Mia en Dion hebben hier een mening overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:40 schreef Ronaldussen het volgende:
Zuiver zingen is ook geen songfestivalvereiste, toch?
Als het Mans niet was geweest was dit op ESF een shocking non qualifer geweest. Maar goed in 2021 waren ze er ook Tusse-door gekropen.quote:
Ja zou best kunnen zijn dat hij die repetitie op 20 procent heeft gezongen. Deze hoort ook niet openbaar te staan he. Volgens mij heb ik Mans verder echt nooit vals horen zingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mia en Dion hebben hier een mening over![]()
Maar goed, dit was de repetitie. Måns zal zaterdag vast beter bij stem zijn.
Yup, vooralsnog echt de enige met een totaalpakket, met België een beetje in de vertequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:51 schreef Nexum het volgende:
Ja kut. Ik vind dit juist in combo met de staging eruit zien als een winnende inzending
1. Vicious – Andreas Lundstedtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef Greys het volgende:
Weet iemand de running order?
Kan het niet vinden.
Dankjewelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
1. Vicious – Andreas Lundstedt
2. Bara du är där – Ella Tiritiello
3. Yours – Tennessee Tears
4. Bara bada bastu – KAJ
5. Do Good Be Better – AmenA
6. Revolution – Måns Zelmerlöw
De groep komt ook uit Finland.quote:
Ze zet een apart stemmetje op.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:37 schreef Sableheart het volgende:
Is het opzettelijk, of klinkt ze niet echt goed?
Heroes was een 10/10 staging, dit is een zeventje wmb. Het staged het nummer prima, maar over een kwartiertje ben ik de staging weer vergeten.quote:
Ik ben echt overtuigd dat Zweden met nummers top 10 is geëindigd waarmee andere landen niet door de semi waren gekomen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:47 schreef Nexum het volgende:
Het is gewoon niet eeeeeerlijk. Finland verdient het om eindelijk eens te winnen. Zweden kan hier niet mee blijven wegkomen.
Eens. Ze brengen heel consistent goed gestagede, goed uitgevoerde, matige nummers.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben echt overtuigd dat Zweden met nummers top 10 is geëindigd waarmee andere landen niet door de semi waren gekomen.
Nja eerlijk is eerlijk het is wel een ontzettende earwurm. En het is wel heel gemoedelijk en past ook wel in het huidige klimaat. Ik denk echt wel dat dit mensen trekt hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik zie dit niet winnen hoor. Het nummer wordt erg omhoog getild door de staging.
Het is wel veilige IKEA pop voor mensen in een VINEX wijk met 2,1 kinderen en een labrador ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nja eerlijk is eerlijk het is wel een ontzettende earwurm. En het is wel heel gemoedelijk en past ook wel in het huidige klimaat. Ik denk echt wel dat dit mensen trekt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |