SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Favoriete band van vriend.quote:
Geweldig die kleine gast de hele tijd vooraan.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:39 schreef Treehut362 het volgende:
Fred again.. | Boiler Room: London Bekijk deze YouTube-video
Wat vind je van hun laatste album ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Treehut362 het volgende:
THE CURE :: SONGS OF A LOST WORLD :: FULL LIVE STREAM Bekijk deze YouTube-video
Hier heb ik zin an. Uit 2022. 40 jaar eerder danste ik al de Mussolini. Kwartjes zoeken in het zwart op de dansvloer.; De eerste tonen al raak.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:22 schreef Cherni het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Compleet live optreden van DAF. Geweldige keuze van nummers bij dit live optreden.
Ik word gestoord door de hyper camera.:{quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:20 schreef Puzzie het volgende:
Amyl and the Sniffers - Chewing Gum & Balaclava Lover Boogie
(Pinkpop)
Mag dat wel op de BBC ?quote:Op maandag 30 juni 2025 08:03 schreef Puzzie het volgende:
Amyl and the Sniffers - Hertz
quote:
Kut cameravoering.quote:
Hey, daar sta ik ook ergens tussen. Blijven hangen na Weezer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
A Day To Remember LIVE - Rock Am Ring 2025 Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |