Wat leuk! Wanneer ga je? (Nee ik ga niet mee )quote:Op woensdag 4 september 2024 18:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar ik heb genoeg geld om naar Spanje te gaan![]()
Gaat er nog iemand mee naar LHO en Isegrim?
quote:Op woensdag 4 september 2024 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Wanneer ga je? (Nee ik ga niet mee )
Hengeloquote:Op woensdag 4 september 2024 11:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom aan onze kant. Waar zit je?
Hoe is Jeroentje met katten? En hoe zijn katten met hondenquote:Op woensdag 4 september 2024 18:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Schat ik zo in.
Jeroen heeft er zin in. Haar eerste keer vliegen
Okee primaquote:Op woensdag 4 september 2024 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja, Jeroen is een meisje.
Lekker belangrijk, want we gaan naar Spanje![]()
Een mop uit de oude doosch:quote:Op woensdag 4 september 2024 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam ook met een ouwe doosch, maar koud gekookt water met zout doet het prima.
Groetjes, klazien uit wisp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
Š loveli
Ze geeft geen fuck. Maar LHO is druk en kan niet 1 oktober.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is Jeroentje met katten? En hoe zijn katten met honden
Ik heb nog geen flauw idee waar ik woon 1 oktoberquote:Op woensdag 4 september 2024 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze geeft geen fuck. Maar LHO is druk en kan niet 1 oktober.
Dus ik ga naar Malaga met de dame.
Ik vroeg me hetzelfde af, zullen het niet beide verzonnen hebben toch? Duitsland dacht ik?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blues kwam Australië niet naar Europa of verzin ik dat nou?
Ik dacht ook zoiets, maar misschien gemist dat het niet doorgingquote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af, zullen het niet beide verzonnen hebben toch? Duitsland dacht ik?
OH dus wij zijn nu allemaal doomedquote:Op woensdag 4 september 2024 19:45 schreef fietsie het volgende:
Ik snap nu waarom ik niet naar die website met dat Turquoise gebeuren kon, zowel thuis als op het werk.
Is een Russische website, en die omgeving is ge-geoblocked...
Jeroen en ik voor een week in zuid-spanjequote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee waar ik woon 1 oktober
quote:Op woensdag 4 september 2024 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Blues kwam Australië niet naar Europa of verzin ik dat nou?
Wij weten het ook nietquote:Op woensdag 4 september 2024 19:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik vroeg me hetzelfde af, zullen het niet beide verzonnen hebben toch? Duitsland dacht ik?quote:Op woensdag 4 september 2024 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets, maar misschien gemist dat het niet doorging
Overstap in?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef sigme het volgende:
Vlucht naar NZ is geboekt![]()
Prijs valt reuze mee (zo'n 1150 per persoon voor retour, bij vluchten van 25u heen en 32u terug). Maar dan moesten we wel een beetje vlot de knoop doorhakken want ervaring van een weekje geleden leert dat goede deals serieus verdwijnen als je even wacht
Wij weten het ook nietquote:Op woensdag 4 september 2024 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af, zullen het niet beide verzonnen hebben toch? Duitsland dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |