Lijkt mij meer op de stoel die bij mijn pedicure ook gebruikt wordquote:Op zondag 8 september 2024 12:38 schreef livelink het volgende:
Toegegeven, er zijn slechtere plekken om in een tandartsstoel te liggen. Maar het blijft natuurlijk toch een tandartsstoel...
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)gracht-471/43605728/
En wat is dit nou weer? Bubbelbad of snelkookpan? Martelinstrument?quote:Op zondag 8 september 2024 12:38 schreef livelink het volgende:
Toegegeven, er zijn slechtere plekken om in een tandartsstoel te liggen. Maar het blijft natuurlijk toch een tandartsstoel...
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)gracht-471/43605728/
een inwandige hot tub. De schoorsteen loopt naar buiten.quote:Op zondag 8 september 2024 14:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat is dit nou weer? Bubbelbad of snelkookpan? Martelinstrument?
[ afbeelding ]
Er zijn in de afgelopen jaren bij TV Rijnmond veelvuldig reportages geweest over huizen op Zuid met ontzettende schimmel waar eigenlijk niet in te leven valt, en dat waren zeker geen tokkies.quote:Op zondag 8 september 2024 11:38 schreef Donderkonijn het volgende:
Tja, het is te raden wat voor mensen er gewoond hebben aan de schotel en de buurt te zien. Die leven zo'n appartement helemaal uit.
Met een roze dildo k-manquote:Op maandag 9 september 2024 23:10 schreef Seven. het volgende:
Ik moest gisteren ineens denken aan deel 1 van dit topic. Wie was de TS ook alweer? Verschrikkelijk gelachen destijds.
Oei. Ernstige flashback naar jaren 80-90. Die shop daar, de chaos die Utrecht toen was. Man man man, een heel deel van de binnenstand was 1 grote junken-bende. Heroine. Andere koek.quote:Op maandag 9 september 2024 18:58 schreef Daantke het volgende:
Hier zat een van de eerste twee coffeeshops van Nederland, met een terrarium met kaaimannen en pythons. Maar wat er nu gezeten heeft? Een industriekeuken en een ligbad in 1 ruimte? Ach ja, misschien was het gewoon iemand die te lui was om die keuken die er al in zat eruit te halen en erg van badderen hield.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een mooie trap maar kan me niet indenken dat dit überhaupt mag zo.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:47 schreef Leandra het volgende:
In de categorie enge trappen...
[ afbeelding ]
Gelukkig niet de primaire trap maar die naar de slaapkamer (met badkamer) boven de garage, maar ik zou er wel een andere trap in zetten
Bij zelfbouw (niet dat je letterlijk zelf bouwt, maar dat je zelf opdrachtgever bent) zijn de eisen minder streng dan bij projectbouw.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel een mooie trap maar kan me niet indenken dat dit überhaupt mag zo.
Ik denk dat onze trapoplossing ook niet aan de eisen van projectbouw zou voldoen. Tja, wie gaat me er van weerhouden te doen wat ik wil? Ik denk trouwens dat deze trap in de praktijk wel meevalt. Je lijkt je in het midden goed vast te kunnen houden, dat scheelt. Je moet alleen niet met je handen vol naar boven willen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij zelfbouw (niet dat je letterlijk zelf bouwt, maar dat je zelf opdrachtgever bent) zijn de eisen minder streng dan bij projectbouw.
Daarbij is dit in principe gewoon de trap naar de bovenverdieping van de garage, het kan best zijn dat de ruimte officieel niet eens meetelt als slaapkamer.
Zelfs onze nieuwbouwwoning heeft een trap die niet aan de eisen voldoet qua luie trap zoals dat tegenwoordig verplicht is, dat is echt wel een voordeel van zelfbouw.quote:Op woensdag 11 september 2024 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat onze trapoplossing ook niet aan de eisen van projectbouw zou voldoen. Tja, wie gaat me er van weerhouden te doen wat ik wil? Ik denk trouwens dat deze trap in de praktijk wel meevalt. Je lijkt je in het midden goed vast te kunnen houden, dat scheelt. Je moet alleen niet met je handen vol naar boven willen.
Ik vind de slaapkamer ook wel opvallend, vooral als je bedenkt dat het interieur is ontworpen door Studio des Bouvrie:
[ afbeelding ]
En ehm, hoe kom je precies bij deze barkruk?
[ afbeelding ]
Zoiets zou nog steeds niet door de vergunningaanvraag komen. Bij ons staat expliciet in de constructietekening dat de trap een leuning moet hebben op x cm hoogte.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij zelfbouw (niet dat je letterlijk zelf bouwt, maar dat je zelf opdrachtgever bent) zijn de eisen minder streng dan bij projectbouw.
Daarbij is dit in principe gewoon de trap naar de bovenverdieping van de garage, het kan best zijn dat de ruimte officieel niet eens meetelt als slaapkamer.
Een vriend van mij was zelf aan het verbouwen in een vrij kleine gemeente op het hoogtepunt van de financiele crisis.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoiets zou nog steeds niet door de vergunningaanvraag komen. Bij ons staat expliciet in de constructietekening dat de trap een leuning moet hebben op x cm hoogte.
De tekeningen werden ook teruggestuurd door de ambtenaar omdat er geen ventilatie in de wc was getekend. Maar goed, als opdrachtgever kan je natuurlijk wel gewoon afwijken van dergelijke punten in de tekeningen. Kans dat een bouwopzichter er over valt is niet groot.
Ja, vraag is of ze er moeilijk over doen. Hier doen ze enorme moeilijk over constructieve aanpassingen en afmetingen. Maar of een trapleuning oid. iets is waar ze moeilijk over doen betwijfel ik.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een vriend van mij was zelf aan het verbouwen in een vrij kleine gemeente op het hoogtepunt van de financiele crisis.
Hij had de gemeente meerdere keren per week over de vloer omdat hij de enige was die bouwde, alles wat net even handiger was dan het officiële plan deden ze op het laats maar in het weekend.
Er zit ook wel een leuning aan die trap, die zit aan de binnenkant, in de draai.quote:Op woensdag 11 september 2024 10:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoiets zou nog steeds niet door de vergunningaanvraag komen. Bij ons staat expliciet in de constructietekening dat de trap een leuning moet hebben op x cm hoogte.
De tekeningen werden ook teruggestuurd door de ambtenaar omdat er geen ventilatie in de wc was getekend. Maar goed, als opdrachtgever kan je natuurlijk wel gewoon afwijken van dergelijke punten in de tekeningen. Kans dat een bouwopzichter er over valt is niet groot.
Wat lelijk al dat glimmende marmer, en de lantarenpaal staat scheefquote:Op woensdag 11 september 2024 22:26 schreef Daantke het volgende:
Nog geen keuken aanwezig, dus geflipt... maar al wel met een specifieke doelgroep in gedachten![]()
niet gek gezien de locatie
-edit- ik zie wel een foto in de inbouwkast, dus misschien is het toch niet geflipt maar gewoon halverwege een verbouwing weer te koop gezet.
[ afbeelding ]
Wel vreemd van de keuken, verder lijkt het me de smaak van de huidige bewoners.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:26 schreef Daantke het volgende:
Nog geen keuken aanwezig, dus geflipt... maar al wel met een specifieke doelgroep in gedachten![]()
niet gek gezien de locatie
-edit- ik zie wel een foto in de inbouwkast, dus misschien is het toch niet geflipt maar gewoon halverwege een verbouwing weer te koop gezet.
[ afbeelding ]
Ja daar heb je lekker wat aan; dat zie je toch niet?quote:Op woensdag 11 september 2024 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel vreemd van de keuken, verder lijkt het me de smaak van de huidige bewoners.
Nephaard in je hoofdeinde?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |