abonnement Unibet Coolblue
pi_214891031
Hier verder :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214891217
Hoi :W
Dus nu moeten we tot volgende week donderdag wachten voor de reuni ?
pi_214891489
Mike wil dus nog steeds niet zoenen of intiem zijn met Noor. Dan is het wel duidelijk toch?

Joyce gaat rustig door met haar act.

Ik zie het niet werken tussen Suzanne en R-J. Hij drukte zich ook heel voorzichtig uit wat betreft zijn gevoel. Suzanne lijkt me de bewoonde wereld ook te veel te gaan missen.

Ik denk dat Jan Iris leuker vindt dan andersom.

Arno en Niels is wel echt een match vooralsnog. Toch wel leuk om te zien.

Anja en Peter vind ik erg schattig, maar of het echt een liefdesrelatie wordt moet ik nog maar zien.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214891776
twitter
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_214892340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Fascination het volgende:
Mike wil dus nog steeds niet zoenen of intiem zijn met Noor. Dan is het wel duidelijk toch?

Ik zie het niet werken tussen Suzanne en R-J. Hij drukte zich ook heel voorzichtig uit wat betreft zijn gevoel. Suzanne lijkt me de bewoonde wereld ook te veel te gaan missen.

Anja en Peter vind ik erg schattig, maar of het echt een liefdesrelatie wordt moet ik nog maar zien.
Ik ben er nog niet over uit wat betreft Mike, de man is nondedju 35 jaar en ging ineens Spaanse vrouwen vergelijken met Hollandse vrouwen. Die heeft echt een Peter Pan complex of is nooit uit de kast gekomen.

Wat betreft Joyce, wat een overdreven act. Te genant voor woorden, maar ze geilde er wel op om aan de arm van de kasteelheer een exclusieve trouwerij mee te maken, zo duidelijk als wat, een golddigger.

Bij Suzanne en RJ gaat het ook niet werken, hoe verzin je het om direct te zeggen dat ie maar even zijn garderobe moet gaan aanpassen. Ik vind haar eigen kledingstijl eigenlijk best ordinair met die belachelijke hakjes.

Iris geeft alleen maar om oude Jannus als ie geld in brengt.

Arno is het voorbeeld van een rete onsymphatieke vent, homo of niet.
pi_214892431
Oja, paar vergeten. Anja stopt Storm straks gewoon in de friendzone als ze dat al niet gedaan heeft. Het minst erge is aan hem dat ie haar niet ergerde, ja, daar bouw je wat mee op.

Mirjam gaat hem ook niet worden met Sjoerd, hooguit paar leuke nachten, haha.

Fuck, geiletijs bijna vergeten. Die kan beter een paar hoeren inhuren voor zijn behoeftes.
pi_214894423
Thijz is echt zo'n onsympathieke hork
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214895230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Thijz is echt zo'n onsympathieke hork
Die mag wegrotten in dat depressieve hol met zijn gore kaboutervrienden en zijn gare ideeen.
pi_214895235
Willen we hier nog raden waarom Peter aka Storm een vinger mist?
Sue Me
pi_214895242
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:41 schreef Staaf het volgende:
Haha, dat was mij niet eens opgevallen, zou zeggen ongelukje met een giek ofso?
pi_214895919
Tsja, Mike is emotioneel nog niet helemaal ontwikkeld. Hij lijkt te worstelen met te veel onopgeloste problemen, helaas. Bovendien denk ik niet dat hij echt iets gevoeld heeft voor ook maar een van de vrouwen die bij hem langs zijn gekomen.
pi_214896573
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2024 23:41 schreef Staaf het volgende:
Denk ook gewoon iets met een afgekneld touw of zo met die boten. In mijn omgeving ken ik al twee paardenmannen die een vinger missen op die manier. Maar dan niet met boten natuurlijk, maar met paarden.
pi_214896581
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 07:50 schreef Ixia het volgende:
Tsja, Mike is emotioneel nog niet helemaal ontwikkeld. Hij lijkt te worstelen met te veel onopgeloste problemen, helaas. Bovendien denk ik niet dat hij echt iets gevoeld heeft voor ook maar een van de vrouwen die bij hem langs zijn gekomen.
Ik denk echt dat Mike nog uit de kast moet komen. Door zijn gedrag en omdat hij fysiek geen enkele aantrekkingskracht heeft naar de toch best mooie vrouwen die bij hem rond hebben gelopen. Dat is dan helemaal sneu, als je daar op die leeftijd nog mee stoeit.
pi_214896690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik denk echt dat Mike nog uit de kast moet komen. Door zijn gedrag en omdat hij fysiek geen enkele aantrekkingskracht heeft naar de toch best mooie vrouwen die bij hem rond hebben gelopen. Dat is dan helemaal sneu, als je daar op die leeftijd nog mee stoeit.
Tsja, ik vind het lastig te zeggen. Hij weet dat het beste natuurlijk. Het kan ook zijn dat hij de aantrekkingskracht niet voelt bij specifiek deze vrouwen en dat er meer voor nodig is dan alleen een leuk uiterlijk voor hem.
  donderdag 5 september 2024 @ 09:56:36 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214896820
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Fascination het volgende:
Ja. Gay. ;)

quote:
De puppy en haar opa :r
quote:
Is misschien ook wel een meer gereserveerde man, maar ik denk idd dat dit de uitkomst gata zijn.

quote:

Anja O+ Peter
Ik denk dat op die leeftijd verliefdheid, houden van en dikke vriendchap best wel eens dichtbij kunnen liggen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 5 september 2024 @ 10:57:23 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214897343
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje jammer om mensen meteen als homo weg te zetten en ze de kast in te praten :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 5 september 2024 @ 10:58:10 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214897346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 09:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja. Gay. ;)
[..]
De puppy en haar opa :r
[..]
Is misschien ook wel een meer gereserveerde man, maar ik denk idd dat dit de uitkomst gata zijn.
[..]
Anja O+ Peter
Ik denk dat op die leeftijd verliefdheid, houden van en dikke vriendchap best wel eens dichtbij kunnen liggen.
Jammer dat oordelen meteen .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214899667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:57 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje jammer om mensen meteen als homo weg te zetten en ze de kast in te praten :Y
Nee, we willen juist dat hij er uit komt. En wat is daar mis mee? Je mag wel zeggen dat iemand een kind is, maar niet dat hij een homo is? Dat is toch geen belediging of zo, niks mis mee als hij dat is hoor.
  donderdag 5 september 2024 @ 15:15:09 #19
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214899698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, we willen juist dat hij er uit komt. En wat is daar mis mee? Je mag wel zeggen dat iemand een kind is, maar niet dat hij een homo is? Dat is toch geen belediging of zo, niks mis mee als hij dat is hoor.
Ik zie geen homo in Mike , daarnaast snap ik niet waarom mensen het daar over hebben ipv over zijn gedrag, ik vind dit niet okay
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214899800
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik zie geen homo in Mike , daarnaast snap ik niet waarom mensen het daar over hebben ipv over zijn gedrag, ik vind dit niet okay
Maar dan vind je dat dus een belediging? Dat vind ik niet oké.
  donderdag 5 september 2024 @ 15:26:09 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214899809
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar dan vind je dat dus een belediging? Dat vind ik niet oké.
Ik heb het niet over beledigen , ik heb het over oordelen over vallen op mannen , wat niet nodig is
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214899818
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Het is inderdaad geen belediging, maar ik zie eigenlijk weinig reden om die conclusie te trekken. Homo's en hetero's heb je in alle soorten en maten, ik noem iemand pas homo als ik weet dat hij op mannen valt. En daar heb ik geen aanwijzigingen toe gezien. Waarom zou hij homo zijn?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_214899831
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:26 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik heb het niet over beledigen , ik heb het over oordelen over vallen op mannen , wat niet nodig is
Nou prima. Doen we niks mee. Alle kandidaten worden beoordeeld, dat is juist het opzet en het lollige van dit topic. Je mag wel zeggend dat iemand een lul is, of een oude seniel, maar niet dat je denkt dat iemand een homo is. Ik zie het verschil niet. Heb liever dat ze me homo noemen dan oude seniel. Want dat laatste vind ik geen belediging.

Juist door zo te reageren geven jullie dus aan wel een homofobie te hebben of zo.
  donderdag 5 september 2024 @ 15:30:30 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214899841
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou prima. Doen we niks mee. Alle kandidaten worden beoordeeld, dat is juist het opzet en het lollige van dit topic. Je mag wel zeggend dat iemand een lul is, of een oude seniel, maar niet dat je denkt dat iemand een homo is. Ik zie het verschil niet. Heb liever dat ze me homo noemen dan oude seniel.
Beoordelen is prima, op gedrag dan , dit vind ik wat makkelijk natrappen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 5 september 2024 @ 15:32:56 #25
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214899864
Ik denk ook niet dat hij gay is. Wel dat hij mentaal wel bij een 22-jarige past en dat hij behalve verlatingsangst misschien ook wel bindingsangst heeft.

Ik dacht eerst dat het creepy is om een 22-jarige uit te nodigen als je zelf 35 bent, maar ik vond Mike en Noor juist heel goed bij elkaar passen. Ik vind Albert en Joyce dan wel weer viezig, die schelen veel minder in jaren (9 jaar?) maar hij komt over als 70 en zij komt over als een kind.
  donderdag 5 september 2024 @ 15:47:33 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214900005
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 10:58 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jammer dat oordelen meteen .
Ik ben zelf gay, dus misschien is t wel wishfull thinking :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 5 september 2024 @ 15:48:44 #27
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214900014
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ben zelf gay, dus misschien is t wel wishfull thinking :P
Dat weet ik :P Dan hou ik het bij wensdenken oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 5 september 2024 @ 16:29:46 #28
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214900292
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:15 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ach gossie 8)7

Zijn gedrag: niks voelen bij Noor. Niet willen zoenen. 5 aantrekkelijke vrouwen naar huis sturen zonder iets anders te hebben gedaan dan efoilen is juist de oorzaak dat mensen denken dat hij misschien wel op mannen valt.
Dat jij van zo'n conclusie dan iets negatiefs maakt is jouw probleem..
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 5 september 2024 @ 16:30:22 #29
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214900294
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:29 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ach gossie 8)7
Bedankt voor je debiele reactie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 5 september 2024 @ 16:34:01 #30
28167 matthijst
pi_214900320
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:30 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Bedankt voor je debiele reactie.
Graag gedaan. Even toegelicht hierboven omdat je schijnbaar meer uitleg nodig hebt.
Geeft niet hoor.

En als je het al niet OK vindt als mensen het bij een datingprogramma over iemands geaardheid hebben... Tsja.
pi_214900432
5 lekkere wijven over de vloer en niet ook meer een greintje intentie hebben om te zoenen daar waar het dan bij Noor nog het dichtste in de buurt kwam. Ja wel janken dat ze weg ging maar dan vervolgens ook aangeven niet het gevoel of behoefte te hebben om te vrijen.

Ja wie houdt wie nou voor de gek.
  donderdag 5 september 2024 @ 22:27:47 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214903595
Ach ik denk dat hij hetzelfde bij mannen zou hebben.

Ik vind overigens zoveel gescript dit seizoen. Die semi-spontane gesprekjes.... Veel meer dan eerdere seizoenen. Zo obvious. Haak er best een beetje af (maar blijf natuurlijk wel gewoon kijken :D ).
pi_214904275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 22:27 schreef Quoi het volgende:
Ach ik denk dat hij hetzelfde bij mannen zou hebben.

Ik vind overigens zoveel gescript dit seizoen. Die semi-spontane gesprekjes.... Veel meer dan eerdere seizoenen. Zo obvious. Haak er best een beetje af (maar blijf natuurlijk wel gewoon kijken :D ).
I eens al die ex kandidaten die ineens toch weer terugkomen. Bijna niemand weet wat zie wil, wel kandidaat 1 of toch 2, of wacht, toch kandidaat nummer 1... Zwaar irritant, maar ook ik blijf kijken haha
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_214905141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:50 schreef Electric_Eye het volgende:
5 lekkere wijven over de vloer en niet ook meer een greintje intentie hebben om te zoenen daar waar het dan bij Noor nog het dichtste in de buurt kwam. Ja wel janken dat ze weg ging maar dan vervolgens ook aangeven niet het gevoel of behoefte te hebben om te vrijen.

Ja wie houdt wie nou voor de gek.
Het is onzin om iemand als homo te bestempelen alleen omdat hij geen behoefte heeft aan zoenen of meer met die 5 vrouwen. Of omdat het met die 5 vrouwen die interesse hadden niet is gelukt om er überhaupt meer uit te halen. Emotionele connectie is er mss niet, een bepaalde klik die er niet is, aantrekking niet optimaal, ik kan genoeg redenen bedenken.

Een knap uiterlijk is voor mij (als vrouw) ook niet genoeg en denk dat dat voor meer mensen geldt.
  vrijdag 6 september 2024 @ 09:22:29 #35
28167 matthijst
pi_214905371
Sjongejonge. Het is hier Fok.
Wat een serieus gezwam over 1 opmerking dat iemand ws homo is.
pi_214906482
Nou echt zeg. Laten we allemaal heel serieus ingaan op wat hier allemaal geschreven wordt. En het kwam o.a. van mij af. Waarmee ik verder niemand bestempel tot iets, het is gewoon een opmerking. Verder boeit de geaardheid van Mike mij echt totaal niet.
pi_214906535
Mike is een onzekere jongeman van 12 jaar oud.
pi_214909035
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2024 09:22 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge. Het is hier Fok.
Wat een serieus gezwam over 1 opmerking dat iemand ws homo is.
Je ging er zelf ook vrij serieus op in, maar oké.
pi_214913320
Ben er ook wel klaar mee. Arno was voor mij de meest oninteressante deelnemer van alle seizoenen, daar hoef ik verder niks over kwijt. Robert-Jan en Anja vond ik wel de leukste persoonlijkheden dit seizoen. RJ vond ik zeer respectvol naar de dames die op bezoek kwamen en zijn humor beviel me ook wel. Dat laatste vond ik ook bij Anja, al denk ik niet dat ze sommige dingen als grap bedoelde, maar dan vind ik dan weer mooi aan haar.

Iris en Thijz vond ik wel vermakelijk maar meer ook niet, prima deelnemers waarbij de ongemakkelijkheid soms heerlijk het beeld uit kwam druipen. Hoewel Mike me geen kwaaie kerel lijkt, vond ik 'zijn dames' interessanter dan hemzelf, stuk voor stuk gunde ik ze beter dan Mike. Albert, de rare kwibus! Z'n muzikale mancave is gaaf, maar daar is alles mee gezegd. Dat kleutergedoe stoorde me <insert Joyce voice> hééééél snel.

Op naar de reünie en de winter editie. Ik zeg yamaz!

Wilde al op 'invoeren' drukken toen ik me besefte dat ik Mirjam was vergeten, ook die boeide me eigenlijk weinig, stoorde me ontzettend aan dat lachje steeds maar heb niet echt de indruk dat ze echt op zoek was.. Ontzettend mooie omgeving wel, maar daar zijn andere programma's voor.

Nogmaals yamaz!
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_214913347
Nog een kleine aanvulling op Anja. Vorig jaar bij de kennismaking waar we Petri te zien kregen dacht ik dat het een toffe vrouw zou zijn. Pit, karakter, humor noem maar op. Dat viel snel tegen, al denk ik nog steeds dat ze op zich best een aardig vrouw is. Dit jaar bij de kennismaking zag ik Anja en kreeg ik diezelfde indruk, maar door Petri hield ik m'n verwachtingen wat in. Anja is eigenlijk een betere versie dan wat ik verwacht had bij Petri :)
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_214916384
Heb de eerste afleveringen nog terug gekeken en dan met name de keuzemomenten. Zie je trouwens ook dat behalve de gekozenen er maar 1 ander te zien is steeds of zo. Alsof het vooraf al helemaal bepaald was, wat ook zo is waarschijnlijk.

Wel grappig, Esther kwam eigenlijk vrij normaal over en Suzanne was juist degene met het geweer op de achtergrond.
pi_214917138
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb de eerste afleveringen nog terug gekeken en dan met name de keuzemomenten. Zie je trouwens ook dat behalve de gekozenen er maar 1 ander te zien is steeds of zo. Alsof het vooraf al helemaal bepaald was, wat ook zo is waarschijnlijk.

Wel grappig, Esther kwam eigenlijk vrij normaal over en Suzanne was juist degene met het geweer op de achtergrond.
Wat grappig, heb ook maar even terug gekeken, ik herkende Suzanne niet eens. Ze zag er op dat voorstel filmpje heel leuk uit. Maar was zij nu degene die geen fazanten wilde plukken? Dat is vreemd dan als ze uit een jagersfamilie komt.
pi_214917974
quote:

Op zich zijn dit de mensen die ze in de drie laten zien, niet zo gek dat ze juist die erin geëdit hebben. En als je niet uitgekozen bent wil je jezelf niet per se terug zien, dus dat houden ze beperkt :)
pi_214929807
quote:

Ze laten gewoon de filmpjes zien van degene die gekozen werden. Daar is niks geks aan laat staan allemaal vooraf bepaald natuurlijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 8 september 2024 @ 22:44:43 #45
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214930032
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 22:14 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ze laten gewoon de filmpjes zien van degene die gekozen werden. Daar is niks geks aan laat staan allemaal vooraf bepaald natuurlijk.
Er is vorig jaar al door kandidaten én desgevraagd door productie gezegd dat die laatste een zeer beperkte selectie aandraagt. Er wordt een amusementsprogramma gemaakt, dus daarop wordt geselcteerd door de productie.

Die gaat bovendien door castingbakken en dergelijke, vandaar de vele oude bekenden van tv.
Er zijn ook al zat mensen opgedoken die actief benaderd zijn door de productie om mee te doen als 'briefschrijver', nadat ze ergens op tv aan meededen of omdat ze leuke Ista's hadden. De kandidaten biij Joy van vorig jaar, zijn op die manier gevraagd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214931714
https://www.ad.nl/show/ma(...)ij-trouwen~a55cdf11/

Malgosia van Albert met Peter van Iris. Gadverdamme.
pi_214931811
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 09:00 schreef aquawoman het volgende:
https://www.ad.nl/show/ma(...)ij-trouwen~a55cdf11/

Malgosia van Albert met Peter van Iris. Gadverdamme.
Voor beide geldt. "Je moet wat om in de aandacht te blijven".
pi_214935686
Malgosia en Peter hahahahahahaha _O- :W
SOONY
pi_214936050
Volgens realitycheck zei Joyce in de aflevering dat ze terug komt tegen Albert "Als je iets stouts zou doen zou je dat wel doen waar ik bij was" (Ik had dat gemist).

Kennelijk heeft Malgosia nu ook gelekt dat zij heeft zitten tongen met Joyce in het bubbelbad en dat "Albert geen raad wist met haar borsten. En Joyce ook niet."

Nou vind ik Malgosia niet een betrouwbare bron... Maar ik geloof gelijk dat een trio-achtig iets is gebeurd. Ik wilde dit niet per se weten, maar nu ik het heb gehoord wil ik de smart graag delen.
pi_214936492
Die opmerking van Joyce heb ik ook gehoord. Vreemd vond ik dat. Ik dacht dat ze ermee bedoelde dat hij alleen stoute dingen mocht doen met haar. Ik kreeg niet de indruk dat het over trio’s ging
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')