Vriend Lord!quote:Op donderdag 5 september 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
Mogguh mannetjes en vrouwtjes!
Stigs!quote:
Ja, en zaterdag ook. Daarna weer frisser en is het herfst.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Vandaag weer een ouderwetse plakdag!
Laat Lenny dat maar niet lezen.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarna weer frisser en is het herfst.
@Lenny77quote:Op donderdag 5 september 2024 11:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat Lenny dat maar niet lezen.
Hou ook van jouquote:
Sallyquote:
quote:Op donderdag 5 september 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en zaterdag ook. Daarna weer frisser en is het herfst.
Je bent er weer vaker, gezelligquote:
Bwah vaker...quote:Op donderdag 5 september 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent er weer vaker, gezellig
Ohwquote:Op donderdag 5 september 2024 12:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bwah vaker...
Heb af en toe een klein momentje, en als ik dan 'geroepen' word dan zie ik dit wel snel
Ja, had je maar niet zo lullig moeten doen.quote:
Zou ze piemels niet zo leuk vinden?quote:Op donderdag 5 september 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, had je maar niet zo lullig moeten doen.
Jawel, de mijne.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou ze piemels niet zo leuk vinden?
Lenny kent mijquote:Op donderdag 5 september 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, had je maar niet zo lullig moeten doen.
Jawellll!quote:Op donderdag 5 september 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lenny kent mij
Denk ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |