Met of zonder lift?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon twee hoog. Ideaal want als laatste na de trappen. Mooi uitzicht ipv tegen muur kijken, nooit mensen langs de deur etc. Maar ik sta wel allang ingeschreven, als het moet door oud dan natuurlijk onderin.
Zonder. Dat kan hier niet. Dus moeke kan nooit meer op visite bv.quote:
O ellende. Was zeker ook een ramp toen je zo ziek was.quote:Op dinsdag 10 september 2024 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder. Dat kan hier niet. Dus moeke kan nooit meer op visite bv.
Geen ellende hoor. Ik loop trap af en zie haar. Of ik ga naar haar toe. Is wel vervelend, maar geen ramp.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende. Was zeker ook een ramp toen je zo ziek was.
Ik bedoel met ellende als er geen lift in zit. Ik zou dat vreselijk vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen ellende hoor. Ik loop trap af en zie haar. Of ik ga naar haar toe. Is wel vervelend, maar geen ramp.
Traplopen is gezondquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel met ellende als er geen lift in zit. Ik zou dat vreselijk vinden.
Zegt men. Moet je wel goed kunnen lopen. 🤣quote:
Hey Stigquote:
Tuurlijk. Ik begin ook steeds meer moeite te krijgen. Is hard gegaan wat dat betreft de laatste 2 jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zegt men. Moet je wel goed kunnen lopen. 🤣
Dat geloof ik graag. Het was ook een zware weg.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik begin ook steeds meer moeite te krijgen. Is hard gegaan wat dat betreft de laatste 2 jaar.
Hey Stigquote:
Dotjequote:
ToT!quote:
Ahwquote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 van de 2 nieuwe huisdiertjes van Mini-ToT!
Wat een dotje!quote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 van de 2 nieuwe huisdiertjes van Mini-ToT!
Whehe yup, een kortharige.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een dotje!
Neem aan dat de andere ook een cavia is? Want ze horen met (minstens) 2
Nog jong?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe yup, een kortharige.
Die is nog iets schuchterder en krijg ik nog iets moeilijker te pakken, maar dat komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |