Oh, een wandeltocht. Leuk! En je hebt er mooi weer bij.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe mij die koffie?!!! Ik heb nog niet kunnen nemen.... Haast haast om op tijd de bus te halen. Ga wandeltocht lopen vandaag!![]()
![]()
Op naar Santiago de Composthoopstella?quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe mij die koffie?!!! Ik heb nog niet kunnen nemen.... Haast haast om op tijd de bus te halen. Ga wandeltocht lopen vandaag!![]()
![]()
Bijna goed!!quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Op naar Santiago de Composthoopstella?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Bijna goed!!Blarenfest! Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Je hebt het niet gehaald?quote:
Stigs! Tettenknijper!quote:
Somsquote:Op zaterdag 7 september 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hebt het niet gehaald?
[..]
Stigs! Tettenknijper!
Iedere dag togh?quote:
Ja, iedere dag somsquote:
Je eigen ook meegerekend?quote:
Oh, kan dat ook dan?quote:
Ja joh, dat je dat niet weet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, kan dat ook dan?
Jawel, post was foutieve topicquote:
Feli Sallyquote:
15 km (maar is in werkelijkheid 17 km, waarbij van en naar pendelbus dan wel treinstation nog niet meegerekend is...)quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat goed! Welke afstand heb je gelopen?
Ik vind het een mooie traditie. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 7 september 2024 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
15 km (maar is in werkelijkheid 17 km, waarbij van en naar pendelbus dan wel treinstation nog niet meegerekend is...)
Voor een 40e keer een Airborne Wandeltocht![]()
Het heeft voor mij een betekenis![]()
Sinds ik 8 jaar oud ben, ieder jaar in regen, weer en wind of zoals nu in de hitte.
Elk jaar. Behalve 1 jaar toen het afgelast moest worden. En het jaar erop moest het op een alternatieve manier (ieder voor zichtzelf, in een periode van 10 dagen kon je lopen. De medaille/het gedenkteken werd thuisgestuurd per post).
Overigens was dit de 77e editie - ik heb zelf 40x meegedaanquote:Op zaterdag 7 september 2024 21:49 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie traditie. Goed gedaan.
Weekend is Weekend!quote:Op zondag 8 september 2024 09:15 schreef Groepfunder het volgende:
Jij slaapt uit in het weekend, Stig? Ik heb je nu al voor de tweede dag op rij verslagen.
Extra vroeg uit de veren om er lekker lang van te genieten.quote:
Of de pruimen op sap zetten.quote:Op zondag 8 september 2024 09:31 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Extra vroeg uit de veren om er lekker lang van te genieten.![]()
Wat het niet Rob de Nijs die zong: "Zondag! Zondag! Vandaag blijf ik de hele dacht dit bij je. Zondag! Zondag. We hebben heel de dag om lekker lang te praten over druiven!"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |