Hij doet het allemaal voor de clubquote:Op donderdag 5 september 2024 20:10 schreef CR7 het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)itgelekte-informatie
@:ZKA heeft Feyenoord genaaid
Alles voor de clicks en de ego van deze totaal debiel.quote:Op donderdag 5 september 2024 20:10 schreef CR7 het volgende:
Mikos Gouka is de grootste teringdebiel onder de journalistenquote:Op donderdag 5 september 2024 20:10 schreef CR7 het volgende:
Die gaat gewoon verder onder z'n 25 aliassen hoorquote:Op donderdag 5 september 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haha, Gouka die zegt niemand het te verwijten. Die geniet natuurlijk er ook van dat ie ZKA zo voor de bus gooit.
En tja, ZKA is een enge rat die zichzelf boven de club zet. Niks nieuws onder de zon, wel jammer dat ie nu alweer de club actief schade heeft toegebracht. Begrijp niet waarom sommigen die engerd bleven verdedigen. Hopelijk nu definitief einde tijdperk nu hij gestopt is, die zag de bui al hangen.
Hij is dan ook een meester van vermommingenquote:Op donderdag 5 september 2024 21:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die gaat gewoon verder onder z'n 25 aliassen hoor
quote:Op donderdag 5 september 2024 20:10 schreef CR7 het volgende:
Ik blijf het iets geks vinden, Dennis beoordeelt het beleid van Dennis. De enige tegen wie hij zich moet verantwoorden is de slechtste TD aller tijden. Hij kan het mooi uitleggen, maar draait de feiten wel in zijn voordeel. Dan moet je altijd secuur zijn. Stukje politicus.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:40 schreef fetX het volgende:
Vond het interview bij Rijnmond best wel aardig van Dennis. Hij geeft bijna letterlijk aan dat ze ook iets gaan veranderen mbt het technisch beleid.
quote:
O jeequote:Waarom zouden uw RvC leden Toon van Bodegom en Sjaak Troost scoutingsrapporten moeten hebben? 'Om ze te laten zien dat een speler die we willen hebben breed gedragen is’
Dat tweede vind ik nu even het belangrijkste. Hij heeft best wat geld over de balk gesmeten en deze transferzomer niet gehaald wat eigenlijk had gemoeten. Dan is het niet gek dat hij een pas op de plaats moet maken omdat het simpelweg allemaal best veel wordt. Dat lijkt te gaan gebeuren en dat vind ik mooi nieuws. Prima gozer wel.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het iets geks vinden, Dennis beoordeelt het beleid van Dennis. De enige tegen wie hij zich moet verantwoorden is de slechtste TD aller tijden. Hij kan het mooi uitleggen, maar draait de feiten wel in zijn voordeel. Dan moet je altijd secuur zijn. Stukje politicus.
Desondanks denk ik wel dat hij het beste voor heeft met de club en een goede voetbalvisie heeft. Dus ik vertrouw erop dat hij het écht evalueert. En inderdaad dat er aanpassingen volgen. Het zou moeten zijn dat iemand anders de koers van het technische beleid bepaalt en dat die zich verantwoordt bij Dennis.
De beoordeling van directieleden moet plaatsvinden vanuit de RvC. Dus wanneer je daarna ook zegt dat de RvC de scoutingrapportages moet zien, dan zie je hoe de RvC zich dus verhoudt op de huidige onbalans in de directie. Dat vind ik niet zo schokkend.quote:Op donderdag 5 september 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het iets geks vinden, Dennis beoordeelt het beleid van Dennis. De enige tegen wie hij zich moet verantwoorden is de slechtste TD aller tijden. Hij kan het mooi uitleggen, maar draait de feiten wel in zijn voordeel. Dan moet je altijd secuur zijn. Stukje politicus.
Desondanks denk ik wel dat hij het beste voor heeft met de club en een goede voetbalvisie heeft. Dus ik vertrouw erop dat hij het écht evalueert. En inderdaad dat er aanpassingen volgen. Het zou moeten zijn dat iemand anders de koers van het technische beleid bepaalt en dat die zich verantwoordt bij Dennis.
Ik kan het ook wel waarderen dat ie er zelf geen belachelijke goed nieuws show van maakt.quote:Op donderdag 5 september 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tweede vind ik nu even het belangrijkste. Hij heeft best wat geld over de balk gesmeten en deze transferzomer niet gehaald wat eigenlijk had gemoeten. Dan is het niet gek dat hij een pas op de plaats moet maken omdat het simpelweg allemaal best veel wordt. Dat lijkt te gaan gebeuren en dat vind ik mooi nieuws. Prima gozer wel.
Ja want Quinten zal gaan roepen dat ie het een kutidee vindquote:Op donderdag 5 september 2024 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
TimberGod.
Het systeem is zwaar overrated.
- Q.Timber, 5-9-2024
Hee bedankt hè, @ZKA, zelfpijpende hondenlulquote:Op donderdag 5 september 2024 20:10 schreef CR7 het volgende:
Klopt, het heeft de schijn wel tegen van gebrek aan vooruitzien. Hopelijk blijkt wat er binnen is gehaald genoeg en ontwikkelt alles wat als tweede optie is gehaald op een positie zich lekker door in de loop van het seizoen.quote:Op donderdag 5 september 2024 19:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens hoor. Het middenveld zou zomaar kunnen werken met deze spelers. Je kan DtK wel op aankijken dat het allemaal erg laat op gang is gekomen, waardoor je nu wel weer achter de feiten loopt. Ook dat je geen rechtsbuiten haalt, terwijl je vorig seizoen daar al een huurspeler had lopen mag je best bedenkelijk noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |