Ar-ti-fi-ci-al In-tel-li-gence oma. Tegenwoordig doet die je zoekopdracht voor je en maakt vast een mooie samenvatting van wat er zoal aan kennis over je vraag te vinden is.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ik voel me niet zo snel oud, maar Soneal heeft dat zojuist wel veroorzaakt...
Mam, we moeten voor een project zandkoekjes bakken, dus ik heb AI om een recept gevraagd, is het goed als ik dat nu ga doen?
OMGWTFBBQ?!!! Nu voel ik me echt bejaard
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:42 schreef Leandra het volgende:
Mam, we moeten voor een project zandkoekjes bakken, dus ik heb AI om een recept gevraagd, is het goed als ik dat nu ga doen?
Ik heb er ook zo eentje die dan ‘even voor de lekker’ de schuur in de tuin gaat lakken ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is een van mijn lievelingsdingen om te doen. Mijn man snapt er niks van. Hoe kun je nou niks doen? Nou, heerlijk
Ik heb het gebruikt voor mijn portfolio. Wel eerlijk erbij vermeld.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:42 schreef Leandra het volgende:
Zoon doet weer tennis competitie op zondag.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:44 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo eentje die dan ‘even voor de lekker’ de schuur in de tuin gaat lakken ofzo.
Niet mijn type vermaak. Huishouden is verplicht, met een boek op de bank is vermaak.
Hier is het beleid zelf bellen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:16 schreef FlyingFish het volgende:
Nu het toch over bloedprikken enzo gaat, ik heb vorige week met zoon bloedgeprikt voor een allergietest. Word je dan door de huisarts daarover gebeld als er een uitslag bekend is of moet je daar zelf achteraan? Huisarts-n00b hier, mijn enige ervaring daarmee was via verloskundige, en daar ben je sowieso een paar weken later vanzelf weer, maar de huisarts zien we gemiddeld om de paar jaar…
quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef amaranta het volgende:
Wat moet deze oma zich voorstellen bij tekenfilms in 3D? Hebben de kinderen dan een brilletje op of zo?
Kan je niet bellen of dat op dezelfde dag kan? Scheelt je weer een keer die kant op.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag kreeg ik ook de afspraak met de internist door voor de bloeddruk
8 oktober ben ik aan de beurt daar, deze kreeg ik met de post, die van de oogpoli per app, lekker handig![]()
En de dag ervoor moet ik voor prik 2 in mijn oog, lekker gepland weer allemaal.
Ik zou het ook echt verre van ontspannend vinden om 2 uur lang te moeten zitten en kijken. Ik vind drie kwartier zwemles al blegh als er geen gezellige andere ouders zijn om mee te kletsen. Boek mee of m'n telefoon voor een spelletje/fok/bokt/iets anders is echt wel noodzaak.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoon doet weer tennis competitie op zondag.
Dus je zit daar 9:30-11:30 te jongleren naar je kind.
Soms had hij even pauze.
Kijk, ik wandel wat rond en soms valt er een gesprek te voeren. Soms kijk je alleen maar.
Man ging zich dood vervelen en suggereerde al om volgende keer zijn laptop of iPad mee te nemen zodat hij nog wat kan werken.![]()
Dude, het is zondag. Je mag ook thuisblijven maar hij wil er wel zijn voor support.
Maar gewoon ontspannen? Dat gaat dan niet zo.
Maar tuinieren is ook gewoon heerlijk. Ik heb een kleine moestuin, we gaan verhuizen dus ben nu plantjes aan het stekken, onkruid wieden, snoeien, bollen planten, staren naar je bloemen (quote:Op woensdag 11 september 2024 08:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ontspanning is voor mij echt nooit niksen. Het is lezen, filmpje of serietje, muziek maken, in de tuin werken (ja zo'n oude oma ben ik blijkbaar geworden), een stuk fietsen met de kinderen, etc. Maar niks doen? Nah...
Mijn man kan dat ook totaal niet. Een activiteit zoals een dierentuin of museum is prima maar een activiteit waar kinderen zichzelf vermaken ziet hij als een straf terwijl ik dan denk RUST!!quote:Op woensdag 11 september 2024 08:40 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou het ook echt verre van ontspannend vinden om 2 uur lang te moeten zitten en kijken. Ik vind drie kwartier zwemles al blegh als er geen gezellige andere ouders zijn om mee te kletsen. Boek mee of m'n telefoon voor een spelletje/fok/bokt/iets anders is echt wel noodzaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |