SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wat is jouw favoriete Andre Bahia moment?quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Janken dat het vorige topic naar de donder is en vervolgens een nieuw topic er direct in smijten met Andr้ Bahia.
@:de_rots @:de_kraam is eventjes af.
En Arne Slot in de OP.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Janken dat het vorige topic naar de donder is en vervolgens een nieuw topic er direct in smijten met Andr้ Bahia.
@:de_rots @:de_kraam is eventjes af.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)or-samsunspor-b.htmlquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Andre Bahia moment?
Jannes wist dit als eerste.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)or-samsunspor-b.html
“Dat gejank…”.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gejank over ZKA komt me DE KEEL uit. Hij stopt ermee, over en uit, klaar. We gaan doorrrr.
Het is echt g๊nant, dat vindt letterlijk iedereen binnen Feyenoord als je een beetje doorvraagt. Zegt alles over de sfeer!quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:41 schreef PSVCL het volgende:
Een twitter journalist de schuld geven om een mislukte transfer te camoufleren , wat een loser die Kloese![]()
Alsof die Buanotte alleen bij Feyenoord op het lijstje stond.
Schrijf er een artikel over. De kop krojg je van me cadeau.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:00 schreef ZKA het volgende:
[..]
Het is echt g๊nant, dat vindt letterlijk iedereen binnen Feyenoord als je een beetje doorvraagt. Zegt alles over de sfeer!
Zieltjes winnen bij @PSVCL lolquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:00 schreef ZKA het volgende:
[..]
Het is echt g๊nant, dat vindt letterlijk iedereen binnen Feyenoord als je een beetje doorvraagt. Zegt alles over de sfeer!
Gewoon vol in de aanval gaan. Wat denkt die gek wel niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:00 schreef ZKA het volgende:
[..]
Oke dit topic blijkbaar weer niet gelukt, misschien de volgende.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:44 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik wens iedereen een topic toe waarin dit niet besproken wordt.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:00 schreef ZKA het volgende:
[..]
Die rotkop van je is echt g๊nant, dat vind letterlijk iedereen als je een beetje doorvraagt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:00 schreef ZKA het volgende:
[..]
-doe normaal-quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:04 schreef ZKA het volgende:
De eerste koppen rollen intern, verschil van inzicht
Bij 1908.nl?quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:04 schreef ZKA het volgende:
De eerste koppen rollen intern, verschil van inzicht
Misschien doelt hij wel op de varkenskop die Te Kloese ongetwijfeld in zijn bed heeft laten leggen.quote:
En de politie doet NIKSquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
Grimmig sfeertje zo in het interland weekend.
Vanochtend ruim een halfuur in die brakke ticketshop gezeten met mijn maten, we zijn er minimaal drie keer op een scherm waar we er door waren uitgesmeten omdat die website gewoon niet werktquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:10 schreef Haringkop het volgende:
Passe partouts allemaal uitverkocht
Is al bekend hoe het gaat werken met losse tickets?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:10 schreef Haringkop het volgende:
Passe partouts allemaal uitverkocht
Neen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is al bekend hoe het gaat werken met losse tickets?
Lotomba voor 2 miljoen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Pure winst zomer
Plus nog die 40 miljoen CL startgeld en allerlei andere inkomsten die er geweest zijn
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-met-geld-smijten
Waar is de tijd gebleven dat we met z,n allen gezellig bij de sigarenboer moesten voordringen om aan een kaartje te komen .quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanochtend ruim een halfuur in die brakke ticketshop gezeten met mijn maten, we zijn er minimaal drie keer op een scherm waar we er door waren uitgesmeten omdat die website gewoon niet werkt
Voor dat stukje logistiek mogen er intern wel koppen rollen.
De transfer van Lotomba stond eerst voor 5 miljoen op Transfermarkt. Is nu ook aangepast naar 2,2. Hwang staat er nog wel steeds op voor 8 (ipv de 7 van de Televaag).quote:Op zondag 8 september 2024 01:37 schreef De_Pel het volgende:
Lotomba was volgens mij wel een paar miljoentjes duurder. Daarnaast staat Lingr niet in het aankopenlijstje.
En die 79 krijg je natuurlijk lang niet netto in je klauwen. Desalniettemin kun je wel rekenen op 30-40 miljoen winst.
Met 2x de CL miljoenen erbij moet de penningmeester toch ondertussen de hele dag met een signaalpaal rondhuppelen.
Ja, je kunt ook denken dat Feyenoord gewoon eens wat moet doen aan het lekken. Dat anderen graag scoops willen hebben voorkom je niet, dat het lekt wel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“Dat gejank…”.
Die pislul kost je gewoon een ontzettend interessante transfer.
Hij zou door elke Feyenoordsupporter/medewerker gestenigd moeten worden, vervolgens bewusteloos geswaffeld door de roze kameraden en uiteindelijk in de Maas gepleurd.
Behalve dan dat Feyenoord tegenwoordig redelijk potdicht zit. De meeste lekken komen vanuit zaakwaarnemers, omkadering van de spelers of de club waar Feyenoord zaken mee doet. Daar heeft Feyenoord geen enkele invloed op.quote:Op zondag 8 september 2024 13:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook denken dat Feyenoord gewoon eens wat moet doen aan het lekken. Dat anderen graag scoops willen hebben voorkom je niet, dat het lekt wel.
Ja dat is kut, maar dan vind ik alsnog dat iemand met een nieuwsoutlet, of krant, of blog uiteraard jaagt op scoops, daar kun je nooit van gaan verwachten dat die het stilhouden omdat een ander bedrijf dat wil.quote:Op zondag 8 september 2024 13:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Behalve dan dat Feyenoord tegenwoordig redelijk potdicht zit. De meeste lekken komen vanuit zaakwaarnemers, omkadering van de spelers of de club waar Feyenoord zaken mee doet. Daar heeft Feyenoord geen enkele invloed op.
quote:Op zondag 8 september 2024 13:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Behalve dan dat Feyenoord tegenwoordig redelijk potdicht zit.
Als een AD, VI of Telegraaf zijnde eens.quote:Op zondag 8 september 2024 14:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja dat is kut, maar dan vind ik alsnog dat iemand met een nieuwsoutlet, of krant, of blog uiteraard jaagt op scoops, daar kun je nooit van gaan verwachten dat die het stilhouden omdat een ander bedrijf dat wil.
Zo iemand hoeft ook helemaal geen Feyenoordfan te zijn, het zijn gewoon kansen op inkomen. Het gaat toch wel gebeuren en niets dat het tegenhoudt, dus die kun je moeilijk als schuldige aanwijzen. Hetzelfde als Van Gaal bij Oranje die boos was op de pers omdat ze verhalen schreven en de pers 'nou gewoon eens achter oranje moet gaan staan'. Ja, die leeft in een sprookjeswereld.quote:Op zondag 8 september 2024 14:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Als een AD, VI of Telegraaf zijnde eens.
Niet als je een die hard Feyenoord fan bent en bewust bezig bent met het schaden van de club voor je eigen gewin. Dan ben je geen Feyenoorder wat mij betreft.
Die afgeragde paardenpenis loopt er blijkbaar zelf mee te patsen dat z’n lek bij Brighton zit, niet bij Feyenoord. Stond in het vorige topic een twitterberichtje ofzo.quote:Op zondag 8 september 2024 13:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook denken dat Feyenoord gewoon eens wat moet doen aan het lekken. Dat anderen graag scoops willen hebben voorkom je niet, dat het lekt wel.
Ik ben nog niet echt klaar voor de aldi versie van Geert op rechts, of erger, Nieuwkoop.quote:Op zondag 8 september 2024 14:35 schreef Vis1980 het volgende:
Maar goed, persoonlijk begin ik enorm zin te krijgen in de rest van het seizoen. Kan niet wachten om bijvoorbeeld Hwang aan het werk te zien en stiekem hoop ik alsnog op een hoop speeltijd voor Milambo en Zechi๋l. Gimenez gaat er zeker 25 inleggen en van Carranza kunnen we zomaar eens gecharmeerd van raken.
Priske gaat ons hopelijk nog verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |