Je ziet al gigantische verschillen of je in Amsterdam Oost langs een terrasje loopt of 15 km verderop bij de Primark in Purmerend. Al vraag ik me dus af waar onze 50-jarige oompaloompa vandaan komt. Moet toch ook een raar dorp zijn als zij daar nooit gecorrigeerd wordt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:37 schreef nelaeryn het volgende:
Ik vind Mirjam niet lelijk maar ook niet woest aantrekkelijk. Verder zou ik dit soort programma's niet als maatstaf nemen, die mensen worden er immers specifiek voor gecast. Ik denk dat je een beter beeld van de gemiddelde 45+ m/v krijgt als je een dagje aapjes gaat kijken op een terras in een grote stad, of bij het schoolplein van een lagere school gaat staan...
quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet al gigantische verschillen of je in Amsterdam Oost langs een terrasje loopt of 15 km verderop bij de Primark in Purmerend. Al vraag ik me dus af waar onze 50-jarige oompaloompa vandaan komt. Moet toch ook een raar dorp zijn als zij daar nooit gecorrigeerd wordt.
😂 Alsof je de dood in de ogen kijkt..quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:55 schreef Silenus het volgende:
Klopt, ik woon midden in Amsterdam en je kunt het je hier ook niet echt permitteren om je uiterlijk te laten verslonzen, dan loop je direct uit de pas. En loop ik door het Vondelpark dan zie ik de meest lekkere moeders hardlopend achter een kinderwagen, helemaal afgetraind. Als ik dat zie laat ik die frikandel bij de febo maar weer liggen.
En als ik bij mn ouders (zuidoosten) op bezoek ben en ik zie daar toevallig een oud klasgenoot die al op haar 23e kinderen heeft gekregen, mijn god. Alsof je de dood in de ogen kijkt. Geldt natuurlijk niet voor iedereen maar het verschil valt wel heel erg op.
"At your service" was de tekst van Pim Fortuyn toen hij het lijsttrekkerschap van Leefbaar Nederland accepteerde.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:04 schreef Silenus het volgende:
Zeggen ze in het oosten wel 'at your service' als je het glas heft trouwens?Die term heb ik echt nog nooit in deze context gehoord. Het lijkt alsof ze een LOI-cursus 'deftig gedrag' heeft gevolgd maar verder geen idee heeft hoe het 'heurt'.
Ze at ook als een dokwerker trouwens.
Nou, ik zie vooral veel jeugdige Amsterdamse tokkies en bontkraagjes bij programma's als "Handhavers in Actie", en die zijn niet gecast. En nee, ik kom niet uit het Oosten, maar gewoon uit de Randstadquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Mensen, zelfs de jeugd, ogen imo veel knapper in bijvoorbeeld Amsterdam dan bv boerendorpjes, het Oosten, wat dan ook.
(Inb4: boze quotes van Fok!kers uit het oosten.)
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:24 schreef Silenus het volgende:
Ja die ken ik, althans daar is die term bekend door geworden. Maar dat zeg je dan toch niet als je gaat proosten?
Zoals ik al zei: ik baseer me op de mensen uit mijn eigen kring. Maar ik denk dat het voor de tv ook wel opgaat, al zou in dat geval sprake van selection bias kunnen zijn: vrouwen worden geselecteerd vanwege hun uiterlijk en mannen vanwege hun veronderstelde competenties.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:37 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik vind Mirjam niet lelijk maar ook niet woest aantrekkelijk. Verder zou ik dit soort programma's niet als maatstaf nemen, die mensen worden er immers specifiek voor gecast. Ik denk dat je een beter beeld van de gemiddelde 45+ m/v krijgt als je een dagje aapjes gaat kijken op een terras in een grote stad, of bij het schoolplein van een lagere school gaat staan...
Mijn kring bestaat uit hoogopgeleide Amsterdammers, dus dat verklaart een en ander.quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet al gigantische verschillen of je in Amsterdam Oost langs een terrasje loopt of 15 km verderop bij de Primark in Purmerend. Al vraag ik me dus af waar onze 50-jarige oompaloompa vandaan komt. Moet toch ook een raar dorp zijn als zij daar nooit gecorrigeerd wordt.
quote:
Dat geloof ik wel. Ze zei in de introductie al meteen dat ze naast haar goede eigenschappen een aantal minder goede heeft. Die laatste opmerking maakte het dat ze minder opschepperig overkwam.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit ook op een paardenforum (ja die bestaan echt), en daar is natuurlijk ook dit topic. Een aantal mensen daar kennen Esther in real life. En beamen dat ze in het dagelijks leven ook precies zo is. Maar wel met de nodige zelfspot, dat maakt het enigszins draaglijk.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 13:55 schreef Silenus het volgende:
Klopt, ik woon midden in Amsterdam en je kunt het je hier ook niet echt permitteren om je uiterlijk te laten verslonzen, dan loop je direct uit de pas. En loop ik door het Vondelpark dan zie ik de meest lekkere moeders hardlopend achter een kinderwagen, helemaal afgetraind. Als ik dat zie laat ik die frikandel bij de febo maar weer liggen.
Ik kijk sinds de start bewust niet op X want iedereen kijkt dan via Videoland vooruit. Zeker straks met die reunie.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit ook op een paardenforum (ja die bestaan echt), en daar is natuurlijk ook dit topic. Een aantal mensen daar kennen Esther in real life. En beamen dat ze in het dagelijks leven ook precies zo is. Maar wel met de nodige zelfspot, dat maakt het enigszins draaglijk.
Joshua is wat minder trash.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Die vreselijke Esther bij RobertJan is de zus van Joshua deelnemer uit Winter vol Liefde seizoen 1 volgens mij. Net zo'n zelfingenomen als hij.
De reünie is niet vooruit te kijken, dacht ik.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk sinds de start bewust niet op X want iedereen kijkt dan via Videoland vooruit. Zeker straks met die reunie.
Maar de pareltjes mis je dan wel. Reacties lezen is goud.
Dit jaar wel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De reünie is niet vooruit te kijken, dacht ik.
Oh, wat vreemd. Dan bindt de productie de kat wel erg op het spek, qua uitlekker van de afloop.quote:
Jep. Ik baal er ook van, hopelijk zit er niet teveel tijd tussen online en op tv.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, wat vreemd. Dan bindt de productie de kat wel erg op het spek, qua uitlekker van de afloop.
Nee hoor. Ik zit bij de vooruitkijkers en wij kunnen de reunie donderdag pas kijken, tegelijk met jullie.quote:
Hij staat er echt eerder. En de rest vogelt iedereen maar lekker zelf uit. Minder kans dat men weer hier komt blaten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit bij de vooruitkijkers en wij kunnen de reunie donderdag pas kijken, tegelijk met jullie.
Of wij natuurlijk dan al woensdagavond om 00.00 uur en jullie 's avonds pas.
ik moest hier hardop om lachenquote:Op vrijdag 6 september 2024 13:55 schreef Silenus het volgende:
En als ik bij mn ouders (zuidoosten) op bezoek ben en ik zie daar toevallig een oud klasgenoot die al op haar 23e kinderen heeft gekregen, mijn god. Alsof je de dood in de ogen kijkt. Geldt natuurlijk niet voor iedereen maar het verschil valt wel heel erg op.
Hm, misschien kijk ik die laatste afleveringen dan vooruit. Goed om te weten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, woensdag om 22.00 uur zie ik staan. Nou scheelt maar een dag dan toch.
https://www.thebestsocial.media/nl/quote:Op vrijdag 6 september 2024 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk sinds de start bewust niet op X want iedereen kijkt dan via Videoland vooruit. Zeker straks met die reunie.
Maar de pareltjes mis je dan wel. Reacties lezen is goud.
😂 Hahah. Ik vraag me af wat er mis is.quote:Op maandag 9 september 2024 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Geen wonder dat ze nooit kinderen heeft gewild. Dit mens is toch niet serieus te nemen?
jZe gaat voor het geile kasteel en ze is er niet eens oneerlijk over.quote:Op maandag 9 september 2024 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Verliefdheid overgeslagen.
Lees: ze vindt hem niet aantrekkelijk.
Ze vindt het fijn om een sugardaddy te hebben.
Tot zover die ex die zegt dat hij wil jagen.quote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef JOHANK88 het volgende:
RJ is in zijn element.
De dames slaan de plank helemaal mis. RJ wil gewoon dat iemand eens een middag achter hem aan loopt
en braaf naar hem luistert en vragen stelt over zijn activiteiten.![]()
Ja joh, die zoekt gewoon een vrouw die hem compleet aanbidt ofzoquote:Op maandag 9 september 2024 21:20 schreef JOHANK88 het volgende:
RJ is in zijn element.
De dames slaan de plank helemaal mis. RJ wil gewoon dat iemand eens een middag achter hem aan loopt
en braaf naar hem luistert en vragen stelt over zijn activiteiten.![]()
Ze gedragen zich in ieder geval alsof ze allebei eigenlijk liefst meteen naar huis willen. Wat gek :/
Els had hier braaf mee gestapt hoor, die had nog een picknick mand meegenomen. Die zat al met een klein
flesje wijn en haar hijgerige lachje aan die tafel in de bunker.
Deze man wil gewoon graag dat hij af en toe eens in een bil mag knijpen, of even in de keuken lekkerquote:Op maandag 9 september 2024 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot zover die ex die zegt dat hij wil jagen.
Nee, klopt wel. En de vrouw moet hem dus aanbidden. En naar z’n verhalen luisteren.quote:Op maandag 9 september 2024 21:27 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Deze man wil gewoon graag dat hij af en toe eens in een bil mag knijpen, of even in de keuken lekker
tegen iemands borsten aan mag kruipen. Dat miste hij ook bij Els en Margreeth, die hielden het wat te
netjes. RJ is een slimme en nette man, maar hij wil gewoon ook een klein beetje geil avontuur op zijn
tijd. Liefst allemaal in 1 leuke vrouw. Iemand die een fazant kan schieten en klaarmaken en met al zijn
vrienden overweg kan, maar ook iemand die af en toe spontaan naakt in een beek springt en zijn piel
even in haar hand neemt terwijl ze samen in de auto zitten, omdat hij zegt dat hij opgewonden is.
Ik kan het natuurlijk ook mis hebben hoor
Iedereen wil gewoon sex. Daar is hij niet anders in.quote:Op maandag 9 september 2024 21:27 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Deze man wil gewoon graag dat hij af en toe eens in een bil mag knijpen, of even in de keuken lekker
tegen iemands borsten aan mag kruipen. Dat miste hij ook bij Els en Margreeth, die hielden het wat te
netjes. RJ is een slimme en nette man, maar hij wil gewoon ook een klein beetje geil avontuur op zijn
tijd. Liefst allemaal in 1 leuke vrouw. Iemand die een fazant kan schieten en klaarmaken en met al zijn
vrienden overweg kan, maar ook iemand die af en toe spontaan naakt in een beek springt en zijn piel
even in haar hand neemt terwijl ze samen in de auto zitten, omdat hij zegt dat hij opgewonden is.
Ik kan het natuurlijk ook mis hebben hoor
Dit is het. Hij wil dat er eentje stapelgek op hem is. Zoals Els dat was.quote:Op maandag 9 september 2024 21:29 schreef Ixia het volgende:
[..]
Nee, klopt wel. En de vrouw moet hem dus aanbidden. En naar z’n verhalen luisteren.
Ja, alleen vond hij Els niet aantrekkelijk genoeg. Jammer.quote:Op maandag 9 september 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is het. Hij wil dat er eentje stapelgek op hem is. Zoals Els dat was.
Arno is een beetje de Petri van dit jaar.quote:
Klopt. Dat miste hij en ze was te aanhankelijk. Geen leuke eigenschap. Deze twee zijn het omgekeerde.quote:Op maandag 9 september 2024 21:30 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ja, alleen vond hij Els niet aantrekkelijk genoeg. Jammer.
Ik kijk voor het eerst dit jaar. Ik heb wel de jackpot of niet?quote:Op maandag 9 september 2024 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arno is een beetje de Petri van dit jaar.
Al kreeg Petri ook geen leuke mannen.
Nee vorig jaar was een 9,5. Dit jaar een 8.quote:Op maandag 9 september 2024 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kijk voor het eerst dit jaar. Ik heb wel de jackpot of niet?
Gelachen. Dankje.quote:Op maandag 9 september 2024 21:40 schreef Aventura het volgende:
Ik vind RJ een enigma. Hij praat ook altijd in de derde persoon. En hij ' wil bepaalde dingen zien'. Wie is hij echt? Het is een act.
Ik vind haar wel een beetje gemeen. ' niet iedereen snapt sarcasme', en meer van dat soort steekjes.quote:Op maandag 9 september 2024 21:40 schreef JOHANK88 het volgende:
ik vind zelfs esther vandaag wat beter te pruimen. ze is natuurlijk een soort 'moeder van de dispuut trutjes' sketch,
maar toch, ze heeft wel een aardige kant.
dat zeg ik, ze is ook een beetje de moeder van Madelon uit Koefnoen, maar er schemert tochquote:Op maandag 9 september 2024 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een beetje gemeen. ' niet iedereen snapt sarcasme', en meer van dat soort steekjes.
Jan is een lieve, (emotionaal) ontwikkelde man. Zo iemand moet je koesteren inderdaad.quote:Op maandag 9 september 2024 21:14 schreef JOHANK88 het volgende:
ik denk dat Iris gelukkiger kan worden met Jan dan met Het Staartje.
ook al duurt het met Jan dan misschien niet zo lang meer, wat geeft het, als het maar fijn is samen.
Jan is de grote broer.quote:Op maandag 9 september 2024 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jan is een lieve, (emotionaal) ontwikkelde man. Zo iemand moet je koesteren inderdaad.
Die brunette was echt walgelijk.quote:Op maandag 9 september 2024 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
Robert Jan maakte vandaag weer geen beste beurt. Hij kwam als een haantje over. In zijn ogen zijn vrouwelijke vrouwen wat onnozel en horen ze aan zijn lippen te hangen. Dat zagen we eerder ook bij de brunette. Toen zij over Schotland begon te praten, werd heel snel duidelijk dat dat niet de bedoeling was en mocht ze naar huis.
Joyce heeft de verliefdheidsfase helemaal niet overgeslagen, maar vindt Albert gewoon niet aantrekkelijk. Ons houdt ze niet voor de gek.
Hij zou gewoon bij haar kunnen gaan wonen. Ze zijn vrienden, hij vindt het land geweldig.quote:Op maandag 9 september 2024 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jan is een lieve, (emotionaal) ontwikkelde man. Zo iemand moet je koesteren inderdaad.
Die brunette was ook vreselijk toen ze huilde bij dat kasteel, maar pas toen ze begon te oreren zag je RJ ineens afknappen. Hij vond het ook niks als ze serieus aan het vissen of kleiduivenschieten was. Te mannelijk en te weinig aandacht voor hem.quote:Op maandag 9 september 2024 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die brunette was echt walgelijk.Die kwam meer voor Schotland dan RJ.
Is hij niet gewoon teleurgesteld dat hij een aantal dames op visite krijgt, die mogelijk interesse in hem hebben, maar als blijkt dat dit niet zo is (of er geen initiatief komt) dat hij ze dan liever wegstuurt?
Je zou zelf toch ook geen visite in je huis houden als de persoon in kwestie duidelijk geen interesse in je heeft.
Ze hadden ook gekust. Ik ben benieuwd hoeveel wij niet zien.
RJ probeert te kijken wie hij echt leuk vindt, maar als er niks uitkomt.. je zit er niet voor nieuwe vriendschappen.
Ik denk dat je dat scherp ziet. Hij waardeert het dat Suzanne met hem praat over haar bedenkingen - ik vond zelf "bralaap" wat ongelukkig uitgedruktquote:Op maandag 9 september 2024 22:51 schreef Blues het volgende:
RJ moet eens leren dat zijn verwachtingen nooit uitkomen.
Zeker niet als hij ze nooit verteld.
De vrouwen kunnen niet ruiken dat ze hem naar de overkant vd rivier moeten volgen, in moeten piepen, vragen aan hem moeten stellen, zijn leven omarmen, naar buiten moeten kijken tijdens t rijden ipv kletsen.
Ze zullen het nooit goed doen in zijn ogen.
Ze moeten steeds maar dingen 'laten zien'
quote:Op maandag 9 september 2024 23:05 schreef Bever_NL het volgende:
Arno: Zeer consistent in z'n afstotelijkheid maar iedereen heeft recht op levensgeluk
Bij die bralaap opmerking keek ik naar zijn mimiek, maar ik zag niks! Hij kwam er wel goed uit door niet meteen in een verdedigingsstuip te schieten en terug te beledigenquote:Op dinsdag 10 september 2024 07:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat je dat scherp ziet. Hij waardeert het dat Suzanne met hem praat over haar bedenkingen - ik vond zelf "bralaap" wat ongelukkig uitgedrukt- maar hij doet vooralsnog niet hetzelfde. Gek genoeg maakte hij daar wel een grapje over, dat hij de ochtend erna met een lijst zou komen. Ik hoop van harte dat het voorstukje dat we zagen erop wijst dat hij met haar over zijn verwachting en teleurstelling praat.
Joyce is een makkelijke puppy en voor Albert is dat ff leuk. Ik geef het 2 maandenquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Bij Albert en Joyce klinkt het nu: Toet toet, boing boing, pappie en puppy
Vond ik ook! Daarom is RJ ook wel oké.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij die bralaap opmerking keek ik naar zijn mimiek, maar ik zag niks! Hij kwam er wel goed uit door niet meteen in een verdedigingsstuip te schieten en terug te beledigen
Ga niet mee in de puppyretoriek! Ze gedraagt zich als een zwakzinnige, niet als een puppy.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Joyce is een makkelijke puppy en voor Albert is dat ff leuk. Ik geef het 2 maanden
Komt ze niet uit een castingbureau? Vrij uniek typetje wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:03 schreef L3viathan het volgende:
Mijn dochter van 13 gedraagt zich nog meer volwassen dan kindvrouw Joyce
Ik vond haar voor haar vertrek al niet te harden maar nu is het helemaal om te janken
Die Joyce is fake as hell.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:03 schreef L3viathan het volgende:
Mijn dochter van 13 gedraagt zich nog meer volwassen dan kindvrouw Joyce
Ik vond haar voor haar vertrek al niet te harden maar nu is het helemaal om te janken
Debbie’s castingbureau. Ook een optie.quote:
Ja dat!quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Debbie’s castingbureau. Ook een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |