quote:Op maandag 9 september 2024 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog steeds wel warm in de zon maar het begint er op te lijken.
Amper 20 gradenquote:Op maandag 9 september 2024 13:30 schreef Dutch_view het volgende:
Nog steeds bloedheet hier in het noorden met de zon erbij
Aahhh.... 'ACT'-Fquote:Op maandag 9 september 2024 20:07 schreef ACT-F het volgende:
Wat een herfstweer. Ik mis de zomer nu al
quote:Op maandag 9 september 2024 20:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aahhh.... 'ACT'-F
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weer voor de trui gegaan.quote:
Ik heb een vest aan maar dat is me nu alweer te warm.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben weer voor de trui gegaan.
Hier komt sneu, triest en goor herfst weer aan, dus dan is vestje ook wel nodig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:44 schreef dick_laurent het volgende:
21c hier in de ochtend.....nog heel even en we duiken snachts onder de 20 graden!
Het vestje lonkt.
Woensdag en donderdag dus vestjesdag in Nederland.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier komt sneu, triest en goor herfst weer aan, dus dan is vestje ook wel nodig.
Hopelijk van korte duur en snel weer 20+
[ x ]
Weinig regen gehad de laatste 2 maanden dus kom maar door. Voor de planten. Nog net voordat alles kaal wordt (quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:42 schreef Haags het volgende:
Langs de kust forse buien. Maar natuurlijk.
Ik geloof het meteen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:42 schreef Haags het volgende:
Langs de kust forse buien. Maar natuurlijk.
Ik had de kleine net een vestje/dun jasje aangedaan. Maar hij zei 'papa ik is warm'. Ik vrees er dus voorquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag dus vestjesdag in Nederland.
Behalve voor.... nouja we weten wel wie inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |