Als het maar langzaam genoeg gaat stopt het vanzelf hoorquote:
Dat is tè langzaaaaam! Dat mag alleen als je op vakantie bent.quote:Op maandag 9 september 2024 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als het maar langzaam genoeg gaat stopt het vanzelf hoor
Die afstanden inschatten heeft denk ik tijd nodig. Je bent gewent om met 2 ogen te kijken en op die manier diepte in te schatten. Nu moet je het met 1 oog doen.quote:Op maandag 9 september 2024 19:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh, zeg dat dan!
Ik gooide net weer broccoli naast de pan, geloof dat dat wel het vervelendste is, dat ik geen diepte zie en geen afstanden kan inschatten, echt alles valt de hele dag. Maar dat went wel weer denk ik.
Oh en ik kan niet meer blind typen, ook gek, je zou juist denken....
Oh ja dat mag ik hopen!quote:Op maandag 9 september 2024 21:27 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die afstanden inschatten heeft denk ik tijd nodig. Je bent gewent om met 2 ogen te kijken en op die manier diepte in te schatten. Nu moet je het met 1 oog doen.
In de verte zie je sowieso niet met 2 ogen diepte, maar dichtbij wel. Is denk ik een kwestie van "leren" zeg maar.
Wat zal jij je verveeld hebben 6 jaar langquote:Op maandag 9 september 2024 20:53 schreef oh-oh het volgende:
En mijjn ouders zeiden dat ik niet zo bijdehand moest doen en gewoon mijn mond moest houden in de les, dat begon al op de basisschool.
Mijn grootste goals werden zo de klok van de kerktoren zo vaak mogelijk zien bewegen en de leraren negeren, ik haalde toch wel tienen, ow ja, en ik vond het grappig dat ik altijd hoger scoorde dan de studiepik van de klas want zij ging altijd janken als ik hoger had, maar we waren wel vriendinnen!
Ik was haar enige vriendin zelfs, zij hadden thuis violen, een cello en een piano en een schildpad.
Ik had thuis een blokfluit
Ik zat 13 jaar op school, gelukkig kon ik vanuit de middelbare soms ook naar de kerkklok kijken 😂.7 jaar vwo,ik bleef zitten in de derde omdat ik geen cijfer kreeg voor gym en catechese omdat ik niet naar die lessen ging.quote:Op maandag 9 september 2024 22:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat zal jij je verveeld hebben 6 jaar lang.
Ik zeg mijn kinderen ook vaak genoeg dat ze ‘gewoon hun mond moeten houden’ (vooral tegen elkaar als ze niks aardigs te zeggen hebben), maar ze kunnen het écht niet. Ben benieuwd hoe vaak ze zich daardoor in de nesten werken.
Zeker! Die van mijn zus zijn alledrie hb en die worden al vanaf de basisschool lekker uitgedaagd, daar plukken ze wel de vruchten van.quote:Op maandag 9 september 2024 22:47 schreef Phaidra het volgende:
Ja ik doelde op 6 jaar VWO, naja, 7 dan. Hoe dan ook: Je hebt jaren op school rondgelopen, zonder iets te leren, eigenlijk. Zo zonde.
Ik had op de middelbare nooit vrienden in mijn eigen klas, maar ik werd niet gepest en ik nam het ook altijd op voor de kinderen die wel gepest werden, want ik had er een hekel aan.quote:Op maandag 9 september 2024 22:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
7 jaar serieus gepest op de middelbare school.
Ik draag nog steeds de traumas.
Ik twijfel altijd. Is dat nou een blaasinstrument of een slaginstrument?quote:Op maandag 9 september 2024 20:53 schreef oh-oh het volgende:
En mijjn ouders zeiden dat ik niet zo bijdehand moest doen en gewoon mijn mond moest houden in de les, dat begon al op de basisschool.
Mijn grootste goals werden zo de klok van de kerktoren zo vaak mogelijk zien bewegen en de leraren negeren, ik haalde toch wel tienen, ow ja, en ik vond het grappig dat ik altijd hoger scoorde dan de studiepik van de klas want zij ging altijd janken als ik hoger had, maar we waren wel vriendinnen!
Ik was haar enige vriendin zelfs, zij hadden thuis violen, een cello en een piano en een schildpad.
Ik had thuis een blokfluit
Hier ook een aantal jaar gepest. Dat heeft er echt behoorlijk ingehakt.quote:Op maandag 9 september 2024 22:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
7 jaar serieus gepest op de middelbare school.
Ik draag nog steeds de traumas.
Het is een van mijn lievelingsdingen om te doen. Mijn man snapt er niks van. Hoe kun je nou niks doen? Nou, heerlijkquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik verveel me trouwens nooit, toen al niet echt hoor, ik vind niks doen erg lekker!
Er zijn mensen die dat niet kunnen, ik hou er van.
Niet ergens op een bedje naast een zwembad of zo, maar gewoon lekker thuis, op de bank, chillen, love it
Ik was gister even in het winkelcentrum. En daar was een man met een rolstoel. En twee jonge meisjes op de fiets. Zij waren waarschijnlijk aan het fietsen over het winkelcentrum, wat niet mag. En hij sprak ze aan. Nou brutale reactie van die meid. Ze had het erover dat hij bijna tegen haar aan was gekomen. Terwijl zij natuurlijk degene is die fout zat. Maar brutaal. Ik dacht, zij vindt zichzelf vast heel erg stoer. Uiteindelijk is er zelfs een winkelier naar buiten gekomen om de meiden aan te spreken. Ik ben uiteraard niet blijven staan ik ben geen ramptoerist.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier ook een aantal jaar gepest. Dat heeft er echt behoorlijk ingehakt.
Ik loop nog steeds niet graag langs middelbare school scholieren.![]()
Gelukkig zal A. niet op dezelfde school terechtkomen en hoef ik echt die wandelgangen niet meer in.
Oh als ik zoiets zie duik ik er gelijk tussen hoor, ik blijf echt niet staan kijken!quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was gister even in het winkelcentrum. En daar was een man met een rolstoel. En twee jonge meisjes op de fiets. Zij waren waarschijnlijk aan het fietsen over het winkelcentrum, wat niet mag. En hij sprak ze aan. Nou brutale reactie van die meid. Ze had het erover dat hij bijna tegen haar aan was gekomen. Terwijl zij natuurlijk degene is die fout zat. Maar brutaal. Ik dacht, zij vindt zichzelf vast heel erg stoer. Uiteindelijk is er zelfs een winkelier naar buiten gekomen om de meiden aan te spreken. Ik ben uiteraard niet blijven staan ik ben geen ramptoerist.
Maar dit zijn ook die meiden die op de middelbare school inderdaad lastig zijn.
Ik erger mij echt aan dat stoer doen en grote muil hebben. Anderen treiteren om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was gister even in het winkelcentrum. En daar was een man met een rolstoel. En twee jonge meisjes op de fiets. Zij waren waarschijnlijk aan het fietsen over het winkelcentrum, wat niet mag. En hij sprak ze aan. Nou brutale reactie van die meid. Ze had het erover dat hij bijna tegen haar aan was gekomen. Terwijl zij natuurlijk degene is die fout zat. Maar brutaal. Ik dacht, zij vindt zichzelf vast heel erg stoer. Uiteindelijk is er zelfs een winkelier naar buiten gekomen om de meiden aan te spreken. Ik ben uiteraard niet blijven staan ik ben geen ramptoerist.
Maar dit zijn ook die meiden die op de middelbare school inderdaad lastig zijn.
Ik heb getwijfeld. Maar die man redde zich prima en de winkelier kwam er ook al bij.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als ik zoiets zie duik ik er gelijk tussen hoor, ik blijf echt niet staan kijken!
Wij kunnen thuis allemaal goed niks doen, behalve mijn zusje, grappig is dat he, hoe mensen daarin kunnen verschillen. Als die kinderen hier waren lagen we vaak twee weken gelukkig te zijn met elkaarPaar wandelingen tussendoor, samen koken, meer niet . Thuis worden ze altijd opgejaagd door hun moeder
Vakantie Suri vs. Vakantie Tante.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh als ik zoiets zie duik ik er gelijk tussen hoor, ik blijf echt niet staan kijken!
Wij kunnen thuis allemaal goed niks doen, behalve mijn zusje, grappig is dat he, hoe mensen daarin kunnen verschillen. Als die kinderen hier waren lagen we vaak twee weken gelukkig te zijn met elkaarPaar wandelingen tussendoor, samen koken, meer niet . Thuis worden ze altijd opgejaagd door hun moeder
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vakantie Suri vs. Vakantie Tante.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Volgend jaar gaan ze naar Australie, mijn zus kennende moeten ze daar 1000 km op een step met bepakking tussen de kangaroos door of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn hoofd staan altijd allerlei tabbladen open met to do.
Vanmiddag afspraak bij de huisarts, ik wil dat er bloed geprikt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |