Of de ESF-versie:quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
Volgens Wiki is tegenwoordig het ezelsbruggetje
Hoe moeten wij van de onvoldoendes afkomen?
beter geschikt
Ben jij zo jong?quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja toen ik op school zat 10-15 jaar geleden ook al
Heb je nog een foto gemaakt dat je hun toren omhoog probeert te houden of juist omver te duwen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:07 schreef NailQueen het volgende:
We zijn vandaag in Pisa geweest. Daar werd een podium opgebouwd voor een concert. Daar treed toevallig Alfa op die we nog kennen van dit leuke liedje uit Sanremo
(Gelijk een reminder voor een afterparty!)
Voor de mensen die Sanremo niet gezien hebben. Hij is een soort Flemming van Italië
Wel een foto waar ik er bij op sta. Maar deze poses vond ik te toeristischquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog een foto gemaakt dat je hun toren omhoog probeert te houden of juist omver te duwen?
Oh ja, voetbal vanavond.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen gaan het vanavond voor ons doen tegen Bosnië.
Waarom heeft dat veld last van roos?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen gaan het vanavond voor ons doen tegen Bosnië.
Head&Shoulders is helaas geen sponsor.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom heeft dat veld last van roos?
Niet gewassen met Head & Shoulders.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarom heeft dat veld last van roos?
Lekker vooruitzicht. De Baltische Staten wil ik ooit nog wel bezoeken, maar het is nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
Sinds vandaag overigens voor anderhalve week vakantieMorgen vliegen naar Tallinn, en dan via daar Riga en Vilnius (plus wat dagtrips vanuit die plekken) weer terug naar huis
Het zijn mooie landen. Na zeven jaar dat ik weer eens terug ben (in die zeven jaar is er wel heel veel gebeurd moet ik zeggenquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht. De Baltische Staten wil ik ooit nog wel bezoeken, maar het is nooit van gekomen.
Ja, ik ken eigenlijk alleen de grote steden. Heb je daarbuiten nog plannen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zijn mooie landen. Na zeven jaar dat ik weer eens terug ben (in die zeven jaar is er wel heel veel gebeurd moet ik zeggen).
Ja. Wel meerdere dagtrips gepland.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik ken eigenlijk alleen de grote steden. Heb je daarbuiten nog plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |