Ja maar dat geldt niet voor iedereen (hier zit een Jeden Dan grapje in):quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:50 schreef Greys het volgende:
Dan ging bv al van dit:
[ x ]
Naar dit nu hij de repetities ziet:
[ x ]
Hij heeft zelfs confetti meegenomen. Laat Loekz het maar niet zien!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef Greys het volgende:
Hahaha ja zo veel mensen zo veel meningen!
Tim dan weer wel:
[ x ]
Ja zoiets zou goed kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs confetti meegenomen. Laat Loekz het maar niet zien!![]()
Maar goed, op basis van de informatie die we hebben zou ik zeggen een vergelijkbare uitkomst als John Lundvik. Dus 2e bij de jury, 9e bij de televoting of zoiets.
Dit nummer voelt veel te geforceerd. Het is als een Coca Cola-reclame die oproept tot protest: ongeloofwaardig.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mans flikflakkend over het plafond gaat terwijl er vuurwerk uit zijn laarsen komt
Tss, je wil hem gewoon weer shirtless zien volgend jaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:02 schreef Greys het volgende:
Ik wil het echt haten omdat het Zweden is maar dat lukt me niet. In elk ander jaar zou het absoluut geen hoge plaats halen op het ESF maar dit jaar... ik weet het echt niet. Heb een hekel aan Zweden als organiserend land maar geen hekel aan Måns of aan het lied. Ik vind het beter dan veel van de inzendingen die we al hebben.
Dus:
Hup Claude!
Hup Louane!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
Ik heb ook niet per se een hekel aan Måns, maar dit klinkt als een nummer dat ze een jaar of 10 geleden aan Azerbeidzjan hadden verkocht omdat het niet goed genoeg was voor Melfest. Heroes is geen meesterwerk, maar dat had dan nog een goede hook. De hook van dit nummer is dezelfde als Burning Daylight, en dat vonden we met z'n allen zo'n vervelend nummer. Omdat het zo voorspelbaar was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:02 schreef Greys het volgende:
Ik wil het echt haten omdat het Zweden is maar dat lukt me niet. In elk ander jaar zou het absoluut geen hoge plaats halen op het ESF maar dit jaar... ik weet het echt niet. Heb een hekel aan Zweden als organiserend land maar geen hekel aan Måns of aan het lied. Ik vind het beter dan veel van de inzendingen die we al hebben. Maar een aantal andere inzendingen vind ik toffer. En ik verwacht nog wel een en ander.
Dus:
Hup Claude!
Hup Louane!
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:24 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tss, je wil hem gewoon weer shirtless zien volgend jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grotendeels eens. Maar dan nóg vind ik het beter dan een flink deel van de inzendingen van dit jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb ook niet per se een hekel aan Måns, maar dit klinkt als een nummer dat ze een jaar of 10 geleden aan Azerbeidzjan hadden verkocht omdat het niet goed genoeg was voor Melfest. Heroes is geen meesterwerk, maar dat had dan nog een goede hook. De hook van dit nummer is dezelfde als Burning Daylight, en dat vonden we met z'n allen zo'n vervelend nummer. Omdat het zo voorspelbaar was.
Nee dit is geen ESF-winnaar qua song. Wellicht komt er inderdaad nog een topscore uit met de bijbehorende staging, maar het mist ook als lied al net dat beetje extra dat Heroes had. Het is ook een beetje herhalend op het vervelende af. Het lijkt inderdaad op Burning Daylight in het refreinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |