abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2024 @ 16:39:14 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214942789
:{ Exode...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 september 2024 @ 16:42:01 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214942817
Ik voel me niet zo snel oud, maar Soneal heeft dat zojuist wel veroorzaakt...

Mam, we moeten voor een project zandkoekjes bakken, dus ik heb AI om een recept gevraagd, is het goed als ik dat nu ga doen?

OMGWTFBBQ?!!! Nu voel ik me echt bejaard :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214942937
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 16:42 schreef Leandra het volgende:

Mam, we moeten voor een project zandkoekjes bakken, dus ik heb AI om een recept gevraagd, is het goed als ik dat nu ga doen?

Ar-ti-fi-ci-al In-tel-li-gence oma. Tegenwoordig doet die je zoekopdracht voor je en maakt vast een mooie samenvatting van wat er zoal aan kennis over je vraag te vinden is.

Vraag hem anders hoe het werkt, is vast makkelijk voor je, nu de techniek zo snel gaat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214943082
quote:

:D :*

Exode :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214943101
Fake it till you make it...
  dinsdag 10 september 2024 @ 17:32:48 #281
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214943113
Oh kak dat je moet wachten exode.
AI is echt des duivels 🙈
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214943209
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef amaranta het volgende:

[..]
Het is een van mijn lievelingsdingen om te doen. Mijn man snapt er niks van. Hoe kun je nou niks doen? Nou, heerlijk
Ik heb er ook zo eentje die dan ‘even voor de lekker’ de schuur in de tuin gaat lakken ofzo.
Niet mijn type vermaak. Huishouden is verplicht, met een boek op de bank is vermaak.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214943406
quote:

Ik heb het gebruikt voor mijn portfolio. Wel eerlijk erbij vermeld.
pi_214943419
Wat moet deze oma zich voorstellen bij tekenfilms in 3D? Hebben de kinderen dan een brilletje op of zo?
pi_214943467
Nu het toch over bloedprikken enzo gaat, ik heb vorige week met zoon bloedgeprikt voor een allergietest. Word je dan door de huisarts daarover gebeld als er een uitslag bekend is of moet je daar zelf achteraan? Huisarts-n00b hier, mijn enige ervaring daarmee was via verloskundige, en daar ben je sowieso een paar weken later vanzelf weer, maar de huisarts zien we gemiddeld om de paar jaar…
pi_214943538
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 17:44 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb er ook zo eentje die dan ‘even voor de lekker’ de schuur in de tuin gaat lakken ofzo.
Niet mijn type vermaak. Huishouden is verplicht, met een boek op de bank is vermaak.
Zoon doet weer tennis competitie op zondag.
Dus je zit daar 9:30-11:30 te jongleren naar je kind.
Soms had hij even pauze.
Kijk, ik wandel wat rond en soms valt er een gesprek te voeren. Soms kijk je alleen maar.
Man ging zich dood vervelen en suggereerde al om volgende keer zijn laptop of iPad mee te nemen zodat hij nog wat kan werken. :P
Dude, het is zondag. Je mag ook thuisblijven maar hij wil er wel zijn voor support.
Maar gewoon ontspannen? Dat gaat dan niet zo.
pi_214943638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:16 schreef FlyingFish het volgende:
Nu het toch over bloedprikken enzo gaat, ik heb vorige week met zoon bloedgeprikt voor een allergietest. Word je dan door de huisarts daarover gebeld als er een uitslag bekend is of moet je daar zelf achteraan? Huisarts-n00b hier, mijn enige ervaring daarmee was via verloskundige, en daar ben je sowieso een paar weken later vanzelf weer, maar de huisarts zien we gemiddeld om de paar jaar…
Hier is het beleid zelf bellen.
  dinsdag 10 september 2024 @ 19:00:17 #288
176471 oh-oh
pi_214943835
Vandaag kreeg ik ook de afspraak met de internist door voor de bloeddruk
8 oktober ben ik aan de beurt daar, deze kreeg ik met de post, die van de oogpoli per app, lekker handig :D
En de dag ervoor moet ik voor prik 2 in mijn oog, lekker gepland weer allemaal.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214945422
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:10 schreef amaranta het volgende:
Wat moet deze oma zich voorstellen bij tekenfilms in 3D? Hebben de kinderen dan een brilletje op of zo?
:D
2D zijn de ouderwetse tekenfilms, die platte zeg maar, zoals vroeger Bambi. Nu wordt alles vernieuwd zodat het echter lijkt met wisselend succes ;)

Lekker handig oh-oh, kun je niet vragen alles op 1 dag te doen?

@FlyingFish, hier moet ik ook zelf de ha bellen voor uitslagen.
If they say
pi_214948524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 19:00 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag kreeg ik ook de afspraak met de internist door voor de bloeddruk
8 oktober ben ik aan de beurt daar, deze kreeg ik met de post, die van de oogpoli per app, lekker handig :D
En de dag ervoor moet ik voor prik 2 in mijn oog, lekker gepland weer allemaal.
Kan je niet bellen of dat op dezelfde dag kan? Scheelt je weer een keer die kant op.
Fake it till you make it...
  woensdag 11 september 2024 @ 08:40:51 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214948645
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:27 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zoon doet weer tennis competitie op zondag.
Dus je zit daar 9:30-11:30 te jongleren naar je kind.
Soms had hij even pauze.
Kijk, ik wandel wat rond en soms valt er een gesprek te voeren. Soms kijk je alleen maar.
Man ging zich dood vervelen en suggereerde al om volgende keer zijn laptop of iPad mee te nemen zodat hij nog wat kan werken. :P
Dude, het is zondag. Je mag ook thuisblijven maar hij wil er wel zijn voor support.
Maar gewoon ontspannen? Dat gaat dan niet zo.
Ik zou het ook echt verre van ontspannend vinden om 2 uur lang te moeten zitten en kijken. Ik vind drie kwartier zwemles al blegh als er geen gezellige andere ouders zijn om mee te kletsen. Boek mee of m'n telefoon voor een spelletje/fok/bokt/iets anders is echt wel noodzaak.

Ontspanning is voor mij echt nooit niksen. Het is lezen, filmpje of serietje, muziek maken, in de tuin werken (ja zo'n oude oma ben ik blijkbaar geworden), een stuk fietsen met de kinderen, etc. Maar niks doen? Nah...

En Leandra: ik gebruik AI dagelijks. Waarom zou je zelf gaan googlen als AI je ook gewoon antwoord kan geven op je vraag zonder doorklikken en scrollen? Zo veel makkelijker ;-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 11 september 2024 @ 08:59:01 #292
176471 oh-oh
pi_214948721
Ik denk niet dat het makkelijk op 1 dag kan, het zijn twee losse disciplines, en ik woon echt vlakbij het zh, het is alleen voor werk weer vervelend.
( Groucho Marx )
pi_214948791
We kregen gisterenavond de offerte van de zuchtende aannemer, we hadden al tegen elkaar gezegd dat hij de opdracht niet zou krijgen al zouden we geld toekrijgen. Ik sloeg toch even achterover, het dubbele van wat wij hadden verwacht en dat nog zonder het daklicht, de kozijnen, de deuren, de gevelbekleding en zonder de werkzaamheden in de uitbouw waar hij destijds zuchtend van zei 'hier hoeft niets te gebueren toch?' Uhm nou jawel best veel ook zoals je ziet in de bouwtekeningen.

Echt....die mannen hebben het zo druk dat er altijd iemand is die hiermee akkoord zou gaan.

We verwachten nog 1 offerte, daar vrees ik nu ook voor. Maar goed, zoals het hier nu gaat, schuiven we die verbouwing heel ver voor ons uit, sterker nog ik ben die hele aanbouw steeds meer uit mijn hoofd aan het zetten. Die 2e aannemer kan ook de uitbouw renoveren (wat helaas moet) gaan we daar dan voor als ons hoofd er naar staat.
  woensdag 11 september 2024 @ 09:25:22 #294
176471 oh-oh
pi_214948962
Hier aan de overkant wordt een woning volledig gerenoveerd en die Polen terroriseren de hele buurt, drie bussen achter elkaar op de stoep, niemand kan er langs, overal troep, van de week hadden ze toen ze weg waren de voordeur wagenwijd open laten staan ook, echt, wat een ellende. De buren doen steeds meldingen maar ze gaan gewoon zo door, het huis was van iemand die overleden is en gaat in de verkoop, ooit, kan nog ff duren zo :')
( Groucho Marx )
pi_214949122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ontspanning is voor mij echt nooit niksen. Het is lezen, filmpje of serietje, muziek maken, in de tuin werken (ja zo'n oude oma ben ik blijkbaar geworden), een stuk fietsen met de kinderen, etc. Maar niks doen? Nah...

Maar tuinieren is ook gewoon heerlijk. Ik heb een kleine moestuin, we gaan verhuizen dus ben nu plantjes aan het stekken, onkruid wieden, snoeien, bollen planten, staren naar je bloemen ( :') )
Er is zelfs wetenschappelijke bewijs dat tuinieren je cortisolspiegel laat dalen. Nog meer zelfs dan als je bijvoorbeeld een halfuur een boek gaat lezen.
Shine bright like a diamond.
pi_214949162
Ik vind tuinieren ook heerlijk, ben nu ter ontspanning de borders van de voortuin aan het herinrichten (op papier), we willen over op een inheemse tuin. Het is nu al lekker vol en wild en met veel dieren, maar de hortensias zijn eruit want A. die zuipen water en B. ze betekenen weinig tot niets voor de insecten en vlinders en vogels. Die gaten wil ik opvullen met ander soort planten en dan gooi ik meteen de hele indeling op de schop. Heerlijk!

De achtertuin bestaat uit veeeeeel te veel tegels, maar die gaat pas aangepakt worden na de eventuele verbouwing. Het liefste heb ik gras en veel groen, maar we moeten nog even goed kijken wat handig is met B zijn hooikoorts.

In onze voortuin hebben we door het gebrek aan verharding (dus geen tegels etc) vaak onkruid, dat is echt mijn zen moment, alle onkruid verwijderen. :@
pi_214949228
Waarom heeft een week maar 7 dagen? Ik heb er meer nodig :')
If they say
pi_214949365
Tuinieren is echt niet mijn ding. Maar ik hou wel van een mooie tuin.
Als we straks verhuisd zijn zal het tuinieren wel meer worden, want grotere tuin. Er zit ook een moestuin bij, die zal ook wel de nodige aandacht vereisen. We laten de tuin voorlopig voor wat hij is. Als we beginnen aan het maken van een zwembad, dan kijken we waar die komt en wat we verder willen/moeten aanpassen aan de tuin.
pi_214949385
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:40 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou het ook echt verre van ontspannend vinden om 2 uur lang te moeten zitten en kijken. Ik vind drie kwartier zwemles al blegh als er geen gezellige andere ouders zijn om mee te kletsen. Boek mee of m'n telefoon voor een spelletje/fok/bokt/iets anders is echt wel noodzaak.
Mijn man kan dat ook totaal niet. Een activiteit zoals een dierentuin of museum is prima maar een activiteit waar kinderen zichzelf vermaken ziet hij als een straf terwijl ik dan denk RUST!!
  woensdag 11 september 2024 @ 10:10:26 #300
176471 oh-oh
pi_214949390
Ik heb net sokken aangedaan voor het eerst sinds de zomer.
Meh.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')