Zit je vanavond ook weer in het publiek?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Cee het volgende:
Mensen die de dress rehearsal hebben bijgewoond zeggen ook dat Goldielocks veel indruk maakte bij het publiek. Ze won ook (met twee punten verschil van Erika) de exit poll.
Lieve Finnen! Afgelopen januari nog in Tampere en Helsinki geweest. Blijft mooi daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Je gunt Finland leukere buren dan Rusland en Zweden.
Ik heb met een andere telefoon met vertaal app er boven gezeten, want lijkt niet ergens op nee.quote:
Wordt het weer zo'n avondquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik wil hem inhuren voor een feestje, wat Costee?
Zo ken ik je weer Fredquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:17 schreef Fred_B het volgende:
Ik wil hem inhuren voor een feestje, wat Costee?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:20 schreef Rebel- het volgende:
Hop, door naar nummer 2. Vlot als er maar 6 acts zijn.
Dit is erg wennen na Vidbirquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef Fred_B het volgende:
Wat heerlijk dat er geen vakjury in beeld komt tussendoor.
Die vakjuries voegen echt niets toe. Ze zijn in Vidbir nog bezig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef Fred_B het volgende:
Wat heerlijk dat er geen vakjury in beeld komt tussendoor.
Nee, dit klinkt wel erg inwisselbaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef Sableheart het volgende:
en het nummer is ook niet echt interessant, wmb
Nee, het is ook beïnvloeden van kijkers.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die vakjuries voegen echt niets toe. Ze zijn in Vidbir nog bezig.
Daar sluit ik me bij aan. Voor mij is dit weinig tot niets.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:33 schreef NailQueen het volgende:
Haar stem lijkt op die van Sia. En die stem trek is heel slecht
Er was een rockband dit jaar, maar die heeft DQ gekregen omdat de zanger aan een minderjarige heeft gezeten schijnbaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan. Voor mij is dit weinig tot niets.
Wat is er met Finland als Hard Rock land gebeurd?
ah.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Er was een rockband dit jaar, maar die heeft DQ gekregen omdat de zanger aan een minderjarige heeft gezeten schijnbaar
Als je het niet wist van het playbacken viel het niet zo op denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:35 schreef Fred_B het volgende:
GJ en Krista hebben blijkbaar niet meegekregen dat er problemen waren.
Nee, ze deed dat wel prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:37 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Als je het niet wist van het playbacken viel het niet zo op denk ik.
Ook dat, volgens Krista met een mooie tekst.quote:
OutTVquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Thrts het volgende:
Waar luisteren jullie Krista? geeft zij engels commentaar?
Out TVquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Thrts het volgende:
Outtv. Maar die heb ik niet in mijn tv pakketquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Thrts het volgende:
Erika doet ook wel aan Serving Kant en Cuntquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:55 schreef Fred_B het volgende:
GJ fietst Serving Kant even de uitzending in, jawel.
+1. En wat gun ik Finland een keer de winst, want ik wil wel eens zien wat zij met het esf doen qua productie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Viivi of Erika zou ik op prijs stellen. Al de rest niet.
In 2007 hebben ze het al kunnen laten zien. Praag 2026 zou ik wel heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
+1. En wat gun ik Finland een keer de winst, want ik wil wel eens zien wat zij met het esf doen qua productie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |