Dank u voor de koffiequote:
Groep!quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Over mij? Nah, niet nodig hoor. Ik duik gewoon af en toe even onderwater.
En goedemorgen!![]()
Lordvriend!quote:
Luuntjequote:Op vrijdag 6 september 2024 10:00 schreef Luuntje het volgende:
Goedemorgen
* Luuntje heeft spierpijn
Sallyquote:
Fietsquote:
Je kunt beter nu nog spierpijn voelen dan nu nog dat mes voelen.quote:
Zwemmenquote:Op vrijdag 6 september 2024 11:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je kunt beter nu nog spierpijn voelen dan nu nog dat mes voelen.![]()
Maar troost je; ik heb ook spierpijn. Maar dan van het zwemmen.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
-maakt mental note je nooit te laten schrikken-quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou...we krijgen ook zelfverdedigings technieken.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Stigfreund!quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groep!
[..]
Lordvriend!
[..]
Luuntje
[..]
Sally
[..]
Fiets
Flightradar toont in dat gebied 0,0 commerciële luchtvaart dus vermoed dat er daar een oefengebied is gereserveerd vandaag.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Hoop straaljagers boven Drenthe.
Handig dat je dat allemaal weet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Flightradar toont in dat gebied 0,0 commerciële luchtvaart dus vermoed dat er daar een oefengebied is gereserveerd vandaag.
Alleen een Royal Air Force toestel en meer niet.
Ik heb jaren voor een ehm, laten we het noemen, defensieonderdeel, gewerktquote:Op vrijdag 6 september 2024 14:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Handig dat je dat allemaal weet.
Nog handiger.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb jaren voor een ehm, laten we het noemen, defensieonderdeel, gewerkt
Dan moet ik wat harder rijden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Hoop straaljagers boven Drenthe.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moet ik wat harder rijden.
Hebben ze laatst ook gemeld, mochten geen ruiters of bezoekers dan de heide op.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Flightradar toont in dat gebied 0,0 commerciële luchtvaart dus vermoed dat er daar een oefengebied is gereserveerd vandaag.
Alleen een Royal Air Force toestel en meer niet.
Haven't caught me yet!quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:51 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hebben ze laatst ook gemeld, mochten geen ruiters of bezoekers dan de heide op.
Doe mij die koffie?!!! Ik heb nog niet kunnen nemen.... Haast haast om op tijd de bus te halen. Ga wandeltocht lopen vandaag!quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:30 schreef Groepfunder het volgende:
Hé, het is hier al gezellig druk in de ochtend.? Of liever straks
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |