Jij neemt dit soort statistieken wel enorm serieus, of lijkt dat zo?quote:Op woensdag 4 september 2024 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Opta geeft ons een 49% kans om bij de bovenste 24 te eindigen
Al zullen de goede resultaten onder Slot een groot deel van de input zijn neem ik aan.
Totdat we de eerste wedstrijden hebben gespeeld moeten we het hiermee doen. Ik vind het interessant om te zien wat een objectieve partij verwacht inderdaad, omdat anderen puur op gevoel vaak doorschieten in "het wordt helemaal niks" of "we maken hele goeie kans".quote:Op woensdag 4 september 2024 19:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jij neemt dit soort statistieken wel enorm serieus, of lijkt dat zo?
Zie elke keer weer een grafiek.
Dit is toch ook niet op heel veel gebaseerd? Gokgedrag van mensen bepaald volgens mij nog het vaakste dit soort dingen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Totdat we de eerste wedstrijden hebben gespeeld moeten we het hiermee doen. Ik vind het interessant om te zien wat een objectieve partij verwacht inderdaad, omdat anderen puur op gevoel vaak doorschieten in "het wordt helemaal niks" of "we maken hele goeie kans".
Opta werkt helemaal niet op basis van gokgedrag?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit is toch ook niet op heel veel gebaseerd? Gokgedrag van mensen bepaald volgens mij nog het vaakste dit soort dingen.
We hebben Karsdorp al eens een jaartje gehuurd en toen vond ik hem behoorlijk matig. Zou mij verbazen als hij opeens weer een hoger niveau aantikt. Bovendien vind ik het maar een übertokkie dus veel plezier ermeequote:Op woensdag 4 september 2024 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ongekend dat jullie die niet hebben gehaald. Mokerdom.
Dat was in 2019. Nu ben je 5 seizoenen ervaring Serie A verder en hij is transfervrij. Ga je voor 5 miljoen de Ali-expres versie van Dumfries halen. Slaat toch nergens op joh.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We hebben Karsdorp al eens een jaartje gehuurd en toen vond ik hem behoorlijk matig. Zou mij verbazen als hij opeens weer een hoger niveau aantikt. Bovendien vind ik het maar een übertokkie dus veel plezier ermee
Karsdorp is gewoon matig en gaat niet beter worden, eerder minder. Prima dat ze die niet hebben gehaaldquote:Op woensdag 4 september 2024 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was in 2019. Nu ben je 5 seizoenen ervaring Serie A verder en hij is transfervrij. Ga je voor 5 miljoen de Ali-expres versie van Dumfries halen. Slaat toch nergens op joh.
Hoeveel manieren heb je nodig om een waardeloze aankoop goed te lullen? Niemand wilde hem. Roma heeft tot de laatste week gewacht en maar gezegd "gvd hier heb je je laatste jaarsalaris en flikker op".quote:Op woensdag 4 september 2024 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was in 2019. Nu ben je 5 seizoenen ervaring Serie A verder en hij is transfervrij. Ga je voor 5 miljoen de Ali-expres versie van Dumfries halen. Slaat toch nergens op joh.
Transfervrij.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoeveel manieren heb je nodig om een waardeloze aankoop goed te lullen?
En daar verlies je dan tien keer Europees van.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mede dankzij zulke waardeloze spelers is Roma een middenmoter/onderkant subtopper geworden.
Tja Feyenoord en ook PSV zijn helaas kwa niveau onderkant Serie A. Niet voor niks is een bankzitter van Bologna (dat in zijn tijd niet verder kwam dan plek 10) jullie beste speler.quote:Op woensdag 4 september 2024 22:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En daar verlies je dan tien keer Europees van.
Wie is jullie?quote:Op woensdag 4 september 2024 22:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja Feyenoord en ook PSV zijn helaas kwa niveau onderkant Serie A. Niet voor niks is een bankzitter van Bologna (dat in zijn tijd niet verder kwam dan plek 10) jullie beste speler.
Doe toch normaal. Een fitte Karsdorp is de beste rechtsback van de Eredivisie nu Geertje weg is.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:07 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hoeveel manieren heb je nodig om een waardeloze aankoop goed te lullen? Niemand wilde hem. Roma heeft tot de laatste week gewacht en maar gezegd "gvd hier heb je je laatste jaarsalaris en flikker op".
Was echt een goede speler, maar de coke heeft hem echt kapot gemaakt. Mede dankzij zulke waardeloze spelers is Roma een middenmoter/onderkant subtopper geworden.
Doe lekker zelf normaal. Alsof de tijd stil staat hier. In het Ajax topic roepen ze ook al dat Berghuis nog steeds de beste rechtsbuiten is van NL. Beide uitspraken gebaseerd op prestaties van jaren terug. Wat betreft Karsdorp is jouw referentie zelfs een seizoen of 7 geleden.quote:Op donderdag 5 september 2024 00:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Een fitte Karsdorp is de beste rechtsback van de Eredivisie nu Geertje weg is.
Dat is onze space cake bakker.quote:Op donderdag 5 september 2024 00:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe toch normaal. Een fitte Karsdorp is de beste rechtsback van de Eredivisie nu Geertje weg is.
Hey laat Ajax ff lekker buiten deze discussie randdebiel dat je er bentquote:Op donderdag 5 september 2024 07:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Doe lekker zelf normaal. Alsof de tijd stil staat hier. In het Ajax topic roepen ze ook al dat Berghuis nog steeds de beste rechtsbuiten is van NL. Beide uitspraken gebaseerd op prestaties van jaren terug. Wat betreft Karsdorp is jouw referentie zelfs een seizoen of 7 geleden.
@Dagoduck vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kunnen nu ook AZ erbij betrekken, alleen jammer dat die club geen supporters heeft.
dan maar van geen één makenquote:Op donderdag 5 september 2024 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:dagoduck vindt dit geen leuke opmerking.
@Ivy_Mike & @Durmada ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:dagoduck vindt dit geen leuke opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |