Ik dacht dat GTA5 sowieso maar op max 2 cores draait ?quote:Op woensdag 11 september 2024 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Houdt er rekening mee dat het DEZELFDE CPU als de ps5 heeft.
Wat hebben open world games nodig om goed te kunnen draaien? Een niet cpu limited systeem
Dat gaat de PS5 pro niet upgraden, dus verwacht GEEN 60fps in open world games zoals GTA 6.
Gta V zou het misschien nog kunnen omdat die ook al oud is.
Gta 6 gaat NIET op 60fps draaien op een Pro, hoe dan ook. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te leggen
Wij niet dan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amerikanen hebben binnenkort wel andere dingen om over te zeiken.
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:45 schreef KingRadler het volgende:
PS5 Pro is wel een mooie upgrade voor diegene die al een PS5 Digital Edition hebben.
Voor andere gamers kan je beter wachten op de PS6
Keep Calm and Trust in Cernyquote:Op woensdag 11 september 2024 11:06 schreef MMaRsu het volgende:
Houdt er rekening mee dat het DEZELFDE CPU als de ps5 heeft.
Wat hebben open world games nodig om goed te kunnen draaien? Een niet cpu limited systeem
Dat gaat de PS5 pro niet upgraden, dus verwacht GEEN 60fps in open world games zoals GTA 6.
Gta V zou het misschien nog kunnen omdat die ook al oud is.
Gta 6 gaat NIET op 60fps draaien op een Pro, hoe dan ook. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te leggen
Oh wel goedkoper tegenwoordig? Ook met oudere games?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.
Dan snap ik dit niet:quote:
quote:De PS5 Pro-console is deze feestdagen verkrijgbaar voor een adviesprijs (MSRP) van 699,99 USD, 699,99 GBP, 799,99 EUR en 119.980 JPY (inclusief btw). Elke PS5 Pro wordt geleverd met een 2 TB SSD, een DualSense draadloze controller en een vooraf geïnstalleerde versie van Astro’s Playroom. De PS5 Pro is verkrijgbaar als disc-loze console, met de optie om de momenteel verkrijgbare Disc Drive voor de PS5 apart aan te schaffen.
https://techgaming.nl/son(...)0aan%20te%20schaffen.
Meestal is digitaal duurderquote:Op woensdag 11 september 2024 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja ik heb een disc versie maar heb misch 2 keer een disc gebruikt ofzo. Gwn alles digitaal, makkelijker en goedkoper.
Dat is dan ook zeker mijn advies maar ik ga zeker voor gta 6 een console in huis halen (waar die het beste op draait op dat moment)quote:Op woensdag 11 september 2024 13:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik dacht dat GTA5 sowieso maar op max 2 cores draait ?
Tjaa, ik heb wel de PS4 pro gehad en heb daar altijd een beetje gemixde gevoelens over gehad. Sommige games draaide wel beter maar veel games hebben helaas ook nooit een 'pro patch' gekregen. Games zoals RDR2 en BF4 bijvoorbeeld![]()
Maar goed die was ook niet veel duurder dan de normale PS4 geloof ik. ¤800 is wel een flink bedrag. Dan zou ik zeggen leg nog ¤400-500 extra neer en bouw een knappe PC. Ben je ook niet afhankelijk van pro patches en kan je gwn al je oude games in 4K max settings draaien.
Welnee koop de nieuwste games voor de halve prijs.quote:
Als ze voor dat geld nou nog een DS edge erbij deden...quote:Op woensdag 11 september 2024 14:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan snap ik dit niet:
[..]
doe bij die prijs maar 6% tenzij iemand wil wachten op Columbus day.quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:13 schreef Evangelion het volgende:
Amerikanen mogen sowieso niet zeiken met hun veel lagere prijs.
Ja dus is digitaal nog duurderquote:Op woensdag 11 september 2024 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Welnee koop de nieuwste games voor de halve prijs.
Gedeelde smart is halve smart
Als je in 2024 nog geen gedeelde account heb met iemand doe jezelf echt te kort. Ik deel al bibliotheken sinds PS3. En kom nu niet aan met dat dat niet mag en je een ban kan krijgen, dat is alleen als je er misbruik van maakt en voor elk nieuw spel toegang tot een ander account koopt van een crimineel. Gwn 1 account met een vriend of familie delen mag gewoon. Daarvoor zit die hele functie op de console.
Jij koopt nieuwe fysieke games op release voor minder dan de helft ?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dus is digitaal nog duurder
Je koopt het niet voor de helft maar je deelt het dat is wat anders.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij koopt nieuwe fysieke games op release voor minder dan de helft ?
En ik heb ook helemaal geen zin om steeds discs te wisselen en stapels games ergens op te moeten bergen. Die tijden zijn geweest. Als ik alles wat ik digitaal heb op disc had dan zou het er hier uit zien alsof ik in een gamemania woon.
Eigenlijk ben ik gewoon bang om fysieke games nog te kopen hoe ze bij de PS6 weer iedereen gaan naaien en eventueel helemaal geen discs meer speelbaar zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:02 schreef Drankster het volgende:
Spellen downloaden via de app en updates geïnstalleerd hebben als je thuis komt en gelijk kan spelen > discs
is nog niet gereleasedquote:Op woensdag 11 september 2024 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
iemand al de pro uitgetest. de moeite waard om te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |