Aan de massamedia, zoals traditie dicteert. Niet opeens alles aannemen omdat het in een krantje staat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
- Uit wob stukken bleek al langere tijd de aansturende rol van het nctv
- Minister Agema verklaart tijdens kamerdebatten over de aansturende rol van het nctv
- Een msm krant doet eindelijk verslag van bovenstaande
Waar zouden we volgens jou nu aan moeten twijfelen dan? Het staat nu zelfs op beeld.
Belangrijk is relatief.quote:Ze hadden hier al veel eerder over moeten schrijven. Msm doet niet zozeer aan verzinnen, maar aan eenzijdigheid. Ze leggen het vergrootglas veelal niet, of veel te laat, op belangrijke zaken. Die kritiek blijft gewoon overeind staan.
De bron is in dit geval minister Agema die op beeld meermaals verklaart met handen en voeten gebonden te zijn aan de nctv. Dus of je begrijpt totaal niet waar dit over gaat of je loopt te trollen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Aan de massamedia, zoals traditie dicteert. Niet opeens alles aannemen omdat het in een krantje staat.
[..]
Belangrijk is relatief.
En dat wordt allemaal direct geaccepteerd omdat je het wil geloven. Vreemd hoe dat gaat. Als Bill Gates zegt dat hij het beste voor heeft met de mensheid dan gaat het op de een of andere manier een stuk minder eenvoudig.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De bron is in dit geval minister Agema die op beeld meermaals verklaart met handen en voeten gebonden te zijn aan de nctv.
Het gaat me ook niet om Agema. Het gaat mij erom dat je voorzichtig moet zijn met alles maar voor waar aannemen omdat het in het straatje past. Iets wat inherent BNW isquote:Dus of je begrijpt totaal niet waar dit over gaat of je loopt te trollen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zat gister 'Handen aan de couveuse' terug te kijken. Daar was een vrouw die aan het begin van Covid met Covid in coma lag voor maanden, en ook aan de beademing. Zwanger, kind gehaald terwijl ze in coma lag. Die kwam terug naar het ziekenhuis om het kind te checken, en ook haarzelf. Die had screenings gehad en stond nu op de wachtlijst voor een harttransplantatie. Dat is was een virus doet, het veroorzaakt schade aan organen, in dit geval het hart. Zodanig dat er een harttransplantatie nodig is. Het enige orgaan wat zich echt kan herstellen is de lever, bij andere organen is schade permanent. Ook lichte infecties kunnen tot schade leiden, en bij een infectie met zo'n virus gebeurt dat veel frequenter dan met een vaccin.
Het nieuws dat de NCTV als loopjongen van de NAVO de coronacrisis mee coördineerde is inderdaad wel nieuwswaardig. Helaas heb ik zulke nieuwskoppen nog niet voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:23 schreef THEFXR het volgende:
de helft van de info in dit topic kan zo NWS in.
Inderdaad bijzonder hoe weinig aandacht het krijgt. Behalve een opiniestuk in de Telegraaf kwam het voorbij bij Marianne Zwagerman, maar verder nog nergens tegengekomen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het nieuws dat de NCTV als loopjongen van de NAVO de coronacrisis mee coördineerde is inderdaad wel nieuwswaardig. Helaas heb ik zulke nieuwskoppen nog niet voorbij zien komen.
Aan coördinatie ruim vooraf werd destijds genoeg gedaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het nieuws dat de NCTV als loopjongen van de NAVO de coronacrisis mee coördineerde is inderdaad wel nieuwswaardig. Helaas heb ik zulke nieuwskoppen nog niet voorbij zien komen.
Mocht je willen weten hoe een doofpot eruit ziet (reactie CBS op oversterfterapport van Meester):
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)aties-en-oversterfte
Natuurlijk kan iedereen gewoon een extra vaccinatie krijgen. Heel verstandig eigenlijk:quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:52 schreef theunderdog het volgende:
Kan je nou wel of geen coronaprik nog halen als je gewoon gezond bent? of kan het echt enkel nog als je bij een kwetsbare groep hoort?
Ah top. thx.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan iedereen gewoon een extra vaccinatie krijgen. Heel verstandig eigenlijk:
https://corona.ggdafspraa(...)t-is-je-geboortejaar
Precies. Gewoon gaan. Fuck die P53quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan iedereen gewoon een extra vaccinatie krijgen. Heel verstandig eigenlijk:
Ik denk wel dat ze dat bewust doet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De bron is in dit geval minister Agema die op beeld meermaals verklaart met handen en voeten gebonden te zijn aan de nctv. Dus of je begrijpt totaal niet waar dit over gaat of je loopt te trollen.
Ja het was idd erg opvallend hoe vaak ze het zei. Leek haast een soort SOS signaal die ze de wereld in stuurde. Niet dat er wat mee gebeurt verder, Agenda2030 rolt ondertussen lekker verder hoor in deze fucking clownsworldquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze dat bewust doet.
Ze zegt het niet voor niets zo vaak.
Mooi dat ze de waarheid naar buiten brengen
Bron naar originele waarschuwing? Ik kan nergens iets vinden.quote:
quote:Overall, we rate Slay News Far-Right Biased and Questionable based on the promotion of conspiracy theories, pseudoscience, right-wing propaganda, poor sourcing, lack of transparency, failed fact checks, and blatant plagiarism.
Dat kan vele oorzaken hebben. Van slechte registratie tot verschillende kwaliteit vaccinbatches. Leon1969 zal vast kunnen uitleggen dat de vaccinregistraties in het begin niet op orde waren en toen ook werden geschat op basis van het aantal ingekochte vaccins...quote:Op maandag 4 november 2024 23:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik heb Steigstra er al vele malen naar gevraagd, en nooit heeft hij antwoord gegeven. Als er een oorzakelijk verband is tussen vaccinatie en overlijden, waarom zitten er dan telkens verschillende hoeveelheden dagen tussen vaccinatie-pieken en oversterte-pieken?
Slaynews geeft gewoon deze bron.quote:Op maandag 4 november 2024 23:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bron naar originele waarschuwing? Ik kan nergens iets vinden.
Goeie bron wel, dat slaynewsWel kritisch blijven he!
Dat is een soort Japanse youtube, dan weet je nog niet meer over de betrouwbaarheid. Maar schijnbaar vertrouw jij slaynews op hun blauwe ogen, ondanks waarschuwingen dat ze weinig kritisch zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:26 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Slaynews geeft gewoon deze bron.
Die factcheck waarschuwingen die je noemt maken op mij nooit indruk. Ik maak namelijk zelf wel uit hoe ik een zogenaamde 'nep-nieuws' site beoordeel en hoe ik de inhoud filter. Vandaar dat ik ook even verder zocht naar hun bronnen. Alleen jammer dat ik geen Japans ken.maar zo te zien gaat het daar niet over wasmachines of Japans volksdansen.
Maar je zou ook een oversterfte van mensen met een overeenkomstig ziektebeeld verwachten, omdat ze allemaal dezelfde oorzaak zouden moeten hebben, maar dat hoor je dan weer niet. En er wordt ook altijd begonnen met vaccinaties wanneer ze een toename in virus verwachten, dus er is correlatie tussen die twee, gepland. Dat is ook moeilijk te ontwarren, en Steigstra neemt daar ook niet eens de moeite toe.quote:Op maandag 4 november 2024 23:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat kan vele oorzaken hebben. Van slechte registratie tot verschillende kwaliteit vaccinbatches. Leon1969 zal vast kunnen uitleggen dat de vaccinregistraties in het begin niet op orde waren en toen ook werden geschat op basis van het aantal ingekochte vaccins...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |