SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
En verkeerd geschreven…quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat had je snel gehoord.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Rockwell - Somebody Is Watching Me
What has been heard…quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:23 schreef Melting het volgende:
Ik heb zo'n spierpijn..... (of zingen ze dat niet)
Bij de massage hebben ze me vandaag flink mishandeld.
Geen idee. Dit is geen Duits nummer.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ineens zin in bier. Geen idee hoe dat komt.
Je bent geïnfluenst…quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb ineens zin in bier. Geen idee hoe dat komt.
Durf ik niet te zeggen. Toevallig ga ik nu net een Beiers biertje proberen:quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Is er een Beiers donker bier dat de moeite waard is?
Geen pils…
https://www.vinmonopolet.(...)Doppelbock/p/7704702quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Geen pils…
Ik ken alleen Hagger. Maar dat is niet Beiers, maar een Oostenrijks bier.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Geen pils…
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.vinmonopolet.(...)Doppelbock/p/7704702
Wie noem jij een hoer?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef Fogel het volgende:
De muziek overigens staat al een poos iets harder hoer maar we hadden het druk met het worst/kaas scenario.
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef Fogel het volgende:
De muziek overigens staat al een poos iets harder hoer maar we hadden het druk met het worst/kaas scenario.
Die is een van mijn Duitse favorieten, omdat er wél smaak in zit.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Met koffiemout, dat vind ik wel lekker.
Danke!
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.vinmonopolet.(...)Doppelbock/p/7704702
Dat ken ik niet…quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken alleen Hagger. Maar dat is niet Beiers, maar een Oostenrijks bier.
Dikke vingers, de onzit naast de i.quote:
Iedereen die het wil lezenquote:
Barleywine...... Hagger Blend (en dan een nummer)... niet goedkoop, maar krijgen van mij 4.50 op een schaal van 5.00.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit kende ik de hele tekst uit m’n hoofd
Wanneer gaan wij in Nijmegen een Nieuw Ligt grand cru drinken? Is een barley wine die van mij tussen de 4,5 en 5 krijgt (afhankelijk van rijping/jaargang).quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Barleywine...... Hagger Blend (en dan een nummer)... niet goedkoop, maar krijgen van mij 4.50 op een schaal van 5.00.
Drive, Drove, Driven…quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met het Driven?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben gisteren opgetreden in Utreg zonder Henk W.
Freiheit play it cool
Zonder Henk W. is het toch niet echt het Goede Doel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ze hebben gisteren opgetreden in Utreg zonder Henk W.
Freiheit play it cool
Ik vind dit verschrikkelijk, het 'warme chocomel met vellen en oud kerstbrood' gevoel…quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Hier had ik vroeger wel wat platen van
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder Henk W. is het toch niet echt het Goede Doel.
Ik heb Henk & Henk nog wel met andere muzikanten gezien dan de oorspronkelijke bezetting en dat is prima. Maar die slome stem hoort er toch wel bij…
Dat je dat nog precies weet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht die cassettes hier https://de.wikivoyage.org(...)hen_Marktplatz_1.jpg en dan ergens rechtsonder op de foto een zijstraatje in
Dat is een eindje weg van huis.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht die cassettes hier https://de.wikivoyage.org(...)hen_Marktplatz_1.jpg en dan ergens rechtsonder op de foto een zijstraatje in
Inzell…quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar ga je precies heen MadMaster?
We hebben in ieder geval een rondleiding in de schaatsarena op donderdag.quote:
Ik loop er blindelings heen. We zijn drie zomers achter elkaar op vakantie geweest. De Duitse kennissen die we daar hebben leren kennen gaan nog steeds minstens 1 keer per jaar.quote:
Hier ook regen volgens mij, en ik zag voor woensdag 14 gradenquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval een rondleiding in de schaatsarena op donderdag.
Het voorspelde weer is wel schaatswaardig, een hele week regen…
Woensdag wordt daar de enige enigszins droge dag:quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier ook regen volgens mij, en ik zag voor woensdag 14 graden
quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt me ergens bekend van voor. Ik kan de vinger er niet op leggen.
Obscuur bandje…quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt me ergens bekend van voor. Ik kan de vinger er niet op leggen.
Oh manquote:Op zaterdag 7 september 2024 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woensdag wordt daar de enige enigszins droge dag:
https://www.weeronline.nl(...)sverwachting-14dagen
Hopelijk valt het toch nog mee en zitten de voorspellingen er naast.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woensdag wordt daar de enige enigszins droge dag:
https://www.weeronline.nl(...)sverwachting-14dagen
Dat is een pakket waarvan je hoopt dat het niet aan komt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 22:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier wordt het waardeloos. Ik heb voor mijn verjaardag k*tweer besteld.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is een pakket waarvan je hoopt dat het niet aan komt.
De film vond ik eigenlijk wel verrassend leuk indertijd.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Altijd als je denkt dat het niet erger kan
Afspreken bij het Adelaarsnest in Berchtesgaden?quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook 2 weken vakantie. Ik zie wel wat voor weer het wordt.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afspreken bij het Adelaarsnest in Berchtesgaden?
Ik ben er nog nooit geweest, dus dat staat wel op de lijst…quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou wel willen. Ga er zeker nog eens terug. Maar helaas niet deze vakantie.
Groot gelijk. Ik moest toen wel over Oostenrijk omrijden om er te komen, en voor Oostenrijk heb je wel een vignet nodig. Even in gedachten houden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, dus dat staat wel op de lijst…
Al geregeld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik moest toen wel over Oostenrijk omrijden om er te komen, en voor Oostenrijk heb je wel een vignet nodig. Even in gedachten houden.
Topontmoeting...quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afspreken bij het Adelaarsnest in Berchtesgaden?
Tsjuusle!quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten en fijne vakantie voor de vakantiegangers
Echt een mooie gewaarwording, daarboven.... en in die vergulde lift.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al geregeld.
Gelukkig nu ook digitaal aan te schaffen, dus geen gekloot meer met krabben na terugkomst…
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien wel de reden dat ik dit het leukste Lennon-nummer vind.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Eigenlijk is dit veel te jolig voor een John Lennon-nummer. Het is meer iets van Shakin' Stevens of zo.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien wel de reden dat ik dit het leukste Lennon-nummer vind.
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:27 schreef livelink het volgende:
Who is Johnny van Kid Creole zeg ik dan maar. Maar die is het niet.
Hij lijkt wel een beetje op Kid Creole.quote:
Slaap lekker en goede reis.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:29 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik af, morgen vroeg op pad.
Dank voor de deuntjes en tot een volgende ronde…
Welterusten en veel plezier dan morgenquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:29 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sluit ik af, morgen vroeg op pad.
Dank voor de deuntjes en tot een volgende ronde…
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Dit is die Noorse band... hoe heten ze ook alweer...
Ik heb het enige tijd geleden zelf ook nog gedraaid, anders had ik dit nummer überhaupt niet gekend.quote:
* Melting neemt afstand....quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:36 schreef livelink het volgende:
The Police - Don't stand so close to me
Corona-liedje #anderhalvemetersamenlevingquote:Op zaterdag 7 september 2024 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
* Melting neemt afstand....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Corona-liedje #anderhalvemetersamenleving
Tegen welke van zijn bandleden heeft ie het?quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
* Melting neemt afstand....
[ afbeelding ]
Misschien tegen het publiek?quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tegen welke van zijn bandleden heeft ie het?
Allebei, hij is niet voor niks solo gegaan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tegen welke van zijn bandleden heeft ie het?
quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:48 schreef livelink het volgende:
Nu dan toch Kid Creole (and the Coconuts)
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar is hij wel Youngr's daddy?
quote:Op zaterdag 7 september 2024 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar is hij wel Youngr's daddy?
Hoi Shii. Je hebt gewacht tot het zondag was?quote:
Ja was net pas mee aan het luisteren en dacht ik post even mee.quote:Op zondag 8 september 2024 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Shii. Je hebt gewacht tot het zondag was?
Gezelligquote:Op zondag 8 september 2024 00:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja was net pas mee aan het luisteren en dacht ik post even mee.
quote:
Ja, daar heb ik ook wel last van. Sowieso moet ik veel graven. Ben wel eens jaloers op iemand als MadMaster die het er zo uitgooit.quote:Op zondag 8 september 2024 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Het is steeds oh ja, met de band/artiest. Titels van de nummers ken ik vaak wel. Artiest moet ik ver voor graven in m'n geheugen.
Wist niet eens dat die er was.quote:Op zondag 8 september 2024 00:21 schreef livelink het volgende:
Mijn broertje is vorige week naar die ABBA hologrammen-show geweest. Hij was onder de indruk.
Ja, in Londen.quote:Op zondag 8 september 2024 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet eens dat die er was.
Maar lijkt me wel bijzonder.
Ah..... ging hij speciaal daarvoor, of was hij er toch toevallig?quote:Op zondag 8 september 2024 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, in Londen.
https://abbavoyage.com/
Nee, hij ging er speciaal daarvoor naar toe.quote:Op zondag 8 september 2024 00:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... ging hij speciaal daarvoor, of was hij er toch toevallig?
Goed hoor. Vandaag aan muziek gewerkt, eindelijk het mixwerk voor de band zo'n beetje af.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het met de vakantiegangers hier?
Planning voor vandaag is in het water gevallen (letterlijk). Gaat zoveel regen vallen, dat ik mijn uitje van vandaag maar geannuleerd heb.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het met de vakantiegangers hier?
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed hoor. Vandaag aan muziek gewerkt, eindelijk het mixwerk voor de band zo'n beetje af.
Nu bezig met een New Music-playlist.
Dat is balenquote:Op woensdag 11 september 2024 07:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Planning voor vandaag is in het water gevallen (letterlijk). Gaat zoveel regen vallen, dat ik mijn uitje van vandaag maar geannuleerd heb.
Heb nog andere uitjes gepland staan. Misschien dat ik deze kan verplaatsen naar volgende week zaterdag.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Dat is balen![]()
Vandaag wordt echt een hele slechte dag. Kun je het uitje niet verplaatsen naar later deze week?
Gaat goed komen hoor.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:30 schreef livelink het volgende:
Het valt inderdaad niet mee met de regen. Ik had nog hoop. Hopelijk is het in Inzell toch wat beter is dan voorspeld.
Probeer er toch een leuke dag van te maken Melting en goed bezig DJ11!
quote:Op woensdag 11 september 2024 07:34 schreef livelink het volgende:
Ik moest gisteren folders lopen voor het theater. De folders hadden eigenlijk in het weekend bezorgd moeten zijn, maar een vrijwilliger had ineens gemeld dat het toch niet gelukt was. Ik ben eerder gestopt met werken in de hoop ze nog droog rond te kunnen brengen, maar helaas...zeiknat geworden.
Dat had ik zelf aangeboden, maar toen ik me bedacht dat ik het ook in het weekend in het zonnetje had kunnen doen, vond ik het wel jammer.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Fijn dat dit dan weer op jouw schouders terecht komt.
Gisteren was het minder slecht weer dan voorspeld.quote:Op woensdag 11 september 2024 07:30 schreef livelink het volgende:
Het valt inderdaad niet mee met de regen. Ik had nog hoop. Hopelijk is het in Inzell toch wat beter is dan voorspeld.
Probeer er toch een leuke dag van te maken Melting en goed bezig DJ11!
Dat ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren was het minder slecht weer dan voorspeld.
Een paar regenbuien, maar tussendoor ook zon en dan is het meteen warm.
Vandaag blijft het droog, volgens de voorspellingen, dus gaan we de huisberg op.
[ afbeelding ]
Je moet het maar positief bekijken: liever in de regen werken en dan in de vrije tijd van de zon genietenquote:Op woensdag 11 september 2024 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had ik zelf aangeboden, maar toen ik me bedacht dat ik het ook in het weekend in het zonnetje had kunnen doen, vond ik het wel jammer.
Ah, geniet ervan. Bergwandelingen kunnen zo mooi zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren was het minder slecht weer dan voorspeld.
Een paar regenbuien, maar tussendoor ook zon en dan is het meteen warm.
Vandaag blijft het droog, volgens de voorspellingen, dus gaan we de huisberg op.
[ afbeelding ]
Goede avond en welkom aRd.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
R49-klassieker.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
Anneke Grönloh - Brandend zand
Ah ik dacht al ik hoor weinig momenteelquote:Op donderdag 12 september 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
Mijn scherm is weggevallen. Dus even wat technische problemen.
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
Elvis Presley - Lonesome Tonight?
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Ja best wel inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2024 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent op dreef, aRd.![]()
[ afbeelding ]
Hoi aRd, gezellig dat je er bent.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedenavond livelink
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ja best wel inderdaad,
Verwacht nu wel dat ik het volgende nummer niet weet
Goedenavond Melting. Heb je vandaag nog iets van je vakantieplannen kunnen waarmaken?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, livelink.
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Melting. Heb je vandaag nog iets van je vakantieplannen kunnen waarmaken?
Niet te druk denk ik in de Efteling?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag een paar uurtjes Efteling gedaan.
Uitje van gisteren heb ik verzet naar zaterdag.
Er was niets te doen.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet te druk denk ik in de Efteling?
Voor de verandering wellicht ook wel is plezierig, dan een uur in een rij moeten wachten?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Er was niets te doen.
Heb nergens hoeven wachten, en kon overal blijven zitten voor nog een rondje als ik zou willen.
Volgende week nog maar eens kijken.
Je hoort toch als vanzelf the Young Ones er nog tussendoor.quote:
Dat zou mijn droomdag in de Efteling zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Er was niets te doen.
Heb nergens hoeven wachten, en kon overal blijven zitten voor nog een rondje als ik zou willen.
Volgende week nog maar eens kijken.
Daarom..... ik ben overigens tegen 13.00 uur naar huis gegaan, want het werd erg donker en ze hadden regen voorspeld. Zo'n 10 meter voor ik bij mijn auto was, begonnen de eerste druppels te vallen.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Voor de verandering wellicht ook wel is plezierig, dan een uur in een rij moeten wachten?
Die blijft toch leuker.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hoort toch als vanzelf the Young Ones er nog tussendoor.
Zou bijna zeggen..... ga je volgende week mee?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou mijn droomdag in de Efteling zijn.
Ik ga er over nadenken. Ben wel heel erg toe aan een dagje vrij.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen..... ga je volgende week mee?
Je bent welkom hoor. Ik ga volgende week woensdag weer.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er over nadenken. Ben wel heel erg toe aan een dagje vrij.
U ook een goede avond, heer Symphonic.quote:
Ai, woensdag kan ik nooit. Dan zit ik alleen. Een andere vakantie weer een kans.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Ik ga volgende week woensdag weer.
Komt vast nog wel eens.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, woensdag kan ik nooit. Dan zit ik alleen. Een andere vakantie weer een kans.
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
De vlieger - Andre Hazes
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
Simon And Garfunkel - Sound Of Silince
Even voor de recente binnenkomers!quote:Op donderdag 12 september 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
Vandaag regelmatig dezelfde artiesten. Ben met het laatste mapje evergreens bezig, en als dat op is, wordt het iets anders op donderdagavond. Wat dat wordt, is nog even afwachten.
quote:Op donderdag 12 september 2024 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Even voor de recente binnenkomers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |