Hij schrijft zelf die saaie nummers. Hij schreef ook die Britse inzending, "it's bigger than us, it's bigger than you and me". Allemaal van die ontzettend afgezaagde meuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind Lundvik zo'n sympathieke kerel (of zo komt hij iig over) en zijn stem écht mooi en goed. Had een veel beter lied verdiend.
Je vergeet Jimmy Joker.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:54 schreef Nexum het volgende:
Kan Zweden alsjeblieeeeeft van schrijvers en producers wisselen... ik snap dat je personen hebt die een aantal jaar terugkomen, dat heeft zelfs Sanremo, maar we hebben nu echt wel genoeg Joy Deb, Anderz Wrethov, Dino Medhanhodzic, Thomas G:son nummers gehad. Jezus alles lijkt op elkaar.
Ja en die begon juist zo goed. Had echt goeie pophits in z'n repertoire. Nu heeft hij ook z'n touch verloren. Het is tijd voor nieuw talent!quote:
Dan verdient ie een goede songwriter.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij schrijft zelf die saaie nummers. Hij schreef ook die Britse inzending, "it's bigger than us, it's bigger than you and me". Allemaal van die ontzettend afgezaagde meuk.
Tja wat moeten ze er nog meer van zeggen. Het lijkt vooral de persoonlijke vete van die Edvard die zijn gang mag gaan van SVT.quote:
Denk niet dat SVT veel zeggenschap had in de hele situatie in Malmö, volgens mij is dat nog altijd een EBU beslissing. Of zie ik dat verkeerd? Want dat kan namelijk ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:40 schreef Nexum het volgende:
Smakeloos grapje van een omroep die er alles aan heeft gedaan om iemand's droom te verwoesten terwijl ze een delegatie met van alles en niks lieten wegkomen.
Over smakeloze comments gesproken...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Hello karrrrma
Dale van Aussivision:
[ x ]
Ik dacht dat humor gewoon moest kunnen en je overal om moet kunnen lachen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Over smakeloze comments gesproken...
Ik ga er niet eens meer energie in steken. Wiener mag dat smakeloos van mij persoonlijk vinden (hij vindt namelijk wel vaker iets van mij persoonlijk), net als ik de fake Joost smakeloos vond en dat mag vinden. Hoera, we zijn er!quote:Op zondag 2 februari 2025 11:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik dacht dat humor gewoon moest kunnen en je overal om moet kunnen lachen?
Nóg slechter dan de eerste kan het ook bijna nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 18:12 schreef usagi414 het volgende:
Dit is al beter dan de eerste semi.
Het is dan ook in samenwerking met Hooja, die als grootste hit een nummer hebben dat het heel goed doet op Zweedse basisscholen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:59 schreef NailQueen het volgende:
Nog even het optreden van de baby hulk. Dit is idd een van de minste nummers die Käärijä heeft uitgebracht. Het past gewoon niet bij hem.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |