Johan? Nee. Het is wel een Johan maar niet Johan Uto.quote:Op maandag 9 september 2024 20:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Bovenste rij 3e van links lijkt op die jongen uit Utopia 1
Die met Billy ging
Hij had dat keukenblad gemaakt van beton, dat brak bij het plaatsen
Weet zijn naam niet meer
De Alleskunner lijkt me ook wel een leuke vijver voor zequote:Op maandag 9 september 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Weer een kaartenbakje dus. Ze putten uit LLDL kandidaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Diederik zit op de bank als de nieuwe zich voorstellen dus lijkt mij niet.quote:Op maandag 9 september 2024 21:26 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk, ik gun het hem niet die ton, maar als hij hierdoor vertrekt zal het me een worst wezen. Grote leegloop dus morgen. Denk dat Diederik alsnog vertrekt samen met Sam, Max en Rowena o.a.
quote:Op maandag 9 september 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Alleskunner lijkt me ook wel een leuke vijver voor zeHet is ook echt een kaartenbak, knap dat je ze allemaal kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Inderdaad. Jaloezie. Ze gunt het Serena niet omdat ze zelf nu naar huis gaat zonder ton.quote:Op maandag 9 september 2024 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Sam is gewoon een gemeen kut wijf en daarom doet ze dit.
Dat is Maurice. Die deed in 2018 mee aan het tweede seizoen van Adam zoekt Eva VIPS, als één van de twee dates voor Jeffrey Wammes.quote:Op maandag 9 september 2024 20:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
Bovenste rij 3e van links lijkt op die jongen uit Utopia 1
Die met Billy ging
Hij had dat keukenblad gemaakt van beton, dat brak bij het plaatsen
Weet zijn naam niet meer
Maar was ie er dan nog in geweest?quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:41 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Toch leuk voor Beau, anders was het een zuur jaar geworden. Achteraf had ie beter mee kunnen doen met EJVJL, dan had ie meer gehad..
Ja, die hadden we al. Robert, Bo en Beau en dan vermoed ik die vier die ik noemde. Maar kan net zo goed Floris zijn, i.p.v. Rowena. We gaan het zien.quote:Op maandag 9 september 2024 20:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En de vrouwelijke bo die naar huis ging omdat haar vader euthanasie pleegde.
Worden gebeld, hoor. Of gemaild.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:05 schreef wolffie het volgende:
Goh altijd die mensen die overal aan mee doen. Willen graag op tv, of zullen die gevraagd worden?
Ben benieuwd wie er nu echt vertrekken vanavond? Toch Diederik en ook Rowena samen met max? Sam zo wie zo beau en ook Britt??
We zullen zien, zijn ze nu bijna een jaar bezig daar?
Een met een date met Wammes en nog een die datete met Donders. 2 nieuwe homo's dus. Denk niet dat Maurice op die Brijan valt. Sowieso de schrijfwijze van Brian...Spreek je dat uit als Brei Jan?quote:Op dinsdag 10 september 2024 00:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is Maurice. Die deed in 2018 mee aan het tweede seizoen van Adam zoekt Eva VIPS, als één van de twee dates voor Jeffrey Wammes.
[ afbeelding ]
Lijkt mij op het eerste gezicht niet zijn type nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Een met een date met Wammes en nog een die datete met Donders. 2 nieuwe homo's dus. Denk niet dat Maurice op die Brijan valt. Sowieso de schrijfwijze van Brian...Spreek je dat uit als Brei Jan?
Ja, idd een tweede Robert, zodra ik hem zag dacht ik meteen aan hem. Laat ook de kaas niet van zijn brood eten zo te lezen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:32 schreef freaky40 het volgende:
Johan is de nieuwe Robert, die is op zijn looks gewoon uitgezocht om hem te vervangen terwijl Robert toch jonger was dan deze Johan. Verder moeten we het maar weer zien wat het wordt. De vorige cyclus deelnemers na een maand behalve toxische Britt, niet veel aan.
Ja ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, die hadden we al. Robert, Bo en Beau en dan vermoed ik die vier die ik noemde. Maar kan net zo goed Floris zijn, i.p.v. Rowena. We gaan het zien.
Denk dat deze cyclus nog zwaarder gaat worden voor hem door de nieuwe vrouwen waar toxcibrit zich nu naast Celine ook nog op gaat focussen. Hopelijk heeft hij de handleiding paraat; niet met de nieuwe vrouwen praten, niet naast de nieuwe vrouwen zitten, niet naar de nieuwe vrouwen kijken, geen gedag zeggen tegen de nieuwe vrouwen. Gelukkig is dit wel echt zijn laatste cyclus denk ik anders is het gewoon een martelingquote:Op dinsdag 10 september 2024 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat is mooi, van mij hoeft Diederik nog niet weg, liefst die toxische kleuter (vindt hij zelf ook) van hem wel.
sowieso weg:quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:43 schreef Cirilico het volgende:
Sowieso Sam en Rowena.
Verder vermoed ik Max.
Ja, ik doelde op de vier overigen die niet van rechtswege vervangen worden.quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:56 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
sowieso weg:
beau [winnaar]
bo [ging naar het afscheid van haar vader]
robert [weggestemd door bondje]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |