Wel iets voor jou ja, altijd zon en 24+quote:Op donderdag 5 september 2024 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ook een heel mooi land, dat weet ik, maar het klimaat is natuurlijk precies niks. Maar hoe je dan bij Somalië komt is mij een raadsel.
Dit windrichting is aan het draaien naar vanuit het oosten. Een bel warme lucht die boven centraal Europa hangt is onderweg hiernaartoequote:Op donderdag 5 september 2024 10:37 schreef Kriegel het volgende:
Het is hier nog steeds maar 19 graden en al sinds zonsopgang zwaarbewolkt, maar het moet dus vanmiddag alsnog naar de 28 gaan. Hoe dan?
Ja, zoiets was eigenlijk ook de enige logische manier waarop dat zo laat in de zomer nog kon, zo'n klim. Had het kunnen weten.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:06 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Dit windrichting is aan het draaien naar vanuit het oosten. Een bel warme lucht die boven centraal Europa hangt is onderweg hiernaartoe
MAAR, wel altijd mooi weer!quote:Op donderdag 5 september 2024 11:05 schreef Oriente het volgende:
If you decide to travel to Somalia:
Draft a will and designate appropriate insurance beneficiaries and/or power of attorney.
Discuss a plan with loved ones regarding care/custody of children, pets, property, belongings, non-liquid assets (collections, artwork, etc.), funeral wishes, etc.
Erg mooi.
Ik ril weer bij dat woord.quote:Op donderdag 5 september 2024 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, even naar stal, ik heb zo les. Wel een vestje aan hoor.
Ja best gek, de warmte komt nu van het NO ons land binnen. Ook mooi te zien op de satelliet, daar is de bewolking het eerst verdwenen en direct flinke temperatuurstijging.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:06 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Dit windrichting is aan het draaien naar vanuit het oosten. Een bel warme lucht die boven centraal Europa hangt is onderweg hiernaartoe
Aan zee wel open aan het waaien, liep het strand net op en bam daar kwam het zonnetjequote:Op donderdag 5 september 2024 11:39 schreef Bocaj het volgende:
Die 28 gaan we wel halen volgens mij... ook nog eens haast windstil...
FTFYquote:Op donderdag 5 september 2024 12:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Aan zee wel open aan het waaien, liep het strand net op en bam daar kwam het zonnetjemaar staat wel een harde wind, temperatuur is zalig!
![]()
Geen last van die zin hierquote:Op donderdag 5 september 2024 13:27 schreef INViCTuS het volgende:
Krijg zin in zomer met dit weer. Dat het gewoon halverwege mei opnieuw begint. Net in de stad en overal nog gezellige drukte, mensen op terras en vrolijke boel.
Thanksquote:
Het is net een vuist die al die warmte weg slaatquote:Op donderdag 5 september 2024 14:20 schreef INViCTuS het volgende:
Hopelijk herfst van korte duur. Sowieso veel te vroeg voor die lelijke zooi. 15/16 graden.
[ x ]
Na redelijk veel grijs voelt het voor mij alsof de zomer net voor de deur staat.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:27 schreef INViCTuS het volgende:
Krijg zin in zomer met dit weer. Dat het gewoon halverwege mei opnieuw begint. Net in de stad en overal nog gezellige drukte, mensen op terras en vrolijke boel.
Krachtige NW stroming die tot ver in zuid Europa reikt.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is net een vuist die al die warmte weg slaat
Jup.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Krachtige NW stroming die tot ver in zuid Europa reikt.
Opbokken met die hitte, dacht de vuist.quote:Op donderdag 5 september 2024 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is net een vuist die al die warmte weg slaat
A. Het is nergens 28 gradenquote:Op donderdag 5 september 2024 14:29 schreef Elan het volgende:
Mooi zo alles beter dan die klamme warmte.
Hier 28 graden met een LV van 70%, dat is gewoon smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |