Ja, wat zal er komen na het bezoek aan de psycholoog?quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef Falco het volgende:
Tvp voor de aankomende sensationele ontwikkelingen. Je kunt aanvoelen dat er iets dramatisch gaat gebeuren in dit topic en dat TS smult van de reacties op deze zelf verzonnen wending.
Dat is wel zeer aannemelijk gezien het verloop van het gemiddeld topic in deze subquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef Falco het volgende:
Tvp voor de aankomende sensationele ontwikkelingen. Je kunt aanvoelen dat er iets dramatisch gaat gebeuren in dit topic en dat TS smult van de reacties op deze zelf verzonnen wending.
Alleen is er geen sprake van bigamiequote:Op vrijdag 6 september 2024 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb je favoriete kerstliedje gevonden
Wel 2 gezinnen met Kerstmis.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alleen is er geen sprake van bigamie
Ik gok dat één van de vrouwen erachter komt en TS dwingt een keuze te maken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:30 schreef Falco het volgende:
Aardmannetje44 opent nieuw topicdeel vanwege massale vraagquote:Op vrijdag 6 september 2024 16:22 schreef Aardmannetje44 het volgende:
Omdat ik zie dat er toch wel behoefte is om verder te praten open ik een tweede deel. Bij mij is die behoefte er in elk geval ook wel, want ik merk dat het me echt goed doet om dit hier neer te pennen. Ik wil de mensen die hebben gereageerd ook hartelijk bedanken voor het meedenken, zelfs als de reacties soms hard of negatief zijn. Ik snap ook dat mensen het een ongelooflijk verhaal vinden in de letterlijke zin van het woord. Ik zou het zelf ook niet geloofd hebben denk ik als ik niet mijn eigen leven had beschreven. Soms kan de werkelijkheid echt vreemd zijn. Ik weet zelf ook niet goed hoe ik hierin verzeild ben geraakt.
Ik zal de komende tijd nog wat updates plaatsen.
Ik vraag me ineens af of het wel zijn kinderen zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft zich toch al aan alle kanten ingedekt. Hij houdt gewoon zijn appartement, zijn baan. Misschien mag hij zijn kinderen niet zien, maar of hem dat veel zal doen…
Zo benieuwd naar hun topics.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:21 schreef ZarB het volgende:
Anne en Marieke hebben hem allang door en plotten zijn ondergang. Zoals die film met Cameron Diaz, The other woman.
Kiezen?? Als die vrouwen verstandig zijn dan beëindigen ze beiden de relatie. Iemand die zoveel leugens weet te spinnen kan je nooit weer vertrouwen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat één van de vrouwen erachter komt en TS dwingt een keuze te maken.
Welke vrouw zal hij kiezen?
Ja, was in het vorige deel ook al te berde gebracht: waarom hij denkt dat het zijn kinderen zijn van ‘nymphonane’ Anne.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af of het wel zijn kinderen zijn.
Ook dat kan wisselen natuurlijk.
Dan mag hij twee gezinnen onderhouden met alimentatie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kiezen?? Als die vrouwen verstandig zijn dan beëindigen ze beiden de relatie. Iemand die zoveel leugens weet te spinnen kan je nooit weer vertrouwen.
Moet dan waarschijnlijk wel een vaderschapstest aan te pas komen voor de twee van Anne. Die heeft hij niet erkend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mag hij twee gezinnen onderhouden met alimentatie.
Hij heeft geen officiële verbintenis, dus huwelijk of geregistreerd partnerschap, met Anne. En hij heeft de kinderen van Anne ook niet erkend. Dat gezin heeft dus geen enkel recht op alimentatie.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:02 schreef miss_sly het volgende:
Dan mag hij twee gezinnen onderhouden met alimentatie.
Ik reageer op 'het wachten op sensationele ontwikkelen' in eerdere post. Maar misschien is het verlaten door allebei de vrouwen ook wel sensationeel genoegquote:Op vrijdag 6 september 2024 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kiezen?? Als die vrouwen verstandig zijn dan beëindigen ze beiden de relatie. Iemand die zoveel leugens weet te spinnen kan je nooit weer vertrouwen.
Er bestaat zoiets als onderhoudsplicht.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hij heeft geen officiële verbintenis, dus huwelijk of geregistreerd partnerschap, met Anne. En hij heeft de kinderen van Anne ook niet erkend. Dat gezin heeft dus geen enkel recht op alimentatie.
Laat die er maar buitenquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Laat die er maar buiten
TS heeft het immers al druk genoeg
Dat klopt. Maar daarvoor zal eerst het vaderschap vastgesteld moeten worden. En daar zal Anne dan een gerechtelijke procedure voor moeten aanspannen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:06 schreef maily het volgende:
Er bestaat zoiets als onderhoudsplicht.
Misschien zijn de verhalen uit de Vriendin wel echt gebeurd, net als de verhalen uit de Mijn Geheim en de Intiem.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Ik geloof er niks van. Nu ben ik altijd wel sceptisch maar dit leest ook qua schrijfstijl alsof het zo uit de Vriendin komt.
Het past ook allemaal te handig in elkaar.
Als Anne zich voldoende genaaid (pun intended) voelt, zal ze niet schromen om die weg te gaan als ze zelf maar enigszins denkt dat hij inderdaad de vader is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daarvoor zal eerst het vaderschap vastgesteld moeten worden. En daar zal Anne dan een gerechtelijke procedure voor moeten aanspannen.
Haha, en dan loopt daar iemand stage die ook bij de andere kinderen stage looptquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:54 schreef capricia het volgende:
Het is ook een raar verhaal. De kinderen bij Anne niet erkend. Geen vrouw gaat daar in mee.
Haal je ze wel af en toe op bij het kinderdagverblijf, TS, sta je daar wel als ouder bekend?
En Sinterklaas. En Pasen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe TS het met Kerst en Nieuwjaar doet.
Sinterklaas hoef je niet perse op 5 december te vieren toch? 4 december bij de één en 5 december bij de ander. Maar vaderdag is wel een dingetje ja. TS, ik hoor graag hoe je dit hebt opgelost.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
En Sinterklaas. En Pasen.
Vaderdag!!
En de verjaardagen!
Ach, nog een paar keer een twist of iets en het is - mocht het inderdaad nep zijn - in elk geval een vermakelijk verzinsel geweestquote:Op vrijdag 6 september 2024 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Ik geloof er niks van. Nu ben ik altijd wel sceptisch maar dit leest ook qua schrijfstijl alsof het zo uit de Vriendin komt.
Kerstavond bij de een, eerste of tweede kerstdag bij de anderquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sinterklaas hoef je niet perse op 5 december te vieren toch? 4 december bij de één en 5 december bij de ander. Maar vaderdag is wel een dingetje ja. TS, ik hoor graag hoe je dit hebt opgelost.
Neeeee!!quote:
En dan de schoonouders nog.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kerstavond bij de een, eerste of tweede kerstdag bij de ander
quote:Zoals jullie zullen snappen, is het met twee "levens" met vijf kinderen en nog wat werk hier en daar niet zo eenvoudig om tijd vrij te maken om hier te reageren
Gewoon er bij natuurlijk, de ene dag met de ene hele familie en dan met de andere hele familiequote:
Oh fuck jaquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft hij allemaal al verteld. Zie vorige draadje......quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sinterklaas hoef je niet perse op 5 december te vieren toch? 4 december bij de één en 5 december bij de ander. Maar vaderdag is wel een dingetje ja. TS, ik hoor graag hoe je dit hebt opgelost.
En hij heeft dus nu TWEE! schoonmoedersquote:
Teringdruk op de zaak, dan is iedereen weg en iemand moet die dingen updaten en zorgen dat dat ene ding draait enzo, niet te doen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh fuck jaOudejaarsavond dan?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:31 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heeft hij allemaal al verteld. Zie vorige draadje......
Net zoals bij je schoonmoederquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn heeeel veeeel cadeautjesquote:Op vrijdag 6 september 2024 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon er bij natuurlijk, de ene dag met de ene hele familie en dan met de andere hele familie
"Druk op de zaak", "zakenreis" etc.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Net zoals bij je schoonmoeder
En dan kom ik bij het volgende: opa's en oma's ........
Ooms en tantes.
Hoe regel je dat @:Aardmannetje44 ?
Moet je nagaan als je drie gezinnen hebt, ka-ching!quote:
Daar moet het geld wel tegen de plinten klotsen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Druk op de zaak", "zakenreis" etc.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Daar moet het geld wel tegen de plinten klotsen.
quote:De ene vrouw denkt dat ik een drukke baan heb met onregelmatige uren, terwijl de andere denkt dat ik veel weg ben voor werk. Het voordeel is misschien dat ik weinig familie heb; alleen een broer en mijn broer woont aan de andere kant van het land. Marieke kent mijn broer maar tegen Anne heb ik gezegd dat hij en ik geen contact met elkaar hebben. Mijn broer en ik hebben jong onze ouders verloren en hebben best wat geld geërfd, wat vervolgens geïnvesteerd is in een huis en andere zaken, waardoor ik het in werkelijkheid qua werk rustig aan kan doen.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Haha, en dan loopt daar iemand stage die ook bij de andere kinderen stage loopt![]()
Hoi Kees, kom je de kids halen?
"Ik heet Jan!"
M.a.w. heet hij bij allebei de vrouwen Kees de Groot? Of bij de een Kees de Groot en bij de ander Jan de Boer?
Volgens mij heeft hij wel gemeld dat de vrouwen wel een eind uit elkaar wonen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:02 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Of dat ie als ouder (dus iemand die de kinderen op mag halen) bij twee lokaties van dezelfde KDV/BSO organisatie geregistreerd staat...
Dit kan toch helemaal niet, mensen.
Ja, vooral dat. En dan in het bijzonder die erfenis die hem min of meer ontslaat van werkverplichtingen waardoor hij zijn twee gezinnen kan onderhouden en het web in elkaar kan spinnen. Zonder die erfenis zou dit hele kaartenhuis in elkaar donderen of überhaupt niet eens mogelijk zijn aangezien een gezin runnen net als een bedrijf runnen is.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:48 schreef Ceviche het volgende:
Elke dag één lange post zou top zijnquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Er ligt nog deel III t/m X op de plank dus no worries
Je kunt TS ook gelijk dm'en voor een handtekeningquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke dag één lange post zou top zijn
Niet aan weekendjes (zelf) weg hoor..quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:19 schreef Piperidine het volgende:
Nog steeds benieuwd hoe de periodes rond de geboortes van de kinderen is geweest. Of bijvoorbeeld vakanties. Met kinderen ga je mij niet vertellen dat je niet enkele dagen/weken met elkaar doorbrengt. Maar waarschijnlijk heeft TS ook een tering hekel aan vakanties en weekendjes weg.
quote:Ik wissel af tussen de twee huizen en heb een schema in mijn hoofd waar ik me strak aan moet houden. Denk aan dagen waarop ik 'laat moet werken' (lees: bij mijn andere gezin ben), weekends die ik zogenaamd met vrienden doorbreng (maar eigenlijk bij mijn andere gezin ben), en vakanties die ik half-half probeer te regelen zodat niemand iets doorheeft.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
Plot twist Marieke en Anna gaan in het geheim met elkaar
Er zat wel degelijk iemand op te wachten (+ 1 like, dus dat zijn er al 2):quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mooi dit. TS opent een nieuw deel waar niemand op zat te wachten en besluit dan zelf ook niet te wachten
Verder wordt er druk op los gespeculeerd hier, dus animo zatquote:Op vrijdag 6 september 2024 12:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even voor de goede orde, kunnen we erop rekenen dat TS een vervolgtopic gaat openen zodra deze vol is?
Dit topic gaat immers over de persoonlijke situatie van TS, en ik heb begrepen dat er een regel is dat dan alleen de TS een vervolgtopic kan openen.
Detailsquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zat wel degelijk iemand op te wachten (+ 1 like, dus dat zijn er al 2):
[..]
Verder wordt er druk op los gespeculeerd hier, dus animo zat
Uhm...quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:14 schreef ZarB het volgende:
Ik wil topics van Anne en Marieke. Is hier geen goeie fantast die dat op zich kan nemen?
Ik heb het bericht gelezen, en ik krijg de indruk dat de Hoge Raad hier een wel heel vreemde uitspraak heeft gedaan. Maar goed, deze discussie is meer voor de topics die reeds lopen over erfbelasting.quote:Op vrijdag 6 september 2024 20:34 schreef golfer het volgende:
Actueel nieuws:
Wet discrimineert niet-erkend kind bij erfbelasting, oordeelt Hoge Raad - https://nos.nl/l/2536128
@Aberkullie ik zie jou een poging wagemquote:
Ik doe Marieke welquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
@:aberkullie ik zie jou een poging wagem
Aardmannetje44 in R&P / Dubbelleven: diep in de problemenquote:Op vrijdag 6 september 2024 20:19 schreef Piperidine het volgende:
Nog steeds benieuwd hoe de periodes rond de geboortes van de kinderen is geweest. Of bijvoorbeeld vakanties. Met kinderen ga je mij niet vertellen dat je niet enkele dagen/weken met elkaar doorbrengt. Maar waarschijnlijk heeft TS ook een tering hekel aan vakanties en weekendjes weg.
Dit is gewoon een duidelijk feit dat het hele verhaal verzonnen isquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Aardmannetje44 in R&P / Dubbelleven: diep in de problemen
In deze post van TS staat:Ik heb een vorm van autisme en heb Anne altijd gezegd dat ik daarom veel tijd voor mezelf nodig heb en ook graag een eigen appartement houd zodat ik daar tot rust kan komen.
-----------------------------------------------------------------------
Maar (een vorm van) autisme en drie levens leiden ...... (twee met zijn gezinnen en één alleen af en toe een weekend om tot rust te komen![]()
![]()
)
Met Marieke niet meer, met Anna wel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
En hoe zou het met de intimiteit gaan…?
Oh ja, vandaar die Anna.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
Met Marieke niet meer, met Anna wel.
Je partner volgen met een tracker.. triester kan niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:07 schreef Lienekien het volgende:
Er hoeft er maar een een keer een tracker in zijn jas, tas, auto te stoppen… Dan wordt het wel snel duidelijk dat hij liegt.
We hebben het over een fictief verhaal, hè, waarin een of beide vrouwen wel eens argwaan zou kunnen krijgen over de frequente afwezigheid van man/vriend.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je partner volgen met een tracker.. triester kan niet.
Jawel: er twee gezinnen op na houden.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Plottwist, de tracker komt bij de vrouw in tas terecht ipv bij hemquote:Op zaterdag 7 september 2024 02:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit hele verhaal van TS is triestquote:Op zaterdag 7 september 2024 02:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Of even stiekem in de Google Locations kijken Anne/Marieke zijnde. Geen fysieke tracker voor nodig.quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Plottwist, de tracker komt bij de vrouw in tas terecht ipv bij hem
Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:39 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Of even stiekem in de Google Locations kijken Anne/Marieke zijnde. Geen fysieke tracker voor nodig.
Moeten ze dat wel aan hebben staan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:39 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Of even stiekem in de Google Locations kijken Anne/Marieke zijnde. Geen fysieke tracker voor nodig.
En vrijdag is schrijfdag.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is gewoon een duidelijk feit dat het hele verhaal verzonnen is
quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
In deze post van TS staat:Ik heb een vorm van autisme en heb Anne altijd gezegd dat ik daarom veel tijd voor mezelf nodig heb en ook graag een eigen appartement houd zodat ik daar tot rust kan komen.
Maar (een vorm van) autisme en drie levens leiden ...... (twee met zijn gezinnen en één alleen af en toe een weekend om tot rust te komen![]()
![]()
)
Of.... Het is juist een kracht bij autisme om te letten op details en het ook echt tot zijn volle uit te spelen. Als in een toneelstuk.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit is gewoon een duidelijk feit dat het hele verhaal verzonnen is
Dit viel mij ook op, naast dat autisten moeite hebben met onwaarheden vertellenquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
)
Dat is ook weer niet een voldongen feit voor alle autisten hoorquote:Op zondag 8 september 2024 09:02 schreef Puzzie het volgende:
Dit viel mij ook op, naast dat autisten moeite hebben met onwaarheden vertellen
Precies op het moment dat TS een kerel aan het pijpen is, wat een plot twist!quote:Op zondag 8 september 2024 09:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het verhaal kan ook nog zo lopen dat Marieke en Anne allebei een tracker onder de betreffende auto van TS doen, er zodoende achter komen dat de auto van TS wel heel vaak en lang ergens op een parkeerplaats staat in een plaats waarvan ze geen idee hebben wat TS daar doet. Dan gaan ze eens kijken en daar komen Marieke en Anne elkaar tegen.
quote:Op zondag 8 september 2024 09:01 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het verhaal kan ook nog zo lopen dat Marieke en Anne allebei een tracker onder de betreffende auto van TS doen, er zodoende achter komen dat de auto van TS wel heel vaak en lang ergens op een parkeerplaats staat in een plaats waarvan ze geen idee hebben wat TS daar doet. Dan gaan ze eens kijken en daar komen Marieke en Anne elkaar tegen.
Gemiddeld uiteraardquote:Op zondag 8 september 2024 09:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is ook weer niet een voldongen feit voor alle autisten hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |