Herfst... van gemiddeld 33 naar 27 .... en dan zeggen ze dat ik trol hierquote:Op dinsdag 3 september 2024 19:00 schreef Dven het volgende:
Kruipen hier inmiddels ook langzaam richting de herst toe
[ afbeelding ]
Wat vervelend voor je.quote:Op dinsdag 3 september 2024 18:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hele dag zonnig geweest eigenlijk.
Zo op de radar te zien gaat hier in Eindhoven zo ook een slokje water vallen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:20 schreef Maver24 het volgende:
Sluizen open boven Rotterdam. Wat een moesson regen.
Doch is het weldegelijk het invallen van de herfstperiode. Lagere maxima, lagere minima. Dat samen met de zon die rap in kracht afneemt en sowieso al een heel stuk minder lang schijnt..quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Herfst... van gemiddeld 33 naar 27 .... en dan zeggen ze dat ik trol hier
Wel iets meer dan een slokje, moesson hier. Ik had ook niet zo hard moeten roepen dat het gisteren meevielquote:Op dinsdag 3 september 2024 20:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zo op de radar te zien gaat hier in Eindhoven zo ook een slokje water vallen.
Morgen even bijkomen ja en het huis 'doorluchten' met vochtige lucht. En daarna weer afzienquote:Op dinsdag 3 september 2024 22:14 schreef Elan het volgende:
Morgen normale temperaturen , dan nog even vier dagen smerig warm en daarna eindelijk herfstgenot
Ik zie vanaf dinsdag nog steeds 20-22 hoor. Noem ik geen herfstquote:Op dinsdag 3 september 2024 22:14 schreef Elan het volgende:
Morgen normale temperaturen , dan nog even vier dagen smerig warm en daarna eindelijk herfstgenot
Je zat net op de fiets?quote:Op woensdag 4 september 2024 00:02 schreef MissHobje het volgende:
Inmiddels regent het al uuuuuurr-eee-een
17/18 graden is toch niet ruim boven normaal?quote:Op woensdag 4 september 2024 08:11 schreef aloa het volgende:
Duidelijk koeler volgende week. Al blijft het gemiddelde ruim boven normaal.
[ afbeelding ]
Het maandgemiddelde bedoel ik. Voor september is dat 14.7quote:Op woensdag 4 september 2024 08:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
17/18 graden is toch niet ruim boven normaal?
Laten we hopen dat het voorlopig nog ruim boven de 14.7 blijftquote:Op woensdag 4 september 2024 08:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Het maandgemiddelde bedoel ik. Voor september is dat 14.7
F i n a l l y!quote:Op woensdag 4 september 2024 08:11 schreef aloa het volgende:
Duidelijk koeler volgende week. Al blijft het gemiddelde ruim boven normaal.
[ afbeelding ]
Zo'n dooddoener dit. Op hitte valt prima zo min mogelijk te kledenquote:Op woensdag 4 september 2024 08:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
F i n a l l y!
![]()
Op kou kun je je kleden maar op hitte niet. Al mogen dames best naakt rondlopen van mij!
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2024 09:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo'n dooddoener dit. Op hitte valt prima zo min mogelijk te kleden
Bij hitte is er wel een grens qua kleding.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo'n dooddoener dit. Op hitte valt prima zo min mogelijk te kleden
Ja, dat wel, maar als het tyfus koud is met zo'n snijdende wind, dan moet je je kleden als Michelin pop en dat is ook alles behalve prettigquote:Op woensdag 4 september 2024 10:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij hitte is er wel een grens qua kleding.
In de winter kan je je wat dat betreft beter beschermen tegen de kou, dan in de zomer tegen de hitte.
Met een bak wind en neerslag zal het in elk geval zo aanvoelen. Zeker na de Costa Ricaanse toestanden van daarvoor.quote:Op woensdag 4 september 2024 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zie vanaf dinsdag nog steeds 20-22 hoor. Noem ik geen herfst
6 maanden lang genietenquote:Op woensdag 4 september 2024 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
Vandaag voorproefje op wat komen gaat. Intens grijze treurnis ohne ende 🤡.
de herfst is begonnen, de ziekmeldingen vliegen om je oren.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
Ik verwacht/hoop dat we eindelijk weer eens een mooie winter gaan krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
Van? 2 weken mooie kleuren?quote:
En toch heb ik het de halve winter onaangenaam koud.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Bij hitte is er wel een grens qua kleding.
In de winter kan je je wat dat betreft beter beschermen tegen de kou, dan in de zomer tegen de hitte.
Heerlijk!quote:Op woensdag 4 september 2024 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
Kruip je toch lekker tegen je vriend/man aan?quote:Op woensdag 4 september 2024 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch heb ik het de halve winter onaangenaam koud.
Meer eten.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch heb ik het de halve winter onaangenaam koud.
Ik lig niet de hele dag in bed.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kruip je toch lekker tegen je vriend/man aan?
Dan woon je niet in Nederlandquote:Op woensdag 4 september 2024 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lig niet de hele dag in bed.Je oren vriezen er gewoon af buiten.
Oh echt, zijn er veel zieken nu? Zal wel zijn omdat alles weer begonnen is en iedereen weer bij elkaar is. Vooral die snotjong.quote:Op woensdag 4 september 2024 10:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de herfst is begonnen, de ziekmeldingen vliegen om je oren.
In de ochtend de deur uitstappen en ruiten krabben is geen zeldzaamheid en gewoon vies koud.quote:Op woensdag 4 september 2024 11:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan woon je niet in Nederland![]()
Vorst is steeds zeldzamer hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |