quote:
Dat wil hij nog steeds wel,quote:Op zondag 22 september 2024 13:44 schreef heywoodu het volgende:
Dacht dat Martin 'm op z'n bek ging slaan, maar hij is sportiever dan dat
quote:Op zondag 22 september 2024 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam ineens dit oudje tegen en kan me dit nog herinneren en hoe dit toen het weekend ‘viraal’ ging (bij MotoGP-kijkers),.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij noemt ook enduro, dat werd vroeger uitgezonden op Eurosport bedenk ik me nu, lang geleden alTenminste, dat is toch met banen met deels cross en deels asfalt, met die sicke machines die ze half plat leggen in de bochten enzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 22 september 2024 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WSBK-spoiler:Wb the spoiler: nahh, ik zocht iets MotoGP-gerelateerds op en klikte wat door,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij noemt ook enduro, dat werd vroeger uitgezonden op Eurosport bedenk ik me nu, lang geleden alTenminste, dat is toch met banen met deels cross en deels asfalt, met die sicke machines die ze half plat leggen in de bochten enzo?
.
Maar het is gewoon mooi hoe al die jongens naar hem kijken van: zeg dan, zeg dan, gaat hij het zeggen?. Want iedereen wéét het, iedereen dénkt het, maar niemand zegt het. En dat geldt voor veel sporten, lol. Je zag het ze ook direct denken na die vraag; Iannone schoot zelfs in de lach en Marc had de grootste glimlach ooit, zo afwachtend ‘in spanning’,
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Jaquote:Op zondag 22 september 2024 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wb the spoiler: nahh, ik zocht iets MotoGP-gerelateerds op en klikte wat door,.
Maar het is gewoon mooi hoe al die jongens naar hem kijken van: zeg dan, zeg dan, gaat hij het zeggen?. Want iedereen wéét het, iedereen dénkt het, maar niemand zegt het. En dat geldt voor veel sporten, lol. Je zag het ze ook direct denken na die vraag; Iannone schoot zelfs in de lach en Marc had de grootste glimlach ooit, zo afwachtend ‘in spanning’,
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veijer in de Moto3 op P2
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Niet zozeer onverwachts. Ik voelde hem dit weekend al aankomen. Altijd als hij écht lekker gaat in het kampioenschap flikkert hij het weg. Sportpsycholoogje, anyone?quote:
Ja dat is niet slim. En ook niet voor het eerst volgens mij?quote:Op zondag 29 september 2024 06:22 schreef heywoodu het volgende:
Veijer domineert tot ruim over de helft....en schuift onderuit
Motor lijkt me redelijk verwoest, gelukkig was het voor hem zelf vooral glijden en viel het wel mee.
Volgens mij dit jaar al eens eerder ja, of zelfs twee keer eerder vanuit podiumpositie..quote:Op zondag 29 september 2024 07:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat is niet slim. En ook niet voor het eerst volgens mij?
Dat is het verschil tussen ruim 2e en nu dus 4e staan in kampioenschapquote:Op zondag 29 september 2024 07:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij dit jaar al eens eerder ja, of zelfs twee keer eerder vanuit podiumpositie..
Sterker nog, hij had best in de buurt van Alonso kunnen staan...quote:Op zondag 29 september 2024 07:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen ruim 2e en nu dus 4e staan in kampioenschap
Nog wat werk aan de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |