlands net na seizoensbegin. waar geen hond in is genteresseerd. Een derderangs clubtoernooi, waar Feijenoord als eerste finalist in was en niemand nu nog over heeft. Europees speler van het jaar waar 10 keer Messi wint, al speelt-ie in Amerika, of Ronaldo 5 keer. Na de corrupte Blatter, Platini en/of Beckenbauer, met hun vazallen, nu weer een corupte voorzitter aan het roer staat. Nu stop ik......ik moet nog eten.
We wachten er al 5 jaar opquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet ik een bericht uit 2019 duiden?
quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet ik een bericht uit 2019 duiden?
quote:Alle clubs en de Eredivisie CV hebben echter afgesproken in te stemmen met deze veranderagenda zodat de NL’se clubs in Europa zich zo goed mogelijk kunnen voorbereiden.
Deze statement is aantoonbaar onjuist - graag rectificatie of duiding van wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Op voorspraak van de clubs die geregeld Europees spelen en met instemming van de hele competitie uiteindelijk, zoals dat hoort. Slechts een kleine nuance.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze statement is aantoonbaar onjuist - graag rectificatie of duiding van wat je bedoelde.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
rustig Tong, denk om je bloeddruk.
maar om er even serieus op in te gaan, dat is wel de reden waarom ik juist het volgen van de kleine clubs leuker vind dan zien hoe een met miljoenen bij mekaar gekocht sterrenelftallen het doet.
Jezus wat een monotone saaie duffe kutquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Z’n huwelijk is net zo leeg als z’n carrire
The weddingquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Alles is fout. Ik ben gefascineerd door dit soort mensen. Waar heb ik naar gekekenquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jezus wat een monotone saaie duffe kut
Lijkt mij ook sterk dat-ie Robbie de Wit achterna gaat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb mij dan ook altijd erg verzet tegen het idee dat de beruchte aansteker enigszins schade had kunnen aanrichten.
Het is me watquote:Op dinsdag 10 september 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Maar wel voller dan jou portemonneequote:Op dinsdag 10 september 2024 12:38 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Toplevel reply ditquote:Op dinsdag 10 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
2 wedstrijden minder gespeeld dan de rest is tegenwoordig competitie vervalsing volgens calimero ajacieden![]()
Wat een crybabys
@GGMMquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar wel voller dan jou portemonnee
quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
2 wedstrijden minder gespeeld dan de rest is tegenwoordig competitie vervalsing volgens calimero ajacieden![]()
Wat een crybabys
Calm your tits.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:10 schreef PSVCL het volgende:
Wat een crybabys
Je kan nu op woensdagavonden om 21.00 uur terug.quote:Op maandag 9 september 2024 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is dit voor domme oplossing.
Het is gewoon een probleem dat de meeste mensen niet normaal kunnen doen. En dat geldt voor alle idioten binnen en buiten het stadion, bij Ajax, bij MVV etc.quote:Op maandag 9 september 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze een Feyenoord-Ajax zonder publiek willen spelen dan wens ik ze veel succes met de handhaving buiten het stadion
Ja knap waardeloos maar beter dan zonder supporters.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan nu op woensdagavonden om 21.00 uur terug.
En voller dan jouW hersencapaciteit, debielquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar wel voller dan jou portemonnee
Sow.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En voller dan jouW hersencapaciteit, debiel
Dat moet je dan ook doen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:57 schreef cherrycoke het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar hij blijft vragen om in te loggen
Hihaho dat ben ik ookquote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wow.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja hihaho ik heb er vandaag alweer een paar gezien die niet wisten dat je als je ingelogd de wachtrij door komt gewoon ff opnieuw moet inloggen.quote:
Helaas alles uitverkocht, best wel pisnijdig nu ben al vanaf 10 uur ermee bezigquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja hihaho ik heb er vandaag alweer een paar gezien die niet wisten dat je als je ingelogd de wachtrij door komt gewoon ff opnieuw moet inloggen.
Hij is nog groenquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker je naam online plempen, goed bezig.
Het kan nog veel erger: als er straks Europese wedstrijden niet gespeeld kunnen worden, dan kan dat wel eens heel vervelend uitpakken. Volgens mij krijg je dan gewoon een reglementaire 0-3 om je oren.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Calm your tits.
Punt is vooral, dat als dit zo doorgaat, er nog wel eens 4-5 wedstrijden geschrapt kunnen worden.
Dan wordt het wel een vrij scheve boel.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Calm your tits.
Punt is vooral, dat als dit zo doorgaat, er nog wel eens 4-5 wedstrijden geschrapt kunnen worden.
Dan wordt het wel een vrij scheve boel.
Mooi die foto van de ArenA bij een artikel over de Champions Leaguequote:Op dinsdag 10 september 2024 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Het voetbal wordt nu al een paar jaar misbruikt voor politieke doeleinden en diepere agenda's (ook in het buitenland)
[ x ]
Beetje net als de vroegpensioenregeling inderdaad, das war einmal.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mooi die foto van de ArenA bij een artikel over de Champions League
Denk dat Ajax wat sneller terugkomt.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje net als de vroegpensioenregeling inderdaad, das war einmal.
En nu?quote:Op dinsdag 10 september 2024 23:52 schreef AmenhotepIV het volgende:
Altijd als ik die Kroes tussen andere personen zie staan moet ik denken aan die grap van Sneijder.
Dat ie geen stoel in z'n auto heeft maar achter het stuur staat.
ja zeker fijn. Heeft genoeg potentie bleek maar weer maar moet er nu wel consistent uitkomen inclusief fitheid.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:04 schreef papert het volgende:
Wel fijn dat Brobbey gisteren zo'n goede wedstrijd speelde. Geeft hem hopelijk vertrouwen, en mocht het bij Ajax niet lukken, heeft het zijn marktwaarde flink verhoogd nu hij dit heeft laten zien tegen Duitsland. Ook al lukt het nu niet bij Ajax, dan nog levert hij 40 miljoen op.
Als hij een half jaar bankt bij Ajax gaat dat zeker geen 40 miljoen meer wordenquote:Op woensdag 11 september 2024 15:04 schreef papert het volgende:
Wel fijn dat Brobbey gisteren zo'n goede wedstrijd speelde. Geeft hem hopelijk vertrouwen, en mocht het bij Ajax niet lukken, heeft het zijn marktwaarde flink verhoogd nu hij dit heeft laten zien tegen Duitsland. Ook al lukt het nu niet bij Ajax, dan nog levert hij 40 miljoen op.
Half jaartje knallen, in de winterstop voor 40 miljoen naar Engeland, Weghorst 1e spits, Akpom slijten we aan een andere Engelse subtopper voor 20 miljoen, Rijkhoff 2e spits, geld over voor een fatsoenlijke linksbuiten waardoor we 3e worden in de Eredivisie.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als hij een half jaar bankt bij Ajax gaat dat zeker geen 40 miljoen meer worden
Ga jij eens solliciteren bij het T.M.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Half jaartje knallen, in de winterstop voor 40 miljoen naar Engeland, Weghorst 1e spits, Akpom slijten we aan een andere Engelse subtopper voor 20 miljoen, Rijkhoff 2e spits, geld over voor een fatsoenlijke linksbuiten waardoor we 3e worden in de Eredivisie.
Seizoen gered zowel op financieel als sportief gebied
Rijkhoff is echt nog lang niet klaar om tweede spits te zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Half jaartje knallen, in de winterstop voor 40 miljoen naar Engeland, Weghorst 1e spits, Akpom slijten we aan een andere Engelse subtopper voor 20 miljoen, Rijkhoff 2e spits, geld over voor een fatsoenlijke linksbuiten waardoor we 3e worden in de Eredivisie.
Seizoen gered zowel op financieel als sportief gebied
Ik hou het bij FM2024quote:Op woensdag 11 september 2024 15:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga jij eens solliciteren bij het T.M.
Als je zelfs bij dit Ajax niet slaagt, dan kun je die 40 miljoen natuurlijk wel vergeten. Met zijn blessuregevoeligheid al helemaal.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:04 schreef papert het volgende:
Vraag ik me af. Tussen helemaal niet slagen, en niet top presteren zit natuurlijk nog veel tussen. Veel opportunistische scouts hebben hem goed zien spelen op het hoogste niveau, en in de winterstop gaan clubs een spits nodig hebben terwijl er maar weinig op de markt is.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je zelfs bij dit Ajax niet slaagt, dan kun je die 40 miljoen natuurlijk wel vergeten. Met zijn blessuregevoeligheid al helemaal.
Onzin natuurlijk, alleen al door de wedstrijd van gisteren is die 40 miljoen waard. Houd je nou niet zo van de domme.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je zelfs bij dit Ajax niet slaagt, dan kun je die 40 miljoen natuurlijk wel vergeten. Met zijn blessuregevoeligheid al helemaal.
Want 1 goede wedstrijd is allesbepalend? En dit komt van iemand die recent nog beweerde dat na een heel goed EK te hebben gespeeld Schouten absoluut geen 40 miljoen kan opleveren? Slechte act.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, alleen al door de wedstrijd van gisteren is die 40 miljoen waard. Houd je nou niet zo van de domme.
Zo simpel is het gewoon. Vraag maar aan Papert. Paar ippons en zijn grote kont erin en 40 miljoen krijgen. Wel even hopen dat ze zijn vuurpijl van gisteren niet hebben gezien. En dat zijn nieuwe club niet zoveel waarde hecht aan pingels.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want 1 goede wedstrijd is allesbepalend? En dit komt van iemand die recent nog beweerde dat na een heel goed EK te hebben gespeeld Schouten absoluut geen 40 miljoen kan opleveren? Slechte act.
quote:Op zondag 8 september 2024 10:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Weghorst heeft weer gescoord
Hij is beter dan Broeby en Akpom
Hopelijk vindt die Italiaan dat ook
Wat is het nou Klaas?quote:Op woensdag 11 september 2024 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nederlandse media is echt knettergek
denken dat weghorst gaat concurreren met broeby
broeby kan er geen reeet van maar nog altijd 5 klasse beter dan weghorst
Bedoel overigens niet dat hij het echt waard is, maar dat er mogelijk een club gek genoeg is om dat te betalen in de winterstop.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want 1 goede wedstrijd is allesbepalend? En dit komt van iemand die recent nog beweerde dat na een heel goed EK te hebben gespeeld Schouten absoluut geen 40 miljoen kan opleveren? Slechte act.
Zo simpel is dat niet. Scouts houden echt wel meer bij dan alleen het Nederlands elftal in de Nations League (...) en Brobbey is zeer blessuregevoelig, mist techniek en heel veel opgelegde kansen.quote:Op woensdag 11 september 2024 16:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zo simpel is het gewoon. Vraag maar aan Papert. Paar ippons en zijn grote kont erin en 40 miljoen krijgen. Wel even hopen dat ze zijn vuurpijl van gisteren niet hebben gezien. En dat zijn nieuwe club niet zoveel waarde hecht aan pingels.
Maar tegelijkertijd zit jij al te janken als er bij de NPO iemand voor een andere club is?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef PSVCL het volgende:
Wat laten de ajaxcalimeros zich weer kennen![]()
[ x ]
Wij zijn dan ook provinciale calimeros, ..dat kregen we althans altijd te horen van de ajaxsupporters.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd zit jij al te janken als er bij de NPO iemand voor een andere club is?
Tenzij hij gaat schitteren op het allerhoogste podium zie ik het niet gebeuren. Maar we spelen met Ajax niet op het hoogste podium dus dat valt wel af.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo simpel is dat niet. Scouts houden echt wel meer bij dan alleen het Nederlands elftal in de Nations League (...) en Brobbey is zeer blessuregevoelig, mist techniek en heel veel opgelegde kansen.
Die staat er de komende wedstrijden ook gewoon weer naast. Helpt ook niet.
Het is een hele sympathieke gozer en fysiek zodanig dat hij heel lastig te verdedigen is. Maar 40 miljoen, uitgaande van dat hij het bij Ajax niet gaat redden (wat ik niet heel waarschijnlijk acht, mits fit is hij de beste speler van Ajax). Nee.
Je weet dat jij de hypocriet bent in dit verhaal hier?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook provinciale calimeros, ..dat kregen we althans altijd te horen van de ajaxsupporters.
Nu het een keer tegen zit bij hun doen ze precies hetzelfde.
Heerlijk die hypocrisie
Een supporter op Twitter die zich erg treurig uitlaat, en daar hier dan verbolgen over gaan zitten doen. Dat is toch ook een beetje zielig gedrag?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Blij dat hij nog bij Ajax speelt en hij komt iig met zelfvertrouwen terug, ik weet niet wat z'n contractduur nog is, maar 25 lijkt me wat aan de lage kant.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat schitteren op het allerhoogste podium zie ik het niet gebeuren. Maar we spelen met Ajax niet op het hoogste podium dus dat valt wel af.
Als we daar na een goed en consistent jaar 25 miljoen voor krijgen is realistischer denk.
Maargoed, toekomstmuziek. Laat het maar gewoon net als gisteren bij Ajax presteren.
Is het verschil tussen zijn xG en zijn daadwerkelijk aantal goals eigenlijk bekend?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo simpel is dat niet. Scouts houden echt wel meer bij dan alleen het Nederlands elftal in de Nations League (...) en Brobbey is zeer blessuregevoelig, mist techniek en heel veel opgelegde kansen.
eens hoor en help je hopen uiteraardquote:Op woensdag 11 september 2024 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat hij nog bij Ajax speelt en hij komt iig met zelfvertrouwen terug, ik weet niet wat z'n contractduur nog is, maar 25 lijkt me wat aan de lage kant.
Het belangrijkste voor hem is dat hij echt eens verlost raakt van alle pijntjes. Want daar wordt steeds kritische naar gekeken met die hoge bedragen van tegenwoordig. Bij Feyenoord weten ze er inmiddels alles van.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Tenzij hij gaat schitteren op het allerhoogste podium zie ik het niet gebeuren. Maar we spelen met Ajax niet op het hoogste podium dus dat valt wel af.
Als we daar na een goed en consistent jaar 25 miljoen voor krijgen is realistischer denk.
Maargoed, toekomstmuziek. Laat het maar gewoon net als gisteren bij Ajax presteren.
Ik zie hem ook niet meer zo snel zichzelf een acceptabele traptechniek aanleren. Gisteren raakte hij ook weer volledig in paniek bij die schietkansen in de 16, of zo oogt hetquote:Op woensdag 11 september 2024 18:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het belangrijkste voor hem is dat hij echt eens verlost raakt van alle pijntjes. Want daar wordt steeds kritische naar gekeken met die hoge bedragen van tegenwoordig. Bij Feyenoord weten ze er inmiddels alles van.
Welke strijd precies?quote:Op woensdag 11 september 2024 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nederlandse media is echt knettergek
denken dat weghorst gaat concurreren met broeby
broeby kan er geen reeet van maar nog altijd 5 klasse beter dan weghorst
Ja is voor PSV waarschijnlijk, die zullen de dinsdag erop CL spelen neem ik aan.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:40 schreef Bofjijff het volgende:
Men zet feyenoord uit voor Ajax-psv en dan wordt die wedstrijd verplaatst naar 18.45 ipv 20.00. Ik mis de logica
ah ja. Dat is al iets logischer dan idd.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja is voor PSV waarschijnlijk, die zullen de dinsdag erop CL spelen neem ik aan.
Op zich is Europees voetbal geen probleem, maar dat de ene ploeg op dinsdag en de andere op donderdag speelt wel, voor Ajax zou zondag veel beter uitkomen.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ah ja. Dat is al iets logischer dan idd.
Naja vroeger naar het stadion, zo veel scheelt het niet.
Lok de wouten maar uit de tent. Klaar met die flauwekul.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wel gezellig meeten zondag op het leidseplein zondag las ik...
De spitsenstrijd. Lijkt me niet heel vreemd dat die er gaat komen.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke strijd precies?
Of is dit iets wat de media graag willen zien.
Ik denk het niet Job.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:02 schreef BEFEM het volgende:
Vraag me altijd af of zo iemand goed werk heeft gedaan of niet.
De financieel directeur houdt de eer aan zichzelf, maar de positie van Lenderink was onhoudbaar. De CFO volgde ruim vijf jaar geleden Jeroen Slop op terwijl de bomen in Amsterdam nog tot in de hemel groeiden. Onder leiding van de ex-Bijenkorf-topvrouw koerste Ajax op de financile afgrond af.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:02 schreef BEFEM het volgende:
Bij een voetbalclub valt of staat 99% bij of het goed gaat met het voetbal. Als Huntelaar goede spelers had gehaald, was zij dan opeens wel goed geweest?quote:
Ben het met je eens hoor, was meer een samenvatting van hoe de T op haar opstappen reageert. Dat 'haar positie onhoudbaar was' is natuurlijk sterk overtrokken. Zie ook die treurige laatste alinea in dat stukje van Mikeyquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Bij een voetbalclub valt of staat 99% bij of het goed gaat met het voetbal. Als Huntelaar goede spelers had gehaald, was zij dan opeens wel goed geweest?
Ze heeft een aantal keer een transfer geblokkeerd (met paar anderen) waar ook veel kritiek op kwam omdat ze zich dan met het voetbaldeel zou bemoeien.
Lastige baan. Ben ook nog benieuwd naar waar ons eigen vermogen heen is, wilde nog keer door jaarverslagen lopen maar onze 200 miljoen kan niet zomaar verdwenen zijn.
Als het draait ben je de stille kracht achter het succes, zo werken die dingenquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:02 schreef BEFEM het volgende:
CORREDquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Lastige baan. Ben ook nog benieuwd naar waar ons eigen vermogen heen is, wilde nog keer door jaarverslagen lopen maar onze 200 miljoen kan niet zomaar verdwenen zijn.
Wie vond dat dan?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het draait ben je de stille kracht achter het succes, zo werken die dingen
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze dame goed naar de cijfertjes heeft gekeken en tot de conclusie is gekomen dat ajax weinig doet om tekorten kleiner te maken. Bovendien heeft ajax nog steeds een te hoge begroting voor een club die geen CL speelt. Kortom het is alleen maar ellende ellende en nog is ellende. Die vindt zo wel weer een topbaan ergens waar het allemaal beter gaat.quote:
Hier ging het weer fout klaas.quote:
mja we gaan het zienquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:40 schreef Bugno3 het volgende:
Met het vertrek van Susan komt alles eindelijk weer goed.
- Ajax Showtime
Het is maar net waar je je druk om maakt. Ik ga er van uit dat deze man professioneel genoeg is om in te schatten dat Ajax de grootste club van Nederland is en daarmee de meeste aandacht trekt om hun standpunt op het hoogste niveau qua aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 11 september 2024 17:34 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Even voor de duidelijkheid. Je hebt het tegen iemand die serieus gelooft dat de oorlog in Oekrane niet echt is. En dat het allemaal hollywood isquote:Op woensdag 11 september 2024 17:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Je weet dat jij de hypocriet bent in dit verhaal hier?
Moet fijn zijn om zo simpel te zijn denk
ja 1 van de dorpsgekken idd. Wat een gastquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Je hebt het tegen iemand die serieus gelooft dat de oorlog in Oekrane niet echt is. En dat het allemaal hollywood isJe nam hem waarschijnlijk al niet zo serieus. Maar het is nog erger dan je misschien dacht
Ik moet bij Maarten Brink denken aan een soort buitenechtelijk kind van Ferd Grappenhaus.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd zit jij al te janken als er bij de NPO iemand voor een andere club is?
Wat doet zo'n gemiddelde agent nu op een wedstrijddag? Beetje in een busje zitten en een beetje praten? Of op een paard zitten en die de hele ArenA boulevard laten onder schijten?quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat supporters hun woede richten op de politie, is dus precies fijn voor de altijd laffe autoriteiten. Verkeerde zondebokgenot.
Kweenie, maar het is natuurlijk niet de politie zelf die de wedstrijd aflast.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat doet zo'n gemiddelde agent nu op een wedstrijddag? Beetje in een busje zitten en een beetje praten? Of op een paard zitten en die de hele ArenA boulevard laten onder schijten?
Dat is in dit geval toch precies wat er gebeurd is? De clubs wilden het zonder politie doen maar dat wilde de driehoek (lees o.a. de politie) niet.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kweenie, maar het is natuurlijk niet de politie zelf die de wedstrijd aflast.
NAC v Ajax ging ook zonder politie door natuurlik
Dat is ook weer zo. Het blijft een kwaadaardig frame, en het is eigenlijk ongelofelijk dat daar behalve in de voetbalwereld minimale ophef over is.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is in dit geval toch precies wat er gebeurd is? De clubs wilden het zonder politie doen maar dat wilde de driehoek (lees o.a. de politie) niet.
Stel je voor dat blijkt dat ze overbodig zijn en ze hun zondagjes straks moeten missen waarbij ze 200% krijgen en niets hoeven te doen.
En anders is het de schuld van Femke Halsema!!!!
Bedankt voor het inleveren van je scriptiequote:Op vrijdag 13 september 2024 11:24 schreef Tjacka het volgende:
Maarten Brink,
Nu is het echt wel klaar. Voor de tweede keer staken jullie tijdens een wedstrijd van Ajax, en jullie hebben aangekondigd dit vaker te gaan doen. We weten allemaal dat een wedstrijd met 50.000 mensen politie nodig heeft. Jullie weten dat dondersgoed, en toch doen jullie het weer, waardoor wij supporters nu worden neergezet alsof wij degenen zijn die altijd politie nodig hebben.
Wat jullie doen is gewoon kinderachtig. Jullie weten precies dat dit een grote impact heeft, en toch kiezen jullie ervoor om deze acties tijdens een voetbalwedstrijd te houden. Het voelt alsof wij supporters misbruikt worden voor jullie staking, terwijl er genoeg andere momenten en plekken zijn waar jullie dit ook hadden kunnen doen, zonder dat het de fans raakt.
Na het overleg van afgelopen woensdag gebeurt er nog steeds niets vanuit de politiek. Wij supporters worden dubbel gepakt. De politiek blijft stilzitten en ondertussen moeten wij weer de dupe zijn van jullie acties. Begrijp goed dat Ajax voor ons meer is dan alleen een wedstrijd – het is onze passie, onze trots. Jullie verstoren niet alleen een voetbalwedstrijd, maar iets waar wij diep om geven en wat ons als supporters verbindt.
Zouden jullie het leuk vinden als iemand je eigen padelwedstrijd komt verstoren? Vast niet. Maar precies dat doen jullie nu met ons: jullie verstoren iets waar we ons al lange tijd op verheugen, iets wat voor ons belangrijk is. Het is gewoon respectloos.
Hopelijk beseffen jullie de impact van deze acties en stoppen jullie ermee om ons telkens de dupe te laten zijn. Zoek andere manieren om je punt te maken, want dit gaat ten koste van de supporters en de sport.
Met vriendelijke groet,
Tjacka
Een trotse en gepassioneerde Ajax-supporter die er helemaal klaar mee is
Dramalama argument. Facts don't care about feelings. Het is een voetbalwedstrijd. Leuk vermaak. En ik vind het ook niet ok dat de politie zich hierop mag richten. Een kort geding zou mij de volgende keer wel een goed idee lijken met daarin toch wel dat de politie wat origineler mag worden en niet alleen maar steeds het voetbal uitkiezen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:24 schreef Tjacka het volgende:
Begrijp goed dat Ajax voor ons meer is dan alleen een wedstrijd – het is onze passie, onze trots.
Ook toevallig een PSV'erquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:55 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je de tweets van die Maarten Brink leest ontstaat wel het beeld van een ongelooflijk kinderachtige vent. Het is al erg genoeg dat zoiets politieagent is, maken ze hem ook nog het gezicht van deze acties.
Zooooooooooooooooo voorspelbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier ging het weer fout klaas.
Mijn oom was agent en PSVer.quote:
Misschien je gewoon gedragen dan was dit niet eens nodig geweestquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:24 schreef Tjacka het volgende:
Maarten Brink,
Nu is het echt wel klaar. Voor de tweede keer staken jullie tijdens een wedstrijd van Ajax, en jullie hebben aangekondigd dit vaker te gaan doen. We weten allemaal dat een wedstrijd met 50.000 mensen politie nodig heeft. Jullie weten dat dondersgoed, en toch doen jullie het weer, waardoor wij supporters nu worden neergezet alsof wij degenen zijn die altijd politie nodig hebben.
Wat jullie doen is gewoon kinderachtig. Jullie weten precies dat dit een grote impact heeft, en toch kiezen jullie ervoor om deze acties tijdens een voetbalwedstrijd te houden. Het voelt alsof wij supporters misbruikt worden voor jullie staking, terwijl er genoeg andere momenten en plekken zijn waar jullie dit ook hadden kunnen doen, zonder dat het de fans raakt.
Na het overleg van afgelopen woensdag gebeurt er nog steeds niets vanuit de politiek. Wij supporters worden dubbel gepakt. De politiek blijft stilzitten en ondertussen moeten wij weer de dupe zijn van jullie acties. Begrijp goed dat Ajax voor ons meer is dan alleen een wedstrijd – het is onze passie, onze trots. Jullie verstoren niet alleen een voetbalwedstrijd, maar iets waar wij diep om geven en wat ons als supporters verbindt.
Zouden jullie het leuk vinden als iemand je eigen padelwedstrijd komt verstoren? Vast niet. Maar precies dat doen jullie nu met ons: jullie verstoren iets waar we ons al lange tijd op verheugen, iets wat voor ons belangrijk is. Het is gewoon respectloos.
Hopelijk beseffen jullie de impact van deze acties en stoppen jullie ermee om ons telkens de dupe te laten zijn. Zoek andere manieren om je punt te maken, want dit gaat ten koste van de supporters en de sport.
Met vriendelijke groet,
Tjacka
"Maar plaatsen we dit in perspectief, dan zijn er elk seizoen bijna 800 wedstrijden en bij ruim 99% hiervan vinden er geen grote ordeverstoringen plaats."quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:50 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Misschien je gewoon gedragen dan was dit niet eens nodig geweest
Kom maat lekker snatsenquote:Op vrijdag 13 september 2024 11:32 schreef Tjacka het volgende:
Hoop dat zondag de hele teringzooi uit breekt in Amsterdam.
Je kunt het risico niet nemen natuurlijk. Je (niet jij persoonlijk uiteraard) hebt het er helemaal zelf naar gemaakt dat het nodig isquote:Op vrijdag 13 september 2024 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
"Maar plaatsen we dit in perspectief, dan zijn er elk seizoen bijna 800 wedstrijden en bij ruim 99% hiervan vinden er geen grote ordeverstoringen plaats."
https://www.knvb.nl/nieuw(...)f-over-politie-inzet
Bij risicowedstrijden is het niet verbazingwekkend, nee. Maar we moeten wel eens stoppen met dat overdramatiserende gedoe.quote:Op vrijdag 13 september 2024 13:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je kunt het risico niet nemen natuurlijk. Je (niet jij persoonlijk uiteraard) hebt het er helemaal zelf naar gemaakt dat het nodig is
"Vroeger" was het tig keer erger. Heel de maatschappij is op hol. Niks kan en mag meer. Alles wordt uitvergroot en men lult over niks en dan weer niks. Fucking plastic bekertjes en een lege aansteker. Ik ga geen voorbeelden uit het verleden meer post. Maar ik kan het niet op twee handen tellen hoe vaak ik zelf heb moeten rennen. Hele vakken werden schoongeveegd. Etc............quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bij risicowedstrijden is het niet verbazingwekkend, nee. Maar we moeten wel eens stoppen met dat overdramatiserende gedoe.
Het zorgwekkendste is dat er buiten de voetbalwereld amper discussie over is. Het lijkt of de rest van het land het wel best vindt dat tienduizenden mensen moeten boeten voor de hersenscheten van de mentaal kansarmen in de samenleving.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Vroeger" was het tig keer erger. Heel de maatschappij is op hol. Niks kan en mag meer. Alles wordt uitvergroot en men lult over niks en dan weer niks. Fucking plastic bekertjes en een lege aansteker. Ik ga geen voorbeelden uit het verleden meer post. Maar ik kan het niet op twee handen tellen hoe vaak ik zelf heb moeten rennen. Hele vakken werden schoongeveegd. Etc............
De meeste rellen zijn er ook omdat de politie het escaleert.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Vroeger" was het tig keer erger. Heel de maatschappij is op hol. Niks kan en mag meer. Alles wordt uitvergroot en men lult over niks en dan weer niks. Fucking plastic bekertjes en een lege aansteker. Ik ga geen voorbeelden uit het verleden meer post. Maar ik kan het niet op twee handen tellen hoe vaak ik zelf heb moeten rennen. Hele vakken werden schoongeveegd. Etc............
Rode lap vaak idd. Net zoals de PVV angst creert.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De meeste rellen zijn er ook omdat de politie het escaleert.
bovenstaande geeft ook wel een beetje de leegheid van je eigen bestaan aan als dit de impact is van het wegvallen van een voetbalwedstrijd op de zondagmiddag.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:24 schreef Tjacka het volgende:
Maarten Brink,
Met vriendelijke groet,
Tjacka
quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
En je bron is Transferwatch?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef Bugno3 het volgende:
D'n Deef een contractvoorstel. @:PowerLoungen gooit nu met deuren.
Je twijfelt serieus aan zijn komst?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En je bron is Transferwatch?
Heb al 3 maanden wat anders gedaan halvie.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
bovenstaande geeft ook wel een beetje de leegheid van je eigen bestaan aan als dit de impact is van het wegvallen van een voetbalwedstrijd op de zondagmiddag.
Kom op! over 2 weken is er weer een wedstrijd, doe een keer een zondag wat anders.
Ja voetbal is leuk, maar als het je zo erg aangrijpt moet je wellicht voor jezelf even kijken of je het niet ietwat teveel waarde geeft.
Waar schrijf ik dat?quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je twijfelt serieus aan zijn komst?
Dan begreep ik je post verkeerd. Maar ja, de bron is de geruchtensectie van AS, die op hun beurt weer Transferwatch noemen.quote:
Die hebben ook wel zin in een matpartijtje. Ik zet de popcorn vast koud.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De politie zal aanstaande zondag wel aanwezig zijn bij de aangekondigde demonstratie van Ajax-supporters op het Leidseplein in Amsterdam, bedoeld om onvrede te uiten over de politiestaking die opnieuw een streep zette door een wedstrijd van Ajax. Dat heeft het Landelijk Actiecentrum Politieacties (LAC) vrijdag laten weten aan ANP. Volgens een woordvoerder is de demonstratie op het Leidseplein geen onderdeel van de door de politie aangekondigde stakingsacties voor een betere vroegpensioenregeling.
Dit is triester dan ik dacht.
Hooligans van de staatquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die hebben ook wel zin in een matpartijtje. Ik zet de popcorn vast koud.
Kunnen ze die staking dan niet verplaatsen naar de Arena? Kunnen we meteen voetballenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De politie zal aanstaande zondag wel aanwezig zijn bij de aangekondigde demonstratie van Ajax-supporters op het Leidseplein in Amsterdam, bedoeld om onvrede te uiten over de politiestaking die opnieuw een streep zette door een wedstrijd van Ajax. Dat heeft het Landelijk Actiecentrum Politieacties (LAC) vrijdag laten weten aan ANP. Volgens een woordvoerder is de demonstratie op het Leidseplein geen onderdeel van de door de politie aangekondigde stakingsacties voor een betere vroegpensioenregeling.
Dit is triester dan ik dacht.
Heb toch al vrede mee dat technische voetballers VERBOTEN zijn bij dat volk . Graag dan ook in de winterstop draufganger Kristensen terughalen .quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:14 schreef Bugno3 het volgende:
D'n Deef een contractvoorstel. @:PowerLoungen gooit nu met deuren.
kan je op dit moment er wel bij hebben lijkt me. Klaassen dan.quote:Op vrijdag 13 september 2024 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb toch al vrede mee dat technische voetballers VERBOTEN zijn bij dat volk . Graag dan ook in de winterstop draufganger Kristensen terughalen .
Een moeilijk dilemma : Taylor wiens schottechniek nog steeds lijkt op die van een 8-jarige en verzuipt als het niveau omhoog gaat of onzichtbare Klaassen die zichzelf steeds redt met een goaltje om de 8 wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kan je op dit moment er wel bij hebben lijkt me. Klaassen dan.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:53 schreef Scorpie het volgende:
We hebben wel een beetje veel middenvelders nu
Deef-Hendo-Berghuisquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb toch al vrede mee dat technische voetballers VERBOTEN zijn bij dat volk . Graag dan ook in de winterstop draufganger Kristensen terughalen .
Die zag ik deze week bij Denemarkenquote:Op vrijdag 13 september 2024 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker heen en weer rennen meer kan die nietgenotquote:Op vrijdag 13 september 2024 18:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die zag ik deze week bij Denemarken
Wat is die nog steeds walgelijk slecht. Even gekeken en speelt nog bij Frankfurt ook.![]()
Ah kijk dat is mooi nieuws.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:20 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
van Axel Dongen zit eindelijk weer bij de selectie van jong. Hopelijk kunnen we die nog een paar wedstrijdjes laten invallen zodat Godts niet ALLES speelt. Tot die weer stuk is uiteraard.
Fijn voor Paul dat ie eindelijk wat afgevallen is. Ga zo door.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:39 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een extreem PSV hoofd ook deze man. Gaan dus trouwens ingrijpen aanstaande zondag bij die demonstratie, want missie was al geslaagd door Ajax - Utrecht gestaakt te krijgen. En de man hierboven krijgt daar een enorm harde plasser van.
Als Steijn er nog was stond Olij nu op doel en zijn zoon op 10. En was er niet van NAC verloren.quote:Op vrijdag 13 september 2024 21:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ah kijk dat is mooi nieuws.
Als Steijn er nog was zou hij tegen Fortuna al basis staan.
Ja dan waren we ook kampioen geworden en favoriet voor het winnen van de CL dit seizoen. Maurice steijn de goat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 02:37 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Als Steijn er nog was stond Olij nu op doel en zijn zoon op 10. En was er niet van NAC verloren.
quote:Op zondag 15 september 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
@:wotte je mening hierover graag
Je omcirkelt nu bijna drie clubs Klaasie. Volgende keer wat strakker graag.quote:Op zondag 15 september 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
De op n na minst gepasseerde verdediging van Nederlandquote:Op zondag 15 september 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Even vaak gewonnen als Feyenoord en slechts de helft van de wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 15 september 2024 12:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Terroristische aanslag en de straf is een wedstrijdje zonder publiek. Het waren echt andere tijden.quote:
ME moet toch in actie komen dit weekend bij ajax....quote:Ajax-supporters vernielen politiebureau en politievoertuigen in Amsterdam, ME grijpt in
Ajax-supporters hebben zondag een politiebureau vernield in Amsterdam. Ook werden politieauto's vernield. De Mobiele Eenheid (ME) is ingezet om de fans te verdrijven.
Binnenlandredactie 15-09-24, 16:09 Laatste update: 16:13
De fans demonstreerden op het Leidseplein tegen stakingsacties van de politie. Door de stakingsacties werden al twee duels van Ajax afgelast. De wedstrijden tegen Feyenoord (uit) en FC Utrecht (thuis) worden op een later moment ingehaald.
Later meer.
Aanhangers van Ajax zijn bijeen gekomen op het Leidseplein uit protest tegen de acties van de politie voor een vroegpensioen. Door de acties kwamen wedstrijden tegen Feyenoord en FC Utrecht te vervallen.
Aanhangers van Ajax zijn bijeen gekomen op het Leidseplein uit protest tegen de acties van de politie voor een vroegpensioen. Door de acties kwamen wedstrijden tegen Feyenoord en FC Utrecht te vervallen. ANP
Er staan nu meer politiebusjes dan wat ze bij de wedstrijd nodig hadden gehadquote:
Zag nergens die eventuele ouders op het filmpje, maar verder vrij kansloosquote:Op zondag 15 september 2024 16:28 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Lekker met je moeder dagje amsterdam
Waren op at5 wel te zien. Moeder kon bijna niet meer ademen en was helemaal overstuur en aan het huilen. Vader liep stoer te doen tegen linie ME'ers.quote:Op zondag 15 september 2024 16:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zag nergens die eventuele ouders op het filmpje, maar verder vrij kansloos
Ook afvoeren dan, gemiste kans.quote:Op zondag 15 september 2024 16:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waren op at5 wel te zien. Moeder kon bijna niet meer ademen en was helemaal overstuur en aan het huilen. Vader liep stoer te doen tegen linie ME'ers.
ah ok. Ja vrij kansloos.quote:Op zondag 15 september 2024 16:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waren op at5 wel te zien. Moeder kon bijna niet meer ademen en was helemaal overstuur en aan het huilen. Vader liep stoer te doen tegen linie ME'ers.
Wat een armoe.quote:
quote:Volgens bronnen binnen Ajax legde Klaassen lucratievere aanbiedingen van andere clubs lnaast zich neer om in Amsterdam terug te keren en ‘Ajax te kunnen helpen’.
voor een appel en een ei is dit prima. Maar vrees dat er alsnog genoeg wordt binnengeharkt door Davy.quote:
Past perfect bij de Superboeren uut Amsterdammert.quote:Op zondag 15 september 2024 16:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Boerderijhoofd @:PowerLoungen
Niemand wil deze speler hebbenquote:
quote:Op zondag 15 september 2024 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bij ajax zullen toch ook spelers als milambo of zechiel rondlopen....
wat bedoel jequote:
Nou, dat hoop ik niet. Van dat soort eenheidsworsten hebben we er genoeg rondlopen.quote:Op zondag 15 september 2024 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Niemand wil deze speler hebben
De zogenaamde bronnen willen het verhaal alleen maar mooier maken het is
ik vond hem echt slecht het laatste seizoen bij ajax
in plaats een jonge speler de kans te geven valt ajax terug op dit soort spelers
bij ajax zullen toch ook spelers als milambo of zechiel rondlopen....
Milambo en Zechiel gaan over drie jaar Feyenoord 20-30 miljoen opleveren ....per stuk jaquote:Op zondag 15 september 2024 17:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik niet. Van dat soort eenheidsworsten hebben we er genoeg rondlopen.
Wel eens dat je altijd eerst je eigen jeugd een kans moet geven boven middelmatige aankopen.
Ja maar het gaat bijna altijd goed hoor en de politie daagt zelf uit hoor.quote:Op zondag 15 september 2024 16:30 schreef TweedeKlum het volgende:
En dan denkt men dat men een potje kan voetballen zonder politie? Naef en treurig tegelijk.
Exact, ach het hooliganprobleem bestaat al een halve eeuw, dus waarom zouden we er echt iets aan doen.quote:Op zondag 15 september 2024 17:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ja maar het gaat bijna altijd goed hoor en de politie daagt zelf uit hoor.
Nu zie je dus precies waarom het nodig is en waarom voetbal zo'n makkelijk doelwit gaat blijven zijn.
stel je niet zo aan zegquote:Op zondag 15 september 2024 17:28 schreef bianconeri het volgende:
Waarom mag deze TT hier op FOK!
Echt serieus wat walgelijk dit zeg...
En Ajacieden laten wel weer zien waarom politie keihard nodig is. Wat een misselijke club en fans![]()
![]()
Kunnen we Ajax niet gewoon opheffen? Worden we allemaal beter van en dan hebben we direct geen politie meer nodig bij het voetbal.
Snappen die gekken niet dat ze zelf het probleem zijn?
Je weet op wie je reageert he, samen met klaas de grootste debiel.quote:
Werken ze daar bij de overheid ook eens voor hun geld.quote:Op zondag 15 september 2024 17:28 schreef bianconeri het volgende:
Waarom mag deze TT hier op FOK!
Echt serieus wat walgelijk dit zeg...
En Ajacieden laten wel weer zien waarom politie keihard nodig is. Wat een misselijke club en fans![]()
![]()
Kunnen we Ajax niet gewoon opheffen? Worden we allemaal beter van en dan hebben we direct geen politie meer nodig bij het voetbal.
Snappen die gekken niet dat ze zelf het probleem zijn?
Wiequote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef Sebbeszweet het volgende:
Voor wie gaat boerderijtje spelen dan?
Heel dom, nu geef je ze juist een stok om mee te slaanquote:Op zondag 15 september 2024 16:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ME moet toch in actie komen dit weekend bij ajax....
romeos/undercovers in het zwart die de boel weer opnaaien zodat de driekhoek de touwtjes nog strakker kan aantrekken. Zo doorzichtig allemaal.quote:Op zondag 15 september 2024 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben de tokkies mooi extra argumenten gegeven aan lokale driehoek om volgende pot weer af te lasten als politie er weer niet is.
Taylor denk. Henderson - Klaassen - Berghuis als middenveld.quote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef Sebbeszweet het volgende:
Berghuis eerder, die is toch meestal geblesseerdquote:Op zondag 15 september 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor denk. Henderson - Klaassen - Berghuis als middenveld.
Eindelijk een waardige opvolging voor manke Winter-Knopper-Lambiek.quote:Op zondag 15 september 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Taylor denk. Henderson - Klaassen - Berghuis als middenveld.
Die gaat niet voor de basis komen. Bij blessures kan je hem evt. wel gebruiken. Bovendien is er als het zo doorgaat wekelijks een dubbel programma dus dan heb je sowieso een brede bank nodig.quote:Op zondag 15 september 2024 19:34 schreef Sebbeszweet het volgende:
In een volkswijk.......quote:Op zondag 15 september 2024 17:57 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week Go Ahead uit, risicowedstrijd. Winterstop maar overslaan om alles in te halen.
Mooie woordspeling.quote:Op zondag 15 september 2024 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel dom, nu geef je ze juist een stok om mee te slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 15 september 2024 20:42 schreef Tjacka het volgende:
Is dat getal per ongeluk symbolisch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
klaassen voor de breedte is prima als het maar niet zo veel kost. Alleen ben bang dat dat tegenvaltquote:Op zondag 15 september 2024 20:47 schreef tong80 het volgende:
Lekker investeren in de toekomst met Henderson, Weghorst en Klaassen. Nog middelmaat ook. Wat een puinzooi.
Was hij anderhalf jaar geleden niet al een wisselspeler die als invaller regelmatig een doelpunt mee pikte, maar waar niemand een traan liet toen hij vertrok?quote:Op zondag 15 september 2024 16:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor een appel en een ei is dit prima. Maar vrees dat er alsnog genoeg wordt binnengeharkt door Davy.
Kan mij het schelen wat het kost. FF stoppen met praten in geldtermen. Maar goed, we staan mooi nog net boven de degradatie streep.quote:Op zondag 15 september 2024 20:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
klaassen voor de breedte is prima als het maar niet zo veel kost. Alleen ben bang dat dat tegenvalt
Ik denk dat het wel meevalt met die kosten, zoveel budget is er ook niet.quote:Op zondag 15 september 2024 20:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
klaassen voor de breedte is prima als het maar niet zo veel kost. Alleen ben bang dat dat tegenvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |