abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214899624
Oh Dennis _O_
  donderdag 5 september 2024 @ 15:41:05 #177
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214899928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:02 schreef Kerftminister het volgende:
Nja Hwang ipv Wieffer dus prima, laten we die de kans geven. Kan nooit slechter dan Zerrouki zijn.

Maar geen woord over dat die pannakooivoetballer je enige rechtsbuiten is? Kom op man.
Dennis kan heel erg goed praten en pakt je graag in, maar het rammelt aan alle kanten natuurlijk en feitelijk gezien is deze transferzomer mislukt. Gedoe met het systeem, twee belangrijke vervangers niet gehaald, direct vier punten verspeeld in de competitie. Het zal sportief snel een stuk beter moeten.
Makkelijk eerste
pi_214899934
Makkelijk tweede door Te Kloeses brat summer
pi_214899945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 14:28 schreef maxi-mus het volgende:
Geel gepakt en daarna nog dicht bij een andere gele kaart, PASSIE INZET.
En een leuke actie. Voor meer Boomfeitjes verwijs ik u door naar @:king_roland

[ x ]
Prima balbeheersing die jongen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214900104
Hopelijk gaan die nieuwelingen gelijk ingepast worden en niet allerlei smoesjes dat ze nog moeten wennen enzovoorts en dan weer op die oude garde terugvallen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 16:02:16 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214900115
Dennis heeft mazzel dat @klaasweetalles hem niet geïnterviewd heeft.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214900132
twitter

Per ongeluk _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214900156
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:02 schreef onlogisch het volgende:
Dennis heeft mazzel dat @:Klaasweetalles hem niet geïnterviewd heeft.
Ik laat mensen tenminste uitpraten

dan analiseer ik

deze kut interviewers laten mensen niet uitpraten omdat ze al een vraag in hun hoofd hebben en dit gelijk gesteld moet worden terwijl de vorige vraag niet eens beantwoord is

slechte interviewers zijn dat, je komt ze overal tegen op televisie enzovoorts.....

ik ga dit interview niet eens kijken....Ik denk dat te Kloesse het goed heeft gedaan

Maar dat kan pas bepaald worden na 34 wedstrijden, dus als mensen nu al zeggen dat deze transferperiode niet goed was..... :)

Domme journalistiek
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214900188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dennis kan heel erg goed praten en pakt je graag in, maar het rammelt aan alle kanten natuurlijk en feitelijk gezien is deze transferzomer mislukt. Gedoe met het systeem, twee belangrijke vervangers niet gehaald, direct vier punten verspeeld in de competitie. Het zal sportief snel een stuk beter moeten.
Doen alsof het een feit is dat de transferzomer is mislukt is echt krankzinnig, wtf _O- .

Verder is er geen gedoe met het systeem, is het daadwerkelijk feitelijk onjuist dat er geen vervanger is gehaald voor Wieffer, en heeft het puntverlies geen ene tyfus te maken met de transferzomer.

De eindeloze stroom aan bullshit en fakenews vanuit de media en supporters deze zomer is/was echt niet harden en heel schadelijk voor de (sfeer rond de) club.

KloeseGod heeft daar ook een pittige mening over:
quote:
Het is ook heel moeilijk om wat we intern doen en alle processen naar buiten te brengen'', vertelt Te Kloese. ''Ik denk dat er al heel veel naar buiten komt op een manier die soms zelfs schade veroorzaakt. We moeten daar heel voorzichtig en op een goede manier mee omgaan. De indruk hoe dingen nu naar buiten komen en wat mensen daar dan van vinden, daar kan ik heel weinig mee, want ik kan dat niet veranderen.''

Feyenoord heeft een dag voor het sluiten van de transfermarkt te horen gekregen dat Club Brugge Andreas Skov Olsen toch niet verkoopt. Dat Feyenoord uiteindelijk in Spanje uitkomt voor Assane Diao moet niet worden gezien als paniekbeleid. Sterker nog, de club volgt bepaalde spelers al jaren. ''We schakelen dan door naar spelers waar we veel scoutingsrapporten van hebben, en waar we vijf à zes keer live naar hebben gekeken.''
pi_214900227
Is Don Dennis er al uitgetyft door SinterSjaak en Toon "creditcard declined sir" van Bodegom voor deze chanante transferwindow? Sjaak laat zich niet in de maling nemen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214900264
Te Kloese die in drie maanden geen rechtsbuiten heeft kunnen contracteren vindt dat de transferwindow te lang duurt

Gegniffeld
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 5 september 2024 @ 16:40:18 #187
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214900362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Hopelijk gaan die nieuwelingen gelijk ingepast worden en niet allerlei smoesjes dat ze nog moeten wennen enzovoorts en dan weer op die oude garde terugvallen
Toornstra terughalen.
pi_214900369
Kloese praat heel veel maar zegt heel weinig vind ik. Echt concreet dan.

Naar mijn mening wordt er onvoldoende doorgevraagd waarom hij er precies niet in is geslaagd om een vervanger voor Wieffer te vinden, behalve dat hij wegkomt met de dooddoener dat Wieffer vervangen heel moeilijk is. Idem geldt voor het toevoegen van extra creativiteit aan de spelersgroep. Of het niet rondkrijgen van de transfertargets op deadlineday.

Hij weet het leuk te vertellen, en dat ze met bepaalde spelers echt al maanden bezig zijn, in dat geval is het extra erg dat het dan uiteindelijk niet is rond gekomen.

Mooi verhaal over de waardecreatie van de afgelopen jaren, maar met per ongeluk één slecht seizoen kan de waarde van de selectie ook zo weer 20% dalen.

Kortom, ik ben van mening dat een iets kritischer benadering wel mag van mij.

Niet dat alles kommer en kwel is maar ik geef deze transferperiode een 5 / 10.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 5 september 2024 @ 16:43:10 #189
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_214900381
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En dat is precies de enige graadmeter of deze transferperiode gelukt of mislukt is straks. :)

Stel er was een dure rechtsbuiten en 6 gehaald, dan nog was dat geen garantie geweest hierop. Zerrouki kostte ook aardig wat en voldoet echt niet. Ueda ook.

Kortom, geen woorden maar daden en aan de hand daarvan kunnen we pas een oordeel vellen.
pi_214900482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Kloese praat heel veel maar zegt heel weinig vind ik. Echt concreet dan.

Naar mijn mening wordt er onvoldoende doorgevraagd waarom hij er precies niet in is geslaagd om een vervanger voor Wieffer te vinden, behalve dat hij wegkomt met de dooddoener dat Wieffer vervangen heel moeilijk is. Idem geldt voor het toevoegen van extra creativiteit aan de spelersgroep. Of het niet rondkrijgen van de transfertargets op deadlineday.

Hij weet het leuk te vertellen, en dat ze met bepaalde spelers echt al maanden bezig zijn, in dat geval is het extra erg dat het dan uiteindelijk niet is rond gekomen.

Mooi verhaal over de waardecreatie van de afgelopen jaren, maar met per ongeluk één slecht seizoen kan de waarde van de selectie ook zo weer 20% dalen.

Kortom, ik ben van mening dat een iets kritischer benadering wel mag van mij.

Niet dat alles kommer en kwel is maar ik geef deze transferperiode een 5 / 10.
Dit is een interview binnen Feyenoord zelf

dus geen externe interviewer

dus logische dat dit verhaal zo is

ik heb toch maar gekeken.....

de vragen zijn van te voren natuurlijk doorgesproken

hij heeft er goed naar gekeken en de antwoorden erbij verzonnen

dus logische dat het niet kritische is
pi_214900514
Klaas doorziet alles, deze man hou je niet zomaar voor de gek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 5 september 2024 @ 17:27:01 #192
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214900834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:43 schreef Qarrad het volgende:
En dat is precies de enige graadmeter of deze transferperiode gelukt of mislukt is straks. :)

Stel er was een dure rechtsbuiten en 6 gehaald, dan nog was dat geen garantie geweest hierop. Zerrouki kostte ook aardig wat en voldoet echt niet. Ueda ook.

Kortom, geen woorden maar daden en aan de hand daarvan kunnen we pas een oordeel vellen.
“Het had ook een miskoop kunnen zijn” vind ik niet zo’n stabiel argument. De eindbeoordeling komt pas later, maar als je als doel stelt om een rechtsbuiten en 6 te halen kan je het achteraf ontzettend mooi verpakken, maar het is dus gewoon mislukt.

Nu is voetbal wel weer zo gek dat wat nu een mislukking is, kan leiden tot iets goeds. Destijds heeft het afketsen van Zerrouki de plotse doorbraak van Wieffer ingeleid. Het kan allemaal plots perfect klikken en dan kan je alsnog geweldig presteren, dus we gaan het sowieso een kans geven :)

Waar ik zelf in ieder geval het meest kritisch over ben, is het aanstellen van een trainer die het systeem van ondergeschikt belang vind, het niet kunnen/willen lozen van de (dure) miskopen van afgelopen seizoen, en het niet halen van directe vervangers voor Minteh en Wieffer. En dat zijn conclusies die je nu al mag trekken.
Makkelijk eerste
pi_214900958
Het systeem is echt zwaar overrated
  Moderator donderdag 5 september 2024 @ 17:48:25 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214900990
quote:
Het systeem is echt zwaar overrated
~Dombohetolifantje1, 5-9-2024
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214901011
quote:
“Het is een nieuwe trainer die met zijn eigen ideeën komt”, gaat Timber verder. “Ik denk dat de club ook bewust een trainer heeft gehaald die niet veel afwijkt van de vorige coach. Dat zie je ook. Priske wil graag hoog druk zetten en de bal hebben. Het is inderdaad in een andere formatie, maar heel veel verandert er niet. Omdat het systeem anders is ga je misschien een beetje anders nadenken.”

“De formatie is nu ook weer teruggegaan naar 4-3-3. De trainer komt met zijn ideeën. Dat volg je op en probeer je zo goed mogelijk uit te voeren. Dat wijkt niet zo veel af van de vorige trainer. Er wordt natuurlijk heel veel gezegd. Als het minder gaat is het direct heel negatief en gaat het snel over de formatie en de trainer, maar zo bekijken wij het als spelers niet. Zo hoor je het ook niet te bekijken als speler zijnde, vind ik.”
TimberGod.

Het systeem is zwaar overrated.
- Q.Timber, 5-9-2024
pi_214901097
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:14 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Doen alsof het een feit is dat de transferzomer is mislukt is echt krankzinnig, wtf _O- .

Verder is er geen gedoe met het systeem, is het daadwerkelijk feitelijk onjuist dat er geen vervanger is gehaald voor Wieffer, en heeft het puntverlies geen ene tyfus te maken met de transferzomer.

De eindeloze stroom aan bullshit en fakenews vanuit de media en supporters deze zomer is/was echt niet harden en heel schadelijk voor de (sfeer rond de) club.

KloeseGod heeft daar ook een pittige mening over:
[..]

Het gaat echt ontzettend goed bij Feyenoord ja!
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_214901145
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Het gaat echt ontzettend goed bij Feyenoord ja!
Het gaat inderdaad hartstikke goed bij Feyenoord. :)
pi_214901513
twitter

Goed interview van Krabby.
pi_214902057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2024 16:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Eens hoor. Het middenveld zou zomaar kunnen werken met deze spelers. Je kan DtK wel op aankijken dat het allemaal erg laat op gang is gekomen, waardoor je nu wel weer achter de feiten loopt. Ook dat je geen rechtsbuiten haalt, terwijl je vorig seizoen daar al een huurspeler had lopen mag je best bedenkelijk noemen.
#12 is not for sale!
pi_214902177
Sintersjaak houdt transfers tegen lees ik hier.

quote:
''Ik neem de scouting ontzettend serieus, maar uiteindelijk hebben ze een adviserende rol. Zij kunnen iemand de beste oplossing vinden, maar ik heb ook te maken met een directie, een RvC en andere entiteiten binnen Feyenoord. Vaak vraag ik dan de rapporten van de scouting op om iedereen te overtuigen dat we allemaal achter een bepaalde speler staan.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')