Dr. Meryl Nass. "Die wijf" exposeert de plannen en zet ze hier summier op een rijtje. Ze staat er niet achterquote:

Vind dit nog steeds de meest plausibele hypothese rond covid.quote:

quote:De stichting Recht Oprecht is in het leven geroepen om mogelijk te maken dat zaken van groot maatschappelijk belang aan de rechter kunnen worden voorgelegd. De eerste zaak die de stichting faciliteert, is een gerechtelijke procedure voor de rechtbank te Leeuwarden, waarbij 7 eisers met Covid-19 vaccinatieschade 17 gedaagden waaronder de Staat der Nederlanden, Mark Rutte, Bill Gates en Albert Bourla, civielrechtelijk aanspreken voor hun schade.

quote:Twee jaar geleden plaatste PVV-Kamerlid Fleur Agema de volgende opmerkelijke tweet: „NCTV_NL controleert mij vanwege mijn onwelgevallige mening en speelt dit door aan VWS? Omdat ik mijn werk als Kamerlid doe?!? Knettergek!!! Uit WOB-documenten blijkt dat het Rijk massale controle uitvoert op media en burgers.”
Het is een beetje ingewikkeld, dus laat ik het verduidelijken: Agema’s naam dook op in documenten die via de WOB-regeling waren opgevraagd. Die opvragers ontdekten dat de NCTV, ofwel de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, Kamerlid Fleur Agema noemde in vertrouwelijke berichten aan het ministerie van VWS. Had zij iets gewelddadigs gedaan? Nee. Bereidde zij iets terroristisch voor? Nee. Bedreigde zij de veiligheid van Nederland? Nee. Waarom wilde de NCTV, waar ze het druk hebben met het opsporen van echt tuig, Kamerlid Fleur Agema monitoren? Hierom: ze was kritisch op het pandemiebeleid.
De NCTV hield meer dissidenten in de gaten. Ook ik werd genoemd. Leidde de onthulling dat de NCTV zich hiermee bezighield tot veel ophef? Nauwelijks. De Nederlandse media hebben zichzelf voor het grootste deel ’gelijkgeschakeld’ aan de overheid, en nog steeds is het bekritiseren van het officile pandemiebeleid niet iets waaraan die media zich graag wijden.
Pikant
En toen was het vorige week. Tijdens de Kamerbehandeling van de begroting van VWS maakte Fleur Agema in het kader van de ’pandemische paraatheid’ een opmerking over de NCTV. Pikant is: nu is Agema de baas van VWS, het ministerie waaraan enkele jaren geleden de NCTV vertrouwelijke informatie doorgaf over haar dwarse houding ten opzichte van de pandemiebestrijding. Met een bedrukt gezicht vertelde minister Agema dat er overleg tussen ministeries plaatsvindt onder leiding van de NCTV, en dat er NAVO-verplichtingen zijn. Dat was een mysterieuze opmerking. De naam NCTV noemde ze opvallend vaak. En de melding dat de NAVO ook een rol speelde, maakte haar verklaring akelig intrigerend.
Ik moet het even in het Engels vragen: What the hell is going on?
Daar ergens, in de burchten van de overheden, heeft de organisatie die tot taak heeft bedreigingen van de veiligheid van de samenleving in kaart te brengen, kennelijk de cordinatie verkregen van het bestrijden van epidemien. Dat is vreemd. De NCTV hoort terroristen en andere gewelddadige extremisten op te sporen. Wat heeft de NCTV van doen met ’pandemische paraatheid’? Twee jaar geleden hield de NCTV kritische Kamerleden en loslopende dissidenten in de gaten, maar nu is het de NCTV, zo begrijp ik uit Agema’s woorden, die de voorbereiding op nieuwe ziektegolven leidt, en dat gebeurt mede uit verplichtingen die voortvloeien uit NAVO-afspraken. Aldus Fleur Agema.
Marionet
Waarom sprak en keek Fleur Agema zo gelaten? Haar houding en toon komen niet voor in de verslagen die de Tweede Kamer vastlegt, maar elke objectieve waarnemer ontkwam niet aan die indruk.
Ook Marianne Zwagerman en Maurice de Hond waren Agema’s opmerkingen over de NCTV opgevallen. In hun podcast Dwars Nieuws analyseren zij elke zondagochtend recente politieke ontwikkelingen. De Hond, een cijferman pur sang, had geteld dat Agema acht keer de NCTV had genoemd. Wat merkte De Hond verder op? Volgens hem maakte Agema duidelijk dat je „ook in een positie als minister eigenlijk aan alle kanten een marionet bent van machten en krachten en lobby’s. Alleen het interessante is: zij [Agema] vertelt het terwijl de meeste anderen het niet vertellen. Dit betekent gewoon: zodra je op die positie bent, hang je aan draadjes.” De Hond wees erop dat „veel informatie achter de schermen loopt die niet naar buiten komt” maar waarmee wel besluiten worden genomen. En hij zei dat het daardoor onmogelijk was om vast te stellen of informatie „gemanipuleerd wordt.”
Topbureaucraten
We krijgen hier, lijkt me, een inzichtje in de manier waarop topambtenaren en topbureaucraten politieke processen sturen, en in het centrum daarvan lijkt de NCTV te heersen. Gaat het te ver om te stellen dat de NCTV een staat binnen de staat is nu blijkt dat die organisatie zich ontfermt over de volksgezondheid en uitvoerder is geworden van NAVO-richtlijnen? Mogen burgers eisen daarin inzicht te krijgen? Mogen Kamerleden daarover hun goed- of afkeuring uitspreken? Wat zegt minister Agema zonder het te zeggen? Het toeval wil dat zij nu werkt in het ministersteam van premier Dick Schoof, voormalig hoofd van de AIVD en NCTV, op wie niemand heeft gestemd.

quote:krijgen keer op keer gelijk.

Waar komt dit stuk uit?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:06 schreef Candymannetje het volgende:
Alles gaat boven water komen![]()
Wij wisten het al natuurlijk maar het komt nu ook in de MSM.

Dit is wel echt een zwaktebod, zeg dan gewoon dat je er inhoudelijk niet op in wilt gaan. Op deze manier draag je niets bij aan een discussie.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 22:19 schreef ems. het volgende:
Maar de MSM is onbetrouwbaar dus de wappies weten niet waar ze het moeten zoeken.
[..]![]()

Alsof ie dat ooit doet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dit is wel echt een zwaktebod, zeg dan gewoon dat je er inhoudelijk niet op in wilt gaan. Op deze manier draag je niets bij aan een discussie.

Moet er wel eerst inhoud zijn. En een zwaktebod is de hele tijd afgeven op zogenaamde (en verzonnen) massamedia -behalve- als het even goed uitkomt. Dan is het opeens waarheidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dit is wel echt een zwaktebod, zeg dan gewoon dat je er inhoudelijk niet op in wilt gaan. Op deze manier draag je niets bij aan een discussie.
Daarom. Wederzijds vermaak toch. Iedereen blijquote:Op vrijdag 1 november 2024 07:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Alsof ie dat ooit doet.
Laat em toch lekker zichzelf belachelijk maken.
Quite amusing

- Uit wob stukken bleek al langere tijd de aansturende rol van het nctvquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Moet er wel eerst inhoud zijn. En een zwaktebod is de hele tijd afgeven op zogenaamde (en verzonnen) massamedia -behalve- als het even goed uitkomt. Dan is het opeens waarheid
[..]
Daarom. Wederzijds vermaak toch. Iedereen blij

Aan de massamedia, zoals traditie dicteert. Niet opeens alles aannemen omdat het in een krantje staat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:22 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
- Uit wob stukken bleek al langere tijd de aansturende rol van het nctv
- Minister Agema verklaart tijdens kamerdebatten over de aansturende rol van het nctv
- Een msm krant doet eindelijk verslag van bovenstaande
Waar zouden we volgens jou nu aan moeten twijfelen dan? Het staat nu zelfs op beeld.
Belangrijk is relatief.quote:Ze hadden hier al veel eerder over moeten schrijven. Msm doet niet zozeer aan verzinnen, maar aan eenzijdigheid. Ze leggen het vergrootglas veelal niet, of veel te laat, op belangrijke zaken. Die kritiek blijft gewoon overeind staan.

De bron is in dit geval minister Agema die op beeld meermaals verklaart met handen en voeten gebonden te zijn aan de nctv. Dus of je begrijpt totaal niet waar dit over gaat of je loopt te trollen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Aan de massamedia, zoals traditie dicteert. Niet opeens alles aannemen omdat het in een krantje staat.
[..]
Belangrijk is relatief.

En dat wordt allemaal direct geaccepteerd omdat je het wil geloven. Vreemd hoe dat gaat. Als Bill Gates zegt dat hij het beste voor heeft met de mensheid dan gaat het op de een of andere manier een stuk minder eenvoudig.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De bron is in dit geval minister Agema die op beeld meermaals verklaart met handen en voeten gebonden te zijn aan de nctv.
Het gaat me ook niet om Agema. Het gaat mij erom dat je voorzichtig moet zijn met alles maar voor waar aannemen omdat het in het straatje past. Iets wat inherent BNW isquote:Dus of je begrijpt totaal niet waar dit over gaat of je loopt te trollen.

quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zat gister 'Handen aan de couveuse' terug te kijken. Daar was een vrouw die aan het begin van Covid met Covid in coma lag voor maanden, en ook aan de beademing. Zwanger, kind gehaald terwijl ze in coma lag. Die kwam terug naar het ziekenhuis om het kind te checken, en ook haarzelf. Die had screenings gehad en stond nu op de wachtlijst voor een harttransplantatie. Dat is was een virus doet, het veroorzaakt schade aan organen, in dit geval het hart. Zodanig dat er een harttransplantatie nodig is. Het enige orgaan wat zich echt kan herstellen is de lever, bij andere organen is schade permanent. Ook lichte infecties kunnen tot schade leiden, en bij een infectie met zo'n virus gebeurt dat veel frequenter dan met een vaccin.

Het nieuws dat de NCTV als loopjongen van de NAVO de coronacrisis mee cordineerde is inderdaad wel nieuwswaardig. Helaas heb ik zulke nieuwskoppen nog niet voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:23 schreef THEFXR het volgende:
de helft van de info in dit topic kan zo NWS in.

Inderdaad bijzonder hoe weinig aandacht het krijgt. Behalve een opiniestuk in de Telegraaf kwam het voorbij bij Marianne Zwagerman, maar verder nog nergens tegengekomen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het nieuws dat de NCTV als loopjongen van de NAVO de coronacrisis mee cordineerde is inderdaad wel nieuwswaardig. Helaas heb ik zulke nieuwskoppen nog niet voorbij zien komen.

Aan cordinatie ruim vooraf werd destijds genoeg gedaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het nieuws dat de NCTV als loopjongen van de NAVO de coronacrisis mee cordineerde is inderdaad wel nieuwswaardig. Helaas heb ik zulke nieuwskoppen nog niet voorbij zien komen.
Mocht je willen weten hoe een doofpot eruit ziet (reactie CBS op oversterfterapport van Meester):
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)aties-en-oversterfte

Natuurlijk kan iedereen gewoon een extra vaccinatie krijgen. Heel verstandig eigenlijk:quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:52 schreef theunderdog het volgende:
Kan je nou wel of geen coronaprik nog halen als je gewoon gezond bent? of kan het echt enkel nog als je bij een kwetsbare groep hoort?

Ah top. thx.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan iedereen gewoon een extra vaccinatie krijgen. Heel verstandig eigenlijk:
https://corona.ggdafspraa(...)t-is-je-geboortejaar

Precies. Gewoon gaan. Fuck die P53quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan iedereen gewoon een extra vaccinatie krijgen. Heel verstandig eigenlijk:

Ik denk wel dat ze dat bewust doet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:28 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De bron is in dit geval minister Agema die op beeld meermaals verklaart met handen en voeten gebonden te zijn aan de nctv. Dus of je begrijpt totaal niet waar dit over gaat of je loopt te trollen.

Ja het was idd erg opvallend hoe vaak ze het zei. Leek haast een soort SOS signaal die ze de wereld in stuurde. Niet dat er wat mee gebeurt verder, Agenda2030 rolt ondertussen lekker verder hoor in deze fucking clownsworldquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze dat bewust doet.
Ze zegt het niet voor niets zo vaak.
Mooi dat ze de waarheid naar buiten brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |