Dennis kan heel erg goed praten en pakt je graag in, maar het rammelt aan alle kanten natuurlijk en feitelijk gezien is deze transferzomer mislukt. Gedoe met het systeem, twee belangrijke vervangers niet gehaald, direct vier punten verspeeld in de competitie. Het zal sportief snel een stuk beter moeten.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:02 schreef Kerftminister het volgende:
Nja Hwang ipv Wieffer dus prima, laten we die de kans geven. Kan nooit slechter dan Zerrouki zijn.
Maar geen woord over dat die pannakooivoetballer je enige rechtsbuiten is? Kom op man.
Prima balbeheersing die jongen.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
Geel gepakt en daarna nog dicht bij een andere gele kaart, PASSIE INZET.
En een leuke actie. Voor meer Boomfeitjes verwijs ik u door naar @:king_roland
[ x ]
Ik laat mensen tenminste uitpratenquote:Op donderdag 5 september 2024 16:02 schreef onlogisch het volgende:
Dennis heeft mazzel dat @:Klaasweetalles hem niet geïnterviewd heeft.
Doen alsof het een feit is dat de transferzomer is mislukt is echt krankzinnig, wtfquote:Op donderdag 5 september 2024 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis kan heel erg goed praten en pakt je graag in, maar het rammelt aan alle kanten natuurlijk en feitelijk gezien is deze transferzomer mislukt. Gedoe met het systeem, twee belangrijke vervangers niet gehaald, direct vier punten verspeeld in de competitie. Het zal sportief snel een stuk beter moeten.
quote:Het is ook heel moeilijk om wat we intern doen en alle processen naar buiten te brengen'', vertelt Te Kloese. ''Ik denk dat er al heel veel naar buiten komt op een manier die soms zelfs schade veroorzaakt. We moeten daar heel voorzichtig en op een goede manier mee omgaan. De indruk hoe dingen nu naar buiten komen en wat mensen daar dan van vinden, daar kan ik heel weinig mee, want ik kan dat niet veranderen.''
Feyenoord heeft een dag voor het sluiten van de transfermarkt te horen gekregen dat Club Brugge Andreas Skov Olsen toch niet verkoopt. Dat Feyenoord uiteindelijk in Spanje uitkomt voor Assane Diao moet niet worden gezien als paniekbeleid. Sterker nog, de club volgt bepaalde spelers al jaren. ''We schakelen dan door naar spelers waar we veel scoutingsrapporten van hebben, en waar we vijf à zes keer live naar hebben gekeken.''
Toornstra terughalen.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopelijk gaan die nieuwelingen gelijk ingepast worden en niet allerlei smoesjes dat ze nog moeten wennen enzovoorts en dan weer op die oude garde terugvallen
En dat is precies de enige graadmeter of deze transferperiode gelukt of mislukt is straks.quote:Op donderdag 5 september 2024 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis kan heel erg goed praten en pakt je graag in, maar het rammelt aan alle kanten natuurlijk en feitelijk gezien is deze transferzomer mislukt. Gedoe met het systeem, twee belangrijke vervangers niet gehaald, direct vier punten verspeeld in de competitie. Het zal sportief snel een stuk beter moeten.
Dit is een interview binnen Feyenoord zelfquote:Op donderdag 5 september 2024 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Kloese praat heel veel maar zegt heel weinig vind ik. Echt concreet dan.
Naar mijn mening wordt er onvoldoende doorgevraagd waarom hij er precies niet in is geslaagd om een vervanger voor Wieffer te vinden, behalve dat hij wegkomt met de dooddoener dat Wieffer vervangen heel moeilijk is. Idem geldt voor het toevoegen van extra creativiteit aan de spelersgroep. Of het niet rondkrijgen van de transfertargets op deadlineday.
Hij weet het leuk te vertellen, en dat ze met bepaalde spelers echt al maanden bezig zijn, in dat geval is het extra erg dat het dan uiteindelijk niet is rond gekomen.
Mooi verhaal over de waardecreatie van de afgelopen jaren, maar met per ongeluk één slecht seizoen kan de waarde van de selectie ook zo weer 20% dalen.
Kortom, ik ben van mening dat een iets kritischer benadering wel mag van mij.
Niet dat alles kommer en kwel is maar ik geef deze transferperiode een 5 / 10.
“Het had ook een miskoop kunnen zijn” vind ik niet zo’n stabiel argument. De eindbeoordeling komt pas later, maar als je als doel stelt om een rechtsbuiten en 6 te halen kan je het achteraf ontzettend mooi verpakken, maar het is dus gewoon mislukt.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:43 schreef Qarrad het volgende:
En dat is precies de enige graadmeter of deze transferperiode gelukt of mislukt is straks.
Stel er was een dure rechtsbuiten en 6 gehaald, dan nog was dat geen garantie geweest hierop. Zerrouki kostte ook aardig wat en voldoet echt niet. Ueda ook.
Kortom, geen woorden maar daden en aan de hand daarvan kunnen we pas een oordeel vellen.
TimberGod.quote:“Het is een nieuwe trainer die met zijn eigen ideeën komt”, gaat Timber verder. “Ik denk dat de club ook bewust een trainer heeft gehaald die niet veel afwijkt van de vorige coach. Dat zie je ook. Priske wil graag hoog druk zetten en de bal hebben. Het is inderdaad in een andere formatie, maar heel veel verandert er niet. Omdat het systeem anders is ga je misschien een beetje anders nadenken.”
“De formatie is nu ook weer teruggegaan naar 4-3-3. De trainer komt met zijn ideeën. Dat volg je op en probeer je zo goed mogelijk uit te voeren. Dat wijkt niet zo veel af van de vorige trainer. Er wordt natuurlijk heel veel gezegd. Als het minder gaat is het direct heel negatief en gaat het snel over de formatie en de trainer, maar zo bekijken wij het als spelers niet. Zo hoor je het ook niet te bekijken als speler zijnde, vind ik.”
Het gaat echt ontzettend goed bij Feyenoord ja!quote:Op donderdag 5 september 2024 16:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doen alsof het een feit is dat de transferzomer is mislukt is echt krankzinnig, wtf.
Verder is er geen gedoe met het systeem, is het daadwerkelijk feitelijk onjuist dat er geen vervanger is gehaald voor Wieffer, en heeft het puntverlies geen ene tyfus te maken met de transferzomer.
De eindeloze stroom aan bullshit en fakenews vanuit de media en supporters deze zomer is/was echt niet harden en heel schadelijk voor de (sfeer rond de) club.
KloeseGod heeft daar ook een pittige mening over:
[..]
Het gaat inderdaad hartstikke goed bij Feyenoord.quote:Op donderdag 5 september 2024 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het gaat echt ontzettend goed bij Feyenoord ja!
Eens hoor. Het middenveld zou zomaar kunnen werken met deze spelers. Je kan DtK wel op aankijken dat het allemaal erg laat op gang is gekomen, waardoor je nu wel weer achter de feiten loopt. Ook dat je geen rechtsbuiten haalt, terwijl je vorig seizoen daar al een huurspeler had lopen mag je best bedenkelijk noemen.quote:Op donderdag 5 september 2024 16:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dat is precies de enige graadmeter of deze transferperiode gelukt of mislukt is straks.
Stel er was een dure rechtsbuiten en 6 gehaald, dan nog was dat geen garantie geweest hierop. Zerrouki kostte ook aardig wat en voldoet echt niet. Ueda ook.
Kortom, geen woorden maar daden en aan de hand daarvan kunnen we pas een oordeel vellen.
quote:''Ik neem de scouting ontzettend serieus, maar uiteindelijk hebben ze een adviserende rol. Zij kunnen iemand de beste oplossing vinden, maar ik heb ook te maken met een directie, een RvC en andere entiteiten binnen Feyenoord. Vaak vraag ik dan de rapporten van de scouting op om iedereen te overtuigen dat we allemaal achter een bepaalde speler staan.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |