Datquote:
Nou nou.quote:
Ik denk dat ie nog even in de buurt blijft, voor het geval Perez er na zijn thuis GP uitvliegtquote:Op donderdag 26 september 2024 18:47 schreef SiGNe het volgende:
TT kan veranderd worden in "zonder Ricciardo"
Red Bull moet Ricciardo aannemen als ambassadeur, PR doet hij erg goed.
Ik denk niet dat ze PER in gaan wisselen voor RIC. Daar presteert RIC momenteel echt niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nog even in de buurt blijft, voor het geval Perez er na zijn thuis GP uitvliegt
Tsunoda ook niet eigenlijk, die leek in het begin van het seizoen aardig progressie te maken, maar laatste tijd zit daar behoorlijk de klad in volgens mij.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze PER in gaan wisselen voor RIC. Daar presteert RIC momenteel echt niet goed genoeg voor.
Beetje tegenstrijdig, niet?quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:30 schreef pmponer het volgende:
Mooi, opgeruimd staat netjes. Maar een mooier afscheid was wel op zijn plaats geweest.
Online idiotenquote:
Een cadeautje van Daniel aan Lawsonquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En meteen een penalty te pakken
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
En meteen een penalty te pakken
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een cadeautje van Daniel aan Lawson
Wie gaat dan Perez vervangen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:05 schreef THEFXR het volgende:
Saward heeft wat gehoord: 'Red Bull en Pérez gaan in Mexico zijn pensioen aankondigen'
.
https://www.f1maximaal.nl(...)pensioen-aankondigen
Volgens Saward wil RB Piastriquote:
Nou ja met opgeruimd staat netjes bedoelde ik, eindelijk is de knoop doorgehakt, dat had van mij wel eerder gemogen. Maar ik denk dan ook dat je iemand met zo'n staat van dienst een ander afscheid mag gunnen dan dit.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, niet?
Wist ik alquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:55 schreef schommelstoel het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Jeremy Clarkson heeft primeur: dit was de derde Stig
Some say...quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt dus drie verwanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |