Ik ben er nog niet over uit wat betreft Mike, de man is nondedju 35 jaar en ging ineens Spaanse vrouwen vergelijken met Hollandse vrouwen. Die heeft echt een Peter Pan complex of is nooit uit de kast gekomen.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Fascination het volgende:
Mike wil dus nog steeds niet zoenen of intiem zijn met Noor. Dan is het wel duidelijk toch?
Joyce gaat rustig door met haar act.
Ik zie het niet werken tussen Suzanne en R-J. Hij drukte zich ook heel voorzichtig uit wat betreft zijn gevoel. Suzanne lijkt me de bewoonde wereld ook te veel te gaan missen.
Ik denk dat Jan Iris leuker vindt dan andersom.
Arno en Niels is wel echt een match vooralsnog. Toch wel leuk om te zien.
Anja en Peter vind ik erg schattig, maar of het echt een liefdesrelatie wordt moet ik nog maar zien.
Die mag wegrotten in dat depressieve hol met zijn gore kaboutervrienden en zijn gare ideeen.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Thijz is echt zo'n onsympathieke hork
Haha, dat was mij niet eens opgevallen, zou zeggen ongelukje met een giek ofso?quote:Op woensdag 4 september 2024 23:41 schreef Staaf het volgende:
Willen we hier nog raden waarom Peter aka Storm een vinger mist?
Denk ook gewoon iets met een afgekneld touw of zo met die boten. In mijn omgeving ken ik al twee paardenmannen die een vinger missen op die manier. Maar dan niet met boten natuurlijk, maar met paarden.quote:Op woensdag 4 september 2024 23:41 schreef Staaf het volgende:
Willen we hier nog raden waarom Peter aka Storm een vinger mist?
Ik denk echt dat Mike nog uit de kast moet komen. Door zijn gedrag en omdat hij fysiek geen enkele aantrekkingskracht heeft naar de toch best mooie vrouwen die bij hem rond hebben gelopen. Dat is dan helemaal sneu, als je daar op die leeftijd nog mee stoeit.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:50 schreef Ixia het volgende:
Tsja, Mike is emotioneel nog niet helemaal ontwikkeld. Hij lijkt te worstelen met te veel onopgeloste problemen, helaas. Bovendien denk ik niet dat hij echt iets gevoeld heeft voor ook maar een van de vrouwen die bij hem langs zijn gekomen.
Tsja, ik vind het lastig te zeggen. Hij weet dat het beste natuurlijk. Het kan ook zijn dat hij de aantrekkingskracht niet voelt bij specifiek deze vrouwen en dat er meer voor nodig is dan alleen een leuk uiterlijk voor hem.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Mike nog uit de kast moet komen. Door zijn gedrag en omdat hij fysiek geen enkele aantrekkingskracht heeft naar de toch best mooie vrouwen die bij hem rond hebben gelopen. Dat is dan helemaal sneu, als je daar op die leeftijd nog mee stoeit.
Ja. Gay.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Fascination het volgende:
Mike wil dus nog steeds niet zoenen of intiem zijn met Noor. Dan is het wel duidelijk toch?
De puppy en haar opaquote:Joyce gaat rustig door met haar act.
Is misschien ook wel een meer gereserveerde man, maar ik denk idd dat dit de uitkomst gata zijn.quote:Ik zie het niet werken tussen Suzanne en R-J. Hij drukte zich ook heel voorzichtig uit wat betreft zijn gevoel. Suzanne lijkt me de bewoonde wereld ook te veel te gaan missen.
Anja Peterquote:Ik denk dat Jan Iris leuker vindt dan andersom.
Arno en Niels is wel echt een match vooralsnog. Toch wel leuk om te zien.
Anja en Peter vind ik erg schattig, maar of het echt een liefdesrelatie wordt moet ik nog maar zien.
Ik vind het een beetje jammer om mensen meteen als homo weg te zetten en ze de kast in te pratenquote:Op donderdag 5 september 2024 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Mike nog uit de kast moet komen. Door zijn gedrag en omdat hij fysiek geen enkele aantrekkingskracht heeft naar de toch best mooie vrouwen die bij hem rond hebben gelopen. Dat is dan helemaal sneu, als je daar op die leeftijd nog mee stoeit.
Jammer dat oordelen meteen .quote:Op donderdag 5 september 2024 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Gay.
[..]
De puppy en haar opa
[..]
Is misschien ook wel een meer gereserveerde man, maar ik denk idd dat dit de uitkomst gata zijn.
[..]
Anja Peter
Ik denk dat op die leeftijd verliefdheid, houden van en dikke vriendchap best wel eens dichtbij kunnen liggen.
Nee, we willen juist dat hij er uit komt. En wat is daar mis mee? Je mag wel zeggen dat iemand een kind is, maar niet dat hij een homo is? Dat is toch geen belediging of zo, niks mis mee als hij dat is hoor.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer om mensen meteen als homo weg te zetten en ze de kast in te praten
Ik zie geen homo in Mike , daarnaast snap ik niet waarom mensen het daar over hebben ipv over zijn gedrag, ik vind dit niet okayquote:Op donderdag 5 september 2024 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, we willen juist dat hij er uit komt. En wat is daar mis mee? Je mag wel zeggen dat iemand een kind is, maar niet dat hij een homo is? Dat is toch geen belediging of zo, niks mis mee als hij dat is hoor.
Maar dan vind je dat dus een belediging? Dat vind ik niet oké.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie geen homo in Mike , daarnaast snap ik niet waarom mensen het daar over hebben ipv over zijn gedrag, ik vind dit niet okay
Ik heb het niet over beledigen , ik heb het over oordelen over vallen op mannen , wat niet nodig isquote:Op donderdag 5 september 2024 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dan vind je dat dus een belediging? Dat vind ik niet oké.
Het is inderdaad geen belediging, maar ik zie eigenlijk weinig reden om die conclusie te trekken. Homo's en hetero's heb je in alle soorten en maten, ik noem iemand pas homo als ik weet dat hij op mannen valt. En daar heb ik geen aanwijzigingen toe gezien. Waarom zou hij homo zijn?quote:Op donderdag 5 september 2024 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, we willen juist dat hij er uit komt. En wat is daar mis mee? Je mag wel zeggen dat iemand een kind is, maar niet dat hij een homo is? Dat is toch geen belediging of zo, niks mis mee als hij dat is hoor.
Nou prima. Doen we niks mee. Alle kandidaten worden beoordeeld, dat is juist het opzet en het lollige van dit topic. Je mag wel zeggend dat iemand een lul is, of een oude seniel, maar niet dat je denkt dat iemand een homo is. Ik zie het verschil niet. Heb liever dat ze me homo noemen dan oude seniel. Want dat laatste vind ik geen belediging.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over beledigen , ik heb het over oordelen over vallen op mannen , wat niet nodig is
Beoordelen is prima, op gedrag dan , dit vind ik wat makkelijk natrappenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou prima. Doen we niks mee. Alle kandidaten worden beoordeeld, dat is juist het opzet en het lollige van dit topic. Je mag wel zeggend dat iemand een lul is, of een oude seniel, maar niet dat je denkt dat iemand een homo is. Ik zie het verschil niet. Heb liever dat ze me homo noemen dan oude seniel.
Ik ben zelf gay, dus misschien is t wel wishfull thinkingquote:
Dat weet ik Dan hou ik het bij wensdenkenquote:Op donderdag 5 september 2024 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelf gay, dus misschien is t wel wishfull thinking
Ach gossiequote:Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie geen homo in Mike , daarnaast snap ik niet waarom mensen het daar over hebben ipv over zijn gedrag, ik vind dit niet okay
Bedankt voor je debiele reactie.quote:
Graag gedaan. Even toegelicht hierboven omdat je schijnbaar meer uitleg nodig hebt.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bedankt voor je debiele reactie.
I eens al die ex kandidaten die ineens toch weer terugkomen. Bijna niemand weet wat zie wil, wel kandidaat 1 of toch 2, of wacht, toch kandidaat nummer 1... Zwaar irritant, maar ook ik blijf kijken hahaquote:Op donderdag 5 september 2024 22:27 schreef Quoi het volgende:
Ach ik denk dat hij hetzelfde bij mannen zou hebben.
Ik vind overigens zoveel gescript dit seizoen. Die semi-spontane gesprekjes.... Veel meer dan eerdere seizoenen. Zo obvious. Haak er best een beetje af (maar blijf natuurlijk wel gewoon kijken ).
Het is onzin om iemand als homo te bestempelen alleen omdat hij geen behoefte heeft aan zoenen of meer met die 5 vrouwen. Of omdat het met die 5 vrouwen die interesse hadden niet is gelukt om er überhaupt meer uit te halen. Emotionele connectie is er mss niet, een bepaalde klik die er niet is, aantrekking niet optimaal, ik kan genoeg redenen bedenken.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:50 schreef Electric_Eye het volgende:
5 lekkere wijven over de vloer en niet ook meer een greintje intentie hebben om te zoenen daar waar het dan bij Noor nog het dichtste in de buurt kwam. Ja wel janken dat ze weg ging maar dan vervolgens ook aangeven niet het gevoel of behoefte te hebben om te vrijen.
Ja wie houdt wie nou voor de gek.
Je ging er zelf ook vrij serieus op in, maar oké.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:22 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge. Het is hier Fok.
Wat een serieus gezwam over 1 opmerking dat iemand ws homo is.
Wat grappig, heb ook maar even terug gekeken, ik herkende Suzanne niet eens. Ze zag er op dat voorstel filmpje heel leuk uit. Maar was zij nu degene die geen fazanten wilde plukken? Dat is vreemd dan als ze uit een jagersfamilie komt.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb de eerste afleveringen nog terug gekeken en dan met name de keuzemomenten. Zie je trouwens ook dat behalve de gekozenen er maar 1 ander te zien is steeds of zo. Alsof het vooraf al helemaal bepaald was, wat ook zo is waarschijnlijk.
Wel grappig, Esther kwam eigenlijk vrij normaal over en Suzanne was juist degene met het geweer op de achtergrond.
Op zich zijn dit de mensen die ze in de drie laten zien, niet zo gek dat ze juist die erin geëdit hebben. En als je niet uitgekozen bent wil je jezelf niet per se terug zien, dus dat houden ze beperktquote:Op zaterdag 7 september 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb de eerste afleveringen nog terug gekeken en dan met name de keuzemomenten. Zie je trouwens ook dat behalve de gekozenen er maar 1 ander te zien is steeds of zo. Alsof het vooraf al helemaal bepaald was, wat ook zo is waarschijnlijk.
Wel grappig, Esther kwam eigenlijk vrij normaal over en Suzanne was juist degene met het geweer op de achtergrond.
Ze laten gewoon de filmpjes zien van degene die gekozen werden. Daar is niks geks aan laat staan allemaal vooraf bepaald natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Er is vorig jaar al door kandidaten én desgevraagd door productie gezegd dat die laatste een zeer beperkte selectie aandraagt. Er wordt een amusementsprogramma gemaakt, dus daarop wordt geselcteerd door de productie.quote:Op zondag 8 september 2024 22:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ze laten gewoon de filmpjes zien van degene die gekozen werden. Daar is niks geks aan laat staan allemaal vooraf bepaald natuurlijk.
Voor beide geldt. "Je moet wat om in de aandacht te blijven".quote:Op maandag 9 september 2024 09:00 schreef aquawoman het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ij-trouwen~a55cdf11/
Malgosia van Albert met Peter van Iris. Gadverdamme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |