abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214907462
Vanaf maandag 15 juli start het 4e seizoen van B&B Vol Liefde op RTL4. Negen weken lang worden van elke maandag t/m donderdag 8 vrijgezelle B&B-eigenaren gevolgd die in het buitenland op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Jeroen Kijk in de Vegte is wederom de voice-over van dit nieuwe seizoen. Alvast vooruitkijken kan bij Videoland.

Dit zijn de acht B&B-eigenaren die zullen worden gevolgd:

- Thijz (65) in het Franse Saint-Geniez-ô-Merle: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423959/thijz-64
- Iris (57) in het Griekse Sparto: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423937/iris-57
- Mike (35) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423934/mike-35
- Mirjam (52) in Zuid-Afrika: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423943/mirjam-52
- Arno (47) in het Franse Payzac: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423936/arno-46
- Robert Jan (57) in Schotland: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423955/robert-jan-57
- Anja (70) in het Franse Biches: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423944/anja-70
- Albert (64) in Spanje: https://www.rtl.nl/rtl-home/artikel/5423932/albert-63

De officiele site met de eerste beelden en fragmenten van het nieuwe 4e seizoen vind je hier: https://www.rtl.nl/programma/5239357/bb-vol-liefde
  vrijdag 6 september 2024 @ 13:47:03 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214907509
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:37 schreef nelaeryn het volgende:

Ik vind Mirjam niet lelijk maar ook niet woest aantrekkelijk. Verder zou ik dit soort programma's niet als maatstaf nemen, die mensen worden er immers specifiek voor gecast. Ik denk dat je een beter beeld van de gemiddelde 45+ m/v krijgt als je een dagje aapjes gaat kijken op een terras in een grote stad, of bij het schoolplein van een lagere school gaat staan...
Je ziet al gigantische verschillen of je in Amsterdam Oost langs een terrasje loopt of 15 km verderop bij de Primark in Purmerend. Al vraag ik me dus af waar onze 50-jarige oompaloompa vandaan komt. Moet toch ook een raar dorp zijn als zij daar nooit gecorrigeerd wordt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_214907532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:47 schreef Silenus het volgende:

[..]
Je ziet al gigantische verschillen of je in Amsterdam Oost langs een terrasje loopt of 15 km verderop bij de Primark in Purmerend. Al vraag ik me dus af waar onze 50-jarige oompaloompa vandaan komt. Moet toch ook een raar dorp zijn als zij daar nooit gecorrigeerd wordt.
:D

Mensen, zelfs de jeugd, ogen imo veel knapper in bijvoorbeeld Amsterdam dan bv boerendorpjes, het Oosten, wat dan ook.

(Inb4: boze quotes van Fok!kers uit het oosten. :+)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 6 september 2024 @ 13:55:18 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214907564
Klopt, ik woon midden in Amsterdam en je kunt het je hier ook niet echt permitteren om je uiterlijk te laten verslonzen, dan loop je direct uit de pas. En loop ik door het Vondelpark dan zie ik de meest lekkere moeders hardlopend achter een kinderwagen, helemaal afgetraind. Als ik dat zie laat ik die frikandel bij de febo maar weer liggen. :+

En als ik bij mn ouders (zuidoosten) op bezoek ben en ik zie daar toevallig een oud klasgenoot die al op haar 23e kinderen heeft gekregen, mijn god. Alsof je de dood in de ogen kijkt. Geldt natuurlijk niet voor iedereen maar het verschil valt wel heel erg op.
pi_214907580
Volgens mij kwam de oompaloompa uit het oosten, maar ik weet het niet meer.
  vrijdag 6 september 2024 @ 14:04:42 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214907648
Zeggen ze in het oosten wel 'at your service' als je het glas heft trouwens? :') Die term heb ik echt nog nooit in deze context gehoord. Het lijkt alsof ze een LOI-cursus 'deftig gedrag' heeft gevolgd maar verder geen idee heeft hoe het 'heurt'.

Ze at ook als een dokwerker trouwens.
pi_214907744
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:55 schreef Silenus het volgende:
Klopt, ik woon midden in Amsterdam en je kunt het je hier ook niet echt permitteren om je uiterlijk te laten verslonzen, dan loop je direct uit de pas. En loop ik door het Vondelpark dan zie ik de meest lekkere moeders hardlopend achter een kinderwagen, helemaal afgetraind. Als ik dat zie laat ik die frikandel bij de febo maar weer liggen. :+

En als ik bij mn ouders (zuidoosten) op bezoek ben en ik zie daar toevallig een oud klasgenoot die al op haar 23e kinderen heeft gekregen, mijn god. Alsof je de dood in de ogen kijkt. Geldt natuurlijk niet voor iedereen maar het verschil valt wel heel erg op.
😂 Alsof je de dood in de ogen kijkt..
pi_214907754
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 14:04 schreef Silenus het volgende:
Zeggen ze in het oosten wel 'at your service' als je het glas heft trouwens? :') Die term heb ik echt nog nooit in deze context gehoord. Het lijkt alsof ze een LOI-cursus 'deftig gedrag' heeft gevolgd maar verder geen idee heeft hoe het 'heurt'.

Ze at ook als een dokwerker trouwens.
"At your service" was de tekst van Pim Fortuyn toen hij het lijsttrekkerschap van Leefbaar Nederland accepteerde.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214907782
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
:D

Mensen, zelfs de jeugd, ogen imo veel knapper in bijvoorbeeld Amsterdam dan bv boerendorpjes, het Oosten, wat dan ook.

(Inb4: boze quotes van Fok!kers uit het oosten. :+)
Nou, ik zie vooral veel jeugdige Amsterdamse tokkies en bontkraagjes bij programma's als "Handhavers in Actie", en die zijn niet gecast. En nee, ik kom niet uit het Oosten, maar gewoon uit de Randstad :+
  vrijdag 6 september 2024 @ 14:24:35 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_214907786
Ja die ken ik, althans daar is die term bekend door geworden. Maar dat zeg je dan toch niet als je gaat proosten?
pi_214907810
OOSTED Samantha Steenwijk
SOONY
  vrijdag 6 september 2024 @ 14:27:27 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214907811
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 14:24 schreef Silenus het volgende:
Ja die ken ik, althans daar is die term bekend door geworden. Maar dat zeg je dan toch niet als je gaat proosten?
Nee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214907951
Ik zit ook op een paardenforum (ja die bestaan echt), en daar is natuurlijk ook dit topic. Een aantal mensen daar kennen Esther in real life. En beamen dat ze in het dagelijks leven ook precies zo is. Maar wel met de nodige zelfspot, dat maakt het enigszins draaglijk.
pi_214908085
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:37 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Ik vind Mirjam niet lelijk maar ook niet woest aantrekkelijk. Verder zou ik dit soort programma's niet als maatstaf nemen, die mensen worden er immers specifiek voor gecast. Ik denk dat je een beter beeld van de gemiddelde 45+ m/v krijgt als je een dagje aapjes gaat kijken op een terras in een grote stad, of bij het schoolplein van een lagere school gaat staan...
Zoals ik al zei: ik baseer me op de mensen uit mijn eigen kring. Maar ik denk dat het voor de tv ook wel opgaat, al zou in dat geval sprake van selection bias kunnen zijn: vrouwen worden geselecteerd vanwege hun uiterlijk en mannen vanwege hun veronderstelde competenties.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:47 schreef Silenus het volgende:

[..]
Mijn kring bestaat uit hoogopgeleide Amsterdammers, dus dat verklaart een en ander. :+ Maar het verklaart niet waarom ik de mannen wel vaak wat suf vind.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214908098
quote:
:D! Inclusief rijkostuum.

Robert Jan zei meerdere keren dat hij het type uit zijn eigen kring kent. Dat vond ik wel opvallend, dat hij er niet van opkeek.
pi_214908102
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit ook op een paardenforum (ja die bestaan echt), en daar is natuurlijk ook dit topic. Een aantal mensen daar kennen Esther in real life. En beamen dat ze in het dagelijks leven ook precies zo is. Maar wel met de nodige zelfspot, dat maakt het enigszins draaglijk.
Dat geloof ik wel. Ze zei in de introductie al meteen dat ze naast haar goede eigenschappen een aantal minder goede heeft. Die laatste opmerking maakte het dat ze minder opschepperig overkwam.
pi_214908107
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 13:55 schreef Silenus het volgende:
_O-
pi_214908211
twitter
pi_214908644
Die vreselijke Esther bij RobertJan is de zus van Joshua deelnemer uit Winter vol Liefde seizoen 1 volgens mij. Net zo'n zelfingenomen als hij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214908648
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2024 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Ik kijk sinds de start bewust niet op X want iedereen kijkt dan via Videoland vooruit. Zeker straks met die reunie.

Maar de pareltjes mis je dan wel. Reacties lezen is goud. _O_
pi_214908743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
^O^

Ze somde de dieren op die ze heeft en de opmerking dat ze nog iets zoekt op twee benen dat zijn eigen plan trekt, vond ik ook wel humor.
pi_214908757
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Die vreselijke Esther bij RobertJan is de zus van Joshua deelnemer uit Winter vol Liefde seizoen 1 volgens mij. Net zo'n zelfingenomen als hij.
Joshua is wat minder trash.
  vrijdag 6 september 2024 @ 16:48:56 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214908864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik kijk sinds de start bewust niet op X want iedereen kijkt dan via Videoland vooruit. Zeker straks met die reunie.

Maar de pareltjes mis je dan wel. Reacties lezen is goud. _O_
De reünie is niet vooruit te kijken, dacht ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214908873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
De reünie is niet vooruit te kijken, dacht ik.
Dit jaar wel. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')