SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heb er al weer 2 inliggen in 4 dagenquote:Op zondag 8 september 2024 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Cristiano Ronaldogod.
Snoert een hoop mondjes hier.![]()
Frankrijk gaat gewoon met een compleet 2e elftal spelen, terwijl ze de eerste pot al kansloos verloren.
Die geven weer eens geen fuck hierom. Deschamps aids.Dat die man nog bondscoach is.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Even een beetje hun best doen tegen Israël zodat ze geen 4e worden en dan is het weer klaar.quote:Op maandag 9 september 2024 17:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Frankrijk gaat gewoon met een compleet 2e elftal spelen, terwijl ze de eerste pot al kansloos verloren.
Die geven weer eens geen fuck hierom. Deschamps aids.Dat die man nog bondscoach is.
![]()
Alsof ze zich tegen Israël moeten inspannen.quote:Op maandag 9 september 2024 18:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even een beetje hun best doen tegen Israël zodat ze geen 4e worden en dan is het weer klaar.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Jij toch ook?quote:Op maandag 9 september 2024 18:46 schreef Zipportal het volgende:
Splijtzwam Wallonië juicht voor Frankrijk.![]()
Zo dacht Engeland de vorige NL ookquote:Op maandag 9 september 2024 18:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof ze zich tegen Israël moeten inspannen.![]()
Ik kijk Jong Oranje.quote:Op maandag 9 september 2024 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Waarom kijkt niemand naar frankrijk - belgie?
Lekkere pot hoor![]()
OP klopt overigens voor geen meter.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kijk naar jong Oranje. Wist niet eens dat die wedstrijd nu wordt gespeeld.quote:Op maandag 9 september 2024 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Lekkere pot hoor
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik las dat de Fransen met een b-elftal speelden. En die staan met 1-0 voor.quote:Op maandag 9 september 2024 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Lekkere pot hoor
Definitief einde tijdperk Belgie.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
2-0, schitterende goal.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Erg mooi.quote:Op maandag 9 september 2024 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik las dat de Fransen met een b-elftal speelden. En die staan met 1-0 voor.
Definitief einde tijdperk Belgie.![]()
De machteloosheid van België is prachtig om te zienLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hebben die al een schot op doel?quote:Op maandag 9 september 2024 22:15 schreef Szura het volgende:
De machteloosheid van België is prachtig om te zienVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Frankrijk had al tot 4-0 ofzo moeten uitlopen. Wout Faes en Zeno Debast, daar kun je niet mee aankomen op dit niveau.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jerzy Engel tactiek. Die gaf ooit ALLE Poolse reserves van zijn bank een kans op een WK nadat de eerste keus tegen USA en Zuid Korea lamlendig had gespeeld. Hoeft natuurlijk niet te werken, maar het kan wel natuurlijkquote:Op maandag 9 september 2024 17:54 schreef LordVoldermort het volgende:
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
https://sporza.be/nl/2024(...)ankan~1725918493466/quote:Op maandag 9 september 2024 22:35 schreef Szura het volgende:
Frankrijk had al tot 4-0 ofzo moeten uitlopen. Wout Faes en Zeno Debast, daar kun je niet mee aankomen op dit niveau.
De Bruyne is er ook klaar mee dat hij met zulke kneuzen het veld op moet
Jack does it in real time...![]()
Als die stopt, is er vrijwel alleen nog maar GROOT, STERK en vooral DOM overquote:Op dinsdag 10 september 2024 06:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2024(...)ankan~1725918493466/
De Bruyne is er ook klaar mee dat hij met zulke kneuzen het veld op moetLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Terecht tochquote:Op dinsdag 10 september 2024 06:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wout Faes en dat soort stront (lol)![]()
Hij heeft altijd goeie teksten.quote:Op dinsdag 10 september 2024 06:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Hun beste generatie ooit heeft nooit iets gewonnen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 06:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)oed-genoeg~a007a3c3/
2-0 Italie
Einde van een nooit bestaand tijdperk voor de BelgenUn dann rettet kein Kavallerie,
Mooie goal van de JodenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hopelijk wordt het 6-0quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:11 schreef Zorro het volgende:
2-0 Italie
Einde van een nooit bestaand tijdperk voor de BelgenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nu niet meer.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ach EngelandUn dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:11 schreef Zorro het volgende:
2-0 Italie
Einde van een nooit bestaand tijdperk voor de Belgenhahaquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Speelt Ajax danquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
HAHAHA Engeland
Un dann rettet kein Kavallerie,
Pavlidis![]()
Ajax had hem moeten kopen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Een helft lang tegen 10 man en dan nog niet winnen, maar lach vooral!quote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat is toch wel een echte spits. Zou wel zeggen op dit moment de beste van Europa. Geef hem een goede assist en hij maakt em 9 van de 10 keer afquote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Pavlidis![]()
Ajax had hem moeten kopen.graag op anoniem![]()
Nu gaan de Britjes denken dat Zuidpoort er nog iets van kon ook
WELCOME TO MANCHESTERJack does it in real time...![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
Pavlidis![]()
Ajax Feyenoord had hem moeten kopen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Haha die fouten van graftokkie Pickford voor rustquote:!!!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vaag dat Ziggo ... de ene dag hebben ze een switch-kanaal, plus meerdere wedstrijden ... Vandaag alleen Duitsland en verder niets ...![]()
Blijven doneren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:47 schreef chufi het volgende:
Vaag dat Ziggo ... de ene dag hebben ze een switch-kanaal, plus meerdere wedstrijden ... Vandaag alleen Duitsland en verder niets ...![]()
BIH bakt er weinig van.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat niet goed, ze geven al zenderpakketten kado ...
Hup BIHsig verwijderd door FA![]()
En de rest van het team gaat het ook moeilijk krijgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
Van Dijk gaat het maandag moeilijk krijgen met Undav.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Niet die de Ligt erin hoor tegen Duitsland.
Zet dan maar Van der Ven of Geertuida naast de Vrij. Spelers pijperei van sommige bij Koeman wel klaar mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
Van Dijk gaat het maandag moeilijk krijgen met Undav.![]()
van een carcrash naar een gemankeerde willie Wortel (in het Engels Gyro Gearloose)."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Meestal door te promoveren vanuit League Bquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat doen landen als Israël en Schotland in godsnaam in de League A?![]()
Liechtenstein mist in de 95e minuut een penalty om de kraker met Gibraltar te winnen
Jack does it in real time...![]()
Oostenrijk, met de Generaal, walst over Noorwegen heen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Hopelijk nog een blessure voor die kut Haaland erbij. @PowerLoungenquote:Op zondag 13 oktober 2024 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Oostenrijk, met de Generaal, walst over Noorwegen heen.![]()
Zoals altijd bij tegenslag weer nergens te bekennen .quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk nog een blessure voor die kut Haaland erbij. @:PowerLoungenRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk nog een blessure voor die kut Haaland erbij. @:PowerLoungen
graag op anoniem![]()
Trauner >> Beelenquote:Op zondag 13 oktober 2024 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Gernotgenot had Haaland in zijn zak.
@:fetx @:caland @:onlogisch @:dombohetolifantje1 @:rambodirk![]()
![]()
Wat een drama weer de Belgen. Ik hoop dat ze Tedesco snel buiten gooien
Courtois had hem misschien gepakt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hoe is België nu?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een drama weer de Belgen. Ik hoop dat ze Tedesco snel buiten gooien
Courtois had hem misschien gepakt.What can change the nature of a man?![]()
Geen idee heb van ellende de TV uitgeschakeldquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zo als Nederland. Maar daar weten ze niet beter.quote:
14/11/2024, 20:45 uur
België - Italië
Acht keer ontving België Italië:Referee: Radu Petrescu (Romania)quote:3 gewonnen (1952,1972,2015)
5 verloren (1921,1933,1962,1977,2000)
Doelsaldo: 12-14
1921 2-3
1933 2-3
1952 2-0
1962 1-3
1972 2-1
1977 0-1
2000 0-2
2015 3-1
https://en.m.wikipedia.or(...)EFA_Nations_League_A![]()
Frankrijk israel.. man man man. Een soort van palestina - israel. Als dat geen rellen gaat wordengraag op anoniem![]()
Alle verloven bij de Franse ME zullen wel zijn ingetrokken.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:23 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk israel.. man man man. Een soort van palestina - israel. Als dat geen rellen gaat worden![]()
Fransen zijn geen Amsterdammers.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:23 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk israel.. man man man. Een soort van palestina - israel. Als dat geen rellen gaat worden![]()
Buikje vol, effe paar uurtjes plat. Vanavond fit voetballen kijken. Dat switchen tussen wedstrijden bevalt me wel. Dan is de Eerste Divisie zelfs leuk om naar te kijken. Benieuwd naar Frankrijk - Israel vanavond. Het kon bijna niet op een slechter moment. Maar goed, vrijdag en maandag staan de echte knallers op het programma. Daar verheug ik me echt op. Die wedstrijden kunnen alle kanten op. Heet niet voor niets de poule des doods. Voetbal is oorlog. We gaan het meemaken, wat ik je brom.
Vrijdag: San Marino - Gibraltar
Maandag: Liechtenstein - San Marino
Stand groep 1:
1. Gibraltar 3- 5 ( 3- 2)
2. San Marino 2- 3 ( 1- 1)
3. Liechtenstein 3- 2 ( 2- 3)
En waar is @onlogisch geblevenHeb ik iets gemist ?
Zo arrogant als de Fransen zijn Amsterdammers gelukkig niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fransen zijn geen Amsterdammers.
@3rr0r Graag jouw visie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 14 november 2024 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo arrogant als de Fransen zijn Amsterdammers gelukkig niet.
@:3rr0r Graag jouw visie.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:42 schreef KingRoland het volgende:
Waarom wordt deze wedstrijd gespeeld? Dat gaat vanavond echt helemaal mis![]()
![]()
Retegui.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
Welke Italiaanse speler is dit?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Zie dat het nu live is op Rai1quote:Op donderdag 14 november 2024 19:55 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Substitione
Meret, Vicario - Savona, Gatti, Okoli, Comuzzo, Udogie - Locatelli, Pisilli - Maldini, Raspadori, Kean![]()
Of gewoon bij Ziggo met Schelvis.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie dat het nu live is op Rai1sig verwijderd door FA![]()
Als je Ziggo hebt, ja.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of gewoon bij Ziggo met Schelvis.![]()
Ach Belgjes.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Israel niet kunnen verslaan in de 1e helft man man Frankrijk waar ben je mee bezig.graag op anoniem![]()
Deden de Amsterdammers toch beter.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Israel niet kunnen verslaan in de 1e helft man man Frankrijk waar ben je mee bezig.![]()
Achterlijke opmerking.quote:Op donderdag 14 november 2024 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deden de Amsterdammers toch beter.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
De neergang van België de komende jaren wordt groot. KdB die eerst nog enkele jaren als een roepende in de woestijn probeert het zootje ongeregeld aan te sturen en er dan de brui aan geeft, dan is het definitief gedaan.Die verdediging willen ze in de Tweede Divisie nog niet hebbenquote:Op donderdag 14 november 2024 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bakayoko en de rest van Belgie komt zoveel tekort voor topniveauLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ondertussen wordt de goaltune van Duitsland vlak voordat de laatste treffer wordt gemaakt alvast afgespeeld omdat ze al weten dat het een goal wordt jemig he zo goed
Bekijk deze YouTube-video
@Sabata
graag op anoniem![]()
Afrika op voorsprongWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoppa, eindelijk eens een fatsoenlijke aanval van ItaliëLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Israel speelt een thuiswedstrijd in Oostenrijk.
Een bepaalde Oostenrijker draait zich nu om in zijn grafVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In Hongarijequote:Op zondag 17 november 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
Een bepaalde Oostenrijker draait zich nu om in zijn grafLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er is wel een Oostenrijkse scheids.quote:Op zondag 17 november 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
Een bepaalde Oostenrijker draait zich nu om in zijn graf
Dus in zekere zin heb je een punt.![]()
België al 70 minuten zonder doelpunt tegen Israël, Hezbollah doet het nog beterLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Haha genot, ik kijk erg uit naar de Belgische media na deze wedstrijdLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
België is officieel weer een kutvoetballand.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
België zoals in 2008 verliezen van Estland. We gaan weer naar die tijdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Slechtste jaar voor de Belgen sinds 2009
https://www.hln.be/rode-d(...)or-tedesco~a8d0e6bf/
Met o.a. Dickie als bondscoach toen![]()
quote:Op zondag 17 november 2024 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
België is een parodie op alles.
VoilaWerewolf![]()
Bij San Marino zullen ze wel denken 'damn wij hebben zowaar een poule gewonnen'![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
De belangrijkste spelers waren geblesseerd. België heeft nu eenmaal geen groot potentieel. Geen idee wat er aan komt vanuit de jongere spelers.quote:Op zondag 17 november 2024 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
België zoals in 2008 verliezen van Estland. We gaan weer naar die tijd
Was ook nooit wat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De belangrijkste spelers waren geblesseerd. België heeft nu eenmaal geen groot potentieel. Geen idee wat er aan komt vanuit de jongere spelers.
"Gouden generatie" met een paar kwartfinales en een halve finale.
Ik heb een sterke mening over Belgen.![]()
Het wordt een gouden generatie genoemd omdat België boven zichzelf uitstijgt. België plaatst zich normaal gezien met moeite voor een EK of WK . De gouden generatie heeft er voor gezorgd dat we eens een halve finale en kwartfinale konden spelenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Was ook nooit wat.
"Gouden generatie" met een paar kwartfinales en een halve finale.
Ik heb een sterke mening over Belgen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Geen Engeland 4 (wel gepromoveerd naar League A) en België 6.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:36 schreef Montagui het volgende:
Halve finales:
ITA9/DUI11 - DEN21/POR7
NL8/SPA3 - KRO12/FRA2
https://inside.fifa.com/fifa-world-ranking/men![]()
» Er is al 117 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
(7) Nederland - Spanje (3)
Ref: Glenn Nyberg (Sweden)
(13) Kroatië - Frankrijk (2)
Ref: Espen Eskås (Norway)
(21) Denemarken - Portugal (6)
Ref: Irfan Peljto (Bosnia and Herzegovina)
(9) Italië - Duitsland (10)
Ref :François Letexier (France)
https://inside.fifa.com/en/fifa-world-ranking/men![]()
Net 3 - 1 gewonnen van Hongarije.quote:Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Bohhhh. Veel leuker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk weetje, nieuwe shirts bij Duitsland. Benieuwd of het gaat helpen tegen de angstgegner.quote:
https://x.com/adidasfootball/status/1901558986412814674/
https://www.adidas.nl/dui(...)balshirt/JY0247.html![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Leuk weetje, nieuwe shirts bij Duitsland. Benieuwd of het gaat helpen tegen de angstgegner.
[ x ]
https://x.com/adidasfootball/status/1901558986412814674/
https://www.adidas.nl/dui(...)balshirt/JY0247.html
SSGoden.![]()
Duel met Italië begint gemoedelijk, vriendschappelijk maar zal naar het einde flink escaleren waarschijnlijk.quote:![]()
De tiende zege van Duitsland in 38 wedstrijden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Duitsland gaat weer eens van Italie verliezen goh
-Tweede zege tegen Italië in de Nations League
-Eerste officiële zege in Italië
-Eerder ook al twee zeges in vriendschappelijke wedstrijden in Italië (1929, 1986)
wikkepedia![]()
Speelt die opa nu nog steeds in het nationaal team.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:23 schreef T3hTommay het volgende:
En de walgelijke C. Ronaldo ook in the mud.![]()
We gaan een nieuwe tijd in maat.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 19:29 schreef Nober het volgende:
[..]
De tiende zege van Duitsland in 38 wedstrijden.
-Tweede zege tegen Italië in de Nations League
-Eerste officiële zege in Italië
-Eerder ook al twee zeges in vriendschappelijke wedstrijden in Italië (1929, 1986)
wikkepediagraag op anoniem![]()
San Marino zit in een dipje, want een keer verloren van nota bene Cyprus
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Geschorsten:
🇪🇸 9 Ayoze Pérez
🇳🇱 5 Jorrel Hato
Spanje - Nederland (2-2)
Ref: Clément Turpin (France)
Duitsland - Italië (2-1)
Ref: Szymon Marciniak (Poland)
Frankrijk - Kroatië (0-2)
Ref: Michael Oliver (England)
Portugal - Denemarken (0-1)
Ref: Slavko Vinčić (Slovenia)![]()
Turpinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
Geschorsten:
🇪🇸 9 Ayoze Pérez
🇳🇱 5 Jorrel Hato
Spanje - Nederland (2-2)
Ref: Clément Turpin (France)
Duitsland - Italië (2-1)
Ref: Slavko Vinčić (Slovenia)
graag op anoniem![]()
Ach B-league ook leuk voor wij Belgen wat potjes spelen tegen Polen, Zweden en MacedoniëIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik dacht, even kijken. Hongarije - Turkije zou leuk kunnen worden, en anders in elk geval Schotland - Griekenland.
Nou....Un dann rettet kein Kavallerie,
Maak je jezelf blij met een dooie musquote:Op zondag 23 maart 2025 19:07 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht, even kijken. Hongarije - Turkije zou leuk kunnen worden, en anders in elk geval Schotland - Griekenland.
Nou....graag op anoniem![]()
Jaquote:Op zondag 23 maart 2025 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maak je jezelf blij met een dooie mus
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Turkije ook
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
ik vind het wel leukquote:Op zondag 23 maart 2025 19:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Ah tijd voor de perenleague onder het internationale voetbal.
graag op anoniem![]()
Duitsland - Italië (2-1)
Ref: Slavko Vinčić (Slovenia)
XI: Costa; Dalot, Dias, Inácio, Mendes, Vitinha, Silva, Fernandes, Conceição, Leão, Ronaldo
𝗦𝗨𝗣𝗟𝗘𝗡𝗧𝗘𝗦: José Sá (GR), Rui Silva (GR), Nélson Semedo, António Silva, João Palhinha, Gonçalo Ramos, João Félix, Geovany Quenda, João Neves, Rúben Neves, Francisco Trincão e Diogo Jota![]()
![]()
Turpin als scheids. Nou dan wint Spanje sowieso.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Turpin
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat duurde niet lang.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Turpin als scheids. Nou dan wint Spanje sowieso.![]()
Hij laat er geen gras over groeien inderdaad.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Kleindienst die weer scoort in het nationale elftal, Ollie Baumann die een paar weken na zijn blessure alweer eerste doelman is. Nagelsmann gooit de boel lekker overhoop"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Wij blijven in ieder geval in de A league.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Alsof België en portugal van truitje hebben gewisseldquote:Op zondag 23 maart 2025 22:15 schreef hhh38 het volgende:
Dit rode shirt van Portugal klopt niet, dit is niet Portugal-roodIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zometeen een vingertje voor de critici?quote:Op zondag 23 maart 2025 23:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Taylor er in. Dit is gespeeld.![]()
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Woensdag 4 juni, 21:00, München
DEUTSCHLAND - PORTUGALhttps://www.uefa.com/uefa(...)germany-vs-portugal/quote:Referee
Slavko Vinčić SVN
Assistant referees
Toma¸ Klančnik SVN
Andra¸ Kovačič SVN
Fourth official
Matej Jug SVN
Video Assistant referee
Alen Boro¨ak SVN
Assistant Video Assistant referee
Rade Obrenovič SVN
Donderdag 5 juni, 21:00, Stuttgart
NEDERLAND ESPAÑA - FRANCEhttps://www.uefa.com/uefa(...)65--spain-vs-france/quote:Referee
Michael Oliver ENG
Assistant referees
Stuart Burt ENG
James Mainwaring ENG
Fourth official
Andrew Madley ENG
Video Assistant referee
Jarred Gillett AUS
Assistant Video Assistant referee
Michael Salisbury ENG
Selecties![]()
![]()
En Portugal heeft CR7. Nee, dat wordt 5 juni beslist.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef hhh38 het volgende:
Dat wordt Frankrijk of Spanje. Dat Duitse team is echt zwak en Portugal heeft Roberto Martinez.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Geblesseerd
Yann Bisseck, Nadiem Amiri, Angelo Stiller
In
Thilo Kehrer voor Bisseck
Jonathan Burkardt voor StillerThuisvoordeel moet je niet onderschatten, ze zullen ook tot op het bot getergd zijn dat ze nog niet eerder bij de laatste 4 zaten.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:18 schreef hhh38 het volgende:
Dat wordt Frankrijk of Spanje. Dat Duitse team is echt zwak en Portugal heeft Roberto Martinez.![]()
Nederland had de vorige keer ook thuisvoordeelquote:Op woensdag 4 juni 2025 13:31 schreef Nober het volgende:
Geblesseerd
Yann Bisseck, Nadiem Amiri, Angelo Stiller
In
Thilo Kehrer voor Bisseck
Jonathan Burkardt voor Stiller
[..]
Thuisvoordeel moet je niet onderschatten, ze zullen ook tot op het bot getergd zijn dat ze nog niet eerder bij de laatste 4 zaten.![]()
![]()
Ja dat is Nederland zie het EK 2000 kregen we zelfs twee penalties en nog verloren we die halve finale.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nederland had de vorige keer ook thuisvoordeel![]()
Heeft die commentator een spraakgebrek of z’n tanden verloren?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Hoezo zijn ze zo laat begonnen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja goal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat deed ie nou nooit bij Ajax.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Duitsland zo blijft verdedigen staat Rusland hier binnenkort op de stoep.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is buitenspel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Opa Ronaldo mist handelingssnelheid.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het gelijk van de grote Martínez.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij doet het toch maar mooi weer.![]()
Hadden we niet van die lijntjes voor de buitenspelcheck?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ziggo & Das Erste 20:15.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:32 schreef Nober het volgende:
Hoe laat begint de voorbeschouwing van het Nederlands getinte Spanje tegen Frankrijk?![]()
![]()
Suplentes: Raya, Remiro; Cubarsí, Vivian, Morata, Fabián Ruiz, Gavi, Olmo, Mingueza, Pino, Álex Baena, Grimaldo, Isco, Fermin López, Samu
https://www.uefa.com/uefa(...)65--spain-vs-france/![]()
Slap meegezongen weer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh we gaan de hele wedstrijd Cucurella uitfluiten omdat de arbiter toen niet floot, erg bijzonder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
die fransen moeten kapoet"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
schiet dan op doel sukkel"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
begon allemaal bij lamine"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Geweldig gedaan door Oyarzabal[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
gatenkaas"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
WE hebben Frankrijk even laten uitrazen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als Spanje de Nations L wint dan maakt Lamine wel kans op de gouden bal"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Hij maakt nu wel net een vuile overtreding .. en terecht geel.. en dan de onschuld op zn gezichtquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Spanje de Nations L wint dan maakt Lamine wel kans op de gouden bal![]()
KNBB heeft liever mensen met een kleurtje.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook weer vakkundig genegeerd door de KNVB.![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KNBB heeft liever mensen met een kleurtje.![]()
![]()
Ik juich voor Spanje, enkel en alleen omdat ik denk dat Portugal - Spanje wel een leuke schoppartij kan worden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Oh, en omdat Desjamps.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat wordt nog lijntjes trekken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is die vanTears for Fears tochquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit is buitenspel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch was het inderdaad buitenspelquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat gaan we nu kijken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |