abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214937356
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 20:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Bovenste rij 3e van links lijkt op die jongen uit Utopia 1
Die met Billy ging
Hij had dat keukenblad gemaakt van beton, dat brak bij het plaatsen
Weet zijn naam niet meer
Johan? Nee. Het is wel een Johan maar niet Johan Uto.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214937478
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Weer een kaartenbakje dus. Ze putten uit LLDL kandidaten.
De Alleskunner lijkt me ook wel een leuke vijver voor ze :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_214937667
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 21:26 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk, ik gun het hem niet die ton, maar als hij hierdoor vertrekt zal het me een worst wezen. Grote leegloop dus morgen. Denk dat Diederik alsnog vertrekt samen met Sam, Max en Rowena o.a.
Diederik zit op de bank als de nieuwe zich voorstellen dus lijkt mij niet.

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
De Alleskunner lijkt me ook wel een leuke vijver voor ze :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook echt een kaartenbak, knap dat je ze allemaal kan vinden _O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_214938269
Dat is mooi, van mij hoeft Diederik nog niet weg, liefst die toxische kleuter (vindt hij zelf ook) van hem wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214938292
Nou, 7 nieuwe mensen. En een bekende uit Adam zoekt Eva Vips. Ik ben hem weleens tegengekomen in Den Haag. Jeffrey Wammes scheen achteraf een grote tegenvaller te zijn. :o
Ik ga deze maand in ieder geval weer volgen. *O* *O*
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Sam is gewoon een gemeen kut wijf en daarom doet ze dit.
Inderdaad. Jaloezie. Ze gunt het Serena niet omdat ze zelf nu naar huis gaat zonder ton.
Hotapnyc
pi_214938329
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 20:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Bovenste rij 3e van links lijkt op die jongen uit Utopia 1
Die met Billy ging
Hij had dat keukenblad gemaakt van beton, dat brak bij het plaatsen
Weet zijn naam niet meer
Dat is Maurice. Die deed in 2018 mee aan het tweede seizoen van Adam zoekt Eva VIPS, als één van de twee dates voor Jeffrey Wammes.

Hotapnyc
pi_214938877
Goh altijd die mensen die overal aan mee doen. Willen graag op tv, of zullen die gevraagd worden?

Ben benieuwd wie er nu echt vertrekken vanavond? Toch Diederik en ook Rowena samen met max? Sam zo wie zo beau en ook Britt??

We zullen zien, zijn ze nu bijna een jaar bezig daar?
pi_214939096
Toch leuk voor Beau, anders was het een zuur jaar geworden. Achteraf had ie beter mee kunnen doen met EJVJL, dan had ie meer gehad..
pi_214939106
Sowieso Sam en Rowena.

Verder vermoed ik Max.
Hotapnyc
pi_214939109
En seizoen 2 is dus officieel begonnen met de halve cast vervangen..
pi_214939118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Toch leuk voor Beau, anders was het een zuur jaar geworden. Achteraf had ie beter mee kunnen doen met EJVJL, dan had ie meer gehad..
Maar was ie er dan nog in geweest?
Hotapnyc
  dinsdag 10 september 2024 @ 08:57:28 #287
3542 Gia
User under construction
pi_214939215
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En de vrouwelijke bo die naar huis ging omdat haar vader euthanasie pleegde.
Ja, die hadden we al. Robert, Bo en Beau en dan vermoed ik die vier die ik noemde. Maar kan net zo goed Floris zijn, i.p.v. Rowena. We gaan het zien.
  dinsdag 10 september 2024 @ 09:08:53 #288
3542 Gia
User under construction
pi_214939297
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:05 schreef wolffie het volgende:
Goh altijd die mensen die overal aan mee doen. Willen graag op tv, of zullen die gevraagd worden?

Ben benieuwd wie er nu echt vertrekken vanavond? Toch Diederik en ook Rowena samen met max? Sam zo wie zo beau en ook Britt??

We zullen zien, zijn ze nu bijna een jaar bezig daar?
Worden gebeld, hoor. Of gemaild.
Zit bij een vereniging die lang geleden met een tv-programma meedeed en we zijn onlangs benaderd voor een vergelijkbaar programma.
  dinsdag 10 september 2024 @ 09:13:22 #289
3542 Gia
User under construction
pi_214939321
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 00:33 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat is Maurice. Die deed in 2018 mee aan het tweede seizoen van Adam zoekt Eva VIPS, als één van de twee dates voor Jeffrey Wammes.

[ afbeelding ]
Een met een date met Wammes en nog een die datete met Donders. 2 nieuwe homo's dus. Denk niet dat Maurice op die Brijan valt. Sowieso de schrijfwijze van Brian...Spreek je dat uit als Brei Jan?
pi_214939532
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 09:13 schreef Gia het volgende:

[..]
Een met een date met Wammes en nog een die datete met Donders. 2 nieuwe homo's dus. Denk niet dat Maurice op die Brijan valt. Sowieso de schrijfwijze van Brian...Spreek je dat uit als Brei Jan?
Lijkt mij op het eerste gezicht niet zijn type nee.

Die spelling inderdaad. :? :r
Hotapnyc
pi_214939679
Ze willen de Linda kennelijk promoten met De Bondgenoten (en andersom).

Hier krijgen de nieuwe deelnemers alvast een introductie.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_214939909
Johan is de nieuwe Robert, die is op zijn looks gewoon uitgezocht om hem te vervangen terwijl Robert toch jonger was dan deze Johan. Verder moeten we het maar weer zien wat het wordt. De vorige cyclus deelnemers na een maand behalve toxische Britt, niet veel aan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214939918
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 13,6 Kijkcijfer: 552.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19

Lineaire kijkcijfers gisterenavond, 488.000 kijkers zagen jankerd Beau eindelijk zijn ton winnen....en nu opgejorist!
Allemaal cabaretteketet!
pi_214940017
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 10:32 schreef freaky40 het volgende:
Johan is de nieuwe Robert, die is op zijn looks gewoon uitgezocht om hem te vervangen terwijl Robert toch jonger was dan deze Johan. Verder moeten we het maar weer zien wat het wordt. De vorige cyclus deelnemers na een maand behalve toxische Britt, niet veel aan.
Ja, idd een tweede Robert, zodra ik hem zag dacht ik meteen aan hem. Laat ook de kaas niet van zijn brood eten zo te lezen.
pi_214940500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:57 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, die hadden we al. Robert, Bo en Beau en dan vermoed ik die vier die ik noemde. Maar kan net zo goed Floris zijn, i.p.v. Rowena. We gaan het zien.
Ja ik ben benieuwd.
Stond gisteren vreemd te kijken toen hij 7 zei. :D
pi_214940534
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat is mooi, van mij hoeft Diederik nog niet weg, liefst die toxische kleuter (vindt hij zelf ook) van hem wel.
Denk dat deze cyclus nog zwaarder gaat worden voor hem door de nieuwe vrouwen waar toxcibrit zich nu naast Celine ook nog op gaat focussen. Hopelijk heeft hij de handleiding paraat; niet met de nieuwe vrouwen praten, niet naast de nieuwe vrouwen zitten, niet naar de nieuwe vrouwen kijken, geen gedag zeggen tegen de nieuwe vrouwen. Gelukkig is dit wel echt zijn laatste cyclus denk ik anders is het gewoon een marteling _O-
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_214940572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 08:43 schreef Cirilico het volgende:
Sowieso Sam en Rowena.

Verder vermoed ik Max.
sowieso weg:
beau [winnaar]
bo [ging naar het afscheid van haar vader]
robert [weggestemd door bondje]

waarschijnlijk weg:
rowena (?)
max [ik dacht dat hij een keer zei dat dit zijn laatste cyclus was, niet 100% zeker meer]
sam(?)

dan missen we er nog 1
pi_214940667
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2024 11:56 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
sowieso weg:
beau [winnaar]
bo [ging naar het afscheid van haar vader]
robert [weggestemd door bondje]
Ja, ik doelde op de vier overigen die niet van rechtswege vervangen worden. :P
Hotapnyc
pi_214940702
Denk ook dat Max en Rowena weg gaan. Die krijgen de kans niet meer om de finale te spelen. En niemand wil ze in een bondje hebben.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214940781
Ik verwacht Albert, Floris of Seline
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')